quote:
Uh?quote:
Kende gij niet reken`n ofwa?quote:
Hoeveel vingers steek ik op?quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan komen er nog hoop leuke afleveringen.
Dana
Jij bent een vreemde jongen.quote:
Geil mokkel is dat.quote:
Sherlock, aangenaam.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:22 schreef Unites het volgende:
[..]
Wow, je observatieskills zijn echt goed, werk je bij de recherche?
Wat denk je van Brody?quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Klopt. Deze week nog seizoen 1 afkijken
Maffe gast. Denk je dat het beetje goed met 'm gaat, even later slaat hij weer iemand naar de grondquote:
Vertrouw je hem of niet?quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maffe gast. Denk je dat het beetje goed met 'm gaat, even later slaat hij weer iemand naar de grond
Jaquote:
Welke series kijk je nog meerquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:27 schreef Fok-it het volgende:
Die vertraging van die notes is wel tering irritant. Ik kan m`n laatste 4 notes niet lezen, heb niet voor niets een abo
House of Cards, Misfits, Weeds. Suits.quote:
Echt kut inderdaadquote:
House of cards en Suits wil ik ook nog kijken, maar ik doe gewoon omstebeurtquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
House of Cards, Misfits, Weeds. Suits.
Niet veel op dit momentHomeland dus, en wachtende op nieuwe siezoenen van Orange is the new Black, Orphan Black en Sherlock.
Kijk dan eerst Sherlock als je die nog niet gezien hebt. Die raad ik aan iedereen aan, geweldige seriequote:Op woensdag 19 februari 2014 23:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
House of cards en Suits wil ik ook nog kijken, maar ik doe gewoon omstebeurt
True detective is pas goed. Beter dan BBquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk dan eerst Sherlock als je die nog niet gezien hebt. Die raad ik aan iedereen aan, geweldige serie
Die lijkt me erg saai.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
True detective is pas goed. Beter dan BB
Ja, paar recensies las ik dat volgens mij. En ik ben niet zo van dat genre.quote:
Eerste 5 episodes daarvan gezien en ik heb veel films en series gezien, maar true detective is voor mij echt #1. Vooral vanaf episode 4.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, paar recensies las ik dat volgens mij. En ik ben niet zo van dat genre.
Dat kan, misschien kijk ik hem ooit nog eens. Maar zijn zoveel series die ik nog moet zienquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Eerste 5 episodes daarvan gezien en ik heb veel films en series gezien, maar true detective is voor mij echt #1. Vooral vanaf episode 4.
Kijk dan gewoon alleen het beste van het beste, HoC TD BB Homeland Suitsquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan, misschien kijk ik hem ooit nog eens. Maar zijn zoveel series die ik nog moet zien![]()
En dan ook nog films. Het is gewoon zu viel.
Er is geen beste. Puur subjectief. Game of Thrones wordt ook gezien als 1 van de betere series maar ik vind er niks aanquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kijk dan gewoon alleen het beste van het beste, HoC TD BB Homeland Suits
Sherlock niet, is britse serie.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:58 schreef Faxie het volgende:
Ik vind geen enkele serie echt goed. De Hollywood nepheid straalt echt overal van af...
Ken ik alleen van naam.quote:
Ik vroeger ook niet. Toen keek ik alleen maar films, maar nu andersomquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ken ik alleen van naam.
Maarja ik ben sowieso al niet van de series. Op mij moet je niet te veel letten
Dat uitsmeren over zoveel afleveringen vind ik maar niks. Dan voel ik me verplicht tot het kijken van alles. En als het aparte verhalen zijn zie ik het nut van een serie niet, en missen ze vaak per verhaal diepgang. Nah doe mij maar een film dan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vroeger ook niet. Toen keek ik alleen maar films, maar nu andersom
QFTquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
True detective is pas goed. Beter dan BB
Nope. Hoezo?quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:42 schreef Rockiejj het volgende:
MOGGEH!
Iemand gisteravond RTL Late Night gekeken?
wie zijn dat?quote:
aah oke je kreeg een make over ofzo?quote:
nee.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah oke je kreeg een make over ofzo?
wat deed je daar dan?quote:
Ik was gewoon naar RTL Late Nightquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat deed je daar dan?
wel cool trouwens dat je op tv bent geweest
oke oke tofquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:48 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik was gewoon naar RTL Late Night
Hahaquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:48 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik was gewoon naar RTL Late Night
Hallo, breng jij even wat nieuw Elan hier? hihahoquote:
Goeie man xDquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hallo, breng jij even wat nieuw Elan hier? hihaho
ik heb geen idee. Tjacka heeft zijn slavenbaantje nog steeds.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Goeie man xD
Maar serieus, supersof, xcachet, toto, tjacka, etsu hebben allemaal opeens een leven gekregen of wat is deze daad van protest
Bijna klaar met Homeland seizoen 1.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:33 schreef Fok-it het volgende:
Maar inderdaad, geen kut te beleven hier.
Heeft hij z`n pak al?quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Bijna klaar met Homeland seizoen 1.
Oh dan spoiler ik al te veelquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:06 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hij heeft nu net die functie gekregen, dus dat pak zal wel in de volgende episode komen
https://www.facebook.com/(...)32218&type=2&theaterquote:
Hey sofquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:56 schreef supersof het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)32218&type=2&theater
was toch ook op tc dat we dit soort filmpjes van obama luisterdan?
halloquote:
Too gay to functionquote:
like a man jaquote:
Lekker druk hier he?quote:
ja zeker welquote:
Succesquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:01 schreef supersof het volgende:
[..]
ja zeker wel
ik ga weer leren denk ik
Ik heb altijd nog DPSquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar geen knopjes meer
Niet wetenquote:
Iets voor FPquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |