Na het zien van LB twijfelde ik niet meer.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wow, jij hebt de hele wereldbevolking gezien. Cool
Je bent knapquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mijn zelfvertrouwen is wel flink gedaald door haar, maar thanks Fok-it
Wat?quote:
Suitsquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:54 schreef LittleBrownie het volgende:
Weet je wie knap is?
Patrick Adams
Ja je ziet gewoon dat ze een air over zich heen heeftquote:
Jaquote:
Klopt wel somsquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je ziet gewoon dat ze een air over zich heen heeft
Dat zal ook welquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Klopt wel somsmaar ze is wel lief
Ik vind jouw broertje stiekem tofquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zal ook wel
M'n broertje is ook arrogant en soms wel lief dus
Hoi Etsoequote:
Gay. Lb. Gayquote:
HAHAHAquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
LB gaat daten met het broertje van fok-it
Hahaquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
LB gaat daten met het broertje van fok-it
Weet ik. Fokkie. Weet ik.quote:
Weet jij toevallig waar de kruiden staan, heb me vandaag rot gezochtquote:
Tussen grill en kip aan de linkerkant als je binnenkomt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Weet jij toevallig waar de kruiden staan, heb me vandaag rot gezocht!!
Srsly?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tussen grill en kip aan de linkerkant als je binnenkomt.
I know, heel veel mensen kunnen het gewoon niet vindenquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Srsly?
5 keer langsgelopen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |