Onbetaalbaarquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
45 euro betalen om geneukt te worden
Dat bedoel ik dus. Successupporter nummer zoveel.quote:
twitter:ajaxmuseumNL twitterde op donderdag 20-02-2014 om 21:55:40Frank de Boer mag de spelers wel een beetje Red Bull geven. #AJAsal #AJAX reageer retweet
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:57 schreef Thas het volgende:
[..]
Da's anders vrij goedkoop voor een Oostenrijker
Klopt, in een oefenwedstrijd, maar dat maakt niet uitquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:57 schreef op_quoter het volgende:
salzburg is dan ook een bazenteam, ze hebben nog 0x verloren in de europa league en ik kan me herinneren dat ze bayern munchen met 3-0 hebben verslagen
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
GGMM wat ga jij reacties verwijderen dan?
Daar zijn De Wallen groot mee geworden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
45 euro betalen om geneukt te worden
Flikker eens op met die achterlijke gifjes. Ze zijn niet leuk en zullen dat nooit worden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:58 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ajaxmuseumNL twitterde op donderdag 20-02-2014 om 21:55:40Frank de Boer mag de spelers wel een beetje Red Bull geven. #AJAsal #AJAX reageer retweet
Successupporter, alleen de lusten, niet de lastenquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Successupporter nummer zoveel.
Daar kan je kiezen voor een prijs, nu wordt je volgestopt door een grote Afrikaan en een Oostenrijkse Schwanz.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daar zijn De Wallen groot mee geworden.
nou nou nou. Niet zo gefrustreerd jongeman.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Flikker eens op met die achterlijke gifjes. Ze zijn niet leuk en zullen dat nooit worden.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:56 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Steunt je club jou ook in slechte tijden?
quote:
Ik huil niet hoor, ik zeg alleen dat hij begon. Wat waar is, hij begon over zijn opa. Niet ik. Niet zo kleinzerig doen.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Flikker eens op met die achterlijke gifjes. Ze zijn niet leuk en zullen dat nooit worden.
Wauw.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:00 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik huil niet hoor, ik zeg alleen dat hij begon. Wat waar is, hij begon over zijn opa. Niet ik. Niet zo kleinzerig doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |