Denk het niet. Valt allemaal wel mee.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik voorspel nog rode kaarten. Ajax is iedere keer te laat bij de bal en er komt een doodschop uit.
Waar werk jij dan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kut, de baas belt op.
Ze hebben extra man nodig achter de kassa
Die kende ik nog niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:19 schreef Doublepain het volgende:
Ja maar Salzburg is een koopclub bla bla bla
Godver, ik moest lachenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kut, de baas belt op.
Tsja, alleen hopen dat Bayern gewoon wint.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:19 schreef --3S-- het volgende:
Niet dat ik een Ajax fan ben ofzo. Normaal hoop ik dat Nederlandse clubs Europees ver komen, maar de .Europa League doet me toch minder dan CL.
Mwah. Dit snap ik dan weer niet zo. Je kan je tegelijk kapot lachen om deze wedstrijd en Ajax maar tegelijkertijd realistisch blijven over dat Salzburg inderdaad een tragische club is. Kom op jongen, je kan hetquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:19 schreef Doublepain het volgende:
waarvan aktequote:Op donderdag 20 februari 2014 22:19 schreef --3S-- het volgende:
Niet dat ik een Ajax fan ben ofzo. Normaal hoop ik dat Nederlandse clubs Europees ver komen, maar de Europa League doet me toch minder dan CL.
Overschat spelertje.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:20 schreef Scorpie het volgende:
Veltman weer met een enorme kutpass.
Nog goed nieuws tenminstetwitter:olympisch twitterde op donderdag 20-02-2014 om 20:35:58Frank de Boer schaatst nieuw baanrecord in Olympisch Stadion. Ronald de Boer nu uit de boeken. http://t.co/qwzMCTPDrz reageer retweet
Wij doen alleen gerichte aankopen, Van Der Hoornquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:19 schreef Doublepain het volgende:
Error 1011 Ray ID: ffe3d76d0ba0479quote:
Robbenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tsja, alleen hopen dat Bayern gewoon wint.
Het gras is groen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:20 schreef FRseezu het volgende:
Tis dat ze slordig zijn nu anders allang 0-4
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Error 1011 Ray ID: ffe3d76d0ba0479
Access denied
What happened?
The owner of this website (thepostonline.nl) does not allow hotlinking to that resource (/wp-content/uploads/2013/09/janroos-621x328.jpg).
Dat is altijd achteraf gelul.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:21 schreef S0nic het volgende:
Hij had godverdomme met Kishna moeten starten.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Het is altijd fijn dat jij inhoudelijk altijd zoveel te melden hebtquote:
Ik snap hem niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kut, de baas belt op.
Het is altijd fijn dat mensen als jij zulke dingen opzoeken alsof je niks beters te doen hebt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Het is altijd fijn dat jij inhoudelijk altijd zoveel te melden hebt
''Lucas Andersen - De nieuwe Laudrup''quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:22 schreef Thas het volgende:
Waar is na "Het Deense Wonderkind - Viktor Fischer #1" het topic "Het Surinaams-Nederlandse Wonderkind - Ricardo Kishna #1"?
Doe even openen iemand
Hij is hier om users op spelfouten te wijzen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Het is altijd fijn dat jij inhoudelijk altijd zoveel te melden hebt
Kan nou niet echt zeggen dat we naar een boeiende wedstrijd zitten te kijken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is altijd fijn dat mensen als jij zulke dingen opzoeken alsof je niks beters te doen hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |