Ik weet de naam niet meer van het programma wat ik toen had. Was niet zomaar een open source dingetje of zo. Kreeg ik destijds bij mijn pc.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is wel flink verbeterd, maar is wel een pittig geprijsd pakketje. In essentie ook bedoeld voor de juridische markt volgens mij.
Ik wist niet eens dat het kon met Skype johquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die van skype doet het vrij aardig, is volgens mij wel alleen engels
Of het is alleen op mijn tabletquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het kon met Skype joh
Ik gebruik skype niet eens. Ja misschien 3x gebruikt of zo maar meer als een soort MSN.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Of het is alleen op mijn tablet(en dus uit mijn tablet de software, maar daar werkt het best goed)
Dragon natural speak waarschijnlijk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet de naam niet meer van het programma wat ik toen had. Was niet zomaar een open source dingetje of zo. Kreeg ik destijds bij mijn pc.
Nee dat was het niet. Het was destijds wel vrij bekend geloof ik. Een van de eerste van dat soport programma's.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dragon natural speak waarschijnlijk.
Ik boek een reis naar Rome om de selectie op hun donder te geven.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:02 schreef onlogisch het volgende:
Ik had nóg meer kunnen winnen als ik Lazio verlies gaf
Fantastischquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik boek een reis naar Rome om de selectie op hun donder te geven.
Slaap lekker.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fantastisch![]()
Met die wetenschap ga ik maar gauw slapen
Ik denk dat er iemand ghb in heeft gedaan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:05 schreef Adames het volgende:
tering,net hele avond geklommen en nu 2 lekkere biertjes op
ik ben helemaal de weg kwijt
Ps. Ajax heeft met 3-0 verlorenquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:05 schreef Adames het volgende:
tering,net hele avond geklommen en nu 2 lekkere biertjes op
ik ben helemaal de weg kwijt
Ik heb feest lopen vieren in het EL-topicquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat er iemand ghb in heeft gedaan.
Ik verdenk 422
Ben je nu weer voor AZ?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb feest lopen vieren in het EL-topic
Salzburg ook niet zo dus.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wilde dus even melden he.
Ajax was niet zo heel sterk vanavond.
quote:
en dan draai je je om en loop je weg?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zondag steek ik fijn de middelvinger op naar het uitvak.
Doe normaalquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
LR![]()
LR
![]()
LR
![]()
LR
![]()
LR
![]()
LR
![]()
LR
![]()
LR
![]()
LR
![]()
LR
![]()
LR
![]()
LR
![]()
LR
![]()
LR
![]()
LR
![]()
LR
![]()
LR
![]()
LR
![]()
LR
![]()
LR
![]()
LR
![]()
LR
![]()
LR
![]()
LR
![]()
LR
![]()
LR
![]()
LR
![]()
LR
![]()
LR
![]()
LR
![]()
LR
![]()
LR
![]()
LR
![]()
LR
![]()
LR
![]()
LR
![]()
LR
![]()
LR
![]()
LR
![]()
LR
![]()
LR
![]()
LR
![]()
LR
![]()
LR
![]()
LR
![]()
LR
![]()
LR
![]()
LR
![]()
LR
![]()
LR
![]()
LR
![]()
LR
![]()
LR
![]()
In de 79e minuutquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en dan draai je je om en loop je weg?
Gelukkig geenquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:08 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Een prima ploeg, ze waren beter dan ik vooraf dacht.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond ze goed spelen de 1e helft
Nee.quote:
Ik dacht vanwege je werkloosheid ofzo. Dat had ik nog begrepen.quote:
Heb je wat geslikt?quote:
Zelfs dan zou ajax niet winnenquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig geen [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Heb je eindelijk Knut ontmoet in Leiden.quote:
Is straks weer over hoorquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik dacht vanwege je werkloosheid ofzo. Dat had ik nog begrepen.
Maar om voetbalwedstrijd![]()
Komt wel weer goed!
Ik kende ze ook niet maar valt niets op af te dingen die 0-3quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een prima ploeg, ze waren beter dan ik vooraf dacht.
Knut is meer van de sos dacht ikquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je eindelijk Knut ontmoet in Leiden.
Goed zoquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Is straks weer over hoorWat ik zei, morgen heb ik een mooie dag. Oh en morgen is er ijshockey, Zweden-Finland
Ze kwamen daar eerlijk gezegd nog goed mee weg.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kende ze ook niet maar valt niets op af te dingen die 0-3
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:08 schreef TwenteFC het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ma_powned_usa_2.html
![]()
Hahah wat een baas!
![]()
Shorttrack is OK schaatsen, gaat wel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Goed zoEn shorttrack en schaatsen
Koekoek.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kennen jullie deze?
[ afbeelding ]
Jammer dat de kwaliteit van de gif zo laag is, dat verdient dit doelpunt nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kennen jullie deze?
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat is gewoon de waarheid hoor. Salzburg is niet veel minder dan een Real of Bayern.
HAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:57 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik ben gewoon trots op de jongens hoor. Je vergeet dat Salzburg gewoon een team is die je mag vergelijken met een ploeg als Bayern Munchen of Real Madrid. Je moet gewoon realistisch blijven. Natuurlijk is het niet goed als je 0-3 achter komt. Maar als je nog zo lang moet spelen en je kan de 0-3 behouden is dat sterk.
Gewoon straight to the point bamquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:08 schreef TwenteFC het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ma_powned_usa_2.html
![]()
Hahah wat een baas!
![]()
Jammer dat hij hier niet meer post. Kwaliteitsuser.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:20 schreef Helpmefok het volgende:
CALAND CALAND CALAND
[..]
[..]
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAA
Deze wilde ik je niet onthouden![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!
Jij ziet Salzburg niet heel erg vaak of wel? Salzburg won kort geleden gewoon overtuigend met 3-0 van Bayern hoor. En Bayern speelde gewoon met bijna alle basisspelers in het elftal.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:20 schreef Helpmefok het volgende:
CALAND CALAND CALAND
[..]
[..]
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAA
Deze wilde ik je niet onthouden![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!
Dat was een oefenpot.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Jij ziet Salzburg niet heel erg vaak of wel? Salzburg won kort geleden gewoon overtuigend met 3-0 van Bayern hoor. En Bayern speelde gewoon met bijna alle basisspelers in het elftal.
ging toch nergens om man, we weten het nu welquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Jij ziet Salzburg niet heel erg vaak of wel? Salzburg won kort geleden gewoon overtuigend met 3-0 van Bayern hoor. En Bayern speelde gewoon met bijna alle basisspelers in het elftal.
Ja, voor Salzburg was het ook een oefenpot. Ze zullen echt niet ineens beter dan zijn Bayern. Maar het zegt wel erg veel hoor.quote:
Maar tegen de CL winnaar wil je jezelf laten zien.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:25 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, voor Salzburg was het ook een oefenpot. Ze zullen echt niet ineens beter dan zijn Bayern. Maar het zegt wel erg veel hoor.
PSV > Fenerbahcequote:
Gewoon een groot voetbalkenner. Wij waren het, die al die tijd mis zaten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
GwaiLow slaat iets te ver door. Tering, wat een tragisch persoon is het ook. Hij heeft een keer zijn gelijk maar nu...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |