quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Beter ga je gewoon weg. Je hebt je al belachelijk genoeg gemaakt.
Sorry, ik zal de volgende keer betere smoothies maken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:29 schreef kurk_droog het volgende:
Al die schuimbekkende mensen hierAls Ajax nou voor of achterstaat, schuimbekken doen jullie altijd als het om Ajax gaat
Nee hoor, waarom zou ik dat zijn?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:28 schreef Gramulanion het volgende:
Onlogisch is een beetje op zijn pik getrapt geloof ik.
Echte supporters hè.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Schöne speelt niet eens man
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:28 schreef Tassendief het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik wacht weer op die goude tijden
'Zegt de ene troll tegen de ander.'quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:29 schreef kurk_droog het volgende:
Al die schuimbekkende mensen hierAls Ajax nou voor of achterstaat, schuimbekken doen jullie altijd als het om Ajax gaat
Omdat je reactie nergens op slaat.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoor, waarom zou ik dat zijn?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:29 schreef kurk_droog het volgende:
Hij kan er misschien ook niets aan doen. Zou niet de eerste keer zijn dat teletekst er naast zit.quote:
Wat zal Barney doen als hij er zometeen met 7-0 af gaat?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is langzamerhand wat rustiger geworden. De TV is langzaam uitgegaan.
Hoe zou het met de playstation van Frank de Boer zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |