Oh, dat vind ik persoonlijk maar een kut opmerking.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik was gisteren met ara bij de Bas en ik had 5 artikelen voor ¤5,55. Vond ik leuk. Ara: "Dit boeit echt niemand"
LBquote:
Viel wel mee hoor, ara mag datquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik persoonlijk maar een kut opmerking.
jij moet eens wat minder drinkenquote:
Dan komt Ezell nietquote:
Dan niet zeurenquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Viel wel mee hoor, ara mag dat
Whutquote:
What?quote:
Ik vond het grappig dat ze ook echt "Dit boeit echt niemand" zei.quote:
Dus je komt nietquote:
quote:
Weet ikquote:
Hoezo komt Ezell dan niet?quote:
Oh, hahahaahahquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vond het grappig dat ze ook echt "Dit boeit echt niemand" zei.
Haha nee ik weet niet eens waar crack het over heeftquote:
OMG OMG OMG je moet een keer met ara en mij mee gaan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:33 schreef LittleBrownie het volgende:
Nog steeds niet uitgegaan in Rotterdam
Sukkel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha nee ik weet niet eens waar crack het over heeft
Je bent veel te sarcastisch vandaagquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoezo komt Ezell dan niet?
[..]
Oh, hahahaahah.
LB wil voor één uur thuis zijn hoorquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
OMG OMG OMG je moet een keer met ara en mij mee gaan.
Ja, ik merk het ook. Geen sarcasmequote:Op donderdag 20 februari 2014 20:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent veel te sarcastisch vandaag
quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha nee ik weet niet eens waar crack het over heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |