Dat is death metal, sabaton is een soort powermetal.quote:
Met de computer gemaakte powermetal of zo.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:55 schreef AdoraBelle het volgende:
Wat is Dragonforce eigenlijk? Waar valt dat onder?
Daar is nogal discussie over geloof ik. Ze claimen zelf dat ze het echt spelen en in een aantal filmpjes zie je inderdaad de drummer bepaalde stukjes spelen met camera's van alle kanten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:56 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Met de computer gemaakte powermetal of zo.
die gasten bakken er live echt helemaal niks vanquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Daar is nogal discussie over geloof ik. Ze claimen zelf dat ze het echt spelen en in een aantal filmpjes zie je inderdaad de drummer bepaalde stukjes spelen met camera's van alle kanten.
De metalfanaat die ik ken zegt hetzelfde.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
die gasten bakken er live echt helemaal niks van
Dat zal wel, daar heb ik geen idee van. Ik luister het alleen zo nu en dan als ik een slecht humeur heb.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
die gasten bakken er live echt helemaal niks van
Dat zal best.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:58 schreef IPA35 het volgende:
[..]
De metalfanaat die ik ken zegt hetzelfde.
Ah okee, ik begreep hem al niet helemaalquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:56 schreef Thezappa het volgende:
[..]
heb denk ik net een rapport van je topic gemaakt eheehehe
my bad
Is echt...quote:
Volgens mij zegt iedereen die die band een beetje kent dat, het is namelijk ook gewoon zo.quote:
beidequote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Rapport of report? En welk topic hebben we het over?
je hebt hem gezienquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ah okee, ik begreep hem al niet helemaal
is pure schijt live..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij zegt iedereen die die band een beetje kent dat, het is namelijk ook gewoon zo.
sabaton is belgisch...illlupo zou er een naakte rug van krijgenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:56 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dat is death metal, sabaton is een soort powermetal.
(Wel harde shit trouwens.)
[..]
Met de computer gemaakte powermetal of zo.
Zweedsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:03 schreef Thezappa het volgende:
[..]
sabaton is belgisch...illlupo zou er een naakte rug van krijgen
Ik dacht dus serieus dat je hem daarom gereport hadquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:02 schreef Thezappa het volgende:
[..]
je hebt hem gezien
haha
stond wel kut muziek in...dus beetje terreckt
Ga mijn muzieksmaak maar weer belachelijk makenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij zegt iedereen die die band een beetje kent dat, het is namelijk ook gewoon zo.
Moet je maar betere muziek luisteren.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ga mijn muzieksmaak maar weer belachelijk maken.
had ook zo kunnen zijn...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:03 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik dacht dus serieus dat je hem daarom gereport had
Beetje niche thema.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |