Tis maar een smileyquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, dan was eendus meer op z'n plaats in jouw post.
Niks is zeker daar, tenzij je parakikkercommando bent ofzoquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ook dat is geen zekerheid bij het KPU.
quote:
quote:
Ik ben er zondag niet, wat tussen gekomenquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:27 schreef Cobra4 het volgende:
Wie zijn er, buiten BB, zondag allemaal bij in Amsterdam?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik ben er zondag niet, wat tussen gekomen
quote:
quote:
Welke ben jij?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:11 schreef BredeBroeder het volgende:
De neuk krijg ik nu binnen dan![]()
![]()
[ afbeelding ]
Doen ze volgens mij ook niet meer tegenwoordig, EVO krijgt gelijk GVT.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:25 schreef Kostertjuh het volgende:
Daarom: geen uniformen voor die pubers. Geef ze maar een overall, net als die andere cursisten
Wat is dit?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:11 schreef BredeBroeder het volgende:
De neuk krijg ik nu binnen dan![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat is er zondag?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:27 schreef Cobra4 het volgende:
Wie zijn er, buiten BB, zondag allemaal bij in Amsterdam?
Krijgen VeVa KL'ers dan een blauw werkpak?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
VeVa'ers in KL pak met marns baret op hun schedel
Waarom?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Krijgen VeVa KL'ers dan een blauw werkpak?
Dat vraag ik aan jou. Ik zie mensen in een blauw werkpak. En volgens jou is dat niet goed.quote:
Op de foto die jij hebt gepost.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij een blauw werkpak ziet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |