Ik ga waarschijnlijk naar Oost-Europa. Bulgarije ligt alleen wel vrij ver. We moeten nog kijken qua routequote:Op donderdag 20 februari 2014 19:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee gewoon doen joh, goedkoop bier, nog goedkopere wijven en goed weer. En ik heb nog een klein onsje aan coke leggen, dat krijg ik voor de zomer niet in m'n eentje weg.
Bulgarije is het pareltje van Oost-Europa. Maakt verder ook niet uit. Zolang je Roemenie maar overslaat. Echt een grafland. Behalve de Karpaten danquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk naar Oost-Europa. Bulgarije ligt alleen wel vrij ver. We moeten nog kijken qua route
Lijkt me wel irritant praten als er net een kogel door je nek is gejaagd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet je familie bellen, nee, een Tweet de wereld in.
Riiiiiiiiight.
Een dop van coca ola die 1 punt waard is met daarop afgebeeld het gelaat van een ijsbeerquote:
Ik verzoek iemand tot het plaatsen van een quote gedaan rond de datum van 12 a 13 december en de klok van 15:22 van de hand van Ajacied422quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:55 schreef Helpmefok het volgende:
Je kan lullen wat je wil, maar dit blijft toch mooie muziek.Adios Noniņo
En ja, ik keek kunstschaatsen.
Als we op deze manier doorgaan met de SC verpauperen, kunnen we hem wat mij betreft beter helemaal sluiten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik verzoek iemand tot het plaatsen van een quote gedaan rond de datum van 12 a 13 december en de klok van 15:22 van de hand van Ajacied422
Ik hou niet van cola maar t is wel een mooi dopjequote:Op donderdag 20 februari 2014 19:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Een dop van coca ola die 1 punt waard is met daarop afgebeeld het gelaat van een ijsbeer
Sinds smoothies heb ik de cola ook opgegeven. De dop is geplaatst bij mijn Knuthoekjequote:Op donderdag 20 februari 2014 19:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hou niet van cola maar t is wel een mooi dopje
Heb je ook een Doublepain hoekje?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:07 schreef Dven het volgende:
Mijn hoekje voor KnutDeIJsbeer
[ afbeelding ]
Ik houd niet van jouw UI en ik houd niet van Strootgod.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je ook een Doublepain hoekje?
ibf het toilet.
en van Dwade? Hou je van Dwade?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik houd niet van jouw UI en ik houd niet van Strootgod.
Al zou ik wel eens zo'n wiebelhoofdje van hem willen hebben. Gewoon omdat het dan zo waarheidsgetrouw is.
Ik geloof het niet maar zeker weten doe ik het ook nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en van Dwade? Hou je van Dwade?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:07 schreef Dven het volgende:
Mijn hoekje voor KnutDeIJsbeer
[ afbeelding ]
Niet mooi?quote:
Wat geloof je niet?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik geloof het niet maar zeker weten doe ik het ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |