Oh dat weet ik eigenlijk niet echt. Ik vraag het zo wel aan ara, die is nu in love met haar old school nintendo.quote:
Nou, als ik mocht kiezen was dit zeker weten niet mn keuze.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Crack, vind je t erg om klein te zijn?
Klein en fijn?quote:
Ik zag het op Facebookquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh dat weet ik eigenlijk niet echt. Ik vraag het zo wel aan ara, die is nu in love met haar old school nintendo.
NES?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh dat weet ik eigenlijk niet echt. Ik vraag het zo wel aan ara, die is nu in love met haar old school nintendo.
We really don't care.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:24 schreef Crack_ het volgende:
OH WAT MOET IK AAN DAN HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELOP!
Ik heb er geen problemen mee dus als ik mocht kiezen maakt het me niet uit.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, als ik mocht kiezen was dit zeker weten niet mn keuze.
[..]
Klein en fijn?
[..]
Ik zag het op Facebook.
Yes you do, geef maar toe (ghehe)quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We really don't care.
Oh, ik vind het niet fijn hoorquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee dus als ik mocht kiezen maakt het me niet uit.
Ja
Ben jij stoned?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:24 schreef Crack_ het volgende:
Haha nee grapje, ik eet nu mn derde koekje. No problem
Minder is beter, maar verder, mehquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yes you do, geef maar toe (ghehe)
[..]
Oh, ik vind het niet fijn hoor.
Dan mag hetquote:
Nee, niks mis met een derde koekje. Oke, dit is nu mn vierde maar nog steeds safe zone.quote:
Watquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, niks mis met een derde koekje. Oke, dit is nu mn vierde maar nog steeds safe zone.
Anders niet?quote:
watquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat
[..]
Anders niet?
Ik heb geen idee waar je het over hebt met je safe zonequote:
Dat het niet te veel koekjes zijn gewoonquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt met je safe zone
ik ben een beetje dom
Jawel want Nintendoquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat
[..]
Anders niet?
Oh okquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat het niet te veel koekjes zijn gewoon![]()
Nee hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ok
Ik ben een beetje dom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |