Manchester City had dan ook een faalcoach in dienst.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:13 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee.
Er wordt net gedaan alsof het het normale Man City of Barca was....
Als die normaal spelen wordt het 10-0
Sjinkiequote:Op donderdag 20 februari 2014 22:14 schreef Mani89 het volgende:
Gaat wel lekker met die aankoopjes van Ajax, waar is onze stormram van der Hoorn?
Burtgod?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Burt Carvillage wel een grotere god.
Janken?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:13 schreef Stiggie het volgende:
bianconeri komt weer even janken. Dat is weer een poosje terug!
Ja.quote:
Je sig is erg goed toe te passen op wat er net gebeurdequote:
Rudy Dillequote:
Tsja, na de winterstop kan hij er geen reet van. Deze zomer flink doorselecteren ( mja, dat roepen we al jaren ). Het is gewoon wachten op de goede jeugd die gaat komen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Duarte is nu wel tragisch slecht, jammer. Het begon zo leuk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Idd, iets meer krediet mag ook wel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat zou Bianconeri nooit doen!
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Mensen die op een medaille bijtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
![]()
![]()
[..]Is al een paar millennia bekent dat je én wat kan presteren én tegelijkertijd een enorme kneus kan zijn, dus tsjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:17 schreef --3S-- het volgende:
Ik kom thuis en ze staan 0-3 achter
Gelukkig vind ik de Europa League toch niet interessant.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:17 schreef Mani89 het volgende:
Alleen het wonderkind kan ons nog redden.
Kijk, dit is de juiste instellingquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:17 schreef --3S-- het volgende:
Ik kom thuis en ze staan 0-3 achter
Gelukkig vind ik de Europa League toch niet interessant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |