Een kennis van mij ook al heel vroeg en die was inderdaad bang voor de tandarts. Die heeft alles in 1x laten trekken onder verdoving en een kunstgebit aan laten meten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kon.. mijn pa had op zijn 18 al een kunstgebit
Ja dat zei Donja, hoe weet hij dat nou?quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik dacht eerder vandaag te lezen dat je nogal lang droog stond.
Wij hebben een tandziekte in de familie. Ik heb het gelukkig niet gekregenquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Een kennis van mij ook al heel vroeg en die was inderdaad bang voor de tandarts. Die heeft alles in 1x laten trekken onder verdoving en een kunstgebit aan laten meten.
Mijn pa heeft vroeger een gouden tand gehad.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kon.. mijn pa had op zijn 18 al een kunstgebit
quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn pa heeft vroeger een gouden tand gehad.![]()
We lachen hem er nu nog om uit.
En terechtquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Delen jullie dat niet in het mod-hok?quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat zei Donja, hoe weet hij dat nou?
Omdat ik het te druk heb gehad om langs te komen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat zei Donja, hoe weet hij dat nou?
Even afkloppen maar?quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wij hebben een tandziekte in de familie. Ik heb het gelukkig niet gekregen
En jij hebt er nu ook eentje zekerquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zie het antwoord van Donjaquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Delen jullie dat niet in het mod-hok?
Nee, ik heb stijl.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Even afkloppen maar?
[..]
En jij hebt er nu ook eentje zeker
quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Omdat ik het te druk heb gehad om langs te komen.
jeetjequote:
Nee, maar hij is in de jaren '70 wel een keer opgepakt omdat ze dachten dat hij een Palestijn was.quote:
Is toch vrij normaal op FOK!?quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet verder vertellen he? Is nog een beetje geheim.
Ja, zulke manieren heb ik dan wel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hopelijk houd je wel een beetje je mond dicht bij het kauwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |