Ik ken wel een leuk pakketje. Kun je je phone als dicteerapparaat gebruiken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:43 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb zo'n last van mijn rechterpols, dat ik 4 weken rust moet houden!!!!!!!!!!!!
Er bestaat toch zo'n spraakpakket om teksten te dicteren? Kuttyfuszooi.
Voor de grappenmakers: ik fap links.
Vertel?quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ken wel een leuk pakketje. Kun je je phone als dicteerapparaat gebruiken.
Die is er wel, geen idee hoe het heet. Moet je wel een cracked versie vinden natuurlijk want al die gratis shit zijn om te jankenquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:43 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb zo'n last van mijn rechterpols, dat ik 4 weken rust moet houden!!!!!!!!!!!!
Er bestaat toch zo'n spraakpakket om teksten te dicteren? Kuttyfuszooi.
Voor de grappenmakers: ik fap links.
Jij maakte een erg leuke grap in het Feyenoordtopic.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:46 schreef Typisch het volgende:
dat kun je dat apparaat toch niet aandoen hmf?
dat geblèr van jou wordt zelfs een pc gek van
Je had het bij je Israelgrap moeten houden. Dat was je hoogtepunt. Vanaf dit punt owrdt het minder en minderquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:46 schreef Typisch het volgende:
dat kun je dat apparaat toch niet aandoen hmf?
dat geblèr van jou wordt zelfs een pc gek van
GMTA.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij maakte een erg leuke grap in het Feyenoordtopic.
Ja, plus HMF z'n kunstgebit klappert er niet de hele tijd doorheen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:47 schreef Karina het volgende:
Ik heb dat vroeger weleens geprobeerd met Word, spraakinvoer. Is wel lachen. Zal nu wel stukken beter werken allemaal.
bedanktquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij maakte een erg leuke grap in het Feyenoordtopic.
het is dan ook geen grapquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je had het bij je Israelgrap moeten houden. Dat was je hoogtepunt. Vanaf dit punt owrdt het minder en minder
Ik zei vroeger he? Toen had ik mijn eigen tanden nogquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, plus HMF z'n kunstgebit klappert er niet de hele tijd doorheen.
Scooter.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:47 schreef Helpmefok het volgende:
Wie heeft even wat goede muziek? Word kk para van steeds dezelfde shit fakazh
Heb jij nu al een kunstgebit? Bang voor de tandarts?quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zei vroeger he? Toen had ik mijn eigen tanden nog
quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:47 schreef Helpmefok het volgende:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:47 schreef Helpmefok het volgende:
Ik wilde een ongepaste grap maken, maar dat mag niet meer van GGMM.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:47 schreef Karina het volgende:
Ik heb dat vroeger weleens geprobeerd met Word, spraakinvoer. Is wel lachen. Zal nu wel stukken beter werken allemaal.
Nee man. Gelukkig niet zeg.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb jij nu al een kunstgebit? Bang voor de tandarts?
Bighand. Ik vertel je zo meer. Ben aan het eten.quote:
Ik kan het hebben hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wilde een ongepaste grap maken, maar dat mag niet meer van GGMM.
Een kennis van mij ook al heel vroeg en die was inderdaad bang voor de tandarts. Die heeft alles in 1x laten trekken onder verdoving en een kunstgebit aan laten meten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kon.. mijn pa had op zijn 18 al een kunstgebit
Ja dat zei Donja, hoe weet hij dat nou?quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik dacht eerder vandaag te lezen dat je nogal lang droog stond.
Wij hebben een tandziekte in de familie. Ik heb het gelukkig niet gekregenquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Een kennis van mij ook al heel vroeg en die was inderdaad bang voor de tandarts. Die heeft alles in 1x laten trekken onder verdoving en een kunstgebit aan laten meten.
Mijn pa heeft vroeger een gouden tand gehad.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kon.. mijn pa had op zijn 18 al een kunstgebit
quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn pa heeft vroeger een gouden tand gehad.![]()
We lachen hem er nu nog om uit.
En terechtquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Delen jullie dat niet in het mod-hok?quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat zei Donja, hoe weet hij dat nou?
Omdat ik het te druk heb gehad om langs te komen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat zei Donja, hoe weet hij dat nou?
Even afkloppen maar?quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wij hebben een tandziekte in de familie. Ik heb het gelukkig niet gekregen
En jij hebt er nu ook eentje zekerquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zie het antwoord van Donjaquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Delen jullie dat niet in het mod-hok?
Nee, ik heb stijl.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Even afkloppen maar?
[..]
En jij hebt er nu ook eentje zeker
quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Omdat ik het te druk heb gehad om langs te komen.
jeetjequote:
Nee, maar hij is in de jaren '70 wel een keer opgepakt omdat ze dachten dat hij een Palestijn was.quote:
Is toch vrij normaal op FOK!?quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet verder vertellen he? Is nog een beetje geheim.
Ja, zulke manieren heb ik dan wel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hopelijk houd je wel een beetje je mond dicht bij het kauwen
Allebei eigenlijk wel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat, doorvertellen? Of romantische encounters tussen users?
Dat is kutquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:59 schreef Helpmefok het volgende:
Jongens, ik ben officieel depressief. Alles zit tegen.
Niet fucken met mijn favoriete serie.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is kutGa Spangas kijken dan lig je meteen in een stuip van het lachen
quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet fucken met mijn favoriete serie.
Dat zou niemand op de wereld geweten hebben. Nu wordt ze een icoon van de onlusten die momenteel gaande zijn in Oekraine. Zij is, in tegenstelling tot wat jij, die huilend je vriendinnetje zou bellen met de uiting dat je eigenlijk toch wel heel graag eens iets meer had gedaan dan haar handje vast te houden, een visionair.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet je familie bellen, nee, een Tweet de wereld in.
Riiiiiiiiight.
Kankerland, zou er nooit naar toe gaanquote:
Ik ga er misschien van de zomer heen. Zal te zijner tijd wel om info vragenquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Kankerland, zou er nooit naar toe gaan
idd, kut Bulgarenquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Kankerland, zou er nooit naar toe gaan
Mijn antwoord zal zijn : "Kankerland, zou er nooit naar toe gaan"quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ga er misschien van de zomer heen. Zal te zijner tijd wel om info vragen
Buiten het feit dat het Nederlands in deze zin om te janken is...quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat zou niemand op de wereld geweten hebben. Nu wordt ze een icoon van de onlusten die momenteel gaande zijn in Oekraine. Zij is, in tegenstelling tot wat jij, die huilend je vriendinnetje zou bellen met de uiting dat je eigenlijk toch wel heel graag eens iets meer had gedaan dan haar handje vast te houden, een visionair.
*Kutbulgaren.quote:
Ik dacht dat we leuk sarcastisch gingen doen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:35 schreef Dven het volgende:
[..]
*Kutbulgaren.
Van jou kan ik het nog meer begrijpen aangezien in tegenstelling tot PSV, Ludogorets vanavond wel Europees tegen een tegenstander van het kaliber Lazio speelt.
Oke jammerquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn antwoord zal zijn : "Kankerland, zou er nooit naar toe gaan"
Je moet zelf je kankermuil houden. Wie denk je wel niet wie je bent. Met je kanjer. Kanjer toch een eind op. Hier heb ik een quote voor jequote:Op donderdag 20 februari 2014 19:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Buiten het feit dat het Nederlands in deze zin om te janken is...
Ik ben HMFGod. Je moet je kanjermuil houden.
Mijn excuus voor het gebrekkige Nederlands :quote:
Nee gewoon doen joh, goedkoop bier, nog goedkopere wijven en goed weer. En ik heb nog een klein onsje aan coke leggen, dat krijg ik voor de zomer niet in m'n eentje weg.quote:
Ik ga waarschijnlijk naar Oost-Europa. Bulgarije ligt alleen wel vrij ver. We moeten nog kijken qua routequote:Op donderdag 20 februari 2014 19:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee gewoon doen joh, goedkoop bier, nog goedkopere wijven en goed weer. En ik heb nog een klein onsje aan coke leggen, dat krijg ik voor de zomer niet in m'n eentje weg.
Bulgarije is het pareltje van Oost-Europa. Maakt verder ook niet uit. Zolang je Roemenie maar overslaat. Echt een grafland. Behalve de Karpaten danquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk naar Oost-Europa. Bulgarije ligt alleen wel vrij ver. We moeten nog kijken qua route
Lijkt me wel irritant praten als er net een kogel door je nek is gejaagd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet je familie bellen, nee, een Tweet de wereld in.
Riiiiiiiiight.
Een dop van coca ola die 1 punt waard is met daarop afgebeeld het gelaat van een ijsbeerquote:
Ik verzoek iemand tot het plaatsen van een quote gedaan rond de datum van 12 a 13 december en de klok van 15:22 van de hand van Ajacied422quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:55 schreef Helpmefok het volgende:
Je kan lullen wat je wil, maar dit blijft toch mooie muziek.Adios Noniño
En ja, ik keek kunstschaatsen.
Als we op deze manier doorgaan met de SC verpauperen, kunnen we hem wat mij betreft beter helemaal sluiten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik verzoek iemand tot het plaatsen van een quote gedaan rond de datum van 12 a 13 december en de klok van 15:22 van de hand van Ajacied422
Ik hou niet van cola maar t is wel een mooi dopjequote:Op donderdag 20 februari 2014 19:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Een dop van coca ola die 1 punt waard is met daarop afgebeeld het gelaat van een ijsbeer
Sinds smoothies heb ik de cola ook opgegeven. De dop is geplaatst bij mijn Knuthoekjequote:Op donderdag 20 februari 2014 19:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hou niet van cola maar t is wel een mooi dopje
Heb je ook een Doublepain hoekje?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:07 schreef Dven het volgende:
Mijn hoekje voor KnutDeIJsbeer
[ afbeelding ]
Ik houd niet van jouw UI en ik houd niet van Strootgod.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je ook een Doublepain hoekje?
ibf het toilet.
en van Dwade? Hou je van Dwade?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik houd niet van jouw UI en ik houd niet van Strootgod.
Al zou ik wel eens zo'n wiebelhoofdje van hem willen hebben. Gewoon omdat het dan zo waarheidsgetrouw is.
Ik geloof het niet maar zeker weten doe ik het ook nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en van Dwade? Hou je van Dwade?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:07 schreef Dven het volgende:
Mijn hoekje voor KnutDeIJsbeer
[ afbeelding ]
Niet mooi?quote:
Wat geloof je niet?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik geloof het niet maar zeker weten doe ik het ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |