Die steelt de show manquote:
Rawrquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent zelf een pannekoek
HOSSELquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent zelf een pannekoek
Serieusquote:
Ik moest lachenquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:42 schreef Fok-it het volgende:
VA gaat lb's zus hosselen in 5 minutes
Neehoor, als ik iemand hossel is het fok-it niet.quote:
Diva, feestbeest allesquote:
Boks ik ook nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neehoor, als ik iemand hossel is het fok-it niet.
En ik kan niet hosselen :s
quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:42 schreef Fok-it het volgende:
VA gaat lb's zus hosselen in 5 minutes
Ja dat kan. Ik ben niet onlinequote:Op donderdag 20 februari 2014 20:43 schreef Crack_ het volgende:
Fokje, ik praat tegen je op Facebook
Dan ben jij best wel heel andersquote:
Ach ja je went eraanquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Diva klinkt niet echt als iets wat ik positief vind aan iemand
Precies tegenovergestelde van mijquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan ben jij best wel heel anders
Gaat dat wel oké met samenwonen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Precies tegenovergestelde van mij
Wat is dat?quote:
Zullen we ergens wat gaan drinken? Dan leg ik het uitquote:
Jawel, is geinig juistquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gaat dat wel oké met samenwonen?
Pannenkoekenmeet?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zullen we ergens wat gaan drinken? Dan leg ik het uit
quote:
"Anisha, kan je even foto's van me maken?"quote:
hahahaquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
"Anisha, kan je even foto's van me maken?"
Nooit opzoek naar een fotomodel jijquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
"Anisha, kan je even foto's van me maken?"
Wow, jij hebt de hele wereldbevolking gezien. Coolquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
LB is knapper dan iedereen
Mijn zelfvertrouwen is wel flink gedaald door haar, maar thanks Fok-itquote:
Ik vind je zus arrogantquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mijn zelfvertrouwen is wel flink gedaald door haar, maar thanks Fok-it
Na het zien van LB twijfelde ik niet meer.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wow, jij hebt de hele wereldbevolking gezien. Cool
Je bent knapquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mijn zelfvertrouwen is wel flink gedaald door haar, maar thanks Fok-it
Wat?quote:
Suitsquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:54 schreef LittleBrownie het volgende:
Weet je wie knap is?
Patrick Adams
Ja je ziet gewoon dat ze een air over zich heen heeftquote:
Jaquote:
Klopt wel somsquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je ziet gewoon dat ze een air over zich heen heeft
Dat zal ook welquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Klopt wel somsmaar ze is wel lief
Ik vind jouw broertje stiekem tofquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zal ook wel
M'n broertje is ook arrogant en soms wel lief dus
Hoi Etsoequote:
Gay. Lb. Gayquote:
HAHAHAquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
LB gaat daten met het broertje van fok-it
Hahaquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
LB gaat daten met het broertje van fok-it
Weet ik. Fokkie. Weet ik.quote:
Weet jij toevallig waar de kruiden staan, heb me vandaag rot gezochtquote:
Tussen grill en kip aan de linkerkant als je binnenkomt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Weet jij toevallig waar de kruiden staan, heb me vandaag rot gezocht!!
Srsly?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tussen grill en kip aan de linkerkant als je binnenkomt.
I know, heel veel mensen kunnen het gewoon niet vindenquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Srsly?
5 keer langsgelopen!!
Is ook zo onlogisch vind ikquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
I know, heel veel mensen kunnen het gewoon niet vindenNet als kip. Gewoon tussen grill en de magazijndeur
Nah. Vlees kan je kruiden en kruiden zitten bij kip en kip zit bij grill en grill zit bij de rund/varkensvleesquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Is ook zo onlogisch vind ik
Okéquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen mod meer?
Dan kan ik mijn paperclip verzameling ook wel opgeven
Ja maar buitenlandse kruiden dan nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nah. Vlees kan je kruiden en kruiden zitten bij kip en kip zit bij grill en grill zit bij de rund/varkensvlees
Yup, alleen Nirvana geluisterdquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:06 schreef Fok-it het volgende:
Lb heb je Kurts verjaardag nog gevierd?
Daar kom ik toch nooit, ben meer van het brood weetjewel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja maar buitenlandse kruiden dan niet
En koekjes is in tweeen gedeeld, bij chips en bij suiker
Chancequote:
Ook in tweeen gedeeldquote:
Tjeensquote:
Maar dat typte je nietquote:
Ik heb daar mijn redenen voorquote:
gesm0kt of nie? :ppquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb daar mijn redenen voor
Sjans met jouquote:
Woahquote:
viezerikquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Woah
Morgen gaan mijn ouders een weekend op vakantiekom je langs?
![]()
*wink wink nudge nudge*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |