Weet jij hoe Saind eruit ziet?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Al is er enige gelijkenis.
Weet ik. Ik wacht ook op zijn reactie eigenlijkquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vooral GGMM. Die heeft zelfs het Veltman dekbed gekocht.
Natuurlijk. Dat weet eigenlijk iedereen in het Eindhovense.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weet jij hoe Saind eruit ziet?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dat weet eigenlijk iedereen in het Eindhovense.
Toeterjan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dat weet eigenlijk iedereen in het Eindhovense.
quote:
Maar eh, Bighand. Werkt mooi man. Kom ik uit een bespreking. Stap ik in de auto. Dicteer ik mijn bevindingen. Gaat naar de secretaresse die wat correcties aanbrengt en klaar.quote:
Wat doe jij hier dan nog?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:38 schreef Geo4kant het volgende:
Vroeger maakte ze je gewoon af als je zo lelijk was
Werkt dat ook op FOK!, hoef ik nooit meer te typen. Ik heb namelijk mijn nagels gelakt vanmiddag en met typen beschadigen ze misschien weerquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar eh, Bighand. Werkt mooi man. Kom ik uit een bespreking. Stap ik in de auto. Dicteer ik mijn bevindingen. Gaat naar de secretaresse die wat correcties aanbrengt en klaar.
VBL / AFC AJAX #2225 Nog paar maanden tot de treblequote:Op donderdag 20 februari 2014 22:38 schreef Geo4kant het volgende:
Vroeger maakte ze je gewoon af als je zo lelijk was
Jij bent toch al heel oud?quote:
Absoluut. Wordt gewoon naar een Word bestand gezet. Knippen/plakken in de comments en gaan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Werkt dat ook op FOK!, hoef ik nooit meer te typen. Ik heb namelijk mijn nagels gelakt vanmiddag en met typen beschadigen ze misschien weer
Hij zegt hulliequote:Op donderdag 20 februari 2014 22:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
VBL / AFC AJAX #2225 Nog paar maanden tot de treble
Nog een paar maanden tot de
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Heerlijk.PSV supporters
Die mag ik 10 keer meer dan hullie.
Dit is wel een heel erg beschamende pot hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
VBL / AFC AJAX #2225 Nog paar maanden tot de treble
Nog een paar maanden tot de
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Heerlijk.PSV supporters
Die mag ik 10 keer meer dan hullie.
Dit is onder het niveau van NAC he. Even serieus.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is wel een heel erg beschamende pot hoor.
Ik ga dat toch weer eens proberen. Wat ik al eerder postte: vroeger had ik zo een programma maar dat werkte niet goed, al vond ik het wel grappig dat wat je uitsprak op je beeldscherm verscheen, volgens mij werkte het ook 'onmiddelijk'.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Absoluut. Wordt gewoon naar een Word bestand gezet. Knippen/plakken in de comments en gaan.
Juden of die Oostenrijkse Juden?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit is onder het niveau van NAC he. Even serieus.
Die van skype doet het vrij aardig, is volgens mij wel alleen engelsquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga dat toch weer eens proberen. Wat ik al eerder postte: vroeger had ik zo een programma maar dat werkte niet goed, al vond ik het wel grappig dat wat je uitsprak op je beeldscherm verscheen, volgens mij werkte het ook 'onmiddelijk'.
Het is wel flink verbeterd, maar is wel een pittig geprijsd pakketje. In essentie ook bedoeld voor de juridische markt volgens mij.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga dat toch weer eens proberen. Wat ik al eerder postte: vroeger had ik zo een programma maar dat werkte niet goed, al vond ik het wel grappig dat wat je uitsprak op je beeldscherm verscheen, volgens mij werkte het ook 'onmiddelijk'.
Siri niet. Daar is alleen "Who let the dogs out" leuk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die van skype doet het vrij aardig, is volgens mij wel alleen engels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |