quote:
Uh?quote:
Kende gij niet reken`n ofwa?quote:
Hoeveel vingers steek ik op?quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan komen er nog hoop leuke afleveringen.
Dana
Jij bent een vreemde jongen.quote:
Geil mokkel is dat.quote:
Sherlock, aangenaam.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:22 schreef Unites het volgende:
[..]
Wow, je observatieskills zijn echt goed, werk je bij de recherche?
Wat denk je van Brody?quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Klopt. Deze week nog seizoen 1 afkijken
Maffe gast. Denk je dat het beetje goed met 'm gaat, even later slaat hij weer iemand naar de grondquote:
Vertrouw je hem of niet?quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maffe gast. Denk je dat het beetje goed met 'm gaat, even later slaat hij weer iemand naar de grond
Jaquote:
Welke series kijk je nog meerquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:27 schreef Fok-it het volgende:
Die vertraging van die notes is wel tering irritant. Ik kan m`n laatste 4 notes niet lezen, heb niet voor niets een abo
House of Cards, Misfits, Weeds. Suits.quote:
Echt kut inderdaadquote:
House of cards en Suits wil ik ook nog kijken, maar ik doe gewoon omstebeurtquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
House of Cards, Misfits, Weeds. Suits.
Niet veel op dit momentHomeland dus, en wachtende op nieuwe siezoenen van Orange is the new Black, Orphan Black en Sherlock.
Kijk dan eerst Sherlock als je die nog niet gezien hebt. Die raad ik aan iedereen aan, geweldige seriequote:Op woensdag 19 februari 2014 23:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
House of cards en Suits wil ik ook nog kijken, maar ik doe gewoon omstebeurt
True detective is pas goed. Beter dan BBquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk dan eerst Sherlock als je die nog niet gezien hebt. Die raad ik aan iedereen aan, geweldige serie
Die lijkt me erg saai.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
True detective is pas goed. Beter dan BB
Ja, paar recensies las ik dat volgens mij. En ik ben niet zo van dat genre.quote:
Eerste 5 episodes daarvan gezien en ik heb veel films en series gezien, maar true detective is voor mij echt #1. Vooral vanaf episode 4.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, paar recensies las ik dat volgens mij. En ik ben niet zo van dat genre.
Dat kan, misschien kijk ik hem ooit nog eens. Maar zijn zoveel series die ik nog moet zienquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Eerste 5 episodes daarvan gezien en ik heb veel films en series gezien, maar true detective is voor mij echt #1. Vooral vanaf episode 4.
Kijk dan gewoon alleen het beste van het beste, HoC TD BB Homeland Suitsquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan, misschien kijk ik hem ooit nog eens. Maar zijn zoveel series die ik nog moet zien![]()
En dan ook nog films. Het is gewoon zu viel.
Er is geen beste. Puur subjectief. Game of Thrones wordt ook gezien als 1 van de betere series maar ik vind er niks aanquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kijk dan gewoon alleen het beste van het beste, HoC TD BB Homeland Suits
Sherlock niet, is britse serie.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:58 schreef Faxie het volgende:
Ik vind geen enkele serie echt goed. De Hollywood nepheid straalt echt overal van af...
Ken ik alleen van naam.quote:
Ik vroeger ook niet. Toen keek ik alleen maar films, maar nu andersomquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ken ik alleen van naam.
Maarja ik ben sowieso al niet van de series. Op mij moet je niet te veel letten
Dat uitsmeren over zoveel afleveringen vind ik maar niks. Dan voel ik me verplicht tot het kijken van alles. En als het aparte verhalen zijn zie ik het nut van een serie niet, en missen ze vaak per verhaal diepgang. Nah doe mij maar een film dan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vroeger ook niet. Toen keek ik alleen maar films, maar nu andersom
QFTquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
True detective is pas goed. Beter dan BB
Nope. Hoezo?quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:42 schreef Rockiejj het volgende:
MOGGEH!
Iemand gisteravond RTL Late Night gekeken?
wie zijn dat?quote:
aah oke je kreeg een make over ofzo?quote:
nee.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah oke je kreeg een make over ofzo?
wat deed je daar dan?quote:
Ik was gewoon naar RTL Late Nightquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat deed je daar dan?
wel cool trouwens dat je op tv bent geweest
oke oke tofquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:48 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik was gewoon naar RTL Late Night
Hahaquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:48 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik was gewoon naar RTL Late Night
Hallo, breng jij even wat nieuw Elan hier? hihahoquote:
Goeie man xDquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hallo, breng jij even wat nieuw Elan hier? hihaho
ik heb geen idee. Tjacka heeft zijn slavenbaantje nog steeds.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Goeie man xD
Maar serieus, supersof, xcachet, toto, tjacka, etsu hebben allemaal opeens een leven gekregen of wat is deze daad van protest
Bijna klaar met Homeland seizoen 1.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:33 schreef Fok-it het volgende:
Maar inderdaad, geen kut te beleven hier.
Heeft hij z`n pak al?quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Bijna klaar met Homeland seizoen 1.
Oh dan spoiler ik al te veelquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:06 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hij heeft nu net die functie gekregen, dus dat pak zal wel in de volgende episode komen
https://www.facebook.com/(...)32218&type=2&theaterquote:
Hey sofquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:56 schreef supersof het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)32218&type=2&theater
was toch ook op tc dat we dit soort filmpjes van obama luisterdan?
halloquote:
Too gay to functionquote:
like a man jaquote:
Lekker druk hier he?quote:
ja zeker welquote:
Succesquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:01 schreef supersof het volgende:
[..]
ja zeker wel
ik ga weer leren denk ik
Ik heb altijd nog DPSquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar geen knopjes meer
Niet wetenquote:
Iets voor FPquote:
Okay. Ik heb nooit knopjes gehad jaquote:
Arme jijquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Okay. Ik heb nooit knopjes gehad ja
Is niet zo spectaculair hoorquote:
Hoiquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:17 schreef Crack_ het volgende:
SAY SOMETHING IM GIVING UP ON YOUUUUUUUUUU
Had ik ook niet verwachtquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Is niet zo spectaculair hoor
Het leven is een feest!quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:17 schreef Crack_ het volgende:
Vandaag bij Unilever gewerkt, nu heb ik gratis thee.
Jippie a yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeheehehjquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het leven is een feest!
ok danquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jippie a yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeheehehj
Wat heb ik misdaan?quote:
Woon toch vlakbijquote:
Okéquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hier weggegaan jij bitch, weet je best
Klein maar fijnquote:
Jij niet?quote:
Oh dat weet ik eigenlijk niet echt. Ik vraag het zo wel aan ara, die is nu in love met haar old school nintendo.quote:
Nou, als ik mocht kiezen was dit zeker weten niet mn keuze.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Crack, vind je t erg om klein te zijn?
Klein en fijn?quote:
Ik zag het op Facebookquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh dat weet ik eigenlijk niet echt. Ik vraag het zo wel aan ara, die is nu in love met haar old school nintendo.
NES?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh dat weet ik eigenlijk niet echt. Ik vraag het zo wel aan ara, die is nu in love met haar old school nintendo.
We really don't care.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:24 schreef Crack_ het volgende:
OH WAT MOET IK AAN DAN HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELOP!
Ik heb er geen problemen mee dus als ik mocht kiezen maakt het me niet uit.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, als ik mocht kiezen was dit zeker weten niet mn keuze.
[..]
Klein en fijn?
[..]
Ik zag het op Facebook.
Yes you do, geef maar toe (ghehe)quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We really don't care.
Oh, ik vind het niet fijn hoorquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee dus als ik mocht kiezen maakt het me niet uit.
Ja
Ben jij stoned?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:24 schreef Crack_ het volgende:
Haha nee grapje, ik eet nu mn derde koekje. No problem
Minder is beter, maar verder, mehquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yes you do, geef maar toe (ghehe)
[..]
Oh, ik vind het niet fijn hoor.
Dan mag hetquote:
Nee, niks mis met een derde koekje. Oke, dit is nu mn vierde maar nog steeds safe zone.quote:
Watquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, niks mis met een derde koekje. Oke, dit is nu mn vierde maar nog steeds safe zone.
Anders niet?quote:
watquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat
[..]
Anders niet?
Ik heb geen idee waar je het over hebt met je safe zonequote:
Dat het niet te veel koekjes zijn gewoonquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt met je safe zone
ik ben een beetje dom
Jawel want Nintendoquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat
[..]
Anders niet?
Oh okquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat het niet te veel koekjes zijn gewoon![]()
Nee hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ok
Ik ben een beetje dom
Ik was gisteren met ara bij de Bas en ik had 5 artikelen voor ¤5,55. Vond ik leuk. Ara: "Dit boeit echt niemand"quote:
Oh, dat vind ik persoonlijk maar een kut opmerking.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik was gisteren met ara bij de Bas en ik had 5 artikelen voor ¤5,55. Vond ik leuk. Ara: "Dit boeit echt niemand"
LBquote:
Viel wel mee hoor, ara mag datquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik persoonlijk maar een kut opmerking.
jij moet eens wat minder drinkenquote:
Dan komt Ezell nietquote:
Dan niet zeurenquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Viel wel mee hoor, ara mag dat
Whutquote:
What?quote:
Ik vond het grappig dat ze ook echt "Dit boeit echt niemand" zei.quote:
Dus je komt nietquote:
quote:
Weet ikquote:
Hoezo komt Ezell dan niet?quote:
Oh, hahahaahahquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vond het grappig dat ze ook echt "Dit boeit echt niemand" zei.
Haha nee ik weet niet eens waar crack het over heeftquote:
OMG OMG OMG je moet een keer met ara en mij mee gaan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:33 schreef LittleBrownie het volgende:
Nog steeds niet uitgegaan in Rotterdam
Sukkel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha nee ik weet niet eens waar crack het over heeft
Je bent veel te sarcastisch vandaagquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoezo komt Ezell dan niet?
[..]
Oh, hahahaahah.
LB wil voor één uur thuis zijn hoorquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
OMG OMG OMG je moet een keer met ara en mij mee gaan.
Ja, ik merk het ook. Geen sarcasmequote:Op donderdag 20 februari 2014 20:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent veel te sarcastisch vandaag
quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha nee ik weet niet eens waar crack het over heeft
Ik ga niet met hun uitquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:35 schreef Fok-it het volgende:
Lb met VA en crack uit lol.
Chocomel meets X?
1 uur 's middags jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
LB wil voor één uur thuis zijn hoor.
Chocomel en wiet zijn wel een goede combiquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:35 schreef Fok-it het volgende:
Lb met VA en crack uit lol.
Chocomel meets X?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Chocomel en wiet zijn wel een goede combi
quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik ga naar een andere.. tosti meet
Crack everywherequote:Op donderdag 20 februari 2014 20:36 schreef Fok-it het volgende:
doordat ik aan drugs dacht zei ik crack ipv ara godsamme
Ben niet zo dol op pannenkoekenquote:
Ik ga hardquote:
ze is een beetje een apartequote:
WAT.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Crack everywhere
[..]
Ben niet zo dol op pannenkoeken.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ze is een beetje een aparte
quote:
M'n zus zou zo trots zijnquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Party hardy gurrllll
Dan gaat zo ook meequote:Op donderdag 20 februari 2014 20:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
M'n zus zou zo trots zijn
Fokkie houdt ook van pannenkoeken, zelfs die in zo'n pakje.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:38 schreef Crack_ het volgende:
Fokkie, zeg dat jij ook niet zo van pannenkoeken houdt?![]()
Neequote:
Flauw.. Er was iemand die ook niet zo dol was op pannenkoeken hierquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Fokkie houdt ook van pannenkoeken, zelfs die in zo'n pakje.
was dat ezell of aldo niet?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Flauw.. Er was iemand die ook niet zo dol was op pannenkoeken hier.
Ik weet nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Flauw.. Er was iemand die ook niet zo dol was op pannenkoeken hier.
Hmm.. Aldo denk ik jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
was dat ezell of aldo niet?
Pannenkoeken zijn geil.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:38 schreef Crack_ het volgende:
Fokkie, zeg dat jij ook niet zo van pannenkoeken houdt?![]()
Die steelt de show manquote:
Rawrquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent zelf een pannekoek
HOSSELquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent zelf een pannekoek
Serieusquote:
Ik moest lachenquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:42 schreef Fok-it het volgende:
VA gaat lb's zus hosselen in 5 minutes
Neehoor, als ik iemand hossel is het fok-it niet.quote:
Diva, feestbeest allesquote:
Boks ik ook nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neehoor, als ik iemand hossel is het fok-it niet.
En ik kan niet hosselen :s
quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:42 schreef Fok-it het volgende:
VA gaat lb's zus hosselen in 5 minutes
Ja dat kan. Ik ben niet onlinequote:Op donderdag 20 februari 2014 20:43 schreef Crack_ het volgende:
Fokje, ik praat tegen je op Facebook
Dan ben jij best wel heel andersquote:
Ach ja je went eraanquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Diva klinkt niet echt als iets wat ik positief vind aan iemand
Precies tegenovergestelde van mijquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan ben jij best wel heel anders
Gaat dat wel oké met samenwonen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Precies tegenovergestelde van mij
Wat is dat?quote:
Zullen we ergens wat gaan drinken? Dan leg ik het uitquote:
Jawel, is geinig juistquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gaat dat wel oké met samenwonen?
Pannenkoekenmeet?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zullen we ergens wat gaan drinken? Dan leg ik het uit
quote:
"Anisha, kan je even foto's van me maken?"quote:
hahahaquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
"Anisha, kan je even foto's van me maken?"
Nooit opzoek naar een fotomodel jijquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
"Anisha, kan je even foto's van me maken?"
Wow, jij hebt de hele wereldbevolking gezien. Coolquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
LB is knapper dan iedereen
Mijn zelfvertrouwen is wel flink gedaald door haar, maar thanks Fok-itquote:
Ik vind je zus arrogantquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mijn zelfvertrouwen is wel flink gedaald door haar, maar thanks Fok-it
Na het zien van LB twijfelde ik niet meer.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wow, jij hebt de hele wereldbevolking gezien. Cool
Je bent knapquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mijn zelfvertrouwen is wel flink gedaald door haar, maar thanks Fok-it
Wat?quote:
Suitsquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:54 schreef LittleBrownie het volgende:
Weet je wie knap is?
Patrick Adams
Ja je ziet gewoon dat ze een air over zich heen heeftquote:
Jaquote:
Klopt wel somsquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je ziet gewoon dat ze een air over zich heen heeft
Dat zal ook welquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Klopt wel somsmaar ze is wel lief
Ik vind jouw broertje stiekem tofquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zal ook wel
M'n broertje is ook arrogant en soms wel lief dus
Hoi Etsoequote:
Gay. Lb. Gayquote:
HAHAHAquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
LB gaat daten met het broertje van fok-it
Hahaquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
LB gaat daten met het broertje van fok-it
Weet ik. Fokkie. Weet ik.quote:
Weet jij toevallig waar de kruiden staan, heb me vandaag rot gezochtquote:
Tussen grill en kip aan de linkerkant als je binnenkomt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Weet jij toevallig waar de kruiden staan, heb me vandaag rot gezocht!!
Srsly?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tussen grill en kip aan de linkerkant als je binnenkomt.
I know, heel veel mensen kunnen het gewoon niet vindenquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Srsly?
5 keer langsgelopen!!
Is ook zo onlogisch vind ikquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
I know, heel veel mensen kunnen het gewoon niet vindenNet als kip. Gewoon tussen grill en de magazijndeur
Nah. Vlees kan je kruiden en kruiden zitten bij kip en kip zit bij grill en grill zit bij de rund/varkensvleesquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Is ook zo onlogisch vind ik
Okéquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen mod meer?
Dan kan ik mijn paperclip verzameling ook wel opgeven
Ja maar buitenlandse kruiden dan nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nah. Vlees kan je kruiden en kruiden zitten bij kip en kip zit bij grill en grill zit bij de rund/varkensvlees
Yup, alleen Nirvana geluisterdquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:06 schreef Fok-it het volgende:
Lb heb je Kurts verjaardag nog gevierd?
Daar kom ik toch nooit, ben meer van het brood weetjewel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja maar buitenlandse kruiden dan niet
En koekjes is in tweeen gedeeld, bij chips en bij suiker
Chancequote:
Ook in tweeen gedeeldquote:
Tjeensquote:
Maar dat typte je nietquote:
Ik heb daar mijn redenen voorquote:
gesm0kt of nie? :ppquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb daar mijn redenen voor
Sjans met jouquote:
Woahquote:
viezerikquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Woah
Morgen gaan mijn ouders een weekend op vakantiekom je langs?
![]()
*wink wink nudge nudge*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |