quote:
Luister ik nauwelijks, maar soms vraag ik me af hoe het is om gangster te zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:16 schreef deadprez het volgende:
Waarom zou je überhaupt 50 cent willen luisteren?
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:21 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
[..]
Luister ik nauwelijks, maar soms vraag ik me af hoe het is om gangster te zijn.
Deze man weet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:16 schreef deadprez het volgende:
Waarom zou je überhaupt 50 cent willen luisteren?
wat is jou muzak dan ?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
Is toch juist een soort erebadge voor een artiest. Kijk, 29% van mijn tekst is weggepiept in dit nummer, BEAT THAT!
right...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:41 schreef Helsinki het volgende:
[..]
beirut, foals, bowerbirds, andrew bird, phoenix, alt-j, enz.
nooit van gehoordquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:41 schreef Helsinki het volgende:
[..]
beirut, foals, bowerbirds, andrew bird, phoenix, alt-j, enz.
ik ook nietquote:
ik denk dat we niet hipster genoeg zijn voor die shit.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:43 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik ook niet
en noem mezelf wel muziek liefhebber
is underground...snappe wij niet
is extreem obscuurquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik denk dat we niet hipster genoeg zijn voor die shit.
ga jij lekker een boom knuffelen joh gare hippiequote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik denk dat we niet hipster genoeg zijn voor die shit.
hahahahahaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
ga jij lekker een boom knuffelen joh gare hippie
quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
ga jij lekker een boom knuffelen joh gare hippie
hahaha..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:49 schreef deadprez het volgende:
soort zoekt soort je herkent ze gelijk
wie is dat?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik hou wel van Frank Zappa.
ik ook welquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik hou wel van Frank Zappa.
Paul Weller, the Killers, Placebo, Beatles, Marilyn Manson, Toten Hosen, T.Raumschmiere, Ramses Shaffy, Blondie, White Stripes... nja, ik ben niet echt up to date meer.quote:
goede muziek dus over het algemeen..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:55 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Paul Weller, the Killers, Placebo, Beatles, Marilyn Manson, Toten Hosen, T.Raumschmiere, Ramses Shaffy, Blondie, White Stripes... nja, ik ben niet echt up to date meer.
Ja, ik heb gegeten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:56 schreef Thezappa het volgende:
[..]
goede muziek dus over het algemeen..
heb je gegeten dan vanavond?
Dat is jeugdsentimentquote:
picsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:58 schreef HaywoodJablome het volgende:
Dat is jeugdsentiment Ben nog naar verschillende concerten geweest toen ik nog een klein Haywoodje was
The White Stripesquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:55 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Paul Weller, the Killers, Placebo, Beatles, Marilyn Manson, Toten Hosen, T.Raumschmiere, Ramses Shaffy, Blondie, White Stripes... nja, ik ben niet echt up to date meer.
bah heb een keer gezien...wat een bagger was dat zeg...kerel was helemaal vant padje af..zijn bassist uitschelden ..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:58 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ja, ik heb gegeten.
wattan?
[..]
Dat is jeugdsentimentBen nog naar verschillende concerten geweest toen ik nog een klein Haywoodje was
Ik geloof dat er geen pics van mij in digitaal formaat bestaan van die periodequote:
mwaahhhh...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
The White Stripesnog steeds vind ik ze wel leuk.
Ja, ik vond het wel wat hebben destijdsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:00 schreef Thezappa het volgende:
[..]
bah heb een keer gezien...wat een bagger was dat zeg...kerel was helemaal vant padje af..zijn bassist uitschelden ..
baggger
boos hequote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:01 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ja, ik vond het wel wat hebben destijds
Je kunt het een kutband vinden, dat is verder prima. Maar hij is een van de beste gitaristen van zijn generatiequote:
dat ben ik met je eens...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je kunt het een kutband vinden, dat is verder prima. Maar hij is een van de beste gitaristen van zijn generatie
Ik ben in dezelfde periode zelfs wel eens naar een concert van Eminem gegaan. En ik vond het nog leuk ookquote:
Wie zijn er nog meer volgens jou?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:02 schreef Thezappa het volgende:
[..]
dat ben ik met je eens...
GOEDE gitarist ..maar beste van zijn generatie is overdreven
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:03 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik ben in dezelfde periode zelfs wel eens naar een concert van Eminem gegaan. En ik vond het nog leuk ook
Xzibit stond in het voorprogramma, weet ik nog.
Was inderdaad het enige nummer dat ik kende, en is nog steeds het enige nummer dat ik van hem kenquote:
steve vaiquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wie zijn er nog meer volgens jou?
ik ook...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Was inderdaad het enige nummer dat ik kende, en is nog steeds het enige nummer dat ik van hem ken
hahahahahaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Maar hij is een van de beste gitaristen van zijn generatie
Eminem is er ook zo een ja met veel gecensureerde nummers.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:03 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik ben in dezelfde periode zelfs wel eens naar een concert van Eminem gegaan. En ik vond het nog leuk ook
Xzibit stond in het voorprogramma, weet ik nog.
Zonder parental advisory sticker hoor je er volgens mij niet bij in die scene.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:07 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Eminem is er ook zo een ja met veel gecensureerde nummers.
Die is wel beter dan Jack White ja.quote:
hjbquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:09 schreef deadprez het volgende:
Tom Delonge is godverdomme bijna nog een betere gitarist dan die Jack White battieboi.
quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
The White Stripesnog steeds vind ik ze wel leuk.
faxen mag ookquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik geloof dat er geen pics van mij in digitaal formaat bestaan van die periode
Als stoere 12 jarige boi had ik die natuurlijk wel, maar ik luisterde altijd gedownloade MP3tjes op m'n 128mb mp3 speler. En die waren dan soms gecensureerd want wist ik veel wat dat was.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Zonder parental advisory sticker hoor je er volgens mij niet bij in die scene.
Jij had een parental advisory sticker¿quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:13 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Als stoere 12 jarige boi had ik die natuurlijk wel, maar ik luisterde altijd gedownloade MP3tjes op m'n 128mb mp3 speler. En die waren dan soms gecensureerd want wist ik veel wat dat was.
stefan forte , joe satrianiquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:09 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Die is wel beter dan Jack White ja.
op zn piemeltjequote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij had een parental advisory sticker¿
hahahquote:
metallicaquote:
O.quote:
Zeker niet iets waar ik veel naar luister maar hij is wel erg goede gitaristquote:
dat is nog niet eens het ergste, het punt is vooral dat het arrogante kenkermongolen zijnquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is nog niet eens het ergste, het punt is vooral dat het arrogante kenkermongolen zijn
coolquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:21 schreef Thezappa het volgende:
[..]
met zn alcoholverslaving...
wat een softie
Wat heeft dit met Metallica te maken?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:21 schreef Thezappa het volgende:
[..]
met zn alcoholverslaving...
wat een softie
kloptquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
cooldie gast ziet er alleen wel echt uit als een flikker
metallica = gayquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:23 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Wat heeft dit met Metallica te maken?
Jij luistert zeker de hele dag Ensiferum of zo ook?quote:
neequote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:25 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Jij luistert zeker de hele dag Ensiferum of zo?
Je moet eerst zelf muziek posten voor je hier mee mag praten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:28 schreef Zaktabak het volgende:
TS luistert 50 cent en andere crappy Rap en R&B, derhalve onterechte klacht
ken je dit?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:28 schreef deadprez het volgende:
kkr nu heb ik zin om te skateboarden
lil wayne is the shitquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:28 schreef Zaktabak het volgende:
TS luistert 50 cent en andere crappy Rap en R&B, derhalve onterechte klacht
Naam komt me wel bekend voor, zal het zo even checken als het nummer dat ik nu luister afgelopen is.quote:
quote:Some are junkies some are freaks and others are everyday ghouls.
En dat durft dan een mening te hebben over muziekquote:
sarcasme herken hetquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:33 schreef IPA35 het volgende:
[..]
En dat durft dan een mening te hebben over muziek___!
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:33 schreef IPA35 het volgende:
[..]
En dat durft dan een mening te hebben over muziek___!
Oh dan is het goed.quote:
whitey de baasquote:
the offspringquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:39 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik heb het meer met The Offspring en Limp Bizkit. Echt irritant als het gecensureerd is, dat neemt toch een stuk van het nummer weg.
is van die gare metal zekerquote:
Jaquote:
Heel makkelijk. Fred Durst moet gewoon zijn bek dicht houden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoe kun je dit luisteren en Limp Bizkit niet tof vinden:
(en nee, die laatste gaat niet over mij)quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heel makkelijk. Fred Durst moet gewoon zijn bek dicht houden.
Live waren ze wel best cool trouwens.
je bent nog jongquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
(en nee, die laatste gaat niet over mij)
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:50 schreef Thezappa het volgende:
[..]
is niet eens metal...
sabaton=gay
De keren dat ik dat geluisterd heb geen last van gehad gelukkig.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:39 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik heb het meer met The Offspring en Limp Bizkit. Echt irritant als het gecensureerd is, dat neemt toch een stuk van het nummer weg.
Die middelste (en Pretty fly for a white guy en Why don't you get a job) zijn uit mijn jeugd inderdaad. Mijn eerste ervaring met The Offspring en ze zijn blijven hangen want ik vind The Offspring nog steeds goedquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:52 schreef Thezappa het volgende:
[..]
je bent nog jong
limp bizkit is wel aardig...toen ik jong was...live wel goped
Dat komt omdat ze bezig zijn met goede muziek maken en niet met hoevaak ze een vloekwoord in een nummer kunnen proppen. Dus het wordt echt gebruikt om een zin of bepaalde zinnen kracht bij te zetten maar zeker niet in overvloed.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:53 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
De keren dat ik dat geluisterd heb geen last van gehad gelukkig.
heb denk ik net een rapport van je topic gemaakt eheehehequote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die middelste (en Pretty fly for a white guy en Why don't you get a job) zijn uit mijn jeugd inderdaad. Mijn eerste ervaring met The Offspring en ze zijn blijven hangen want ik vind The Offspring nog steeds goed.
kutmuziekquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:55 schreef AdoraBelle het volgende:
Wat is Dragonforce eigenlijk? Waar valt dat onder?
flikkermuziekquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:55 schreef AdoraBelle het volgende:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:21 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
[..]
Luister ik nauwelijks, maar soms vraag ik me af hoe het is om gangster te zijn.
Rapport of report? En welk topic hebben we het over?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:56 schreef Thezappa het volgende:
[..]
heb denk ik net een rapport van je topic gemaakt eheehehe
my bad
Dat is death metal, sabaton is een soort powermetal.quote:
Met de computer gemaakte powermetal of zo.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:55 schreef AdoraBelle het volgende:
Daar is nogal discussie over geloof ik. Ze claimen zelf dat ze het echt spelen en in een aantal filmpjes zie je inderdaad de drummer bepaalde stukjes spelen met camera's van alle kanten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:56 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Met de computer gemaakte powermetal of zo.
die gasten bakken er live echt helemaal niks vanquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Daar is nogal discussie over geloof ik. Ze claimen zelf dat ze het echt spelen en in een aantal filmpjes zie je inderdaad de drummer bepaalde stukjes spelen met camera's van alle kanten.
De metalfanaat die ik ken zegt hetzelfde.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
die gasten bakken er live echt helemaal niks van
Dat zal wel, daar heb ik geen idee van. Ik luister het alleen zo nu en dan als ik een slecht humeur heb.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
die gasten bakken er live echt helemaal niks van
Dat zal best.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:58 schreef IPA35 het volgende:
[..]
De metalfanaat die ik ken zegt hetzelfde.
Ah okee, ik begreep hem al niet helemaalquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:56 schreef Thezappa het volgende:
[..]
heb denk ik net een rapport van je topic gemaakt eheehehe
my bad
Is echt...quote:
Volgens mij zegt iedereen die die band een beetje kent dat, het is namelijk ook gewoon zo.quote:
beidequote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Rapport of report? En welk topic hebben we het over?
je hebt hem gezienquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ah okee, ik begreep hem al niet helemaal
is pure schijt live..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij zegt iedereen die die band een beetje kent dat, het is namelijk ook gewoon zo.
sabaton is belgisch...illlupo zou er een naakte rug van krijgenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:56 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dat is death metal, sabaton is een soort powermetal.
(Wel harde shit trouwens.)
[..]
Met de computer gemaakte powermetal of zo.
Zweedsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:03 schreef Thezappa het volgende:
[..]
sabaton is belgisch...illlupo zou er een naakte rug van krijgen
Ik dacht dus serieus dat je hem daarom gereport hadquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:02 schreef Thezappa het volgende:
[..]
je hebt hem gezien
haha
stond wel kut muziek in...dus beetje terreckt
Ga mijn muzieksmaak maar weer belachelijk makenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij zegt iedereen die die band een beetje kent dat, het is namelijk ook gewoon zo.
Moet je maar betere muziek luisteren.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ga mijn muzieksmaak maar weer belachelijk maken.
had ook zo kunnen zijn...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:03 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik dacht dus serieus dat je hem daarom gereport had
Beetje niche thema.quote:
voor een goth luister best goede muziek knulquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ga mijn muzieksmaak maar weer belachelijk maken.
Ho ho, even normaal doen alsjeblieft.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:19 schreef Thezappa het volgende:
lil wayne is the shit
lil wayne is the
Ik zet Lady Gaga wel opquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moet je maar betere muziek luisteren.
?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ho ho, even normaal doen alsjeblieft.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zet Lady Gaga wel op.
Puh puh puh pokerface puh puh pokerface....
Bedankt vader. Komt zeker door het zwarte haar, zwarte make-up en zwarte nagellak dat je denkt dat ik goth benquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:06 schreef Thezappa het volgende:
[..]
voor een goth luister best goede muziek knul
nogal jaquote:
Bedankt voor je mooie tr weerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:07 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Moet je maar betere muziek luisteren.
hehequote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:12 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Bedankt voor je mooie tr weer
En nu ga ik slapen, laters allemaal, lief zijn ajb
trustequote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:12 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Bedankt voor je mooie tr weer
En nu ga ik slapen, laters allemaal, lief zijn ajb
quote:
jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:15 schreef deadprez het volgende:
maar vet wel, tim armstrong is sowieso een baas.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |