quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Flikker eens op met die achterlijke gifjes. Ze zijn niet leuk en zullen dat nooit worden.
Wauw.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:00 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik huil niet hoor, ik zeg alleen dat hij begon. Wat waar is, hij begon over zijn opa. Niet ik. Niet zo kleinzerig doen.
Valt mee hoorquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:00 schreef KingRoland het volgende:
Red Bull Salzburg is de Bayern München van de Europa League
Iedereen hoopt dat ze eruit flikkeren?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:00 schreef KingRoland het volgende:
Red Bull Salzburg is de Bayern München van de Europa League
Gewoon al 14 verliespunten.quote:
Zei hij dat of denk jij dat?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:01 schreef Wazaaaaa het volgende:
Barcelona, City en ManU waren incidenten.
Johan
Echt he. Alsof die clubs niet gigantische offdays hadden/er totaal geen zin in hadden..quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:01 schreef Wazaaaaa het volgende:
Johan
Absoluut.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaan jullie helft 2 nog kijken?
Tuurlijk, ik geloof er nog in. 4-3.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:02 schreef Elan het volgende:
Feyenoord moet die trainer van Salzburg halen.
Wauwquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:01 schreef Wazaaaaa het volgende:
Johan
Hij zal niet de enige zijnquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:01 schreef Evertjan het volgende:
Wim Kieft zit weer lekker Ajax uit te lacheb
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:02 schreef Thas het volgende:
[..]
Echt he. Alsof die clubs niet gigantische offdays hadden/er totaal geen zin in hadden..
Nee, ik ben een slechte verliezer.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom niet? Dit is toch gewoon een goede conference?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als dat zo is geef ik jou een halve liter bier.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik geloof er nog in. 4-3.
Heeft Ajax vandaag.... helaas.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:02 schreef Thas het volgende:
[..]
Alsof die clubs niet gigantische offdays hadden
Hij heeft alle reden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:01 schreef Evertjan het volgende:
Wim Kieft zit weer lekker Ajax uit te lacheb
Ik kijk wel jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom niet? Dit is toch gewoon een goede conference?
Ik doe er 30cl erbij.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:02 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Als dat zo is geef ik jou een halve liter bier.
Zo! jij durft! een halve liter bier!quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:02 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Als dat zo is geef ik jou een halve liter bier.
Red bull heeft niks met traditie te makenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:03 schreef Evertjan het volgende:
[..]
in Oostenrijk spreekt men dan ook voor de traditionele top 1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom niet?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Red bull heeft niks met traditie te maken
Wanneer heeft Ajax voor het laatst in een officiële wedstrijd 7 doelpuntne gemaakt?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:03 schreef kurk_droog het volgende:
Ajax is aan het trollen. 0-3 en gecontroleerd met 7-3 winnen de 2e helft.
En Red Bull is idd helemaal zo slecht nog niet. Lopen goede spelers rond.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heeft Ajax vandaag.... helaas.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben er weer.
De koffiemachine had aids.als ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok hopelijk knalt je accu zometeen uit elkaarquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:04 schreef Mansjester het volgende:
Mijn telefoon is op
Dan weten jullie de reden dat ik niet meer post
Ik ben er weer.
De koffiemachine had aids.*ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dus vandaar deze post.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:04 schreef Mansjester het volgende:
Mijn telefoon is op
Dan weten jullie de reden dat ik niet meer post
Ik ben er weer.
De koffiemachine had aids.Leuke grap..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Leer eens lezen, ik zei Bayern geen Barca.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Iedereen hoopt dat ze eruit flikkeren?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Flikker eens op met die achterlijke gifjes. Ze zijn niet leuk en zullen dat nooit worden.
Ik ben er weer.
De koffiemachine had aids.'als mij'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, de zwaktes van Ajax worden bloot gelegd. Heeft niets met een offday te maken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heeft Ajax vandaag.... helaas.
de club bestaat anders al vanaf 1933quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Red bull heeft niks met traditie te maken
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik geloof er nog in. 4-3.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
+ 30 cl Hequote:Op donderdag 20 februari 2014 22:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zo! jij durft! een halve liter bier!
quote:
Hoe zit het met 2x Manchester City en 2x AC Milan waar Ajax gewoon geweldig tegen speelde?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:04 schreef Thas het volgende:
[..]
En Red Bull is idd helemaal zo slecht nog niet. Lopen goede spelers rond.
Bvb met United toen, die zaten toen in een close competitierace en al die spelers gaven totaal geen moer om die Europa League. Ik had zelfs gedacht dat Ajax daartegen door zou gaan over 2 wedstrijden maar als ik t me goed herinner zat het Ajax toen niet mee met buitenspel ofzo
Oh, sorry.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Leer eens lezen, ik zei Bayern geen Barca.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoe zit het met 2x Manchester City en 2x AC Milan waar Ajax gewoon geweldig tegen speelde?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
de club bestaat anders al vanaf 1933
quote:Vanaf 3 juni 2005 werd de naam gewijzigd in FC Red Bull Salzburg, naar sponsor Red Bull.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:07 schreef KingRoland het volgende:
AZ en Ajax waren vandaag maar dat betekent dus dat Feyenoord toch volgende week speelt in de Europa league of is dat morgen?
Nee, dat was 10 jaar geledenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:07 schreef KingRoland het volgende:
AZ en Ajax waren vandaag maar dat betekent dus dat Feyenoord toch volgende week speelt in de Europa league of is dat morgen?
Wordt er iemand vernederd?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[..]vies koopclubje dat het is
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoe zit het met 2x Manchester City en 2x AC Milan waar Ajax gewoon geweldig tegen speelde?
twitter:DiederikSmit twitterde op donderdag 20-02-2014 om 21:57:44De Boer nu in de kleedkamer: "Ok jongens, sommige details kunnen natuurlijk beter, maar verder petje af. Met name voor de eerste minuut." reageer retweet
Ajax is een aandelenclub, die kan je ook kopen..quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Geniet je ook zo van je cluppie hahaquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, dat was 10 jaar geleden
Zondag pas.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:07 schreef KingRoland het volgende:
Op andere clubs afreageren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:07 schreef KingRoland het volgende:
Absoluutquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
B&Aquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst,
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:06 schreef Tassendief het volgende:
Topteam is dat dan ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:07 schreef Slobeend het volgende:
twitter:DiederikSmit twitterde op donderdag 20-02-2014 om 21:57:44De Boer nu in de kleedkamer: "Ok jongens, sommige details kunnen natuurlijk beter, maar verder petje af. Met name voor de eerste minuut." reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |