Ik ken wel een leuk pakketje. Kun je je phone als dicteerapparaat gebruiken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:43 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb zo'n last van mijn rechterpols, dat ik 4 weken rust moet houden!!!!!!!!!!!!
Er bestaat toch zo'n spraakpakket om teksten te dicteren? Kuttyfuszooi.
Voor de grappenmakers: ik fap links.
Vertel?quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ken wel een leuk pakketje. Kun je je phone als dicteerapparaat gebruiken.
Die is er wel, geen idee hoe het heet. Moet je wel een cracked versie vinden natuurlijk want al die gratis shit zijn om te jankenquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:43 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb zo'n last van mijn rechterpols, dat ik 4 weken rust moet houden!!!!!!!!!!!!
Er bestaat toch zo'n spraakpakket om teksten te dicteren? Kuttyfuszooi.
Voor de grappenmakers: ik fap links.
Jij maakte een erg leuke grap in het Feyenoordtopic.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:46 schreef Typisch het volgende:
dat kun je dat apparaat toch niet aandoen hmf?
dat geblèr van jou wordt zelfs een pc gek van
Je had het bij je Israelgrap moeten houden. Dat was je hoogtepunt. Vanaf dit punt owrdt het minder en minderquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:46 schreef Typisch het volgende:
dat kun je dat apparaat toch niet aandoen hmf?
dat geblèr van jou wordt zelfs een pc gek van
GMTA.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij maakte een erg leuke grap in het Feyenoordtopic.
Ja, plus HMF z'n kunstgebit klappert er niet de hele tijd doorheen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:47 schreef Karina het volgende:
Ik heb dat vroeger weleens geprobeerd met Word, spraakinvoer. Is wel lachen. Zal nu wel stukken beter werken allemaal.
bedanktquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij maakte een erg leuke grap in het Feyenoordtopic.
het is dan ook geen grapquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je had het bij je Israelgrap moeten houden. Dat was je hoogtepunt. Vanaf dit punt owrdt het minder en minder
Ik zei vroeger he? Toen had ik mijn eigen tanden nogquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, plus HMF z'n kunstgebit klappert er niet de hele tijd doorheen.
Scooter.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:47 schreef Helpmefok het volgende:
Wie heeft even wat goede muziek? Word kk para van steeds dezelfde shit fakazh
Heb jij nu al een kunstgebit? Bang voor de tandarts?quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zei vroeger he? Toen had ik mijn eigen tanden nog
quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:47 schreef Helpmefok het volgende:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:47 schreef Helpmefok het volgende:
Ik wilde een ongepaste grap maken, maar dat mag niet meer van GGMM.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:47 schreef Karina het volgende:
Ik heb dat vroeger weleens geprobeerd met Word, spraakinvoer. Is wel lachen. Zal nu wel stukken beter werken allemaal.
Nee man. Gelukkig niet zeg.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb jij nu al een kunstgebit? Bang voor de tandarts?
Bighand. Ik vertel je zo meer. Ben aan het eten.quote:
Ik kan het hebben hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wilde een ongepaste grap maken, maar dat mag niet meer van GGMM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |