Paul Weller, the Killers, Placebo, Beatles, Marilyn Manson, Toten Hosen, T.Raumschmiere, Ramses Shaffy, Blondie, White Stripes... nja, ik ben niet echt up to date meer.quote:
goede muziek dus over het algemeen..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:55 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Paul Weller, the Killers, Placebo, Beatles, Marilyn Manson, Toten Hosen, T.Raumschmiere, Ramses Shaffy, Blondie, White Stripes... nja, ik ben niet echt up to date meer.
Ja, ik heb gegeten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:56 schreef Thezappa het volgende:
[..]
goede muziek dus over het algemeen..
heb je gegeten dan vanavond?
Dat is jeugdsentimentquote:
picsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:58 schreef HaywoodJablome het volgende:
Dat is jeugdsentiment Ben nog naar verschillende concerten geweest toen ik nog een klein Haywoodje was
The White Stripesquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:55 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Paul Weller, the Killers, Placebo, Beatles, Marilyn Manson, Toten Hosen, T.Raumschmiere, Ramses Shaffy, Blondie, White Stripes... nja, ik ben niet echt up to date meer.
bah heb een keer gezien...wat een bagger was dat zeg...kerel was helemaal vant padje af..zijn bassist uitschelden ..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:58 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ja, ik heb gegeten.
wattan?
[..]
Dat is jeugdsentimentBen nog naar verschillende concerten geweest toen ik nog een klein Haywoodje was
Ik geloof dat er geen pics van mij in digitaal formaat bestaan van die periodequote:
mwaahhhh...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
The White Stripesnog steeds vind ik ze wel leuk.
Ja, ik vond het wel wat hebben destijdsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:00 schreef Thezappa het volgende:
[..]
bah heb een keer gezien...wat een bagger was dat zeg...kerel was helemaal vant padje af..zijn bassist uitschelden ..
baggger
boos hequote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:01 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ja, ik vond het wel wat hebben destijds
Je kunt het een kutband vinden, dat is verder prima. Maar hij is een van de beste gitaristen van zijn generatiequote:
dat ben ik met je eens...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je kunt het een kutband vinden, dat is verder prima. Maar hij is een van de beste gitaristen van zijn generatie
Ik ben in dezelfde periode zelfs wel eens naar een concert van Eminem gegaan. En ik vond het nog leuk ookquote:
Wie zijn er nog meer volgens jou?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:02 schreef Thezappa het volgende:
[..]
dat ben ik met je eens...
GOEDE gitarist ..maar beste van zijn generatie is overdreven
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:03 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik ben in dezelfde periode zelfs wel eens naar een concert van Eminem gegaan. En ik vond het nog leuk ook
Xzibit stond in het voorprogramma, weet ik nog.
Was inderdaad het enige nummer dat ik kende, en is nog steeds het enige nummer dat ik van hem kenquote:
steve vaiquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wie zijn er nog meer volgens jou?
ik ook...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Was inderdaad het enige nummer dat ik kende, en is nog steeds het enige nummer dat ik van hem ken
hahahahahaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Maar hij is een van de beste gitaristen van zijn generatie
Eminem is er ook zo een ja met veel gecensureerde nummers.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:03 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik ben in dezelfde periode zelfs wel eens naar een concert van Eminem gegaan. En ik vond het nog leuk ook
Xzibit stond in het voorprogramma, weet ik nog.
Zonder parental advisory sticker hoor je er volgens mij niet bij in die scene.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:07 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Eminem is er ook zo een ja met veel gecensureerde nummers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |