Allebei eigenlijk wel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat, doorvertellen? Of romantische encounters tussen users?
Dat is kutquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:59 schreef Helpmefok het volgende:
Jongens, ik ben officieel depressief. Alles zit tegen.
Niet fucken met mijn favoriete serie.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is kutGa Spangas kijken dan lig je meteen in een stuip van het lachen
quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet fucken met mijn favoriete serie.
Dat zou niemand op de wereld geweten hebben. Nu wordt ze een icoon van de onlusten die momenteel gaande zijn in Oekraine. Zij is, in tegenstelling tot wat jij, die huilend je vriendinnetje zou bellen met de uiting dat je eigenlijk toch wel heel graag eens iets meer had gedaan dan haar handje vast te houden, een visionair.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet je familie bellen, nee, een Tweet de wereld in.
Riiiiiiiiight.
Kankerland, zou er nooit naar toe gaanquote:
Ik ga er misschien van de zomer heen. Zal te zijner tijd wel om info vragenquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Kankerland, zou er nooit naar toe gaan
idd, kut Bulgarenquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Kankerland, zou er nooit naar toe gaan
Mijn antwoord zal zijn : "Kankerland, zou er nooit naar toe gaan"quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ga er misschien van de zomer heen. Zal te zijner tijd wel om info vragen
Buiten het feit dat het Nederlands in deze zin om te janken is...quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat zou niemand op de wereld geweten hebben. Nu wordt ze een icoon van de onlusten die momenteel gaande zijn in Oekraine. Zij is, in tegenstelling tot wat jij, die huilend je vriendinnetje zou bellen met de uiting dat je eigenlijk toch wel heel graag eens iets meer had gedaan dan haar handje vast te houden, een visionair.
*Kutbulgaren.quote:
Ik dacht dat we leuk sarcastisch gingen doen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:35 schreef Dven het volgende:
[..]
*Kutbulgaren.
Van jou kan ik het nog meer begrijpen aangezien in tegenstelling tot PSV, Ludogorets vanavond wel Europees tegen een tegenstander van het kaliber Lazio speelt.
Oke jammerquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn antwoord zal zijn : "Kankerland, zou er nooit naar toe gaan"
Je moet zelf je kankermuil houden. Wie denk je wel niet wie je bent. Met je kanjer. Kanjer toch een eind op. Hier heb ik een quote voor jequote:Op donderdag 20 februari 2014 19:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Buiten het feit dat het Nederlands in deze zin om te janken is...
Ik ben HMFGod. Je moet je kanjermuil houden.
Mijn excuus voor het gebrekkige Nederlands :quote:
Nee gewoon doen joh, goedkoop bier, nog goedkopere wijven en goed weer. En ik heb nog een klein onsje aan coke leggen, dat krijg ik voor de zomer niet in m'n eentje weg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |