Conclusie: Fischer moet gaan rugbyenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:28 schreef S0nic het volgende:
Fischer verneukt een aanval.
Bal is rond.
bedankt voor deze detailsquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben er met een scheerapparaat overheen gegaan.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:28 schreef Gramulanion het volgende:
Onlogisch is een beetje op zijn pik getrapt geloof ik.
Dit wilde je altijd al weten. Ik ga binnenkort mijn memoires uitbrengen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
bedankt voor deze details
grgr
Laat je niet kennen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:29 schreef kurk_droog het volgende:
Al die schuimbekkende mensen hierAls Ajax nou voor of achterstaat, schuimbekken doen jullie altijd als het om Ajax gaat
Hey dat rijmt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:29 schreef kurk_droog het volgende:
Al die schuimbekkende mensen hierAls Ajax nou voor of achterstaat, schuimbekken doen jullie altijd als het om Ajax gaat
Heel Twente leegkopen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:29 schreef Mani89 het volgende:
Fuck die hele jeugdopleiding, ik wil dat we NU 50 miljoen gaan investeren in nieuwe spelers.
HUILEN!quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:29 schreef kurk_droog het volgende:
Beter ga je gewoon weg. Je hebt je al belachelijk genoeg gemaakt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:29 schreef kurk_droog het volgende:
Schöne speelt niet eens manquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:30 schreef S0nic het volgende:
Kishna gewoon in de basis tegen AZ ipv Schöne bitte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |