is van die gare metal zekerquote:
Jaquote:
Heel makkelijk. Fred Durst moet gewoon zijn bek dicht houden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoe kun je dit luisteren en Limp Bizkit niet tof vinden:
(en nee, die laatste gaat niet over mij)quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heel makkelijk. Fred Durst moet gewoon zijn bek dicht houden.
Live waren ze wel best cool trouwens.
je bent nog jongquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
(en nee, die laatste gaat niet over mij)
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:50 schreef Thezappa het volgende:
[..]
is niet eens metal...
sabaton=gay
De keren dat ik dat geluisterd heb geen last van gehad gelukkig.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:39 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik heb het meer met The Offspring en Limp Bizkit. Echt irritant als het gecensureerd is, dat neemt toch een stuk van het nummer weg.
Die middelste (en Pretty fly for a white guy en Why don't you get a job) zijn uit mijn jeugd inderdaad. Mijn eerste ervaring met The Offspring en ze zijn blijven hangen want ik vind The Offspring nog steeds goedquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:52 schreef Thezappa het volgende:
[..]
je bent nog jong
limp bizkit is wel aardig...toen ik jong was...live wel goped
Dat komt omdat ze bezig zijn met goede muziek maken en niet met hoevaak ze een vloekwoord in een nummer kunnen proppen. Dus het wordt echt gebruikt om een zin of bepaalde zinnen kracht bij te zetten maar zeker niet in overvloed.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:53 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
De keren dat ik dat geluisterd heb geen last van gehad gelukkig.
heb denk ik net een rapport van je topic gemaakt eheehehequote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die middelste (en Pretty fly for a white guy en Why don't you get a job) zijn uit mijn jeugd inderdaad. Mijn eerste ervaring met The Offspring en ze zijn blijven hangen want ik vind The Offspring nog steeds goed.
kutmuziekquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:55 schreef AdoraBelle het volgende:
Wat is Dragonforce eigenlijk? Waar valt dat onder?
flikkermuziekquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:55 schreef AdoraBelle het volgende:
Wat is Dragonforce eigenlijk? Waar valt dat onder?
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:21 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
[..]
Luister ik nauwelijks, maar soms vraag ik me af hoe het is om gangster te zijn.
Rapport of report? En welk topic hebben we het over?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:56 schreef Thezappa het volgende:
[..]
heb denk ik net een rapport van je topic gemaakt eheehehe
my bad
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |