Het is die man zijn hobby, doe je niks aan.. Zodra het pak aan word getrokken zonder geldige reden dan is het natuurlijk een ander verhaal.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:26 schreef Thaboel het volgende:
https://www.facebook.com/zwarte.wolven/photos
Ik had zelfs van NatRessers toch beter verwacht...
Ik dacht eerst dat je oud nieuws had gepost. Maar ik was in de war met die aflevering mbt Arnhem.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:02 schreef BredeBroeder het volgende:
Vanaf 2 maart op BNN: De Langste Dag.
Een groep jongeren krijgt training van het Korps Mariniers en de Landmacht om zo klaar te zijn voor de grote finale: het naspelen van D-Day, 70 jaar na dato.
Bekijk de trailer via onderstaande link, kijken dus...!
quote:
Schoenen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:07 schreef BredeBroeder het volgende:
NSN 17-120-1869 iemand?
En de neuk = wijziging pakketrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wijziging is gewoon een verandering in je pakketrechten."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Schoenen.Wat zijn pakketrechtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wijziging is gewoon een verandering in je pakketrechten.![]()
Op welke pakketten kleding en uitrusting jij recht hebt.quote:
Mooi, ik heb meer rechtenquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Op welke pakketten kleding en uitrusting jij recht hebt.
Niet noodzakelijk. Kan gewoon zijn dat er één is gewijzigd in een nieuwe.quote:
Ik hoef niks te ruilen of in te leveren dus krijg gewoon meer gratis zooiquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet noodzakelijk. Kan gewoon zijn dat er één is gewijzigd in een nieuwe.
Staat zelfs op jouw kledinglijst.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het zal wel weer algemeen bekend zijn.
Die heb ik allang niet meerquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Staat zelfs op jouw kledinglijst.
Ook dat is geen zekerheid bij het KPU.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik hoef niks te ruilen of in te leveren dus krijg gewoon meer gratis zooi
Ah, dan was eenquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Die heb ik allang niet meer
Tis maar een smileyquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, dan was eendus meer op z'n plaats in jouw post.
Niks is zeker daar, tenzij je parakikkercommando bent ofzoquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ook dat is geen zekerheid bij het KPU.
quote:
quote:
Ik ben er zondag niet, wat tussen gekomenquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:27 schreef Cobra4 het volgende:
Wie zijn er, buiten BB, zondag allemaal bij in Amsterdam?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik ben er zondag niet, wat tussen gekomen
quote:
quote:
Welke ben jij?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:11 schreef BredeBroeder het volgende:
De neuk krijg ik nu binnen dan![]()
![]()
[ afbeelding ]
Doen ze volgens mij ook niet meer tegenwoordig, EVO krijgt gelijk GVT.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:25 schreef Kostertjuh het volgende:
Daarom: geen uniformen voor die pubers. Geef ze maar een overall, net als die andere cursisten
Wat is dit?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:11 schreef BredeBroeder het volgende:
De neuk krijg ik nu binnen dan![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat is er zondag?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:27 schreef Cobra4 het volgende:
Wie zijn er, buiten BB, zondag allemaal bij in Amsterdam?
Krijgen VeVa KL'ers dan een blauw werkpak?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
VeVa'ers in KL pak met marns baret op hun schedel
Waarom?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Krijgen VeVa KL'ers dan een blauw werkpak?
Dat vraag ik aan jou. Ik zie mensen in een blauw werkpak. En volgens jou is dat niet goed.quote:
Op de foto die jij hebt gepost.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij een blauw werkpak ziet?
Victor Reinierquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
GC / [Exclusieve voorvertoning] Gratis kaartjes Non-Stop!
Raar KL pak? Nog nooit gezien. En vage Rot'squote:Op donderdag 20 februari 2014 21:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
VeVa'ers in KL pak met marns baret op hun schedel
Sukkel.quote:
Kaasplakkies, niv 2quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:56 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Raar KL pak? Nog nooit gezien. En vage Rot's
Ja, jij klaagt over een uniform wat correct is.quote:
Die baret hoort nog steeds bij 't uniform, nog steeds incorrectquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, jij klaagt over een uniform wat correct is.
Leg nu eens goed uit wat er dan incorrect is aan die gasten op die foto.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Die baret hoort nog steeds bij 't uniform, nog steeds incorrect
Ken jij een andere Nassau-blauwe baret met rood vlak?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:59 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Is het wel een mariniers baret dan?
Er is maar één Nassaublauwe baret, jongenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:00 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ken jij een andere Nassau-blauwe baret met rood vlak?
Ja die draag jijquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:02 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Er is maar één Nassaublauwe baret, jongenen die heeft niks met de vloot te maken
Tsjaquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:09 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Blijft een vaag pakkie wat zij aanhebben
Nu voel ik mij dom. Wat is er raar aan het blauwe werkpak dan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:09 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Blijft een vaag pakkie wat zij aanhebben
Niks raars aan een blauw pakquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu voel ik mij dom. Wat is er raar aan het blauwe werkpak dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt zo op die foto niet op het marinepak. Komt met name doordat het een vage foto is, en door die veva rotten op de schouders. Op de linkerarm lijkt ie ook een soort sticker te hebben die ik niet kan plaatsen.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:28 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Niks raars aan een blauw pakVandaar ook mij vraag. (BB geeft geen antwoord.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt zo op die foto niet op het marinepak. Komt met name doordat het een vage foto is, en door die veva rotten op de schouders. Op de linkerarm lijkt ie ook een soort sticker te hebben die ik niet kan plaatsen.
Wat is er niet correct op die foto aangezien de KM een blauw werkpak kent?"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Dat weet ik niet? Of het correct is of niet geen idee, maar ik vond het niet op het marine pak lijken dat ik ken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vandaar ook mij vraag. (BB geeft geen antwoord.)
Wat is er niet correct op die foto aangezien de KM een blauw werkpak kent?
Het zal allemaal wel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:32 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat weet ik niet? Of het correct is of niet geen idee, maar ik vond het niet op het marine pak lijken dat ik ken.
Het is sowieso niet correctquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:32 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat weet ik niet? Of het correct is of niet geen idee, maar ik vond het niet op het marine pak lijken dat ik ken.
Had t over ECOquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:27 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Doen ze volgens mij ook niet meer tegenwoordig, EVO krijgt gelijk GVT.
Wel jammer overigens.
Goed plan.quote:
Netjesquote:Op vrijdag 21 februari 2014 07:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Mogguh
ff bakkie doen, wat wegkanen en op naar de sport voor een evaluatie
Sowieso burgersquote:
VP of gewicht? 1e moet je sowieso niet meten met een weegschaalquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:52 schreef ErwinRommel het volgende:
De weegschaal op de sportschool klopt niet
Ik pak het er even bij, ding print een bonnetje uit:quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
VP of gewicht? 1e moet je sowieso niet meten met een weegschaal
quote:
Ja ehh onmogelijk dus...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik pak het er even bij, ding print een bonnetje uit:
Voor het sporten bij de evaluatie:
BMI: 21.8
BMR: 1834Kcal
Weerstand: 634 Ohm
Vet-%: 18.9%
Vetmassa: 14,9KG
Vetvrije massa: 63.9KG
Lichaamsvocht: 46.8KG
Na sporten:
BMI: 21.8
BMR: 1831Kcal
Weerstand 607 ohm
Vet%: 17,3%
Vetmassa: 14,0KG
Vetvrijemassa: 65,9KG
Lichaamsvocht: 47.3KG
Gemeten op een Tanita Lichaamscompositie Analyzer.
Dat.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:29 schreef Rave_NL het volgende:
Waarom leent defensie zich nog in godsnaam voor dit soort onzin...
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:29 schreef Rave_NL het volgende:
Waarom leent defensie landmacht zich nog in godsnaam voor dit soort onzin...
Er is geen broek, alleen een effen burgerpantalon.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Ha, Rave, jou wilde ik even wat vragen.
Klopt het dat veteranen van het Korps Mariniers, de die hards, een rode bies IN hun veteranenbroek hebben gestikt?
Alleen in hun pendekquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Ha, Rave, jou wilde ik even wat vragen.
Klopt het dat veteranen van het Korps Mariniers, de die hards, een rode bies IN hun veteranenbroek hebben gestikt?
Sinds wanneer worden er touwtjes gespannen? Gewoon oldskool met takken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:20 schreef BredeBroeder het volgende:
Toch best knap dit
[ afbeelding ]
Geen idee, PVB VeVa Mariniers dit.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Sinds wanneer worden er touwtjes gespannen? Gewoon oldskool met takken.
Onze oosterburen zijn er ook gek op trouwens, die kunnen ook een behoorlijke studie van hun sandkasten maken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Geen idee, PVB VeVa Mariniers dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |