Ik denk wel 4 verschillende bronnen, ook internet. Maar vooral omdat ze vorig jaar ook rond die tijd waren en dit bevestigd werdquote:Op zondag 23 februari 2014 02:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ah je "bronnen" die niemand anders binnen defensie kent?
Maar je zei meerdere momenten, je bedoelt verschillende tijden dat er groepen starten?quote:Op zondag 23 februari 2014 14:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik denk wel 4 verschillende bronnen, ook internet. Maar vooral omdat ze vorig jaar ook rond die tijd waren en dit bevestigd werd.
Ja je hebt bijvoorbeeld 16 oktober, 23 oktober 19 november etc etc.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Maar je zei meerdere momenten, je bedoelt verschillende tijden dat er groepen starten?
En je kan niet voor een bepaalde dag opgeven?quote:Op zondag 23 februari 2014 14:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja je hebt bijvoorbeeld 16 oktober, 23 oktober 19 november etc etc.
Er worden bepaalde data opgegeven en je kan je voor elk van die data opgeven, maar geloof mij, ze zitten snel vol.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:14 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
En je kan niet voor een bepaalde dag opgeven?
Snel aanmelden en in de gaten houden dus.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Er worden bepaalde data opgegeven en je kan je voor elk van die data opgeven, maar geloof mij, ze zitten snel vol.
Als koord op je barathea.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:42 schreef jitzzzze het volgende:
Die twee elastiekjes vind ik wel hippe ROT's
Airsoftvariant van het rode koordquote:Op zondag 23 februari 2014 15:42 schreef jitzzzze het volgende:
Die pen maakt het helemaal af...quote:Op zondag 23 februari 2014 15:42 schreef jitzzzze het volgende:
Yupquote:Op zondag 23 februari 2014 18:13 schreef Erasmo het volgende:
Kent u deze nog nog nog?
ONZ / post hier stoere foto's (met wapens ofzo zie maar...)
Godverquote:Op zondag 23 februari 2014 18:13 schreef Erasmo het volgende:
Kent u deze nog nog nog?
quote:Op zondag 23 februari 2014 18:13 schreef Erasmo het volgende:
Kent u deze nog nog nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |