Arjen van de Giessen ontlopen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat zal Barney doen als hij er zometeen met 7-0 af gaat?
Dat merkte ik dan ook op.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:34 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ja als je zou opletten zou je gezien hebben dat Schöne geblesseerd is.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jawel hoor. Vroeger zou ik mad worden, nu gewoon berusting. Het is gewoon een heel matig elftal.
En kaarsjes.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Jammer dat het zo kort duurde. Ik wil weer zwart beeld...
Genotquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jawel hoor. Vroeger zou ik mad worden, nu gewoon berusting. Het is gewoon een heel matig elftal.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet doorgaan, anders verscheur ik je kaart.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:36 schreef Cavaliers het volgende:
Fischer, het grootste talent ooit
Kishna zit nu al in het illustere rijtje Ozbiliz, Fischer, Andersenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:36 schreef Cavaliers het volgende:
Fischer, het grootste talent ooit
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:36 schreef Tassendief het volgende:
Die keeper kan maar beter een stoeltje neer zettenzelf Feyenoord kan van dit ajax winnen.
Het is toch best sneu, dat hypen voordat er überhaupt één wedstrijd gespeeld is? Eerst Fischer, nu Kishna, morgen Nouri...quote:
Ebecilio.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:37 schreef Thas het volgende:
[..]
Kishna zit nu al in het illustere rijtje Ozbiliz, Fischer, Andersen
Onee wacht Ozbiliz was uiteindelijk wel goed
Welkom op internet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het is toch best sneu, dat hypen voordat er überhaupt één wedstrijd gespeeld is? Eerst Fischer, nu Kishna, morgen Nouri...
Het voelt als een kampioenswedstrijd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
als Salzburg aanzet wordt het 0-7
Inderdaad, alleen een ongunstig scoreverloop.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax heeft ze helemaal kapot gespeeld.
Ik snap het wel hoor, ik kijk wel eens naar de highlights van een 13 jarig talentquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het is toch best sneu, dat hypen voordat er überhaupt één wedstrijd gespeeld is? Eerst Fischer, nu Kishna, morgen Nouri...
Daar dacht ik nog aan maar die vond ik niet genoeg gehypedquote:
Details.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen een ongunstig scoreverloop.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:39 schreef dieselnoi het volgende:
Ben ik de enige die dit verdacht vind. Salzburg komt ineens uit het niets en rollen de beste teams van de wereld op. Die gasten zijn topfit, komen uit het niets en maken zomaar gehakt van de driedubbele landskampioen van Nederland terwijl Ajax met gemak van het ongeslagen Barcelona wist te winnen en recentelijk van teams als Manchester united, city and milan.
Dit ruikt naar doping.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |