Is ook zo onlogisch vind ikquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
I know, heel veel mensen kunnen het gewoon niet vindenNet als kip. Gewoon tussen grill en de magazijndeur
Nah. Vlees kan je kruiden en kruiden zitten bij kip en kip zit bij grill en grill zit bij de rund/varkensvleesquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Is ook zo onlogisch vind ik
Okéquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen mod meer?
Dan kan ik mijn paperclip verzameling ook wel opgeven
Ja maar buitenlandse kruiden dan nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nah. Vlees kan je kruiden en kruiden zitten bij kip en kip zit bij grill en grill zit bij de rund/varkensvlees
Yup, alleen Nirvana geluisterdquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:06 schreef Fok-it het volgende:
Lb heb je Kurts verjaardag nog gevierd?
Daar kom ik toch nooit, ben meer van het brood weetjewel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja maar buitenlandse kruiden dan niet
En koekjes is in tweeen gedeeld, bij chips en bij suiker
Chancequote:
Ook in tweeen gedeeldquote:
Tjeensquote:
Maar dat typte je nietquote:
Ik heb daar mijn redenen voorquote:
gesm0kt of nie? :ppquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb daar mijn redenen voor
Sjans met jouquote:
Woahquote:
viezerikquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Woah
Morgen gaan mijn ouders een weekend op vakantiekom je langs?
![]()
*wink wink nudge nudge*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |