Zelfs dan zou ajax niet winnenquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig geen [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Heb je eindelijk Knut ontmoet in Leiden.quote:
Is straks weer over hoorquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik dacht vanwege je werkloosheid ofzo. Dat had ik nog begrepen.
Maar om voetbalwedstrijd![]()
Komt wel weer goed!
Ik kende ze ook niet maar valt niets op af te dingen die 0-3quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een prima ploeg, ze waren beter dan ik vooraf dacht.
Knut is meer van de sos dacht ikquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je eindelijk Knut ontmoet in Leiden.
Goed zoquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Is straks weer over hoorWat ik zei, morgen heb ik een mooie dag. Oh en morgen is er ijshockey, Zweden-Finland
Ze kwamen daar eerlijk gezegd nog goed mee weg.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kende ze ook niet maar valt niets op af te dingen die 0-3
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:08 schreef TwenteFC het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ma_powned_usa_2.html
![]()
Hahah wat een baas!
![]()
Shorttrack is OK schaatsen, gaat wel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Goed zoEn shorttrack en schaatsen
Koekoek.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kennen jullie deze?
[ afbeelding ]
Jammer dat de kwaliteit van de gif zo laag is, dat verdient dit doelpunt nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kennen jullie deze?
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat is gewoon de waarheid hoor. Salzburg is niet veel minder dan een Real of Bayern.
HAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:57 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik ben gewoon trots op de jongens hoor. Je vergeet dat Salzburg gewoon een team is die je mag vergelijken met een ploeg als Bayern Munchen of Real Madrid. Je moet gewoon realistisch blijven. Natuurlijk is het niet goed als je 0-3 achter komt. Maar als je nog zo lang moet spelen en je kan de 0-3 behouden is dat sterk.
Gewoon straight to the point bamquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:08 schreef TwenteFC het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ma_powned_usa_2.html
![]()
Hahah wat een baas!
![]()
Jammer dat hij hier niet meer post. Kwaliteitsuser.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:20 schreef Helpmefok het volgende:
CALAND CALAND CALAND
[..]
[..]
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAA
Deze wilde ik je niet onthouden![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!
Jij ziet Salzburg niet heel erg vaak of wel? Salzburg won kort geleden gewoon overtuigend met 3-0 van Bayern hoor. En Bayern speelde gewoon met bijna alle basisspelers in het elftal.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:20 schreef Helpmefok het volgende:
CALAND CALAND CALAND
[..]
[..]
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAA
Deze wilde ik je niet onthouden![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!
Dat was een oefenpot.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Jij ziet Salzburg niet heel erg vaak of wel? Salzburg won kort geleden gewoon overtuigend met 3-0 van Bayern hoor. En Bayern speelde gewoon met bijna alle basisspelers in het elftal.
ging toch nergens om man, we weten het nu welquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Jij ziet Salzburg niet heel erg vaak of wel? Salzburg won kort geleden gewoon overtuigend met 3-0 van Bayern hoor. En Bayern speelde gewoon met bijna alle basisspelers in het elftal.
Ja, voor Salzburg was het ook een oefenpot. Ze zullen echt niet ineens beter dan zijn Bayern. Maar het zegt wel erg veel hoor.quote:
Maar tegen de CL winnaar wil je jezelf laten zien.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:25 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, voor Salzburg was het ook een oefenpot. Ze zullen echt niet ineens beter dan zijn Bayern. Maar het zegt wel erg veel hoor.
PSV > Fenerbahcequote:
Gewoon een groot voetbalkenner. Wij waren het, die al die tijd mis zaten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
GwaiLow slaat iets te ver door. Tering, wat een tragisch persoon is het ook. Hij heeft een keer zijn gelijk maar nu...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |