Het is die man zijn hobby, doe je niks aan.. Zodra het pak aan word getrokken zonder geldige reden dan is het natuurlijk een ander verhaal.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:26 schreef Thaboel het volgende:
https://www.facebook.com/zwarte.wolven/photos
Ik had zelfs van NatRessers toch beter verwacht...
Ik dacht eerst dat je oud nieuws had gepost. Maar ik was in de war met die aflevering mbt Arnhem.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:02 schreef BredeBroeder het volgende:
Vanaf 2 maart op BNN: De Langste Dag.
Een groep jongeren krijgt training van het Korps Mariniers en de Landmacht om zo klaar te zijn voor de grote finale: het naspelen van D-Day, 70 jaar na dato.
Bekijk de trailer via onderstaande link, kijken dus...!
quote:
Schoenen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:07 schreef BredeBroeder het volgende:
NSN 17-120-1869 iemand?
En de neuk = wijziging pakketrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wijziging is gewoon een verandering in je pakketrechten."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Schoenen.Wat zijn pakketrechtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wijziging is gewoon een verandering in je pakketrechten.![]()
Op welke pakketten kleding en uitrusting jij recht hebt.quote:
Mooi, ik heb meer rechtenquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Op welke pakketten kleding en uitrusting jij recht hebt.
Niet noodzakelijk. Kan gewoon zijn dat er één is gewijzigd in een nieuwe.quote:
Ik hoef niks te ruilen of in te leveren dus krijg gewoon meer gratis zooiquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet noodzakelijk. Kan gewoon zijn dat er één is gewijzigd in een nieuwe.
Staat zelfs op jouw kledinglijst.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het zal wel weer algemeen bekend zijn.
Die heb ik allang niet meerquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Staat zelfs op jouw kledinglijst.
Ook dat is geen zekerheid bij het KPU.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik hoef niks te ruilen of in te leveren dus krijg gewoon meer gratis zooi
Ah, dan was eenquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Die heb ik allang niet meer
Tis maar een smileyquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, dan was eendus meer op z'n plaats in jouw post.
Niks is zeker daar, tenzij je parakikkercommando bent ofzoquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ook dat is geen zekerheid bij het KPU.
quote:
quote:
Ik ben er zondag niet, wat tussen gekomenquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:27 schreef Cobra4 het volgende:
Wie zijn er, buiten BB, zondag allemaal bij in Amsterdam?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik ben er zondag niet, wat tussen gekomen
quote:
quote:
Welke ben jij?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:11 schreef BredeBroeder het volgende:
De neuk krijg ik nu binnen dan![]()
![]()
[ afbeelding ]
Doen ze volgens mij ook niet meer tegenwoordig, EVO krijgt gelijk GVT.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:25 schreef Kostertjuh het volgende:
Daarom: geen uniformen voor die pubers. Geef ze maar een overall, net als die andere cursisten
Wat is dit?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:11 schreef BredeBroeder het volgende:
De neuk krijg ik nu binnen dan![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat is er zondag?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:27 schreef Cobra4 het volgende:
Wie zijn er, buiten BB, zondag allemaal bij in Amsterdam?
Krijgen VeVa KL'ers dan een blauw werkpak?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
VeVa'ers in KL pak met marns baret op hun schedel
Waarom?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Krijgen VeVa KL'ers dan een blauw werkpak?
Dat vraag ik aan jou. Ik zie mensen in een blauw werkpak. En volgens jou is dat niet goed.quote:
Op de foto die jij hebt gepost.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij een blauw werkpak ziet?
Victor Reinierquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
GC / [Exclusieve voorvertoning] Gratis kaartjes Non-Stop!
Raar KL pak? Nog nooit gezien. En vage Rot'squote:Op donderdag 20 februari 2014 21:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
VeVa'ers in KL pak met marns baret op hun schedel
Sukkel.quote:
Kaasplakkies, niv 2quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:56 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Raar KL pak? Nog nooit gezien. En vage Rot's
Ja, jij klaagt over een uniform wat correct is.quote:
Die baret hoort nog steeds bij 't uniform, nog steeds incorrectquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, jij klaagt over een uniform wat correct is.
Leg nu eens goed uit wat er dan incorrect is aan die gasten op die foto.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Die baret hoort nog steeds bij 't uniform, nog steeds incorrect
Ken jij een andere Nassau-blauwe baret met rood vlak?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:59 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Is het wel een mariniers baret dan?
Er is maar één Nassaublauwe baret, jongenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:00 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ken jij een andere Nassau-blauwe baret met rood vlak?
Ja die draag jijquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:02 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Er is maar één Nassaublauwe baret, jongenen die heeft niks met de vloot te maken
Tsjaquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:09 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Blijft een vaag pakkie wat zij aanhebben
Nu voel ik mij dom. Wat is er raar aan het blauwe werkpak dan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:09 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Blijft een vaag pakkie wat zij aanhebben
Niks raars aan een blauw pakquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu voel ik mij dom. Wat is er raar aan het blauwe werkpak dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt zo op die foto niet op het marinepak. Komt met name doordat het een vage foto is, en door die veva rotten op de schouders. Op de linkerarm lijkt ie ook een soort sticker te hebben die ik niet kan plaatsen.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:28 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Niks raars aan een blauw pakVandaar ook mij vraag. (BB geeft geen antwoord.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt zo op die foto niet op het marinepak. Komt met name doordat het een vage foto is, en door die veva rotten op de schouders. Op de linkerarm lijkt ie ook een soort sticker te hebben die ik niet kan plaatsen.
Wat is er niet correct op die foto aangezien de KM een blauw werkpak kent?"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Dat weet ik niet? Of het correct is of niet geen idee, maar ik vond het niet op het marine pak lijken dat ik ken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vandaar ook mij vraag. (BB geeft geen antwoord.)
Wat is er niet correct op die foto aangezien de KM een blauw werkpak kent?
Het zal allemaal wel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:32 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat weet ik niet? Of het correct is of niet geen idee, maar ik vond het niet op het marine pak lijken dat ik ken.
Het is sowieso niet correctquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:32 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat weet ik niet? Of het correct is of niet geen idee, maar ik vond het niet op het marine pak lijken dat ik ken.
Had t over ECOquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:27 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Doen ze volgens mij ook niet meer tegenwoordig, EVO krijgt gelijk GVT.
Wel jammer overigens.
Goed plan.quote:
Netjesquote:Op vrijdag 21 februari 2014 07:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Mogguh
ff bakkie doen, wat wegkanen en op naar de sport voor een evaluatie
Sowieso burgersquote:
VP of gewicht? 1e moet je sowieso niet meten met een weegschaalquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:52 schreef ErwinRommel het volgende:
De weegschaal op de sportschool klopt niet
Ik pak het er even bij, ding print een bonnetje uit:quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
VP of gewicht? 1e moet je sowieso niet meten met een weegschaal
quote:
Ja ehh onmogelijk dus...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik pak het er even bij, ding print een bonnetje uit:
Voor het sporten bij de evaluatie:
BMI: 21.8
BMR: 1834Kcal
Weerstand: 634 Ohm
Vet-%: 18.9%
Vetmassa: 14,9KG
Vetvrije massa: 63.9KG
Lichaamsvocht: 46.8KG
Na sporten:
BMI: 21.8
BMR: 1831Kcal
Weerstand 607 ohm
Vet%: 17,3%
Vetmassa: 14,0KG
Vetvrijemassa: 65,9KG
Lichaamsvocht: 47.3KG
Gemeten op een Tanita Lichaamscompositie Analyzer.
Dat.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:29 schreef Rave_NL het volgende:
Waarom leent defensie zich nog in godsnaam voor dit soort onzin...
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:29 schreef Rave_NL het volgende:
Waarom leent defensie landmacht zich nog in godsnaam voor dit soort onzin...
Er is geen broek, alleen een effen burgerpantalon.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Ha, Rave, jou wilde ik even wat vragen.
Klopt het dat veteranen van het Korps Mariniers, de die hards, een rode bies IN hun veteranenbroek hebben gestikt?
Alleen in hun pendekquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Ha, Rave, jou wilde ik even wat vragen.
Klopt het dat veteranen van het Korps Mariniers, de die hards, een rode bies IN hun veteranenbroek hebben gestikt?
Sinds wanneer worden er touwtjes gespannen? Gewoon oldskool met takken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:20 schreef BredeBroeder het volgende:
Toch best knap dit
[ afbeelding ]
Geen idee, PVB VeVa Mariniers dit.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Sinds wanneer worden er touwtjes gespannen? Gewoon oldskool met takken.
Onze oosterburen zijn er ook gek op trouwens, die kunnen ook een behoorlijke studie van hun sandkasten maken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Geen idee, PVB VeVa Mariniers dit.
Hangt er vanaf hoe lang je in het meer wil/moet blijven. Zelfs met een watertemperatuur van 20 graden ben je binnen een paar uur dusdanig onderkoekd dat je eraan kan overlijden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:03 schreef BredeBroeder het volgende:
Vanaf welke temperatuur is 't ongeveer verantwoord om in een meer te springen als 't zonnetje schijnt.
Ik denk ongeveer een uurtje, moet gaan oefenen op zwemmen en is tijdens de zomer goed te doen hier, zwem abonnement is verrekte duur.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe lang je in het meer wil/moet blijven. Zelfs met een watertemperatuur van 20 graden ben je binnen een paar uur dusdanig onderkoekd dat je eraan kan overlijden.
http://www.kanorotterdam.nl/safe/safety.html
Je weet dat veel veiligheidsregio's hun duikteams weg hebben bezuinigd he?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik denk ongeveer een uurtje, moet gaan oefenen op zwemmen en is tijdens de zomer goed te doen hier, zwem abonnement is verrekte duur.
Ik zeg toch niet dat ik 100m vanaf 't strand in de zee ga liggenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je weet dat veel veiligheidsregio's hun duikteams weg hebben bezuinigd he?
Dat was ik even vergeten. Er verzuipen alleen maar mensen in zee door onderkoeling.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik 100m vanaf 't strand in de zee ga liggen
Als 't te koud is is 't te koud toch.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat was ik even vergeten. Er verzuipen alleen maar mensen in zee door onderkoeling.
Stiekem ligt de Karel Doorman op mijn eigen haven, voor als ik even wil varen tijdens een mooie zomerse dag.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:41 schreef Thaboel het volgende:
Jitzzzze regeld wel de Holland als veiligheidsbootje naast je.
Inb4: HET IS EEN SCHIP! GEEN BOOT.
Tjah, ik kan gratis zwemmen in heel Enschede omdat ik student benquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Voor dat geld kan ik net zo goed een abonnement nemen
Zwemmen, marsen, hardlopen, kt en klimmen gaan getrained worden de laatste 2 jaar. Vooral zwemmen en klimmenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:28 schreef WWolfy het volgende:
[..]
Tjah, ik kan gratis zwemmen in heel Enschede omdat ik student ben
ZZT.quote:
Zuivere Zuip Tijd.quote:
QRF!!!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:57 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Succes met de patrouille, lui. Ik ga inliggen![]()
QRA is leuker.quote:
De strijd tussen de Zweden en de Chinezen op plek drie en vier is een stuk spannender dan die tussen de Canadezen en de Engelsen om plek één en twee.quote:
Zo'n assertief antwoord had je niet verwacht hè?quote:
Nee, ik sta helemaal perplexquote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zo'n assertief antwoord had je niet verwacht hè?
Echt, ik heb me toch een dijenkletser van een post neergezetquote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Echt, ik heb me toch een dijenkletser van een post neergezet
Ach, zolang het mr. Afmars maar niet isquote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hij laat indirect voelen wie het baasje is in dit topic.
Voorlopig nietquote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ach, zolang het mr. Afmars maar niet is
Dan ga ik best wel lachen als ze vallen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:51 schreef jitzzzze het volgende:
Finale ploegenachtervolging, volgens de commentatoren hebben we al gewonnen
"Ja Rintje, wat kan er eigenlijk nog mis gaan?"quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan ga ik best wel lachen als ze vallen.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:59 schreef jitzzzze het volgende:
Daar gaan we, ze staan alle drie op het ijs. De lijst met dingen die mis kunnen gaan is zo wel iets korter geworden.
Ook goud.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:06 schreef jitzzzze het volgende:
Eens kijken wat de vrouwen gaan doen straks.
Alleen in Oostenrijk of Friesland.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:45 schreef ErwinRommel het volgende:
Doet Evert van Bentum ook nog mee?
Om een of andere reden zijn die Struik-blikken vaak wel populair bij andere landenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:32 schreef Kostertjuh het volgende:
Die Duitse gekregen in Afghanistan, niet te vretenDie MRE's zijn wel relaxed, maar een hoop zoetigheid
Kinder Dagverblijf?quote:
Ik dacht dat jij havo ging doen?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kennismakingsdagen Luchtmobiel.
Jij had je ogen toch richting zee gericht?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kennismakingsdagen Luchtmobiel.
Jup, puur ervaring/testmomentje voor mezelf, heb ook nooit de kans gekregen om te kijken bij LMB in de praktijk, dat kan mooi via zo'n KD.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij had je ogen toch richting zee gericht?
Ah, ok.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:23 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jup, puur ervaring/testmomentje voor mezelf, heb ook nooit de kans gekregen om te kijken bij LMB in de praktijk, dat kan mooi via zo'n KD.
quote:
Staan momenteel geen KD's in de agenda op de website, dus ff de site in de gaten houden en dan hopen dat er eentje na juni plaatsvindt, mag namelijk pas vanaf 17 jaar.quote:
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Staan momenteel geen KD's in de agenda op de website, dus ff de site in de gaten houden en dan hopen dat er eentje na juni plaatsvindt, mag namelijk pas vanaf 17 jaar.
Dat mag toch niet als je bezig bent met VeVa?quote:
Ik stop toch...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:42 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat mag toch niet als je bezig bent met VeVa?
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:41 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nec Temere, Nec Timide uiteraard.
Wanneer is je laatste dag?quote:
Ik zou het toch ff vragen aan de lui van LMB, bij mij werden ze gewoon weer naar huis gestuurdquote:
Moet allemaal nog geregeld worden, na de vakantie zouden ik en m'n mentor bespreken wat er gaat gebeuren. Ik weet het dus ook nog niet zeker, als ik het jaar af moet maken zou dat flink kut zijn, ik ga liever gewoon 40 uur werkweken maken, maarja leerplicht..quote:
Ja kan ik altijd doen, alleen als ik uitgeschreven sta bij VeVa lijkt het me niet dat ik nog als VeVa leerling gezien wordt.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:44 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik zou het toch ff vragen aan de lui van LMB, bij mij werden ze gewoon weer naar huis gestuurd
m.k. heeft zeker een punt. Want op het moment van inschrijven voor die KD staat je misschien nog wel te boek als veva leerling.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Moet allemaal nog geregeld worden, na de vakantie zouden ik en m'n mentor bespreken wat er gaat gebeuren. Ik weet het dus ook nog niet zeker, als ik het jaar af moet maken zou dat flink kut zijn, ik ga liever gewoon 40 uur werkweken maken, maarja leerplicht..
[..]
Ja kan ik altijd doen, alleen als ik uitgeschreven sta bij VeVa lijkt het me niet dat ik nog als VeVa leerling gezien wordt.
Weet ik niet, ik weet ook niet hoe die inschrijving überhaupt werkt. Ik vraag 't wel ff aan m'n sgt LMB.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
m.k. heeft zeker een punt. Want op het moment van inschrijven voor die KD staat je misschien nog wel te boek als veva leerling.
Toen ik vanochtend de kazerne op kwam rijden zag ik een kolonne LMB rekruten binnenmarcheren van hun eindoefening. Pijpers voorop, respectuh.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:52 schreef ErwinRommel het volgende:
![]()
http://www.zazzle.nl/aaslt+geschenken
Altijd mooi.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:03 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Toen ik vanochtend de kazerne op kwam rijden zag ik een kolonne LMB rekruten binnenmarcheren van hun eindoefening. Pijpers voorop, respectuh.
+ een baret op je kop.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Altijd mooi.
En dan gesloopt en met zere poten met de trein naar huis
Bij de eerste lichting werd die later uitgedeeld, op Vliegbasis Deelen. Puur voor het plaatje voor de buitenwereld en de pers.quote:
Pff, is toch juist motivatie om door te stompen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bij de eerste lichting werd die later uitgedeeld, op Vliegbasis Deelen. Puur voor het plaatje voor de buitenwereld en de pers.
Ik hoorde in de wandelgangen in oktober/november.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Staan momenteel geen KD's in de agenda op de website, dus ff de site in de gaten houden en dan hopen dat er eentje na juni plaatsvindt, mag namelijk pas vanaf 17 jaar.
Zie je daarquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik hoorde in de wandelgangen in oktober/november.
Dan moet je eens de maquettes opzoeken die de winnende teams van de Cambrian Patrol maken. Dat is ff bazenwerk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:20 schreef BredeBroeder het volgende:
Toch best knap dit
[ afbeelding ]
Ik regel wel wat met het kaderquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wie weet! Er zijn een stuk of 3/4 momenten he.
Ah je "bronnen" die niemand anders binnen defensie kent?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik hoorde in de wandelgangen in oktober/november.
Lekkerquote:
1. Brakquote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 09:28 schreef jitzzzze het volgende:
Ah, de weekendwarriors zijn ook gearriveerd
Ohh, dacht dat er een peloton AS'ers dkwvv'end door je straat gingquote:
Ook.quote:Op zondag 23 februari 2014 09:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh, dacht dat er een peloton AS'ers dkwvv'end door je straat ging
Wonen nauwelijks Nederlanders hier, dus klopt welquote:
Ik denk wel 4 verschillende bronnen, ook internet. Maar vooral omdat ze vorig jaar ook rond die tijd waren en dit bevestigd werdquote:Op zondag 23 februari 2014 02:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ah je "bronnen" die niemand anders binnen defensie kent?
Maar je zei meerdere momenten, je bedoelt verschillende tijden dat er groepen starten?quote:Op zondag 23 februari 2014 14:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik denk wel 4 verschillende bronnen, ook internet. Maar vooral omdat ze vorig jaar ook rond die tijd waren en dit bevestigd werd.
Ja je hebt bijvoorbeeld 16 oktober, 23 oktober 19 november etc etc.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Maar je zei meerdere momenten, je bedoelt verschillende tijden dat er groepen starten?
En je kan niet voor een bepaalde dag opgeven?quote:Op zondag 23 februari 2014 14:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja je hebt bijvoorbeeld 16 oktober, 23 oktober 19 november etc etc.
Er worden bepaalde data opgegeven en je kan je voor elk van die data opgeven, maar geloof mij, ze zitten snel vol.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:14 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
En je kan niet voor een bepaalde dag opgeven?
Snel aanmelden en in de gaten houden dus.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Er worden bepaalde data opgegeven en je kan je voor elk van die data opgeven, maar geloof mij, ze zitten snel vol.
Als koord op je barathea.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:42 schreef jitzzzze het volgende:
Die twee elastiekjes vind ik wel hippe ROT's
Airsoftvariant van het rode koordquote:Op zondag 23 februari 2014 15:42 schreef jitzzzze het volgende:
Die pen maakt het helemaal af...quote:Op zondag 23 februari 2014 15:42 schreef jitzzzze het volgende:
Yupquote:Op zondag 23 februari 2014 18:13 schreef Erasmo het volgende:
Kent u deze nog nog nog?
ONZ / post hier stoere foto's (met wapens ofzo zie maar...)
Godverquote:Op zondag 23 februari 2014 18:13 schreef Erasmo het volgende:
Kent u deze nog nog nog?
quote:Op zondag 23 februari 2014 18:13 schreef Erasmo het volgende:
Kent u deze nog nog nog?
Alberto die het park loopt te checken heeft het nieuws nog gehaald destijds...quote:
Zo ongeveer... Hoezo?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:56 schreef ErwinRommel het volgende:
BB, weet jij hoe die KD LMB in elkaar steken?
Ik weet alles van die KD'enquote:
Okequote:Op zondag 23 februari 2014 18:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik weet alles van die KD'en![]()
Heb me net even laten informeren.
Once again, PowNed is een kinderachtige zender. Ze kunnen ook dingen proberen zonder direct lui te antagoniseren.quote:
Wil je het programma weten en wat je te wachten staat?quote:
En ondertussen zie ik je al dm's sturen met: "Wat dan? Wat kan ik verwachten dan?"quote:
ik stuur alleen "vertel" maar goed...quote:Op zondag 23 februari 2014 19:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En ondertussen zie ik je al dm's sturen met: "Wat dan? Wat kan ik verwachten dan?"
Daar was ik al van op de hoogte ja, dag 1 testen, dag 2 touwbaan, hiba etc etc, nog een gefixeerde speedmars ertussen en een eindoefening + gesprek. Voor de rest weet ik het niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wil je het programma weten en wat je te wachten staat?
In elk geval slaap je niet op een kamer
Same shit.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:30 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ik stuur alleen "vertel" maar goed...
Wat zegt dat dan?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Same shit.
En het feit dat je meteen een dm stuurt voor inside information zegt ook al genoeg.
Genoeg. Begrijpend lezenquote:
Ik ben sinds de jaarwisseling tot vandaag heel erg lief geweest tegen BB, ergo niet reageren op zijn af en toe twijfelachtige posts.quote:
De tijd van het jaar is weer aangebroken zo te horen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben sinds de jaarwisseling tot vandaag heel erg lief geweest tegen BB, ergo niet reageren op zijn af en toe twijfelachtige posts.
Maaruh, suit yourself. Als jij vindt dat ik aan het zeiken ben, is dat jouw mening.
Daar verziek je gelijk de hele bedoeling van de KD mee kneusquote:Op zondag 23 februari 2014 19:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wil je het programma weten en wat je te wachten staat?
In elk geval slaap je niet op een kamer
Dat dus. Dank m.k!quote:Op zondag 23 februari 2014 19:45 schreef m.k het volgende:
[..]
Daar verziek je gelijk de hele bedoeling van de KD mee kneus
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
De tijd van het jaar is weer aangebroken zo te horen.
Dan moet hij niet zo fucking tof doen met zn judopakquote:Op zondag 23 februari 2014 19:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En je snapt toch wel dat ErwinRommel niet daadwerkelijk die info gaat geven![]()
Judopak? Hetgeen er het dichtst bij komt is zijn witte ochtendjas.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:51 schreef m.k het volgende:
[..]
Dan moet hij niet zo fucking tof doen met zn judopak
Ah de gouden Fok!-tijd, zonder gekul met abbo's en tetten in ieder topicquote:Op zondag 23 februari 2014 18:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alberto die het park loopt te checken heeft het nieuws nog gehaald destijds...![]()
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)/Check-de-park.dhtml
http://wiki.fok.nl/index.php/Alberto
Toen rellen nog echt rellen wasquote:
Fanta?quote:
Wrijf het er nog even in.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:11 schreef m.k het volgende:
wij hadden onze sloerie netjes op de trein gezet
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:11 schreef m.k het volgende:
wij hadden onze sloerie netjes op de trein gezet
Hij vindt je leuk.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat een aandacht krijg ik van jou zeg! Gaat bijna geen post voorbij of ik kom er in voor.
Maar maar... Ik vind je ook leukquote:Op zondag 23 februari 2014 20:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Idd dit, meisjes plagen zoentjes vragen.
Thaboel, daten?
Dm..quote:Op zondag 23 februari 2014 20:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Maar maar... Ik vind je ook leuk
Ik stuur er ook eentje met kledingquote:Op zondag 23 februari 2014 20:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens leuke foto's!
Koel.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Idd dit, meisjes plagen zoentjes vragen.
Thaboel, daten?
Koel. Ik heb gister nog gedouchedquote:Op zondag 23 februari 2014 20:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Volgende week? Als ik een week niet gedouched heb?
Ik kan nu al niet meer slapen.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik stuur er ook eentje met kleding.
Jij hebt toch een dinnetje?quote:Op zondag 23 februari 2014 20:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik kan nu al niet meer slapen.Dat ass...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |