twitter:simonzwartkruis twitterde op donderdag 20-02-2014 om 20:50:02Ik wacht al een kwartier in de parkeergarage van de Arena. #FILE #AJASAL reageer retweet
Ik sta nu in de straat klinkers los te scheppen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gesproken door de Fok! Hoolie
Anders doe je ff normaalquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:51 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hij zal het er wel naar gemaakt hebben.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:53 schreef Doublepain het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op donderdag 20-02-2014 om 20:50:02Ik wacht al een kwartier in de parkeergarage van de Arena. #FILE #AJASAL reageer retweet
Alsof Ajax zoveel fitter is. Het balbezitspel van Ajax kost Ajax minder kracht dan de tegenstander. De tegenstander verliest veel kracht in het heel de tijd lopen en gaten dichthouden. Het tikken kost veel minder kracht. Aanvallender spelen impliceert dan ook dat Ajax minder de bal heeft en minder kan rondtikken, maar zelf ook meer moeten bewegen wat kracht kost.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja even, en zich dan overlopen zien worden door een gebrekkig uithoudingsvermogen. Geen enkele Eredivisie speler schiet een bal in de kruising vanaf de middenlijn.
Je kunt van je werk maar je hobie maken hè.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik sta nu in de straat klinkers los te scheppen.
Misschien dat andere clubs nu zo durven te spelen tegen Ajax, in plaats van 11 man in de eigen 16.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:53 schreef IMVHI het volgende:
En gewoon nog blijven zitten ook daar. Zou lekker naar huis gaan
Daar ben je dan ook een jood voor.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:53 schreef IMVHI het volgende:
En gewoon nog blijven zitten ook daar. Zou lekker naar huis gaan
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:53 schreef Doublepain het volgende:
Voor de wedstrijdquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:53 schreef Doublepain het volgende:
Blijft in ieder geval weinig over van Ajax dan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Misschien dat andere clubs nu zo durven te spelen tegen Ajax, in plaats van 11 man in de eigen 16.
Voor Salzburg ja. Ze spelen fris en fruitig. Heerlijk dat directe spel, in plaats van het achterin rond tikken van Ajax.quote:
[Arno]Ik schat Liberec wel wat hoger in dan Salzburg. Ik denk dus van wel.[/arno]quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:54 schreef TLC het volgende:
[jackvangelder]AZ, de enige overgebleven Nederlandse ploeg in Europa...
zeg het maar jongens, kan AZ de EL winnen ?[/jackvangelder]
Dat heet nou je club steunen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:54 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Jij zou blijven zitten en jezelf nog verder pijnigen?
Feyenoord probeerde het pas.. ging 30 minuten goed. Salzburg heeft alleen meer kwaliteit.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Misschien dat andere clubs nu zo durven te spelen tegen Ajax, in plaats van 11 man in de eigen 16.
op Fok!?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heet nou je club steunen.
Nee, ik ben niet Joods.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Daar ben je dan ook een jood voor.
quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Steunt je club jou ook in slechte tijden?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is al een tijd bekend. Selectie van Ajax is niet zo sterk om daar iets tegenover te zetten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:54 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Blijft in ieder geval weinig over van Ajax dan.
Zelfs Jordiiii zou dat niet doenquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onzin. Zelfs toen speelde Feyenoord verdedigend en loerend op de counter.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Feyenoord probeerde het pas.. ging 30 minuten goed. Salzburg heeft alleen meer kwaliteit.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:56 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Steunt je club jou ook in slechte tijden?
Hij zingt heel hard mee vanaf z'n balkon.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:56 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Het tijdperk Taylor is eindelijk voorbijquote:
Dat is een beetje een geuzennaam voor de Ajaxsupporter. De gemiddelde Ajaxsupporter weet dat helaas zelf niet.quote:
Maak je in die 30 minuten twee goals, dan zit het erop. Zoals nuquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Feyenoord probeerde het pas.. ging 30 minuten goed. Salzburg heeft alleen meer kwaliteit.
Volgende week moet hij tegen Whitlock helaas.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het tijdperk Taylor is eindelijk voorbij
45 euro betalen om geneukt te wordenquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:56 schreef SjaakBauer het volgende:
Jammer dat je dit moet missen in het stadion Tjacka.
Echt?! Sinds wanneer?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is een beetje een geuzennaam voor de Ajaxsupporter. De gemiddelde Ajaxsupporter weet dat helaas zelf niet.
Die had waarschijnlijk nu een vuilnisbak staan te gangrapen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:56 schreef SjaakBauer het volgende:
Jammer dat je dit moet missen in het stadion Tjacka.
Da's anders vrij goedkoop voor een Oostenrijksequote:Op donderdag 20 februari 2014 21:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
45 euro betalen om geneukt te worden
Onbetaalbaarquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Successupporter nummer zoveel.quote:
twitter:ajaxmuseumNL twitterde op donderdag 20-02-2014 om 21:55:40Frank de Boer mag de spelers wel een beetje Red Bull geven. #AJAsal #AJAX reageer retweet
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:57 schreef Thas het volgende:
[..]
Da's anders vrij goedkoop voor een Oostenrijker
Klopt, in een oefenwedstrijd, maar dat maakt niet uitquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:57 schreef op_quoter het volgende:
salzburg is dan ook een bazenteam, ze hebben nog 0x verloren in de europa league en ik kan me herinneren dat ze bayern munchen met 3-0 hebben verslagen
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
GGMM wat ga jij reacties verwijderen dan?
Daar zijn De Wallen groot mee geworden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Flikker eens op met die achterlijke gifjes. Ze zijn niet leuk en zullen dat nooit worden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:58 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ajaxmuseumNL twitterde op donderdag 20-02-2014 om 21:55:40Frank de Boer mag de spelers wel een beetje Red Bull geven. #AJAsal #AJAX reageer retweet
Successupporter, alleen de lusten, niet de lastenquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Successupporter nummer zoveel.
Daar kan je kiezen voor een prijs, nu wordt je volgestopt door een grote Afrikaan en een Oostenrijkse Schwanz.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daar zijn De Wallen groot mee geworden.
nou nou nou. Niet zo gefrustreerd jongeman.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Flikker eens op met die achterlijke gifjes. Ze zijn niet leuk en zullen dat nooit worden.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:56 schreef IMVHI het volgende:
[..]
quote:
Ik huil niet hoor, ik zeg alleen dat hij begon. Wat waar is, hij begon over zijn opa. Niet ik. Niet zo kleinzerig doen.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Flikker eens op met die achterlijke gifjes. Ze zijn niet leuk en zullen dat nooit worden.
Wauw.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:00 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik huil niet hoor, ik zeg alleen dat hij begon. Wat waar is, hij begon over zijn opa. Niet ik. Niet zo kleinzerig doen.
Valt mee hoorquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:00 schreef KingRoland het volgende:
Red Bull Salzburg is de Bayern München van de Europa League
Iedereen hoopt dat ze eruit flikkeren?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:00 schreef KingRoland het volgende:
Red Bull Salzburg is de Bayern München van de Europa League
Gewoon al 14 verliespunten.quote:
Zei hij dat of denk jij dat?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:01 schreef Wazaaaaa het volgende:
Barcelona, City en ManU waren incidenten.
Johan
Echt he. Alsof die clubs niet gigantische offdays hadden/er totaal geen zin in hadden..quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:01 schreef Wazaaaaa het volgende:
Johan
Absoluut.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaan jullie helft 2 nog kijken?
Tuurlijk, ik geloof er nog in. 4-3.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:02 schreef Elan het volgende:
Feyenoord moet die trainer van Salzburg halen.
Wauwquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:01 schreef Wazaaaaa het volgende:
Johan
Hij zal niet de enige zijnquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:01 schreef Evertjan het volgende:
Wim Kieft zit weer lekker Ajax uit te lacheb
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:02 schreef Thas het volgende:
[..]
Echt he. Alsof die clubs niet gigantische offdays hadden/er totaal geen zin in hadden..
Nee, ik ben een slechte verliezer.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom niet? Dit is toch gewoon een goede conference?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als dat zo is geef ik jou een halve liter bier.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik geloof er nog in. 4-3.
Heeft Ajax vandaag.... helaas.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:02 schreef Thas het volgende:
[..]
Alsof die clubs niet gigantische offdays hadden
Hij heeft alle reden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:01 schreef Evertjan het volgende:
Wim Kieft zit weer lekker Ajax uit te lacheb
Ik kijk wel jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom niet? Dit is toch gewoon een goede conference?
Ik doe er 30cl erbij.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:02 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Als dat zo is geef ik jou een halve liter bier.
Zo! jij durft! een halve liter bier!quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:02 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Als dat zo is geef ik jou een halve liter bier.
Red bull heeft niks met traditie te makenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:03 schreef Evertjan het volgende:
[..]
in Oostenrijk spreekt men dan ook voor de traditionele top 1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom niet?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Red bull heeft niks met traditie te maken
Wanneer heeft Ajax voor het laatst in een officiële wedstrijd 7 doelpuntne gemaakt?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:03 schreef kurk_droog het volgende:
Ajax is aan het trollen. 0-3 en gecontroleerd met 7-3 winnen de 2e helft.
En Red Bull is idd helemaal zo slecht nog niet. Lopen goede spelers rond.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heeft Ajax vandaag.... helaas.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben er weer.
De koffiemachine had aids.als ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok hopelijk knalt je accu zometeen uit elkaarquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:04 schreef Mansjester het volgende:
Mijn telefoon is op
Dan weten jullie de reden dat ik niet meer post
Ik ben er weer.
De koffiemachine had aids.*ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dus vandaar deze post.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:04 schreef Mansjester het volgende:
Mijn telefoon is op
Dan weten jullie de reden dat ik niet meer post
Ik ben er weer.
De koffiemachine had aids.Leuke grap..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Leer eens lezen, ik zei Bayern geen Barca.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Iedereen hoopt dat ze eruit flikkeren?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ben er weer.
De koffiemachine had aids.'als mij'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, de zwaktes van Ajax worden bloot gelegd. Heeft niets met een offday te maken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heeft Ajax vandaag.... helaas.
de club bestaat anders al vanaf 1933quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Red bull heeft niks met traditie te maken
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik geloof er nog in. 4-3.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
+ 30 cl Hequote:Op donderdag 20 februari 2014 22:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zo! jij durft! een halve liter bier!
quote:
Hoe zit het met 2x Manchester City en 2x AC Milan waar Ajax gewoon geweldig tegen speelde?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:04 schreef Thas het volgende:
[..]
En Red Bull is idd helemaal zo slecht nog niet. Lopen goede spelers rond.
Bvb met United toen, die zaten toen in een close competitierace en al die spelers gaven totaal geen moer om die Europa League. Ik had zelfs gedacht dat Ajax daartegen door zou gaan over 2 wedstrijden maar als ik t me goed herinner zat het Ajax toen niet mee met buitenspel ofzo
Oh, sorry.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Leer eens lezen, ik zei Bayern geen Barca.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoe zit het met 2x Manchester City en 2x AC Milan waar Ajax gewoon geweldig tegen speelde?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
de club bestaat anders al vanaf 1933
quote:Vanaf 3 juni 2005 werd de naam gewijzigd in FC Red Bull Salzburg, naar sponsor Red Bull.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:07 schreef KingRoland het volgende:
AZ en Ajax waren vandaag maar dat betekent dus dat Feyenoord toch volgende week speelt in de Europa league of is dat morgen?
Nee, dat was 10 jaar geledenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:07 schreef KingRoland het volgende:
AZ en Ajax waren vandaag maar dat betekent dus dat Feyenoord toch volgende week speelt in de Europa league of is dat morgen?
Wordt er iemand vernederd?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[..]vies koopclubje dat het is
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoe zit het met 2x Manchester City en 2x AC Milan waar Ajax gewoon geweldig tegen speelde?
twitter:DiederikSmit twitterde op donderdag 20-02-2014 om 21:57:44De Boer nu in de kleedkamer: "Ok jongens, sommige details kunnen natuurlijk beter, maar verder petje af. Met name voor de eerste minuut." reageer retweet
Ajax is een aandelenclub, die kan je ook kopen..quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Geniet je ook zo van je cluppie hahaquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, dat was 10 jaar geleden
Zondag pas.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:07 schreef KingRoland het volgende:
Op andere clubs afreageren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:07 schreef KingRoland het volgende:
Absoluutquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
B&Aquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst,
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:06 schreef Tassendief het volgende:
Topteam is dat dan ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:07 schreef Slobeend het volgende:
twitter:DiederikSmit twitterde op donderdag 20-02-2014 om 21:57:44De Boer nu in de kleedkamer: "Ok jongens, sommige details kunnen natuurlijk beter, maar verder petje af. Met name voor de eerste minuut." reageer retweet
twitter:edwinwinkels twitterde op donderdag 20-02-2014 om 21:55:28Zo, dus Salzburg heeft op einde van de avond óók nog een verjaardagskadootje voor Wim van Hanegem. #gratuliert reageer retweet
Ze hebben het voorbeeld van IMXVH (oid) gevolgd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:08 schreef Elan het volgende:
Joden lopen altijd weg stadion is alweer bijna leeg _-O-
Die van Salzburg.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie gaat nooit het Ajax niveau halen?
Ik zit gewoon nog thuis op de bank.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:08 schreef Vasion het volgende:
Veel ajacieden trouwens hier op Fok!. Allemaal de aRENa zo snel verlaten?
Go, go, go, go go, go, go, shawtyquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:09 schreef Stiggie het volgende:
neeeeeee nog steeds die duarte NEEEEEEEEEEEEEE
Hoeveel goede wedstrijden had City voor het huidige seizoen gespeeld in Europa in de afgelopen 10 jaar?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doe eens rustig.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Vol op de aanval! Het kan nog! Gooi v/d Hoorn in de spits!
Hopelijk trekt hij LERINg uit de eerste helftquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:09 schreef Stiggie het volgende:
neeeeeee nog steeds die duarte NEEEEEEEEEEEEEE
Dat is normaal als Ajax speelt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:08 schreef Vasion het volgende:
Veel ajacieden trouwens hier op Fok!. Allemaal de aRENa zo snel verlaten?
Dat ieder jaar doen en dan komt de Champions League winst vanzelfquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:10 schreef Evertjan het volgende:
is alleen maar goed als Ajax uit de EL gaat dan kunnen ze zich helemaal focussen op de competitie
wie is deze nobodyquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:09 schreef Evertjan het volgende:
twitter:edwinwinkels twitterde op donderdag 20-02-2014 om 21:55:28Zo, dus Salzburg heeft op einde van de avond óók nog een verjaardagskadootje voor Wim van Hanegem. #gratuliert reageer retweet
Staat er eigenlijk gewoon boven hè. Edwin Winkels.quote:
Edwinkels.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:11 schreef hmmmz het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Edwin_Winkels
Doet niks af aan het feit dat elke speler van Manchester City beter is dan dat van Ajax. Een geweldige prestatie gewoon.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:10 schreef Thas het volgende:
[..]
Hoeveel goede wedstrijden had City voor het huidige seizoen gespeeld in Europa in de afgelopen 10 jaar?
Milan, ja, toen speelde Ajax inderdaad goed.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Staat er eigenlijk gewoon boven hè. Edwin Swinkels.
Ahaquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:11 schreef hmmmz het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Edwin_Winkels
Dan maar kampioen worden, alweeeeeer. Begint saai te worden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:11 schreef S0nic het volgende:
[ afbeelding ]
Nou hier hoef je niet bang voor te zijn Frank.
twitter:telegraaf twitterde op donderdag 20-02-2014 om 22:05:03Ajax gaat af in eigen ArenA http://t.co/rWvmf7n2tl reageer retweet
Kwaliteitsniveau gaat nog verder omlaag.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:12 schreef Tassendief het volgende:
twitter:telegraaf twitterde op donderdag 20-02-2014 om 22:05:03Ajax gaat af in eigen ArenA http://t.co/rWvmf7n2tl reageer retweet
Nee.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Doet niks af aan het feit dat elke speler van Manchester City beter is dan dat van Ajax. Een geweldige prestatie gewoon.
City had de punten toen keihard nodig in de poule ja dus je lult onzin.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:13 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee.
Er wordt net gedaan alsof het het normale Man City of Barca was....
Als die normaal spelen wordt het 10-0
Manchester City had dan ook een faalcoach in dienst.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:13 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee.
Er wordt net gedaan alsof het het normale Man City of Barca was....
Als die normaal spelen wordt het 10-0
Sjinkiequote:Op donderdag 20 februari 2014 22:14 schreef Mani89 het volgende:
Gaat wel lekker met die aankoopjes van Ajax, waar is onze stormram van der Hoorn?
Burtgod?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Burt Carvillage wel een grotere god.
Janken?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:13 schreef Stiggie het volgende:
bianconeri komt weer even janken. Dat is weer een poosje terug!
Ja.quote:
Je sig is erg goed toe te passen op wat er net gebeurdequote:
Rudy Dillequote:
Tsja, na de winterstop kan hij er geen reet van. Deze zomer flink doorselecteren ( mja, dat roepen we al jaren ). Het is gewoon wachten op de goede jeugd die gaat komen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Duarte is nu wel tragisch slecht, jammer. Het begon zo leuk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Idd, iets meer krediet mag ook wel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat zou Bianconeri nooit doen!
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Mensen die op een medaille bijtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
![]()
![]()
[..]Is al een paar millennia bekent dat je én wat kan presteren én tegelijkertijd een enorme kneus kan zijn, dus tsjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:17 schreef --3S-- het volgende:
Ik kom thuis en ze staan 0-3 achter
Gelukkig vind ik de Europa League toch niet interessant.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:17 schreef Mani89 het volgende:
Alleen het wonderkind kan ons nog redden.
Kijk, dit is de juiste instellingquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:17 schreef --3S-- het volgende:
Ik kom thuis en ze staan 0-3 achter
Gelukkig vind ik de Europa League toch niet interessant.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mensen die op een medaille bijten.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |