abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136905193

Welkom in het grote DayZ topic!

Welkom in het grote DayZ topic, waar survivalen ingame voorop staat! De bedoeling van DayZ is zolang mogelijk survivalen en alle mooie spullen vinden die je in-game zijn. Ook is het belangrijk dat je een oogje open houd voor andere survivalers, voor bandits en misschien wel een helicopter crash site in de open velden! Het spel bevat nog enkele fouten omdat het nog in de alpha versie is.

Waarmee moet ik beginnen na een verse spawn?

Het is belangrijk dat je weet waar je bent, en dat je jezelf kunt verdedigen tegen zombies en eventuele andere survivalers. Als je spawned staan rechts onderin je beeldscherm, 3 regels met elk een beetje tekst. Als je naar de middelste regel kijkt, kun je zien waar je bent. Als je dan naar een externe map gaat (Klik) kun je zien welke grote stad dichtbij is, en waar jij naartoe kunt lopen om je eerste gear te vinden! :)

Externe maps

Er zijn verschillende externe maps waar je prima op kunt leven als je alleen een GPS gevonden hebt. Enkele goede maps zijn: DayZmap.info, DayZmap.com en DayZdb.com/map, op sommige maps kun je ook zien waar mogelijk voertuigen spawnen, om jezelf nog sneller te kunnen verplaatsen!

Installatie instructies

Andere video's

En alle andere FrankieOnPCin1080p over DayZ. Hij weet exact waar hij mee bezig is. Waard om te bekijken.

Veel succes met survivalen! En veel plezier in dit topic! :)

game on
pi_136905205
Ik heb sinds twee dagen de SA, maar klopt het dat deer stands bijna nooit loot meer spawnen? Heb er al een stuk of 5 of 6 gecheckt en heb er nog nooit iets in gevonden :?
pi_136905794
quote:
99s.gif Op woensdag 19 februari 2014 20:41 schreef tuut-chips het volgende:
Ik heb sinds twee dagen de SA, maar klopt het dat deer stands bijna nooit loot meer spawnen? Heb er al een stuk of 5 of 6 gecheckt en heb er nog nooit iets in gevonden :?
Spawnen nog niets, nee.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_136923622
ik heb de SA ongeveer 3weken nu denk ik.. als ik 2uur gespeeld heb is het veel, wat een saaie bedoeling nu nog :P mja het zal mss ook wel komen omdat nu rust heb uitgevonden, vind ik nu toch een stukje leuker dan dayz :)
  donderdag 20 februari 2014 @ 12:17:48 #5
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_136924496
quote:
99s.gif Op woensdag 19 februari 2014 20:41 schreef tuut-chips het volgende:
dan moet je even een server zoeken die regelmatig restart
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_136941233
godgloeiende godverdomme ik had net mijn shit op orde en toen logde ik in en was ik opeens bovenop een huis geplaatst, gleed langzaam naar beneden en nu ben ik dood :(
pi_136942542
Rust is zoveel beter dan dit FPS vretende bugfestijn.

Ik ben een DayZ-fan, maar de standalone is qua zombies en performance slechter dan de mod.
De rest is overigens wel beter, maar 60FPS op Medium met de SE is onmogelijk voor een redelijk goede PC.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_136944474
quote:
18s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:21 schreef SherlockHolmes het volgende:
Rust is zoveel beter dan dit FPS vretende bugfestijn.

Ik ben een DayZ-fan, maar de standalone is qua zombies en performance slechter dan de mod.
De rest is overigens wel beter, maar 60FPS op Medium met de SE is onmogelijk voor een redelijk goede PC.
Wat noem jij een redelijk goede pc? Ik heb de SA de laatste tijd ook even links laten liggen totdat er meer content is maar de performance is altijd zeer goed te noemen. (bugs aside)
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_136947519
quote:
11s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:58 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

Wat noem jij een redelijk goede pc? Ik heb de SA de laatste tijd ook even links laten liggen totdat er meer content is maar de performance is altijd zeer goed te noemen. (bugs aside)
Er is zo'n draadje bij de feedback van SA waarbij ENORM veel meldingen zijn over de performance, mensen met PC's van meer dan ¤1200 hebben zelfs lage FPS in steden.
-Don Draper
pi_136947556
Ik ga vandaag voor het eerst spelen, nog tips?
blablablabla
  donderdag 20 februari 2014 @ 21:45:34 #11
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_136947676
quote:
17s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:44 schreef Elan het volgende:
vertrouw iedereen
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_136947723
quote:
17s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:44 schreef Elan het volgende:
Vertrouw niemand
pi_136947728
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:45 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

vertrouw iedereen
Nee niet.
Ik ga eerst offline is dat een beetje leuk?
blablablabla
pi_136947778
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:46 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Vertrouw niemand
I know had al wat Youtubefilmpjes gezien van looters die je vertrouwen winnen en daarna alles pikken.
blablablabla
pi_136949452
quote:
16s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:46 schreef Elan het volgende:

[..]

Nee niet.
Ik ga eerst offline is dat een beetje leuk?
Behoort nog niet tot de mogelijkheden, je moet een server zoeken die zo leeg mogelijk is. En het liefst ook nog in daglicht en niet s'nachts, is niet goed om DayZ mee te beginnen. ;)
pi_136950045
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:04 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Behoort nog niet tot de mogelijkheden, je moet een server zoeken die zo leeg mogelijk is. En het liefst ook nog in daglicht en niet s'nachts, is niet goed om DayZ mee te beginnen. ;)
Kan ik niet bij jou spelen dan? Ik ken nog niemand die het speelt op dit moment.
blablablabla
pi_136950554
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:12 schreef Elan het volgende:

[..]

Kan ik niet bij jou spelen dan? Ik ken nog niemand die het speelt op dit moment.
Ik speel het bijna niet meer, wacht zelf ook nog op meer content. Maar er dwarrelt hier wel ergens een FOK!dayZ club rond met een Steamgroep, vast mensen die het nog spelen en je wel willen helpen.

http://steamcommunity.com/groups/FOKDAYZ

Die volgens mij
pi_136950805
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:18 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Ik speel het bijna niet meer, wacht zelf ook nog op meer content. Maar er dwarrelt hier wel ergens een FOK!dayZ club rond met een Steamgroep, vast mensen die het nog spelen en je wel willen helpen.

http://steamcommunity.com/groups/FOKDAYZ

Die volgens mij
Thanks man ga ik daar ff kijken ^O^
blablablabla
pi_136960103
Nou wat een tegenvaller zeg, snap ook niet dat ze dit alpha noemen met al die glicthes pffff . Ik had ruzie met een zombie in een huis plots stond ik dwars door een muur heen weer buiten op straat.

Heb tot nu toe 1 banaan gevonden geen idee nog waar ik kan slapen laat staan een veilige plek om te chillen of wapens.

Zombies staan ook ineens achter je, zelfs binnen in een huis en glitchen dan dwars door de muren en vloer heen, enige wat je kan doen is weer als een debiel wegrennen naar het volgende huis.

Misschien als ik wapens vind dat het dan leuker is want dit is pure aids tot nu toe.

Zijn er safehouses of zo waar je veilig kunt chillen, eten en slapen of chillen jullie gewoon in het bos?
blablablabla
  vrijdag 21 februari 2014 @ 01:17:53 #20
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_136960415
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 01:01 schreef Elan het volgende:
snap ook niet dat ze dit alpha noemen met al die glicthes pffff
Weet jij überhaupt wel waar alpha voor staat in deze context?
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
pi_136960715
Pfffff 2 uur rondgelopen en in circa 50 huisjes 1 banaan en 1 groene posttas gevonden.
Zwemmen ging ook al niet zo heel goed vind er niks aan.
blablablabla
pi_136960738
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 01:17 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Weet jij überhaupt wel waar alpha voor staat in deze context?
Wat bugs her en der, prima maar come on dit slaat alles nog nooit zo'n rukspel gespeeld alles draait en schokt en doet kut niks is natuurlijk en vloeiend.
Zelfs als er een zombie naast je staat denk je meer van uhhhhh ok dan dat je schrikt.
blablablabla
  vrijdag 21 februari 2014 @ 01:42:49 #23
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_136960809
Wat bugs her en der. :') Het spel is nog volop in ontwikkeling man, je weet vantevoren dat je geen gepolijste game aanschaft. En dan nog, bij mij gaat alles prima.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_136960873
Het is een volkomen prul en daar durven ze 23 euro voor te vragen.
Wat mij betreft mogen ze dit niet eens verkopen op Steam het is een absolute schande.

Speelde Minecraft in 2009 dus weet hoe het werkt met een game in ontwikkeling maar dit gaat nergens over.
blablablabla
  vrijdag 21 februari 2014 @ 01:55:00 #25
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_136960974
WARNING: THIS GAME IS EARLY ACCESS ALPHA. PLEASE DO NOT PURCHASE IT UNLESS YOU WANT TO ACTIVELY SUPPORT DEVELOPMENT OF THE GAME AND ARE PREPARED TO HANDLE WITH SERIOUS ISSUES AND POSSIBLE INTERRUPTIONS OF GAME FUNCTIONING.
pi_136961025
Ja dus.
Ze vragen er toch doodleuk 23 euro voor maak hem dan een tientje of zo als het nog zo armoedig is allemaal.

Die zombies ook, sluit je keurig de deur, helpt niet want ze teleporteren kennelijk door deuren heen wtf wtf ga over een jaartje wel weer eens kijken tot nu toe echt troep.
blablablabla
  vrijdag 21 februari 2014 @ 02:07:58 #27
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_136961090
WARNING: THIS GAME IS EARLY ACCESS ALPHA. PLEASE DO NOT PURCHASE IT UNLESS YOU WANT TO ACTIVELY SUPPORT DEVELOPMENT OF THE GAME AND ARE PREPARED TO HANDLE WITH SERIOUS ISSUES AND POSSIBLE INTERRUPTIONS OF GAME FUNCTIONING.WARNING: THIS GAME IS EARLY ACCESS ALPHA. PLEASE DO NOT PURCHASE IT UNLESS YOU WANT TO ACTIVELY SUPPORT DEVELOPMENT OF THE GAME AND ARE PREPARED TO HANDLE WITH SERIOUS ISSUES AND POSSIBLE INTERRUPTIONS OF GAME FUNCTIONING.WARNING: THIS GAME IS EARLY ACCESS ALPHA. PLEASE DO NOT PURCHASE IT UNLESS YOU WANT TO ACTIVELY SUPPORT DEVELOPMENT OF THE GAME AND ARE PREPARED TO HANDLE WITH SERIOUS ISSUES AND POSSIBLE INTERRUPTIONS OF GAME FUNCTIONING.WARNING: THIS GAME IS EARLY ACCESS ALPHA. PLEASE DO NOT PURCHASE IT UNLESS YOU WANT TO ACTIVELY SUPPORT DEVELOPMENT OF THE GAME AND ARE PREPARED TO HANDLE WITH SERIOUS ISSUES AND POSSIBLE INTERRUPTIONS OF GAME FUNCTIONING.WARNING: THIS GAME IS EARLY ACCESS ALPHA. PLEASE DO NOT PURCHASE IT UNLESS YOU WANT TO ACTIVELY SUPPORT DEVELOPMENT OF THE GAME AND ARE PREPARED TO HANDLE WITH SERIOUS ISSUES AND POSSIBLE INTERRUPTIONS OF GAME FUNCTIONING.WARNING: THIS GAME IS EARLY ACCESS ALPHA. PLEASE DO NOT PURCHASE IT UNLESS YOU WANT TO ACTIVELY SUPPORT DEVELOPMENT OF THE GAME AND ARE PREPARED TO HANDLE WITH SERIOUS ISSUES AND POSSIBLE INTERRUPTIONS OF GAME FUNCTIONING.WARNING: THIS GAME IS EARLY ACCESS ALPHA. PLEASE DO NOT PURCHASE IT UNLESS YOU WANT TO ACTIVELY SUPPORT DEVELOPMENT OF THE GAME AND ARE PREPARED TO HANDLE WITH SERIOUS ISSUES AND POSSIBLE INTERRUPTIONS OF GAME FUNCTIONING.WARNING: THIS GAME IS EARLY ACCESS ALPHA. PLEASE DO NOT PURCHASE IT UNLESS YOU WANT TO ACTIVELY SUPPORT DEVELOPMENT OF THE GAME AND ARE PREPARED TO HANDLE WITH SERIOUS ISSUES AND POSSIBLE INTERRUPTIONS OF GAME FUNCTIONING.WARNING: THIS GAME IS EARLY ACCESS ALPHA. PLEASE DO NOT PURCHASE IT UNLESS YOU WANT TO ACTIVELY SUPPORT DEVELOPMENT OF THE GAME AND ARE PREPARED TO HANDLE WITH SERIOUS ISSUES AND POSSIBLE INTERRUPTIONS OF GAME FUNCTIONING.WARNING: THIS GAME IS EARLY ACCESS ALPHA. PLEASE DO NOT PURCHASE IT UNLESS YOU WANT TO ACTIVELY SUPPORT DEVELOPMENT OF THE GAME AND ARE PREPARED TO HANDLE WITH SERIOUS ISSUES AND POSSIBLE INTERRUPTIONS OF GAME FUNCTIONING.WARNING: THIS GAME IS EARLY ACCESS ALPHA. PLEASE DO NOT PURCHASE IT UNLESS YOU WANT TO ACTIVELY SUPPORT DEVELOPMENT OF THE GAME AND ARE PREPARED TO HANDLE WITH SERIOUS ISSUES AND POSSIBLE INTERRUPTIONS OF GAME FUNCTIONING.WARNING: THIS GAME IS EARLY ACCESS ALPHA. PLEASE DO NOT PURCHASE IT UNLESS YOU WANT TO ACTIVELY SUPPORT DEVELOPMENT OF THE GAME AND ARE PREPARED TO HANDLE WITH SERIOUS ISSUES AND POSSIBLE INTERRUPTIONS OF GAME FUNCTIONING.WARNING: THIS GAME IS EARLY ACCESS ALPHA. PLEASE DO NOT PURCHASE IT UNLESS YOU WANT TO ACTIVELY SUPPORT DEVELOPMENT OF THE GAME AND ARE PREPARED TO HANDLE WITH SERIOUS ISSUES AND POSSIBLE INTERRUPTIONS OF GAME FUNCTIONING.WARNING: THIS GAME IS EARLY ACCESS ALPHA. PLEASE DO NOT PURCHASE IT UNLESS YOU WANT TO ACTIVELY SUPPORT DEVELOPMENT OF THE GAME AND ARE PREPARED TO HANDLE WITH SERIOUS ISSUES AND POSSIBLE INTERRUPTIONS OF GAME FUNCTIONING.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 02:09:49 #28
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_136961105

Hoe achterlijk ben je nou helemaal, die twee tientjes is ie sowieso waard en je betaalt ook al voor de complete game. Of dacht je dat je bij elke update opnieuw moet dokken? Of dat de game tien jaar in de huidige staat blijft?
pi_136961169
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 02:09 schreef Quotidien het volgende:
[ afbeelding ]

Hoe achterlijk ben je nou helemaal, die twee tientjes is ie sowieso waard en je betaalt ook al voor de complete game. Of dacht je dat je bij elke update opnieuw moet dokken? Of dat de game tien jaar in de huidige staat blijft?
2 tientjes voor een prul is nog steeds teveel.
Ik heb door de jaren heen zoveel meer spellen gespeeld in vroege fase van de ontwikkeling maar overal zag je wel het potentieel.

Heb ik vandaag niet mogen ervaren, zoals gezegd...het waren niet een paar bumps of foutjes die je tegenkwam of functies die nog niet volledig werkten De hele gameplay was ruk. zombies waren niet eng, deden onzinnige dingen zoals in het water stilstaan, speelde qua controls niet lekker, 2 uur zoeken voor een banaan..... en een tasje, alles glichte zelfs het licht en de schaduwen klopten niet.
Begon al lekker....kon vanwege een andere bug eerst al de server niet joinen omdat er steeds stond "you're dead" , moest ik de server weer zoeken waarin ik was doodgegaan :') .

Als je niet eens in staat bent een poppetje normaal een trap op te kunnen laten lopen zonder dat hij dwars door het gebouw valt en weer buiten staat moet je een game gewoon nog niet releasen, klaar .

Als jij het lekker vindt spelen ben je echt niet goed bij je hoofd of heb je nooit een fatsoenlijke game gespeeld.
blablablabla
  vrijdag 21 februari 2014 @ 02:26:46 #30
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_136961211
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 01:38 schreef Elan het volgende:

[..]

Wat bugs her en der, prima maar come on dit slaat alles nog nooit zo'n rukspel gespeeld alles draait en schokt en doet kut niks is natuurlijk en vloeiend.
Zelfs als er een zombie naast je staat denk je meer van uhhhhh ok dan dat je schrikt.
Jij bent echt pleuris dom :')
pi_136961222
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 02:26 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Jij bent echt pleuris dom :')
Nee beste man, het spel is mij gewoon enorm tegengevallen. Dat kan en mag toch??
blablablabla
  vrijdag 21 februari 2014 @ 02:29:29 #32
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_136961237
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 02:27 schreef Elan het volgende:

[..]

Nee beste man, het spel is mij gewoon enorm tegengevallen. Dat kan en mag toch??
Je weet duidelijk niet wat ALPHA access is. Het houdt niet in dat het spel "her en der" wat bugs heeft. Het houdt in dat het spel bij LANGE NA nog niet af is. Dit soort builds worden normaal gesproken alleen intern bij een developer gebruikt en niet aan het publiek getoond. Het staat ook met fokking koeienletters in Steam :')
  vrijdag 21 februari 2014 @ 02:33:45 #33
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_136961259
gewoon negeren moet wel een troll zijn lol
zo dom maak je ze zelden mee
pi_136961280
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 02:29 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Je weet duidelijk niet wat ALPHA access is. Het houdt niet in dat het spel "her en der" wat bugs heeft. Het houdt in dat het spel bij LANGE NA nog niet af is. Dit soort builds worden normaal gesproken alleen intern bij een developer gebruikt en niet aan het publiek getoond. Het staat ook met fokking koeienletters in Steam :')
Ik speel momenteel ook Space Engineers:
“Space Engineers is in alpha stage of development - this means that the game is still under development and will be improved on a regular basis - through updates that add and polish features and content, optimizations and bug fixes.

Same shit different story and half the price maar wél fatsoenlijk speelbaar en fun. Zelfde met Minecraft. Alpha wil niet zeggen dat het perse ruk hoeft te zijn of een groot foutenfeest.

Maar waarschijnlijk heb ik er dan alsnog teveel verwacht, gezien het prijskaartje en de vergelijking met eerder genoemde games is 23 euro best aan de forse kant toch? :)
blablablabla
pi_136961284
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 02:33 schreef Quotidien het volgende:
gewoon negeren moet wel een troll zijn lol
zo dom maak je ze zelden mee
Nee bent lekker zeker je kan nog niet eens inhoudelijk met argumenten komen ga je in capslock krijsen alsof je een baby bent die zijn zin niet krijgt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Elan op 21-02-2014 02:44:29 ]
blablablabla
  vrijdag 21 februari 2014 @ 02:44:38 #36
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_136961332
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 02:36 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik speel momenteel ook Space Engineers:
“Space Engineers is in alpha stage of development - this means that the game is still under development and will be improved on a regular basis - through updates that add and polish features and content, optimizations and bug fixes.

Same shit different story and half the price maar wél fatsoenlijk speelbaar en fun. Zelfde met Minecraft. Alpha wil niet zeggen dat het perse ruk hoeft te zijn of een groot foutenfeest.

Maar waarschijnlijk heb ik er dan alsnog teveel verwacht, gezien het prijskaartje en de vergelijking met eerder genoemde games is 23 euro best aan de forse kant toch? :)
Dayz is volgens mij vooralsnog prima speelbaar. Weet ook niet waar jij kennelijk zo een problemen mee lijkt te hebben :')
pi_136961378
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 02:44 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Dayz is volgens mij vooralsnog prima speelbaar. Weet ook niet waar jij kennelijk zo een problemen mee lijkt te hebben :')
Dat leg ik je toch net uit.
Extreme glicthes.... mijn character die door muren valt terwijl ik met een zombie in gevecht ben.... of zelfs maar een trap op loopt. Op een gegeven moment was een vrouwelijke zombie schijnbaar in de grond geglitcht en zat ik opgesloten bovenaan een trap (ze viel me niet meer aan en ik zag alleen haar rug af toe knipperen en moest ik de server zelfs verlaten......
Andere situatie: ik wilde ik door een deurpost naar een andere kamer stond ik ook opeens weer buiten het huisje.... er zijn zelfs deurposten waar je überhaupt niet door kan, terwijl je wel een kamer ziet.
Zwemmen :') ben serieus 20 minuten bezig geweest om als een soort halve spast een zeer smalle rivier over te zwemmen waarbij mijn character random boven en onder water zwom met een soort vlinderslag die niet op de special olympics zou misstaan.

In deze server waren ook nauwelijks resources te vinden, zoals gezegd 2 uur spelen zwaar bloedend 1 banaan en 1 groene tas tegengekomen. Que?

Dat zijn negatieve aspecten die mij vooral op zijn gevallen, ben expres een tijdje door gegaan om de game tenminste een eerlijke kans te geven maar zoals gezegd is het mijn game (nog) niet en zal ik iedereen afraden hem te kopen.
blablablabla
  vrijdag 21 februari 2014 @ 10:47:10 #38
308981 Narcotical
Best in the World
pi_136965621
Wanneer de makers van het spel je AFRADEN om het spel te kopen omdat het nog vol met bugs zit en bij lange na nog niet af is, wat verwacht je dan helemaal? Ja, de zombies gaan op dit moment door muren. Ja, je valt soms door een muur naar buiten. Maar voor dat soort extreme bugs ben je gewaarschuwd voordat het je het spel kocht toch?

Wat betreft het niet kunnen vinden van loot heb je gewoon pech gehad. Waarschijnlijk ben je op een server geweest die al behoorlijk leeggeloot was en aan een restart toe was. Wanneer ik speel vind ik meestal binnen een half uurtje wel een aantal redelijk dingen om mezelf in leven te houden zoals een bijl, tas en wat eten en drinken etc.

SPOILER: Waarschuwing op steam
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
  vrijdag 21 februari 2014 @ 16:00:12 #39
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_136977803
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 02:37 schreef Elan het volgende:

[..]

Nee bent lekker zeker je kan nog niet eens inhoudelijk met argumenten komen ga je in capslock krijsen alsof je een baby bent die zijn zin niet krijgt.
Ik heb het niet in caps lock gezet, zo staat het op steam. En met reden. Je bent ook de enige hier met al die bugs, ik heb nergens last van en de meeste spelers ook niet.
pi_136977839
meneertje snapt niet wat een alpha game is :)
Ehmm
pi_136978009
Waar ik dan weer niet tegen kan, is als dat mensen alle vorm van kritiek op een spel gaan afzeiken 'omdat het nog in Alpha zit'.
-Don Draper
pi_136978425
Heb het vanaf het begin gespeeld de alpha beta , maar moet zeggen dat ik er nu weer effe klaar mee ben.

Al aardig wat keren op een hele vreemde manier neergeknald , zondag was ik met 2 maten van me aan het spelen.
Kwamen we op een gegeven moment een gast tegen die op de grond lag te snipen , één maat van me schiet vol in z'n rug , om de één of andere vage reden ging ie niet dood nadat hij een volle rifle clip in z'n rug had geschoten.
Ik ook op die gast schieten met m'n m4 , volle clip niks.

Leuke is , die gast draait zichzelf om , schiet die 2 maten van me neer , en vervolgens mij.
Heb al een paar keer gehad dat iemand niet te raken was , om vervolgens zelf 1 kogel in m'n kop te krijgen en gelijk dood te zijn...

Prima , tis nog maar een alpha beta , dus ik ga hier verder niet over zeiken , vind het voor de rest een vermakelijk spel , maar als dit je een paar keer overkomt is het voor mij wel effe goed geweest :)

Effe wachten tot er weer een paar patches zijn geweest , en dan weer lekker spelen :)
- Djehoetie / Jehuty -
pi_136980437
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 10:47 schreef Narcotical het volgende:
Wanneer de makers van het spel je AFRADEN om het spel te kopen omdat het nog vol met bugs zit en bij lange na nog niet af is, wat verwacht je dan helemaal? Ja, de zombies gaan op dit moment door muren. Ja, je valt soms door een muur naar buiten. Maar voor dat soort extreme bugs ben je gewaarschuwd voordat het je het spel kocht toch?

Wat betreft het niet kunnen vinden van loot heb je gewoon pech gehad. Waarschijnlijk ben je op een server geweest die al behoorlijk leeggeloot was en aan een restart toe was. Wanneer ik speel vind ik meestal binnen een half uurtje wel een aantal redelijk dingen om mezelf in leven te houden zoals een bijl, tas en wat eten en drinken etc.

SPOILER: Waarschuwing op steam
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alpha is ook kritiek leveren, de slechte aspecten benoemen he de bugs melden etc.
Daarbij heb ik dus 23 euro afgetikt voor een spel waarvan ik hoge verwachtingen had en waar ik zoals gezegd nog geen seconde echt spelplezier aan gehad heb dus laat mij even teleurgesteld zijn ja }:|

Ik blijf het hele idee van de game gewoon geniaal vinden dus wie weet over een jaartje of wat vind ik hem wel tof.
blablablabla
  vrijdag 21 februari 2014 @ 17:15:54 #44
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_136980491
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:14 schreef Elan het volgende:
a is ook kritiek leveren, de slechte aspecten benoemen he de bugs melden etc.
Daarbij heb ik dus 23 euro afgetikt voor een spel waarvan ik hoge verwachtingen had en waar ik zoals gezegd nog geen seconde echt spelplezier aan gehad heb dus laat mij even teleurgesteld zijn ja
volgens mij heb je tot nu toe nog maar één speelsessie gehad. Goede basis om je mening omheen te vormen man
  vrijdag 21 februari 2014 @ 17:20:30 #45
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_136980622
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:14 schreef Elan het volgende:

[..]

Alpha is ook kritiek leveren, de slechte aspecten benoemen he de bugs melden etc.
Die kritiek moet geleverd worden op het DayZ forum, als je wilt dat er iets aan gedaan wordt. Je kan niet zomaar kritiek op FOK! postten en dan hopen dat door een wonder de devs jou post net onder ogen krijgen. Wij kunnen de game niet voor je fixen.

quote:
Daarbij heb ik dus 23 euro afgetikt voor een spel waarvan ik hoge verwachtingen had en waar ik zoals gezegd nog geen seconde echt spelplezier aan gehad heb dus laat mij even teleurgesteld zijn ja }:|
Heb je wel uberhaupt research gedaan? Gameplay gechecked, devblogs gelezen e.d? Klinkt nu meer alsof 1 iemand tegen je zei dat DayZ tof was, en dat je het toen maar blind hebt gehaald.

quote:
Ik blijf het hele idee van de game gewoon geniaal vinden dus wie weet over een jaartje of wat vind ik hem wel tof.
Misschien Rust wat voor je?
pi_136980647
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:15 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

volgens mij heb je tot nu toe nog maar één speelsessie gehad. Goede basis om je mening omheen te vormen man
Correct.
Prima basis om je mening te vormen.

Ben alleen al een drie kwartier bezig om een server te joinen vanwege deze bug http://www.reddit.com/r/d(...)_joining_any_server/.

Maar HET IS ALPHA JONGONS GEEN COMMENTAAR LEVEREN.
Ga denk binnenkort ook maar een game releasen en daar 23 euro voor vragen terwijl het nog pure kanker is. Easy money dit dat _O-
blablablabla
  vrijdag 21 februari 2014 @ 17:22:34 #47
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_136980701
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:21 schreef Elan het volgende:

[..]

Correct.
Prima basis om je mening te vormen.

Nee

quote:
Ben alleen al een drie kwartier bezig om een server te joinen vanwege deze bug http://www.reddit.com/r/d(...)_joining_any_server/.

Maar HET IS ALPHA JONGONS GEEN COMMENTAAR LEVEREN.
Ga denk binnenkort ook maar een game releasen en daar 23 euro voor vragen terwijl het nog pure kanker is. Easy money dit dat _O-
Je mag wel commentaar leveren op een Alpha maar jij schijnt te verwachten dat je een game voor je kiezen krijgt waar een of twee foutjes in zitten. :') Als je al die waarschuwen van Steam en de game zelf krijgt en je dat dan alsnog verwacht heb je echt een plaat voor je kop :')
pi_136980817
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:20 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Die kritiek moet geleverd worden op het DayZ forum, als je wilt dat er iets aan gedaan wordt. Je kan niet zomaar kritiek op FOK! postten en dan hopen dat door een wonder de devs jou post net onder ogen krijgen. Wij kunnen de game niet voor je fixen.

[..]

Heb je wel uberhaupt research gedaan? Gameplay gechecked, devblogs gelezen e.d? Klinkt nu meer alsof 1 iemand tegen je zei dat DayZ tof was, en dat je het toen maar blind hebt gehaald.

[..]

Misschien Rust wat voor je?
Veel Youtubefilmpjes gezien ja ik zag mensen over het algemeen best aardig spelen, alhoewel daar ook wel de nodige kleine glitches naar voren kwamen maar niet zo extreem zoals bijvoorbeeld met het zwemmen mijn god wat faalde dat hard.
Vechten met zombies ook het was lachwekkend ze liepen door muren heen en shit dit soort games moet

Heb daar op het forum ook een zeer uitgebreid stuk neergezet je kunt het teruglezen, en op FOK! zet ik het ook gewoon omdat het mijn ervaring met de game op dit moment is.
23 euro voor een crappy piece of shit, what a waste :'(
blablablabla
pi_136981148
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:22 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Nee

[..]

Je mag wel commentaar leveren op een Alpha maar jij schijnt te verwachten dat je een game voor je kiezen krijgt waar een of twee foutjes in zitten. :') Als je al die waarschuwen van Steam en de game zelf krijgt en je dat dan alsnog verwacht heb je echt een plaat voor je kop :')
23 euro voor zo'n prul? Meh.

Hadden ze hem een tientje of minder gemaakt had ik al minder lopen zeiken. Voor wat je uiteindelijk krijgt en kan is het imo een hoop geld.

Vraag me ook af in hoeverre bepaalde bugs er zomaar uitgehaald kunnen worden, het lijkt wel of de gehele engine pure aids is op dit moment.

Het oorspronkelijke concept was toch gewoon een mod voor Arma II? Misschien hadden ze het daar beter bij kunnen houden want deze engine sucks big time.
blablablabla
  vrijdag 21 februari 2014 @ 17:57:43 #50
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_136982140
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:34 schreef Elan het volgende:

[..]

23 euro voor zo'n prul?
Maar wat iedereen je verteld, wat je schijnbaar niet aan wilt horen, is dat de game nog vol in development is. Je hebt betaalt voor de volledige versie van de game en die komt pas ergens in 2015 uit. Dat je in de tussentijd mag spelen is gewoon een bonus, daar hoef je geen gebruik van te maken.

Maar het is helaas bij elke early-access games, de Steamforum staan er vol van. Mensen die een early-access game kopen, denken dat het op de 1 of ander manier bij hun wel een compleet product is en vervolgens een spel afschrijven omdat er bugs inzitten.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 18:02:36 #51
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_136982307
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:34 schreef Elan het volgende:

[..]

23 euro voor zo'n prul? Meh.

Hadden ze hem een tientje of minder gemaakt had ik al minder lopen zeiken. Voor wat je uiteindelijk krijgt en kan is het imo een hoop geld.

Mijn god :') Snap je het concept nou werkelijk niet? DIT IS GEEN VOLLEDIG SPEL, het is EARLY ACCESS ALPHA. 23,- zal van nu tot de echte release de retail prijs blijven, jij kiest er echter voor om de game nu al te kopen en dan ga je miepen omdat er wat bugs in zitten?
  vrijdag 21 februari 2014 @ 18:03:33 #52
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_136982344
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 18:02 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Mijn god :') Snap je het concept nou werkelijk niet? DIT IS GEEN VOLLEDIG SPEL, het is EARLY ACCESS ALPHA. 23,- zal van nu tot de echte release de retail prijs blijven, jij kiest er echter voor om de game nu al te kopen en dan ga je miepen omdat er wat bugs in zitten?
Zullen we samen tegen de muur praten? :@
pi_136983010
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 18:02 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Wat bugs inzitten _O_ haha :D
Totaal verneukte gameplay komt meer in de buurt..

Maar hey we zullen zien waar dit spel over pak hem beet 1 of 2 jaar staat.
Ik durf te wedden voor een sixpackie bier naar keuze helemaal nergens omdat de ENGINE NIET DEUGT.

Heeft dus NIETS te maken met een "paar bugs" . Nou dag fanboys veel plezier met je wanproduct verdedigen :W
blablablabla
  vrijdag 21 februari 2014 @ 18:33:37 #54
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_136983370
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 18:24 schreef Elan het volgende:

[..]

Maar hey we zullen zien waar dit spel over pak hem beet 1 of 2 jaar staat.
Ik durf te wedden voor een sixpackie bier naar keuze helemaal nergens omdat de ENGINE NIET DEUGT.

Heeft dus NIETS te maken met een "paar bugs" . Nou dag fanboys veel plezier met je wanproduct verdedigen :W
doei he, ouwe frustri
  vrijdag 21 februari 2014 @ 18:34:56 #55
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_136983421
quote:

[..]

Maar hoe komt het dat jij filmpjes van andere mensen hebt gezien en die weinig problemen hadden, en zodra jij gaat spelen heb je compleet verneukte gameplay? Ligt het dan niet meer aan jezelf/je PC?
pi_136985389
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 18:33 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

doei he, ouwe frustri
Dit. Wat een gezeik zeg.
-Don Draper
  vrijdag 21 februari 2014 @ 19:27:26 #57
308981 Narcotical
Best in the World
pi_136985582
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:21 schreef Elan het volgende:
Dat is het nu juist, het spel is niet officieel gereleased. Het is in de alpha fase en de developer heeft de mogelijkheid gegeven aan mensen die dat willen om het te testen en zo bij de ontwikkeling betrokken te zijn.

Dat je het nu zonde van je geld vind dat kan, maar je kan niet zeggen dat je hier niet voor gewaarschuwd was
  zaterdag 22 februari 2014 @ 10:36:07 #59
308981 Narcotical
Best in the World
pi_137007336
Helden _O_ _O-
pi_137010097
- Djehoetie / Jehuty -
pi_137010812
quote:

[..]
Nou dag fanboys veel plezier met je wanproduct verdedigen :W
Tering, ongesteld? :')
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  zaterdag 22 februari 2014 @ 15:32:23 #62
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_137015323
quote:

[..]
Nou dag fanboys veel plezier met je wanproduct verdedigen :W
Deze man :')
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_137016567
Met hoeveel man zitten ze nu in het DayZ dev team? Updates gaan wel vlot maar had er misschien wat meer van verwacht inmiddels als je kijkt hoeveel geld ze binnen hebben gesleept.
pi_137084727
Verslavend...! Iemand zin in een potje?
pi_137085570
quote:
11s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 16:05 schreef Curlbrah het volgende:
Met hoeveel man zitten ze nu in het DayZ dev team? Updates gaan wel vlot maar had er misschien wat meer van verwacht inmiddels als je kijkt hoeveel geld ze binnen hebben gesleept.
Tja, moeilijk te zeggen hoe ze dat bij Bohemia oplossen, of dat geld gaat naar een DayZ potje, of ze storten zich nu helemaal op het afmaken van Arma3.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_137089945
Dean Hall stopt er iig na dit jaar mee.....
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  † In Memoriam † maandag 24 februari 2014 @ 15:18:18 #67
230491 Zith
pls tip
pi_137092054
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:12 schreef Gremen het volgende:
Dean Hall stopt er iig na dit jaar mee.....
En noemt het een flawed concept.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_137093428
DayZ is wel stukken minder leuk in je uppie :P
pi_137094653
Ik heb in de mod me vele uren vermaakt in mn uppie. Lekker spannend, zeker toen ik het de eerste paar keer speelde, met de achtergrondmuziek nog aan en zo, en ik snapte er geen fuck van. De eerste weken echt gave spanning beleefd en vele uren naar tenten en auto's met loot gezocht in de bossen.

De SA heeft nog geen auto's en werkende tenten (volgens mij, heb 'm nog niet aangeschaft) dus het wordt vanzelf wel beter.
Ik heb geen signature.
pi_137104900
20 fps in steden hmmm
Ehmm
  dinsdag 25 februari 2014 @ 11:50:07 #71
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_137120855
DayZ-maker verlaat studio

:') Godverdomme daar gaan mijn euro's.

Laatste pre-alpha game die ik gekocht heb. De Mod is nog vele malen beter dan de SA. En daar heeft ie dan nog 10 maanden de tijd voor.
pi_137122596
quote:
4s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 11:50 schreef RickoKun het volgende:

Laatste pre-alpha game die ik gekocht heb. De Mod is nog vele malen beter dan de SA. En daar heeft ie dan nog 10 maanden de tijd voor.
Laat je niet in de maling nemen door dit verschrikkelijk slecht geschreven stukje.
Hij vergeet het belangrijkste te vermelden , dat hij pas aan het eind van het jaar daar stopt.
Dit was overigens allang bekend.

Hier het stukje : http://www.reddit.com/r/d(...)as/cfnmapy?context=3

Ze gaan gewoon verder met het ontwikkelen van de game , dat hij stopt uiteindelijk wil niet zeggen dat de game gelijk de prullenbak in kan.
- Djehoetie / Jehuty -
  dinsdag 25 februari 2014 @ 12:57:52 #73
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_137122665
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:55 schreef Altron het volgende:

[..]

Laat je niet in de maling nemen door dit verschrikkelijk slecht geschreven stukje.
Hij vergeet het belangrijkste te vermelden , dat hij pas aan het eind van het jaar daar stopt.
Dit was overigens allang bekend.

Hier het stukje : http://www.reddit.com/r/d(...)as/cfnmapy?context=3

Ze gaan gewoon verder met het ontwikkelen van de game , dat hij stopt uiteindelijk wil niet zeggen dat de game gelijk de prullenbak in kan.
Ik zie hem niet zo gauw in het eind van het jaar (dus tien maanden) deze game af maken. Al hoop ik het wel natuurlijk, maar hij moet nog superveel implementeren.

Heb het artikel gelezen, je hebt gelijk, geen reden om zorgen te maken
pi_137122726
quote:
4s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:57 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ik zie hem niet zo gauw in het eind van het jaar (dus tien maanden) deze game af maken. Al hoop ik het wel natuurlijk, maar hij moet nog superveel implementeren.

Heb het artikel gelezen, je hebt gelijk, geen reden om zorgen te maken
:D
- Djehoetie / Jehuty -
pi_137124316
Ik heb geen signature.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 14:04:00 #76
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_137124664
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 02:27 schreef Elan het volgende:
Je hebt ondanks alle waarschuwingen een aankoop gedaan zonder jezelf ook verder te informeren of ook maar enige tutorials te hebben gekeken. Dan kom je hier huilen en vragen stellen die al duizenden keren zijn beantwoord. Wat wil je nou dat mensen zeggen? Dat je niet dom bent geweest?
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_137131626
Ik denk niet dat iemand hem echt serieus neemt, dat hoeft ook niet. Ik heb nog nooit zo'n duidelijke disclaimer van Alpha-status gezien als bij DayZ. Daarnaast zijn er al zoveel reviews en Youtube-filmpjes te zien over de game, dat je wel erg stom moet zijn als het totaal anders speelt en werkt dan je dacht.

Er komen toffe dingen bij de komende weken, maar ik wacht zelf nog tot de SA de mod heeft ingehaald wat betreft content en bugfixes.
Ik heb geen signature.
pi_137195432
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 17:52 schreef VitaminWater het volgende:
Ik denk niet dat iemand hem echt serieus neemt, dat hoeft ook niet. Ik heb nog nooit zo'n duidelijke disclaimer van Alpha-status gezien als bij DayZ.
Daar kun je idd gewoon niet omheen en als je nu al roept dat het tegenvalt, dan heb je per definitie al niet begrepen wat een Alpha versie uberhaupt is ...

Ik heb met de weekendsale ARMA3 aangeschaft, ook erg leuk, maar DAYZ SA is toch wel een heel stuk spannender :D
pi_137201149
quote:
4s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 11:50 schreef RickoKun het volgende:

Gaan we weer. _O-
pi_137201677
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 15:26 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Gaan we weer. _O-
Wel even verder lezen dan hé , had er al op gereageerd , en hij kwam er van terug ;)
- Djehoetie / Jehuty -
pi_137201757
quote:
2s.gif Op donderdag 27 februari 2014 15:41 schreef Altron het volgende:

[..]

Wel even verder lezen dan hé , had er al op gereageerd , en hij kwam er van terug ;)
Weet ik. Maar Rick gaat het om Rocket, dus als Rocket 2015 pleite gaat krijg je weer precies hetzelfde bericht.

Zowieso snap ik niet waarom je zou zeggen dat je een miskoop hebt begaan alleen maar omdat een dev ermee kapt. En dan heb ik het dus nog niet eens over de early-access alpha waar mensen over lopen te klagen.
pi_137202159
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 15:43 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Weet ik. Maar Rick gaat het om Rocket, dus als Rocket 2015 pleite gaat krijg je weer precies hetzelfde bericht.

Zowieso snap ik niet waarom je zou zeggen dat je een miskoop hebt begaan alleen maar omdat een dev ermee kapt. En dan heb ik het dus nog niet eens over de early-access alpha waar mensen over lopen te klagen.
True.

Net alsof 20 euro zo'n dikke investering is , snap al dat gewhine niet ....
Zelfs in deze staat is spel dit spel het al dubbel en dwars waard imo , heb er al genoeg uurtjes inzitten.
Heb in de loop der jaren genoeg spellen voor 50/60 euro gekocht die achteraf nog geen euro waard waren.

Moet zeggen dat ik DayZ nu wel even links laat liggen voorlopig , heb al wat hele irritante bugs meegemaakt de laatste tijd waardoor ik het effe zat was.
Paar keer dood gegaan door een bug na uren spelen , maar goed ...het is een alpha beta , dus dat kan gebeuren maar maakt het niet minder irritant :)

Ik wacht weer effe een paar patches , en dan ga ik weer lekker verder spelen :)
- Djehoetie / Jehuty -
pi_137204522
Alsof alle ontwikkeling stopt als Rocket stopt.. Er zit een redelijk team achter inmiddels, en hoewel ik me afvraag of het uberhaupt nodig s, kan hij heus nog wel creatieve input leveren.
Ik heb geen signature.
  donderdag 27 februari 2014 @ 17:01:49 #84
308981 Narcotical
Best in the World
pi_137204879
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 15:52 schreef Altron het volgende:
... alpha beta ...
Beetje miereneukerig maar zit me toch al een tijdje niet lekker _O- :')

Het is een alpha, geen alpha beta. Beta fase komt na alpha :P
  donderdag 27 februari 2014 @ 18:06:05 #85
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_137206955
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 15:43 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Kaukasiër, alsjeblieft :{w
  vrijdag 28 februari 2014 @ 17:12:03 #86
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_137243595
Ik als ik in mijn eentje DayZ speel:

This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  vrijdag 28 februari 2014 @ 17:42:23 #87
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_137244505
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 17:12 schreef TimKuik het volgende:
Ik als ik in mijn eentje DayZ speel:

Illegaal topic titles van het Dayz Forum stelen mag niet!
  maandag 3 maart 2014 @ 16:04:29 #88
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_137348366
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 18:06 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Kaukasiër, alsjeblieft :{w
DayZ-ontwikkelteam wordt twee keer zo groot

En nu wachten op de andere klagers die beweerde dat DayZ ten einde was nu Rocket weg ging. :') _O-
pi_137353771
Man, ik ben zo slecht in dit spel. Gister na 2 uur zoeken eindelijk voor het eerst op het vliegveld aangekomen, zodat ik misschien eens aan redelijke spullen kon komen. Draai ik daar te snel een hoekje om en krijg ik meteen een kogel door mijn kop.

Sowieso tot nu toe nog maar drie keer iemand tegengekomen die niet meteen schiet.
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_137406050
Hehe, heb ik ook last van Choco.

Ben je klaar bent met het looten van het vliegveld, daarna bent doorgelopen naar de militarybase en ook daar klaar bent.
Nog ff aan het kijken, orderen ect, nog geen schot gemaakt.
Oke tijd om zombies te knallen! :D
Wil gaan lopen......... BAM! scherm zwart, NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :(

lol, maar wel een vermakelijk spelletje :)
  † In Memoriam † vrijdag 7 maart 2014 @ 23:17:35 #91
230491 Zith
pls tip
pi_137502089
Gewoon wegblijven van vliegvelden, genoeg military bases met loots en minder voorbijgangers.

Wat moet ik nu doen trouwens? ;( Heb op een long range scope alles wat ik wil.
SPOILER
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zaterdag 8 maart 2014 @ 01:11:23 #92
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_137505519
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:17 schreef Zith het volgende:
Gewoon wegblijven van vliegvelden, genoeg military bases met loots en minder voorbijgangers.

SPOILER
De jacht openen op andere spelers. Wat wil je anders doen als je eenmaal alles al hebt wat je wilt? :P
  † In Memoriam † zaterdag 8 maart 2014 @ 10:36:33 #93
230491 Zith
pls tip
pi_137508741
Ging naar een vliegveld.

Dus nu weer opnieuw beginnen :)

SPOILER

[ Bericht 48% gewijzigd door Zith op 08-03-2014 10:42:19 ]
pi_137511976
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:17 schreef Zith het volgende:

SPOILER
Heb kan op zoek gaan naar STANAG mags (60 rounds voor de M4). Stoere neger btw.
  donderdag 27 maart 2014 @ 18:32:11 #96
308981 Narcotical
Best in the World
pi_138233830
Wordt er hier nog actief gespeeld? :P.

Ik heb met behulp van een guide op steam m'n FPS wat kunnen boosten op deze broodrooster dus kan nu ook eindelijk fatsoenlijk steden in :')
  donderdag 27 maart 2014 @ 19:13:06 #97
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_138235220
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 18:32 schreef Narcotical het volgende:

Jazeker.
pi_138253956
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 18:32 schreef Narcotical het volgende:

Door mij niet iig.

Zeer actief gespeeld de eerste maanden , maar was er effe klaar mee.
Probeer het over een tijdje weer effe als er wat meer patches uit zijn.

Heb op dit moment een aantal spellen die ik effe liever speel :)
- Djehoetie / Jehuty -
  vrijdag 28 maart 2014 @ 09:09:35 #99
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_138253997
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 09:07 schreef Altron het volgende:

[..]

Door mij niet iig.

Zeer actief gespeeld de eerste maanden , maar was er effe klaar mee.
Probeer het over een tijdje weer effe als er wat meer patches uit zijn.

Heb op dit moment een aantal spellen die ik effe liever speel :)
Noem ze eens? :P
pi_138254103
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 09:09 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Noem ze eens? :P
Diablo 3 - Reaper of Souls. ( pc )

Daarnaast speel ik op m'n ps4 nu effe iNFAMOUS:Second Son.
- Djehoetie / Jehuty -
  zondag 6 april 2014 @ 12:39:14 #101
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_138565103
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 19:13 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Jazeker.
^^

Alleen crasht de game regelmatig bij mij ;(
  Forum Admin zondag 6 april 2014 @ 12:40:03 #102
58651 crew  murp
murp
pi_138565121
Ik speel nu meer Arma3 met Zeus....
  zondag 6 april 2014 @ 12:44:01 #103
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_138565239
Gisteren trouwens wel een tof vuurgevecht gehad bij de fabriek boven Solninichy. 6 vs. 6, hun om de fabriek en wij zaten vast op het dak. Doodgeschoten, spawn op twee minuten lopen en daarna lopen spotten vanuit het bos wat ons het eindvoordeel gaf.
  zondag 6 april 2014 @ 14:07:22 #104
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_138568070
Gister blije eigenaar geworden van DayZ standalone; op mijn pc geïnstalleerd en werkte prima. (behalve dat ik mijn been brak en opnieuw moest beginnen :'))
Nu dus geïnstalleerd op mijn laptop; maar als ik in het main menu play of change server aanklik freezet de game. Dit is best vreemd; mijn laptop heeft 2x betere specs dan mijn pc. Heb hem al een paar keer gereïnstalled, alle instellingen uitgeprobeerd, zonder virusscanner geprobeerd te runnen, drivers geupdate etc. Heeft iemand anders dit probleem ook?
EDIT: Ik weet dat het nog alpha is, maar aangezien het op de arma engine loopt vind ik het vreemd dat hij in het menu al vastloopt. Dayz mod werkt wel gewoon en ik had dayz standalone ook al eerder snel ff gedownload alvorens ik het kocht om te kijken of het wel werkte. Toen was dat wel het geval.
You can't be late if you don't show up.
pi_138568398
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 14:07 schreef l0lownkill het volgende:
Gister blije eigenaar geworden van DayZ standalone; op mijn pc geïnstalleerd en werkte prima. (behalve dat ik mijn been brak en opnieuw moest beginnen :'))
Nu dus geïnstalleerd op mijn laptop; maar als ik in het main menu play of change server aanklik freezet de game. Dit is best vreemd; mijn laptop heeft 2x betere specs dan mijn pc. Heb hem al een paar keer gereïnstalled, alle instellingen uitgeprobeerd, zonder virusscanner geprobeerd te runnen, drivers geupdate etc. Heeft iemand anders dit probleem ook?
EDIT: Ik weet dat het nog alpha is, maar aangezien het op de arma engine loopt vind ik het vreemd dat hij in het menu al vastloopt. Dayz mod werkt wel gewoon en ik had dayz standalone ook al eerder snel ff gedownload alvorens ik het kocht om te kijken of het wel werkte. Toen was dat wel het geval.
Wat voor kaart heb je in je laptop? Nvidea toevallig?
  zondag 6 april 2014 @ 14:18:57 #106
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_138568580
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 14:14 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Wat voor kaart heb je in je laptop? Nvidea toevallig?
Ja, een nvidia geforce gt 520m.
Qua processor heb ik een intel i3 met 2.4 ghz kloksnelheid.
pi_138568851
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 14:18 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Ja, een nvidia geforce gt 520m.
Qua processor heb ik een intel i3 met 2.4 ghz kloksnelheid.
Ja drivers had je dus al gedaan zag ik net. Je kunt misschien proberen even in steam Rechtermuisknop op dayz > Properties > Local Files > Verify Integrity of game cache.
  zondag 6 april 2014 @ 14:27:09 #108
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_138568945
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 14:24 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Ja drivers had je dus al gedaan zag ik net. Je kunt misschien proberen even in steam Rechtermuisknop op dayz > Properties > Local Files > Verify Integrity of game cache.
Zo te zien ben ik niet de enige die steam en games in het algemeen in het nederlands falend vind lol
Ok er staat all files succesfully validated.
pi_138569672
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 14:27 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Zo te zien ben ik niet de enige die steam en games in het algemeen in het nederlands falend vind lol
Ok er staat all files succesfully validated.
Ja counter-strike of iets dergelijks in het Nederlands spelen ziet er gewoon niet uit :')
Maargoed, Misschien nu nog eens proberen, dit werkte namelijk altijd als mijn gmod weer eens raar deed.

Anders zou je dit ook nog kunnen proberen is specifiek gericht voor de laptop en nvidea kaarten maar het kan dat je dit programma niet hebt:

• Open the nVidia Control Panel from your start menu.
• On the lefthand side, under Select a task
• Open the 3D Settings tree, and select Manage 3D Settings
• On the righthand panel, click the Program Settings tab.
• Under 1. Select a program, click Add, navigate to your installation folder and navigate to the application / exe file.
• Under 2. Select the preferred graphics, choose High-performance NVIDIA processor
• Then (VERY IMPORTANT!) click Apply in the bottom right.
• Launch the game.
  zondag 6 april 2014 @ 14:47:55 #110
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_138569973
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 14:41 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Ja counter-strike of iets dergelijks in het Nederlands spelen ziet er gewoon niet uit :')
Maargoed, Misschien nu nog eens proberen, dit werkte namelijk altijd als mijn gmod weer eens raar deed.

Anders zou je dit ook nog kunnen proberen is specifiek gericht voor de laptop en nvidea kaarten maar het kan dat je dit programma niet hebt:

• Open the nVidia Control Panel from your start menu.
• On the lefthand side, under Select a task
• Open the 3D Settings tree, and select Manage 3D Settings
• On the righthand panel, click the Program Settings tab.
• Under 1. Select a program, click Add, navigate to your installation folder and navigate to the application / exe file.
• Under 2. Select the preferred graphics, choose High-performance NVIDIA processor
• Then (VERY IMPORTANT!) click Apply in the bottom right.
• Launch the game.
Ok, zal het ff proberen.
Sinds in assassins creed ze de hidden blade verborgen mes gingen noemen en in infamous je broer de stem van bob de bouwer had realiseerde ik me dat ik nooit meer in het nederlands ging gamen xD
EDIT: Kom er tot mijn verbazing achter dat ik het control panel niet heb.. dat zal het wel zijn
Hopen dat het niet werkt, en als het werkt, dat ik niet zonder reden mijn been meer breek
EDIT2: Ok, had goede hoop, heb hem geïnstalleerd maar werkt nog niet. Misschien valt hij te updaten ofzo

[ Bericht 4% gewijzigd door l0lownkill op 06-04-2014 15:27:15 ]
  zondag 6 april 2014 @ 15:39:45 #111
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_138572559
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 12:39 schreef Erasmo het volgende:

[..]

^^

Alleen crasht de game regelmatig bij mij ;(
Kom weer eens op de ts dan :P
  zondag 6 april 2014 @ 16:18:16 #112
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_138574301
Hier is btw mijn dxdiag, misschien valt hier wat in te zien:
SPOILER
  zondag 6 april 2014 @ 22:39:29 #113
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_138593033
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:18 schreef l0lownkill het volgende:
Hier is btw mijn dxdiag, misschien valt hier wat in te zien:
SPOILER
Ik denk dat ze op de feedback site van Dayz er meer chocolade van kunnen maken.
pi_138593196
Is er inmiddels al een update waardoor het spel fatsoenlijk draait of is het nog steeds crappy shit?
blablablabla
  zondag 6 april 2014 @ 22:45:44 #115
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_138593346
quote:
15s.gif Op zondag 6 april 2014 22:42 schreef Elan het volgende:
Is er inmiddels al een update waardoor het spel fatsoenlijk draait of is het nog steeds crappy shit?
Nog geen voertuigen, de vervelendste bugs zijn eruit alleen lopen de zombies nog wel door een muur heen af en toe.
En een shitload aan nieuwe gear.
  maandag 7 april 2014 @ 19:59:13 #116
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_138624047
Iemand de nieuwste Nvidea drivers al getest met Dayz?
pi_138682362
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 19:59 schreef Erasmo het volgende:
Iemand de nieuwste Nvidea drivers al getest met Dayz?
Bandicam: 30fps met gtx 7870 op een i5 op de hoogste instellingen
Daaronder draait ie netjes op 50 tot 60

Weinig tank/lag verder.

OT: ik ga wachten op beta
Ben al twee x vast komen te zitten in een kamer zonder openbare deuren (=uren wachten op dood), flikker random van daken met dood als gevolg,... loop me de tieffus in en ben lootspawners zat.
pi_138682658
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:24 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Bandicam: 30fps met gtx 7870 op een i5 op de hoogste instellingen
Daaronder draait ie netjes op 50 tot 60

Weinig tank/lag verder.

OT: ik ga wachten op beta
Ben al twee x vast komen te zitten in een kamer zonder openbare deuren (=uren wachten op dood), flikker random van daken met dood als gevolg,... loop me de tieffus in en ben lootspawners zat.
GTX 7870? Volgensij haal jij AMD en Nvidea door elkaar ofzo.

Verder kan je best makkelijk uit zo'n glitched room komen door te rollen of door tegen een muur aan te lopen, op de vault knop duwen (v dat je bijv over een hekje klimt) en dan voordat de animatie verloopt uitloggen. Dan loopt hij er meestal ook wel uit naar een paar keer proberen.

Ik doe nu gewoon met een groep van 4/5 en dan gaan we mensen killen, gaan we zelf dood beginnen we gewoon weer opnieuw met looten en dan gaan we weer mensen killen in elektro, Maakt het best spannend en het is alijtd anders, anders blijf je maar rondrennen en surviven dat word nogal snel saai.
  woensdag 9 april 2014 @ 11:23:41 #119
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_138684098
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:36 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Verder kan je best makkelijk uit zo'n glitched room komen door te rollen of door tegen een muur aan te lopen, op de vault knop duwen (v dat je bijv over een hekje klimt) en dan voordat de animatie verloopt uitloggen. Dan loopt hij er meestal ook wel uit naar een paar keer proberen.

Ik doe nu gewoon met een groep van 4/5 en dan gaan we mensen killen, gaan we zelf dood beginnen we gewoon weer opnieuw met looten en dan gaan we weer mensen killen in elektro, Maakt het best spannend en het is alijtd anders, anders blijf je maar rondrennen en surviven dat word nogal snel saai.
ben jij zo een faggot die mensen killed zonder ook maar een woord tegen ze te zeggen?
pi_138684497
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:23 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

ben jij zo een faggot die mensen killed zonder ook maar een woord tegen ze te zeggen?
Soms wel ja. Vooral als we op schoten af gaan, dan gaan we je gewoon doodschieten.
Als we iemand zien rennen vragen we ze meestal te stoppen en hun wapen weg te doen. Dan kijken of hij wat loot heeft en anders laten we hem gewoon weer rennen als hij meewerkt. Al gebeurt dit zelden. Mensen zonder gear laten we gewoon alleen.

Als je niet gekilled wilt worden moet je niet naar Elektro toe gaan want je wordt gegarandeerd afgeknalt. Laten we het daar op houden.

Gister trouwens meegemaakt was iemand extra in de muur geglitched, Ik ging dus kijken want ik hoorde iemand reloaden zie ik hem daar staan hoor, probeert hij mij af te knallen.
Gelukkig waren we met 4 man en kwam hij eruit rollen heeft een vriend van mij hem achter in z'n kop geknalt.
  woensdag 9 april 2014 @ 11:53:24 #121
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_138685008
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:37 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Soms wel ja. Vooral als we op schoten af gaan, dan gaan we je gewoon doodschieten.
Als we iemand zien rennen vragen we ze meestal te stoppen en hun wapen weg te doen. Dan kijken of hij wat loot heeft en anders laten we hem gewoon weer rennen als hij meewerkt. Al gebeurt dit zelden. Mensen zonder gear laten we gewoon alleen.

Als je niet gekilled wilt worden moet je niet naar Elektro toe gaan want je wordt gegarandeerd afgeknalt. Laten we het daar op houden.

Gister trouwens meegemaakt was iemand extra in de muur geglitched, Ik ging dus kijken want ik hoorde iemand reloaden zie ik hem daar staan hoor, probeert hij mij af te knallen.
Gelukkig waren we met 4 man en kwam hij eruit rollen heeft een vriend van mij hem achter in z'n kop geknalt.
Gisteren nog 3 faggots afgeschoten die mijn maat in koelen bloede hadden neergeschoten zonder enige provocatie. Vervolgens rent een van die gasten terug als fresh spawn en heeft hij het lef om me te vragen waarom ik hun heb neergeschoten.

Tweede lading lood volgde weldra. :D
  woensdag 9 april 2014 @ 11:55:00 #122
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_138685064
Wordt tijd dat er weer een duidelijke bandit/hero skin komt :P
  woensdag 9 april 2014 @ 11:57:45 #123
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_138685140
Ik heb geen mic. Beter chat systeem is ook wel handig.

Tevens tijd voor wildlife, base items en voertuigen.
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  woensdag 9 april 2014 @ 12:02:17 #124
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_138685268
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:57 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik heb geen mic. Beter chat systeem is ook wel handig.

Tevens tijd voor wildlife, base items en voertuigen.
Check: http://imgur.com/a/CDb92
  woensdag 9 april 2014 @ 12:04:15 #125
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_138685320
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:55 schreef Erasmo het volgende:
Wordt tijd dat er weer een duidelijke bandit/hero skin komt :P
Doet al die gear die je kan vinden teniet.
  woensdag 9 april 2014 @ 12:08:52 #126
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_138685433
Als ze eerst maar eens dat zombie noclip fixen. Niets is zo irritant als ineens van achteren genomen worden door een muur.

Wel blij dat ik dit gekocht heb. Als ik zie wat er allemaal gepland is.
  woensdag 9 april 2014 @ 12:11:42 #127
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_138685510
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 12:04 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Doet al die gear die je kan vinden teniet.
Klopt maar toch herken ik een bandit graag op afstand, scheelt heel wat penibele situaties.
pi_138716640
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:36 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Oeps, ja, gtx 770 bedoelde ik. Waar die acht vandaan kwam, geen idee.

Thanks voor de tip iig!

Ik kom bijna nooit mensen tegen, zit nu nog onderin de map (iets met wombo en boack) te kloten met een vriend. Waar raad je aan heen te gaan? Rechts of linksboven?
  donderdag 10 april 2014 @ 08:56:46 #129
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_138717301
http://dayzdb.com/map

Waar zit je precies?
pi_138720297
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 08:03 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Oeps, ja, gtx 770 bedoelde ik. Waar die acht vandaan kwam, geen idee.

Thanks voor de tip iig!

Ik kom bijna nooit mensen tegen, zit nu nog onderin de map (iets met wombo en boack) te kloten met een vriend. Waar raad je aan heen te gaan? Rechts of linksboven?
Je zit denk ik bij Kamishovo (Ziet er uit als kambiwobo) wat je kunt doen is naar Elektro gaan en daar gaan looten/PvP'en. Daar kom je wel mensen tegen als je in een beetje een drukke server zit.
pi_138720757
Wow, wat ligt er tegenwoordig veel loot in die tentjes bij Balotta, volgens mij nog meer dan voor de fix.
  donderdag 10 april 2014 @ 11:45:19 #132
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_138721208
Voor de fix lag daar toch niks? :P
  donderdag 10 april 2014 @ 12:35:24 #133
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_138722703
1 andere persoon op de server, en ik kom hem tegen 10 seconden nadat ik gespawned ben :')
pi_138723125
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 12:35 schreef Erasmo het volgende:
1 andere persoon op de server, en ik kom hem tegen 10 seconden nadat ik gespawned ben :')
Haha had ik gister ook in elektro, Server was gerestard, Ik met nog een vriend van mij en dan nog iemand andres, Zie ik de deur van het police station open staan, Staat er iemand met z'n m4 op mij te richten.
Heb hem overigens wel dood gekregen :D
pi_138724862
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 11:45 schreef Nibb-it het volgende:
Voor de fix lag daar toch niks? :P
Loot lag er in het begin al, maar dat was vernaggeld door 1 van de vorige updates :)
pi_138725288
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 08:56 schreef Erasmo het volgende:
http://dayzdb.com/map

Waar zit je precies?
Wat Mineraal zegt inderdaad, kambiwobo (voor die stad links daar van 3km verderop).

Elektro... even zoeken
  donderdag 10 april 2014 @ 13:48:35 #137
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_138725331
Ik zou eerst een bezoekje brengen aan southeast military base.
pi_138726517
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 13:47 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Wat Mineraal zegt inderdaad, kambiwobo (voor die stad links daar van 3km verderop).

Elektro... even zoeken
De 1e beste stad die je tegenkomt als je naar het Zuiden gaat (de zee links :P)
pi_138726709
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 14:20 schreef KroodjeBip het volgende:
De 1e beste stad die je tegenkomt als je naar het Zuiden gaat (de zee links )
Bedoel idd dat ik nu veel n die stad (elektro..) zit (met die kerk met van die gouden minaretten oid).

Maar southeast military base dus... dat zit in de buurt?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2014 14:27:11 ]
  donderdag 10 april 2014 @ 14:38:41 #140
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_138727104
Die bases bij Pavlovo en Zelenogorsk zijn ook wel leuk om te looten.
  donderdag 10 april 2014 @ 14:38:51 #141
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_138727118
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 13:35 schreef KroodjeBip het volgende:

[..]

Loot lag er in het begin al, maar dat was vernaggeld door 1 van de vorige updates :)
Ah, oke.
pi_138727823
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 14:26 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Bedoel idd dat ik nu veel n die stad (elektro..) zit (met die kerk met van die gouden minaretten oid).

Eigenlijk ben je levensmoe als je daarheen gaat in een volle server :')
  donderdag 10 april 2014 @ 14:59:00 #143
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_138727869
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 14:26 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik weet niet of je een android hebt: https://play.google.com/s(...).innovaptor.izurvive
pi_138728256
quote:
Komt dit allemaal eind april uit?
pi_138728371
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 15:09 schreef Leonos het volgende:

[..]

Komt dit allemaal eind april uit?
Nee er staar Short term Q2 / Mid Term Q3 / Long Term Q4/QX
Oftwel Q2 is Quarter 2 aka April > Juni
Q3, Juli > September
Q4 October > December
Maar bij die laatste kan het dus ook langer duren
pi_138728409
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 15:13 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Nee er staar Short term Q2 / Mid Term Q3 / Long Term Q4/QX
Oftwel Q2 is Quarter 2 aka April > Juni
Q3, Juli > September
Q4 October > December
Maar bij die laatste kan het dus ook langer duren
Lame ;(
  zaterdag 12 april 2014 @ 15:50:13 #147
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_138796757

:') :D
pi_138797343
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 april 2014 15:50 schreef Nibb-it het volgende:
[ afbeelding ]

:') :D
cheater
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  zaterdag 12 april 2014 @ 16:36:15 #149
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_138797670
Wat moet je eigenlijk met die Pelican cases?
  zaterdag 12 april 2014 @ 16:39:21 #150
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_138797727
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 16:36 schreef Erasmo het volgende:
Wat moet je eigenlijk met die Pelican cases?
Zes slots voor de prijs van vier. Ze zouden ook je gear moeten beschermen, maar dat heb ik nog niet echt gemerkt.
pi_138818276
Echt van die kut mensen die extra gaan glitchen in de muur om er vervolgens uit te komen en je af te knallen.
  zondag 13 april 2014 @ 13:22:28 #152
184463 KroodjeBip
Spoordweling
pi_138823041
quote:
13s.gif Op zondag 13 april 2014 10:10 schreef MineraalWater het volgende:
Echt van die kut mensen die extra gaan glitchen in de muur om er vervolgens uit te komen en je af te knallen.
Hopeloos idd :(
pi_139021691
Ze moeten het ¤10,- maken ipv ¤23,- dat hele spel is het gewoon niet waard. Buiten wat er op de site staat om is het spel voor mij de ¤23,- niet waard als ik zo kijk waar het vandaan komt. Komt er 1 keer een heli over mijn kop moet ik of doodgaan of rejoinen want anders zit ik de rest van de tijd met 10 FPS, wat overigens nog ERG hoog is voor het lopen door steden. Het is totaal niet netjes om halve prijs te vragen voor een spel dat nog minstens een jaar gaat kosten en er dan bij kutten ''Als je niet wilt helpen, niet kopen''. Gewoon ¤10,- van maken en dan wil ik wel ''helpen''. Niet eerst mij leegzuigen en dan ook nog mijn hulp vragen om nog een fortuin binnen te slepen. NIET NETJES.
pi_139021792
Heli?
  vrijdag 18 april 2014 @ 20:48:08 #155
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_139023950
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 19:49 schreef marcooooow het volgende:
Ze moeten het ¤10,- maken ipv ¤23,- dat hele spel is het gewoon niet waard. Buiten wat er op de site staat om is het spel voor mij de ¤23,- niet waard als ik zo kijk waar het vandaan komt. Komt er 1 keer een heli over mijn kop moet ik of doodgaan of rejoinen want anders zit ik de rest van de tijd met 10 FPS, wat overigens nog ERG hoog is voor het lopen door steden. Het is totaal niet netjes om halve prijs te vragen voor een spel dat nog minstens een jaar gaat kosten en er dan bij kutten ''Als je niet wilt helpen, niet kopen''. Gewoon ¤10,- van maken en dan wil ik wel ''helpen''. Niet eerst mij leegzuigen en dan ook nog mijn hulp vragen om nog een fortuin binnen te slepen. NIET NETJES.
Volgens mij speel jij een heel ander spel
pi_139024609
''Waar het vandaan komt'' ik heb het over de mod versie.
  Forum Admin vrijdag 18 april 2014 @ 21:07:40 #157
58651 crew  murp
murp
pi_139024812
quote:
Heb je het niet over Rust? :')
pi_139026545
Net 4 lui afgeknald, waarvan 2 clan gastjes, op NE in mijn eentje :')

Dank je voor de gegearde M4 nog he :')
pi_139027505
Daar ging nummertje 5 van vandaag. Sorry Toby, moet je maar geen Blaze op me richten point blank.
pi_139027610
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 21:02 schreef marcooooow het volgende:
''Waar het vandaan komt'' ik heb het over de mod versie.
Je hebt betaald voor de mod? :')

[ Bericht 13% gewijzigd door samthegreat5 op 18-04-2014 22:11:09 ]
pi_139027784
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 22:03 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Je hebt betaald voor de mod? :')
ARMA 2 CO is niet gratis.
pi_139027890
Tja het spel zit gewoon eenmaal vol met bugs en zoals ze zelf al zeggen is het een early acces alpha, Als je daar al veel van verwacht kan je beter een volledig spel gaan kopen dan mag je van mij best zeuren.
Ik vond 23 euro ook best veel voor een early acces alpha spel maar vermaak mij er nog prima mee, Misschien vind jij het niet de 23 euro waard maar andere het wel. Dat is nou wel eenmaal het risico van een early acces games.
pi_139028122
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 22:07 schreef marcooooow het volgende:

[..]

ARMA 2 CO is niet gratis.
Ja, maar je hebt voor ARMA 2 CO betaald, niet voor de mod zelf. Probeer ACE 2 mod eens, meld je aan op de United Operations community.
  zaterdag 19 april 2014 @ 00:02:20 #164
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_139032818
quote:
niet janken. Je kiest ervoor om Early acces te kunnen spelen. En je hebt recht op het uiteindelijke spel. Kies je er niet voor dan wacht je gewoon en betaal je straks wat meer. Kies je er wel voor dan steun je de dev, en je kan input geven tijdens de ontwikkeling van het spel.
  zaterdag 19 april 2014 @ 01:15:26 #165
184463 KroodjeBip
Spoordweling
pi_139034762
quote:
Niet eerst mij leegzuigen en dan ook nog mijn hulp vragen om nog een fortuin binnen te slepen. NIET NETJES.
Een spel de schuld geven van je financiele situatie, het moet niet gekker worden o|O
pi_139037404
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 01:15 schreef KroodjeBip het volgende:

[..]

Een spel de schuld geven van je financiele situatie, het moet niet gekker worden o|O
............ ik heb het over de té hoge prijs...

quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 00:02 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

niet janken. Je kiest ervoor om Early acces te kunnen spelen. En je hebt recht op het uiteindelijke spel. Kies je er niet voor dan wacht je gewoon en betaal je straks wat meer. Kies je er wel voor dan steun je de dev, en je kan input geven tijdens de ontwikkeling van het spel.
het spel is nu gewoon 10 euro waard m.i. , ik verwacht geen ''uiteindelijk spel'' aangezien de mod zelf ook troep is en nog steeds niet fatsoenlijk werkt.

[ Bericht 1% gewijzigd door aardappel18 op 19-04-2014 13:15:41 ]
  zaterdag 19 april 2014 @ 09:36:46 #167
184463 KroodjeBip
Spoordweling
pi_139037497
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 09:25 schreef marcooooow het volgende:

[..]

Je hebt het over leegzuigen terwijl je niet tot aankoop verplicht bent, daarbij 23 Euro, waar gaat dit over, ga dan sparen en koop hem over een half jaar of zo en stel je niet zo aan.
pi_139037515
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 09:36 schreef KroodjeBip het volgende:

[..]

Je hebt het over leegzuigen terwijl je niet tot aankoop verplicht bent, daarbij 23 Euro, waar gaat dit over, ga dan sparen en koop hem over een half jaar of zo en stel je niet zo aan.
mijn mening en daar moet je het maar mee doen
  zaterdag 19 april 2014 @ 09:41:12 #169
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_139037545
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 09:38 schreef marcooooow het volgende:

[..]

zaterdag 19 april 2014 @ 09:43:02 #170
184463 KroodjeBip
Spoordweling
pi_139037560
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 09:38 schreef marcooooow het volgende:

[..]

Weet ik. Het was ook maar een advies, ik had een beetje medelijden met je. Als je alleen maar zeikt om het zeiken, dan doe je dat iig goed, maar daar is de klaagbaak voor.
pi_139038055
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 09:43 schreef KroodjeBip het volgende:

[..]

Weet ik. Het was ook maar een advies, ik had een beetje medelijden met je. Als je alleen maar zeikt om het zeiken, dan doe je dat iig goed, maar daar is de klaagbaak voor.
ok
  zaterdag 19 april 2014 @ 11:31:59 #172
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_139039350
quote:

[..]

[..]

het spel is nu gewoon 10 euro waard m.i. en meer ga ik niet betalen hiervoor, ik verwacht geen ''uiteindelijk spel'' aangezien de mod zelf ook troep is en nog steeds niet fatsoenlijk werkt.
Dit is te lachwekkend op mijn zaterdagochtend. :') Meneer mist een chromosoompje?
  zaterdag 19 april 2014 @ 12:32:20 #173
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_139040552
Als je zo negatief over de mod en de SA bent zou ik je zeker niet aanraden het te kopen. Maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken.
In de huidige staat is 23 euro niet eens zo gek vind ik zelf. Het is nog verre van compleet, maar er zijn zeer veel mensen die zich er toch al heel wat uren mee vermaken. En het wordt geleidelijk beter, maar aangezien dit alpha is en er al lang geleden gezegd is dat de alpha fase nog heel lang gaat duren moet je voor jezelf de overweging maken of je hem (al) koopt. Je kunt toch gewoon wachten tot de beta of final er is? Kun je ook nog eens reviews afwachten. Early access betekent niet dat je verplicht bent een game al aan te schaffen..
Ik heb geen signature.
pi_139041177
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 11:31 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Dit is te lachwekkend op mijn zaterdagochtend. :') Meneer mist een chromosoompje?
ja
pi_139041206
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 12:32 schreef VitaminWater het volgende:
Als je zo negatief over de mod en de SA bent zou ik je zeker niet aanraden het te kopen. Maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken.
In de huidige staat is 23 euro niet eens zo gek vind ik zelf. Het is nog verre van compleet, maar er zijn zeer veel mensen die zich er toch al heel wat uren mee vermaken. En het wordt geleidelijk beter, maar aangezien dit alpha is en er al lang geleden gezegd is dat de alpha fase nog heel lang gaat duren moet je voor jezelf de overweging maken of je hem (al) koopt. Je kunt toch gewoon wachten tot de beta of final er is? Kun je ook nog eens reviews afwachten. Early access betekent niet dat je verplicht bent een game al aan te schaffen..
Uiteindelijk heb ik nu toch het spel gekocht, dan heb ik het complete spel goedkoper als het klaar is. :D
  zaterdag 19 april 2014 @ 13:15:42 #176
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_139041296
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 00:02 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

quote:
het spel is nu gewoon 10 euro waard m.i. en meer ga ik niet betalen hiervoor, ik verwacht geen ''uiteindelijk spel'' aangezien de mod zelf ook troep is en nog steeds niet fatsoenlijk werkt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:11 schreef marcooooow het volgende:

[..]

Uiteindelijk heb ik nu toch het spel gekocht, dan heb ik het complete spel goedkoper als het klaar is. :D
Wat is deze _O-
  zaterdag 19 april 2014 @ 13:17:14 #177
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_139041330
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:15 schreef Chef_M het volgende:

[..]

[..]

[..]

Wat is deze _O-
Ik snap het niet meer. Ga er ook geen moeite meer in steken. ;)
pi_139042148
:')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  zaterdag 19 april 2014 @ 14:03:53 #180
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_139042315
quote:
Kan jij uit het DayZ topic wegblijven? Liever doodse stilte hier dan naar je gare posts kijken. :{w
pi_139042331
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 14:03 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Kan jij uit het DayZ topic wegblijven? Liever doodse stilte hier dan naar je gare posts kijken. :{w
flikker op man :')
  zaterdag 19 april 2014 @ 14:05:21 #182
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_139042336
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 14:04 schreef marcooooow het volgende:

[..]

flikker op man :')
Nu niet mijn ideeën jatten Henk. :')
pi_139042339
het spel is nog slechter dan ik dacht. dikke lag overal. béh. ik heb wel een rotte aardappel gevonden en daar ben ik 2 keer voor doodgegaan.
  zaterdag 19 april 2014 @ 14:10:02 #184
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_139042407
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 14:05 schreef marcooooow het volgende:
het spel is nog slechter dan ik dacht. dikke lag overal. béh. ik heb wel een rotte aardappel gevonden en daar ben ik 2 keer voor doodgegaan.
je moet zoeken naar aardbeien. Daar kan je lang op teren.
pi_139042414
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 14:10 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

je moet zoeken naar aardbeien. Daar kan je lang op teren.
waar vind ik die?
  zaterdag 19 april 2014 @ 14:18:48 #186
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_139042542
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 14:05 schreef marcooooow het volgende:
het spel is nog slechter dan ik dacht. dikke lag overal. béh.
Typisch, je eigen internet/PC problemen op de game zelf afschuiven. :')
pi_139042593
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 14:18 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Typisch, je eigen internet/PC problemen op de game zelf afschuiven. :')
oh kom op zeg. er zijn mensen met pc's van 1000 euro en die draaien het nog kut. je kunt gewoon niet zeggen dat het aan mijn pc ligt. alsjeblieft zeg. :')
pi_139042664
Runned hier prima hoor steady 60fps.
pi_139042767
Maargoed, Het spel runned inderdaad nog niet helemaal lekker maar het valt prima te spelen tenzij je op een laptop speelt van 300 euro.
pi_139043212
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 14:26 schreef MineraalWater het volgende:
Runned hier prima hoor steady 60fps.
ik heb:

i7 920
660ti
6GB ddr3
kan het de hdd zijn? die hoor ik druk aan de slag als ik het spel speel
  zaterdag 19 april 2014 @ 15:01:51 #191
426213 inderdaad1982
zo is het en niet anders.
pi_139043453
Kan je je geld beter aan Rust uitgeven het is beschamend dat dit spel na een half jaar ongeveer nog steeds dezelfde troep is. Zombies die overal doorheen lopen, slechte loot het is meer running simulator ipv een echt zombie survival game. EN hij word nog steeds verkocht, ze moeten zich daar kapot gelachen hebben. Het is geen excuus, huur extra mensen in of een team die daad werkelijk iets voor elkaar krijgt binnen een tijd zodat het spel interessant blijft.
pi_139043528
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 15:01 schreef inderdaad1982 het volgende:
Kan je je geld beter aan Rust uitgeven het is beschamend dat dit spel na een half jaar ongeveer nog steeds dezelfde troep is. Zombies die overal doorheen lopen, slechte loot het is meer running simulator ipv een echt zombie survival game. EN hij word nog steeds verkocht, ze moeten zich daar kapot gelachen hebben. Het is geen excuus, huur extra mensen in of een team die daad werkelijk iets voor elkaar krijgt binnen een tijd zodat het spel interessant blijft.
amen
  zaterdag 19 april 2014 @ 15:10:20 #193
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_139043619
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 15:01 schreef inderdaad1982 het volgende:
is rust al wat beter geworden sinds afgelopen maanden?
pi_139043713
Ik vind dat je niet echt mag klagen met een early acces game in ALPHA. Het is een interessant idee en om nou te zeggen dat ze niet veel doen is ook bullshit. Als je kijkt naar de experimental server kan je duidelijk zien dat er aan veel dingen gewerkt word.

Laat mensen het lekker kopen joh als ze het een tof concept vinden. Zelf vind ik rust trouwens echt 3x niks.
  zaterdag 19 april 2014 @ 15:15:12 #195
426213 inderdaad1982
pi_139043726
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 15:10 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

is rust al wat beter geworden sinds afgelopen maanden?
De afgelopen maanden heb ik geen tijd meer gehad om het te spelen eerlijk gezegd. Maar ze hebben er in het verleden wel dingen aan toegevoegd en vele fixes.

Een ding begrijp ik niet aan Rust, waarom ze in godsnaam die zombie weg gedaan hebben en die beesten infected gemaakt hebben. Zo gezegd omdat de meeste mensen vonden dat dat beter was. Slecht idee. Maar het blijft leuk je eigen huisje te maken klein of groot, en er dan op uit gaan met vrienden na een tijdje om te kijken of er wat op te blazen valt, en dat terug komende om te ontdekken dat je eigen huis opgeblazen word. :')
  zaterdag 19 april 2014 @ 15:17:22 #196
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_139043783
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 15:15 schreef inderdaad1982 het volgende:

[..]

De afgelopen maanden heb ik geen tijd meer gehad om het te spelen eerlijk gezegd. Maar ze hebben er in het verleden wel dingen aan toegevoegd en vele fixes.

Een ding begrijp ik niet aan Rust, waarom ze in godsnaam die zombie weg gedaan hebben en die beesten infected gemaakt hebben. Zo gezegd omdat de meeste mensen vonden dat dat beter was. Slecht idee. Maar het blijft leuk je eigen huisje te maken klein of groot, en er dan op uit gaan met vrienden na een tijdje om te kijken of er wat op te blazen valt, en dat terug komende om te ontdekken dat je eigen huis opgeblazen word. :')
Omg ik wist niet eens dat die zombies weg waren. :')
  zaterdag 19 april 2014 @ 15:18:30 #197
426213 inderdaad1982
pi_139043809
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 15:14 schreef MineraalWater het volgende:
Ik vind dat je niet echt mag klagen met een early acces game in ALPHA. Het is een interessant idee en om nou te zeggen dat ze niet veel doen is ook bullshit. Als je kijkt naar de experimental server kan je duidelijk zien dat er aan veel dingen gewerkt word.

Laat mensen het lekker kopen joh als ze het een tof concept vinden. Zelf vind ik rust trouwens echt 3x niks.
Oh natuurlijk ik zeg ook niet dat je het niet moet kopen. Als je een grote dayz fan bent dan is het hebben natuurlijk. Maar zo niet lekker laten liggen voor nu. Ik heb dat spel gekocht vorig jaar we zitten inmiddels in April het gaat gewoon te traag , er is niks maar dan ook helemaal niks aan gedaan..Ja je kunt besjes plukken nu. :') Ieder zo zijn mening.
pi_139044006
Als ik had geweten dat de alpha versie na een jaar werken nog steeds zo walgelijk en misselijkmakend slecht was, dan had ik dit spel nooit gekocht. Serieus man. In steden stottert mijn FPS nog erger dan in de mod, de zombies zijn NIKS verandert, er zijn nergens wapens, het kost veel te veel hits om 1 zombie dood te maken en voor die tijd zit je zelf al helemaal onder. Dit spel komt NOOIT af, en daarom doen ze die early access ook. Zodat ze flink wat geld kunnen binnenhalen aan dit misbaksel. Godverdetyfushoerenkanker wat een verdomd kankerspel. Het is dat ik straks het spel zelf voor de helft van de prijs heb als die minkukels het klaar kunnen maken. Godverdomme zeg...
pi_139044028
tief die zombies eruit en fix ze voordat je zulke troep aan iedereen gaat verkopen
  zaterdag 19 april 2014 @ 15:57:37 #200
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_139044529
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 15:29 schreef marcooooow het volgende:
Als ik had geweten dat de alpha versie na een jaar werken nog steeds zo walgelijk en misselijkmakend slecht was, dan had ik dit spel nooit gekocht. Serieus man. In steden stottert mijn FPS nog erger dan in de mod, de zombies zijn NIKS verandert, er zijn nergens wapens, het kost veel te veel hits om 1 zombie dood te maken en voor die tijd zit je zelf al helemaal onder. Dit spel komt NOOIT af, en daarom doen ze die early access ook. Zodat ze flink wat geld kunnen binnenhalen aan dit misbaksel. Godverdetyfushoerenkanker wat een verdomd kankerspel. Het is dat ik straks het spel zelf voor de helft van de prijs heb als die minkukels het klaar kunnen maken. Godverdomme zeg...
Godverdomme man het is een alpha. Dit was allemaal te verwachten en je kan niet gaan roepen dat je niet bent gewaarschuwd. :')

wanne kankermongool
  zaterdag 19 april 2014 @ 16:08:56 #201
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_139044677
Dit is toch precies waarvoor in hoofdletters gewaarschuwd wordt als je klikt op de Alpha acces button?
Dat het nog zeer lange tijd in ontwikkeling is. Prima als je het er niet mee eens bent om het dan al aan te bieden, maar koop het dan gewoon niet. Ik heb nog nooit zo'n eerlijke en duidelijke waarschuwing gezien als bij DayZ, en heb het zelf daarom pas sinds een aantal weken. De mod is nog completer, dus speel dat eigenlijk liever, maar ik kan zo wel in de gaten houden wat er verandert.

De laatste tijd speel ik het vaker dan de mod trouwens. Ik hoop wel snel op auto's, tenten en jagen, dan zijn we al een heel eind.
Ik heb geen signature.
pi_139044732
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 15:57 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Godverdomme man het is een alpha. Dit was allemaal te verwachten en je kan niet gaan roepen dat je niet bent gewaarschuwd. :')

wanne kankermongool
Das geen excuus voor zo'n slechte progressie. Hoe lang wordt er al aan de standalone gewerkt? Precies. En je infantiele beledigingen houd je maar thuis, knul.
  zaterdag 19 april 2014 @ 16:28:19 #203
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_139045054
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 15:57 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

wanne kankermongool
Hij snapt het concept van Early Access niet die mongool, dus iedereen zit fout behalve hijzelf. :')

Maargoed, dat soort dingen uitleggen aan een 12 jarige werkt gewoon niet.
  zaterdag 19 april 2014 @ 16:30:16 #204
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_139045089
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 16:12 schreef marcooooow het volgende:

[..]

Das geen excuus voor zo'n slechte progressie.
Heb je de roadmap wel gezien van de dev van DayZ? Of roep je maar wat in de leegte in de hoop dat je misschien ergens gelijk in hebt? :') Volgens mij snap je er echt helemaal geen kut meer van.
  zaterdag 19 april 2014 @ 16:45:20 #205
184463 KroodjeBip
Spoordweling
pi_139045377
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 14:49 schreef marcooooow het volgende:

[..]

ik heb:

i7 920
660ti
6GB ddr3
kan het de hdd zijn? die hoor ik druk aan de slag als ik het spel speel
Da's nice, ik speel zelf nog met een i5. Ik vraag me af en toe echt af waarom ik nog keihard werk voor mn centen.

Edit: Ik wil DayZ wel van je overnemen voor een 10tje ;)
pi_139045633
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 16:28 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Hij snapt het concept van Early Access niet die mongool, dus iedereen zit fout behalve hijzelf. :')

ik pis over je gezicht
pi_139045654
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 16:28 schreef Chef_M het volgende:

[..]

trouwens jouw keuze om je tijd zo te verspillen, je hebt vast niets beters te doen :')
  zaterdag 19 april 2014 @ 17:00:27 #208
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_139045701
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 16:57 schreef marcooooow het volgende:

[..]

ik pis over je gezicht
_O- _O- _O-

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 16:58 schreef marcooooow het volgende:

[..]

trouwens jouw keuze om je tijd zo te verspillen, je hebt vast niets beters te doen :')
Ik zit lekker te FOK!ken op mijn vrije zaterdag, jij verspilt hier je tijd door de game af te kraken omdat je te sneu bent om te zien dat het eigenlijk allemaal aan je eigen spul ligt. :W

EDIT: En om op het onderwerp van sneu te blijven, dit ben jij zeker?

http://www.axclub.net/phpbb3/viewtopic.php?f=9&t=27348

En ik heb ook zo weinig te doen dat ik een kijkje nam op je Steam profiel, waar jij letterlijk zegt: 'Rape me'. Volgens mij kan ik inderdaad beter iets anders doen. Lekker terug naar je Minecraft jij. :')
  zaterdag 19 april 2014 @ 17:25:51 #209
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_139046315
Die kruisboog _O_
pi_139046323
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 17:00 schreef Chef_M het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

[..]

Ik zit lekker te FOK!ken op mijn vrije zaterdag, jij verspilt hier je tijd door de game af te kraken omdat je te sneu bent om te zien dat het eigenlijk allemaal aan je eigen spul ligt. :W

EDIT: En om op het onderwerp van sneu te blijven, dit ben jij zeker?

http://www.axclub.net/phpbb3/viewtopic.php?f=9&t=27348

En ik heb ook zo weinig te doen dat ik een kijkje nam op je Steam profiel, waar jij letterlijk zegt: 'Rape me'. Volgens mij kan ik inderdaad beter iets anders doen. Lekker terug naar je Minecraft jij. :')
je versterkt alleen de boodschap in mijn vorige post. en wat probeer je hier allemaal mee te bereiken? verspil je nou echt je vrije zaterdag aan mij? :')
  zaterdag 19 april 2014 @ 18:53:38 #211
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_139048534
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 17:26 schreef marcooooow het volgende:

[..]

je versterkt alleen de boodschap in mijn vorige post. en wat probeer je hier allemaal mee te bereiken? verspil je nou echt je vrije zaterdag aan mij? :')
Jazeker. _O-
pi_139048831
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 18:53 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Jazeker. _O-
kijk nog een x op mijn steam profiel :P
pi_139049496
Gisteren weer eens dayz geprobeerd nu ik een fatsoenlijke computer heb vervolgens pakte ik per ongeluk een appel op en toen begon de ellende.

Ik probeerde een deur te openen met F en constant kreeg ik 1 of ander achterlijk action menu , geprobeerd die appel op de grond te pleuren maar ik krijg het niet voor elkaar toen maar van ellende gestopt wat een besturing sjonge jonge zit je dan met je gore teringkutappel vast in een huis
Ehmm
  zaterdag 19 april 2014 @ 19:36:26 #214
184463 KroodjeBip
Spoordweling
pi_139049684
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 17:25 schreef Nibb-it het volgende:
Die kruisboog _O_
Zit die er ook in ?
Ik heb wel iemand met een normale boog gezien en alleen wat pijlen gevonden ... ik vond net zelfs - een werkende - verrekijker :)
  zaterdag 19 april 2014 @ 19:38:04 #215
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_139049719
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 19:29 schreef Photomorti het volgende:
Gisteren weer eens dayz geprobeerd nu ik een fatsoenlijke computer heb vervolgens pakte ik per ongeluk een appel op en toen begon de ellende.

Ik probeerde een deur te openen met F en constant kreeg ik 1 of ander achterlijk action menu , geprobeerd die appel op de grond te pleuren maar ik krijg het niet voor elkaar toen maar van ellende gestopt wat een besturing sjonge jonge zit je dan met je gore teringkutappel vast in een huis
De controls zijn ff wennen en zeker niet intuitief. Maar als je alles doorhebt valt het mee.
FF doorzetten, want het is echt wel een toffe game.
Ik heb geen signature.
pi_139049812
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 19:29 schreef Photomorti het volgende:

Zoals Vitamin al zegt het is eventjes wennen. Deuren openen doe je met middle mousebutton. Als je die appel weg wilt gooien moet je tab doen om in je inventory te komen en dan gewoon eruit te slepen, maar moet je hem wel eerst uit je handen nemen.

Je kan verder trouwens ook alles veranderen maar als je er even aan gaat wennen is het best logisch
pi_139050226

Kon niets terugdoen nou dan maar opnieuw
pi_139050317
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 19:41 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Zoals Vitamin al zegt het is eventjes wennen. Deuren openen doe je met middle mousebutton. Als je die appel weg wilt gooien moet je tab doen om in je inventory te komen en dan gewoon eruit te slepen, maar moet je hem wel eerst uit je handen nemen.

Je kan verder trouwens ook alles veranderen maar als je er even aan gaat wennen is het best logisch
Het is zojuist gelukt thnx!!

Vervolgens kwam er een zombie naar me toe en die heb ik serious 2 minuten lang staan slaan met mijn vuisten en toen "You are DEAD" WTF MAN? ik snap er echt de ballen niet van heb als een mongool op die teringzombie lopen inrammen maar ze gaan gewoon niet dood
Ehmm
pi_139050495
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 19:56 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Het is zojuist gelukt thnx!!

Vervolgens kwam er een zombie naar me toe en die heb ik serious 2 minuten lang staan slaan met mijn vuisten en toen "You are DEAD" WTF MAN? ik snap er echt de ballen niet van heb als een mongool op die teringzombie lopen inrammen maar ze gaan gewoon niet dood
Mooi, behalve dat laaste. Wat je moet proberen te doen is een fireaxe of iig een melee wapen te zoeken/vinden. Fireaxe is 1 hit kill, splitting axe 2 - 3 en de rest is volgensmij allemaal rond de 3 - 6 ofzo.

Vuisten is heel moeilijk zombies te killen maar je kan hem tegen z'n kop aan slaan en dan gaat hij sowieso op de grond liggen als je dat gewoon blijft doen. als je je vuisten omhoog doet (met spatie) en je gaat rennen ren je sneller dan een zombie btw dus kan je meestal wel wegkomen. Probeer dan een huisje binnen te rennen en naar de 2e etage te gaan. Daar kunnen zombies niet komen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 19:53 schreef marcooooow het volgende:
[ afbeelding ]

Kon niets terugdoen nou dan maar opnieuw
Je zit dan kan je inderdaad niks doen. Zet trouwens je post-processing uit en check je graphics dan ziet het er veel beter uit en krijg jij waarschijnlijk ook nog een beter FPS
pi_139050576
Bedankt voor de tips wederom! Moet wel zeggen het spel ziet er fantastisch uit ik heb 1 x dayz geprobeerd maanden terug maar met alles op low en 25 fps was het toch niet echt tof maar nu kan ik gewoon met bijna alles op high prima spelen en dat geeft het spel wel veel meer sfeer.

Ben trouwens alweer dood :( Ik pakte een soort hark ofzo alleen ik kon er niet mee slaan , ook niet als ik spatie deed ik kon klikken op M1 als wat ik wou maar hij sloeg niet

Vervolgens kon ik hem ook niet mijn inventory uitslepen of opbergen dus heb me maar weer laten doodslaan door een zombie.

Ik snap dat het alpha is maar dit is wel heel buggy allemaal of het zal aan mij liggen :S
En ik had er nog wel zo'n zin in haha nouja ik ga respawnen en ik doe wederom een poging.

Edit : Zelfs op ultra high en ik heb geen idee hoeveel frames ik haal maar het loopt als een trein :) Ik ga eens even op een 40 man server rondsukkelen :P eens kijken hoevaak ik word doodgemaakt

[ Bericht 18% gewijzigd door Photomorti op 19-04-2014 20:09:32 ]
Ehmm
pi_139050819
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 20:01 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Je zit dan kan je inderdaad niks doen. Zet trouwens je post-processing uit en check je graphics dan ziet het er veel beter uit en krijg jij waarschijnlijk ook nog een beter FPS
Thanks, dit heeft geholpen! Ik merk trouwens wel dat 60FPS de absolute max is, daar boven kom ik gewoon niet terwijl het volgensmij wel zou kunnen. Als ik bijv quality naar beneden zet, dan beginnen de FPS' te stijgen en bij 60 stoppen ze precies.

En toen kwam ik een survivor tegen:

Ik wou praten maar hij zei niks en toen rende hij vrolijk verder. Toen wou ik m'n middelvinger opsteken maar mijn poppetje deed een hitlergroet
pi_139050901
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 20:04 schreef Photomorti het volgende:
Bedankt voor de tips wederom! Moet wel zeggen het spel ziet er fantastisch uit ik heb 1 x dayz geprobeerd maanden terug maar met alles op low en 25 fps was het toch niet echt tof maar nu kan ik gewoon met bijna alles op high prima spelen en dat geeft het spel wel veel meer sfeer.

Ben trouwens alweer dood :( Ik pakte een soort hark ofzo alleen ik kon er niet mee slaan , ook niet als ik spatie deed ik kon klikken op M1 als wat ik wou maar hij sloeg niet

Vervolgens kon ik hem ook niet mijn inventory uitslepen of opbergen dus heb me maar weer laten doodslaan door een zombie.

Ik snap dat het alpha is maar dit is wel heel buggy allemaal of het zal aan mij liggen :S
En ik had er nog wel zo'n zin in haha nouja ik ga respawnen en ik doe wederom een poging.
Waarschijnlijk zal je er nog even aan moeten wennen had ik eerst ook. Probeer het anders even rustig uit even allemaal door een rustige server te joinen :)
  zaterdag 19 april 2014 @ 20:12:47 #223
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_139050926
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 19:36 schreef KroodjeBip het volgende:

[..]

Zit die er ook in ?
Ik heb wel iemand met een normale boog gezien en alleen wat pijlen gevonden ... ik vond net zelfs - een werkende - verrekijker :)
Je hebt de kruisboog waar je M4-kijkertjes op kunt meubelen en een geïmproviseerde boog, maar die werkt zo ver ik weet nog niet. Die pijlkokers werken als een soort speedloader.
pi_139050983
Ja ik moet ook even die map gaan gebruiken want ik heb geen flauw idee waar ik ben en in wat voor soort gebouwen goeie loot spawned :P

Hoe komt jouw game trouwens zo blurry? Heb je video rendering wel op 100%?
Ehmm
  zaterdag 19 april 2014 @ 20:17:19 #225
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_139051092
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 20:01 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Mooi, behalve dat laaste. Wat je moet proberen te doen is een fireaxe of iig een melee wapen te zoeken/vinden. Fireaxe is 1 hit kill, splitting axe 2 - 3 en de rest is volgensmij allemaal rond de 3 - 6 ofzo.

Op experimental niet meer, maar weet niet of dat zo blijft.

Ben al lang blij dat zombies niet mee in je gezicht spawnen. :P
pi_139051263
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 20:17 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Op experimental niet meer, maar weet niet of dat zo blijft.

Ben al lang blij dat zombies niet mee in je gezicht spawnen. :P
Ja dat is een bug inderdaad. Die gaat er uit zei dean hall dus 1 hit kill komt weer.
pi_139051354
Ben zelf trouwens bezig om een map te maken van Svetlo + de airport voor beter communicatie tussen iedereen en voor nieuwe mensen.

Alles gaat genoemd worden + mogelijke sniperspots op de airport.
pi_139051624
Ziet er goed uit!
Ehmm
  zaterdag 19 april 2014 @ 21:07:40 #229
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_139052910
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 19:06 schreef marcooooow het volgende:

[..]

kijk nog een x op mijn steam profiel :P
quote:
Marcooooow 3 uur geleden
-I p on yo grave bruh

-Marcooooow 3 uur geleden
ask Chef_M

-Marcooooow 3 uur geleden
rape is ok

-TheTankBurger 13 apr om 3:49nm
okej
- Marcooooow 13 apr om 1:59nm
rape me
Omg, ik loop echt al die tijd met een 12-jarige te discussieren, ik dacht dat ik zelf een grapje maakte _O-

Maar gefeli brah, jij hebt de titel 'Mongool 2014' dubbel en dwars verdient. O+
pi_139053665
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:07 schreef Chef_M het volgende:

[..]

[..]

Omg, ik loop echt al die tijd met een 12-jarige te discussieren, ik dacht dat ik zelf een grapje maakte _O-

dankje. heb er hard voor moeten werken.
pi_139053813
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:07 schreef Chef_M het volgende:

[..]

[..]

hoe vind je mijn user-pic btw? the face that gets the girls. of womanizer word ik ook wel genoemd. :Y
pi_139059151
Vinden jullie die experimental servers vet? Ik spawn alleen maar in het donker en je ziet echt HELEMAAL NIKS.

Hoe kun je in godsnaam je weg vinden dan , en je flashlight aandoen is ook geen briljant idee want dan zien spelers je van 100000 meter nog.
Ehmm
  zaterdag 19 april 2014 @ 23:44:18 #233
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_139059294
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 23:39 schreef Photomorti het volgende:
Vinden jullie die experimental servers vet? Ik spawn alleen maar in het donker en je ziet echt HELEMAAL NIKS.

Hoe kun je in godsnaam je weg vinden dan , en je flashlight aandoen is ook geen briljant idee want dan zien spelers je van 100000 meter nog.
Loop constant met een gaslamp te klooien, ben pas 28191 keer kapot geschoten in Svetlo :')
  zaterdag 19 april 2014 @ 23:45:04 #234
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_139059331
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:30 schreef marcooooow het volgende:

[..]

hoe vind je mijn user-pic btw? the face that gets the girls. of womanizer word ik ook wel genoemd. :Y
Kan niet zien wat het is, het ziet er een beetje uit als een placenta.

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 23:39 schreef Photomorti het volgende:

Werkt de brightness omhoog gooien niet meer dan?
pi_139059753
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 23:45 schreef Chef_M het volgende:

[..]

[..]

Werkt de brightness omhoog gooien niet meer dan?
Thja ook al gooi ik de gamma en brightness helemaal max dan krijg de wereld een soort rare grijstint maar alsnog is het enorm moeilijk om iets te zien laat staan loot te vinden :P
Ehmm
pi_139065050
In experimental is het binnen een paar minuten donker en dan weer licht. Ik zou gewoon op een normale server spelen photomorti dan kan je alles beter uittesten. Die zaklamp moeten ze btw fixen joh het is niet realistisch
pi_139065604
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 23:45 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Hihi wat ben je een schat. :D
  zondag 20 april 2014 @ 09:57:26 #238
308981 Narcotical
Best in the World
pi_139065761
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 20:09 schreef marcooooow het volgende:

[..]

Thanks, dit heeft geholpen! Ik merk trouwens wel dat 60FPS de absolute max is, daar boven kom ik gewoon niet terwijl het volgensmij wel zou kunnen. Als ik bijv quality naar beneden zet, dan beginnen de FPS' te stijgen en bij 60 stoppen ze precies.

En toen kwam ik een survivor tegen:
[ afbeelding ]
Ik wou praten maar hij zei niks en toen rende hij vrolijk verder. Toen wou ik m'n middelvinger opsteken maar mijn poppetje deed een hitlergroet
[ afbeelding ]
Probeer je vsync eens uit te zetten en kijk of je dan boven de 60 fps komt.
pi_139065843
quote:
1s.gif Op zondag 20 april 2014 09:57 schreef Narcotical het volgende:

[..]

Probeer je vsync eens uit te zetten en kijk of je dan boven de 60 fps komt.

100 extra das wel handig ^O^
  zondag 20 april 2014 @ 12:11:16 #240
121348 Erasmo
f/8 and be there.
  maandag 21 april 2014 @ 15:17:11 #241
308981 Narcotical
Best in the World
pi_139110563
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 10:02 schreef marcooooow het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

100 extra das wel handig ^O^
Ik wou dat ik zoveel FPS had in DayZ :')
pi_139113060
Ik wou dat ik wat handiger was in dayz :)

Enige wat ik vind zijn blikjes eten en misschien een helm :P
Ehmm
  maandag 21 april 2014 @ 17:26:56 #243
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_139114899
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 16:31 schreef Photomorti het volgende:

Zoek nea op en ga naar een server met 0 of 1 speler(s). Zijn de deuren van de gebouwen open dan is er al geloot en kun je beter naar een andere server hoppen. Na 1-2 keer heb je meestal wel jackpot.
  maandag 21 april 2014 @ 17:27:15 #244
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_139114909
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 16:31 schreef Photomorti het volgende:

Civiele huisjes skippen, gewoon alleen maar firestations en militaire installaties doen. Dan ben je binnen 30mins vol gegeared, op ammo na.
  maandag 21 april 2014 @ 17:28:29 #245
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_139114939
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 17:26 schreef Erasmo het volgende:
Zijn de deuren van de gebouwen open dan is er al geloot en kun je beter naar een andere server hoppen.
Volgens mij zijn die deuren open/dicht gewoon random bij een server restart. Meende ik ergens gelezen te hebben op de SA forum.
  maandag 21 april 2014 @ 17:49:13 #246
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_139115585
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:30 schreef marcooooow het volgende:

[..]

wanne Henkie ben jij
  maandag 21 april 2014 @ 17:49:39 #247
308981 Narcotical
Best in the World
pi_139115601
Waar vinden jullie eigenlijk meestal ammo voor jullie wapens? Ik heb een magnum met minimal ammo en een SKS zonder :')
pi_139115747
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 17:27 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Civiele huisjes skippen, gewoon alleen maar firestations en militaire installaties doen. Dan ben je binnen 30mins vol gegeared, op ammo na.
Vandaar dus , ik zit echt elk huisje door te spitten :P Vind het wel erg moeilijk om mijn lokatie te bepalen btw dan spawn ik op een strand ergens en dan thja? waar zit ik haha
Ehmm
  maandag 21 april 2014 @ 17:59:45 #249
308981 Narcotical
Best in the World
pi_139115866
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 17:54 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Vandaar dus , ik zit echt elk huisje door te spitten :P Vind het wel erg moeilijk om mijn lokatie te bepalen btw dan spawn ik op een strand ergens en dan thja? waar zit ik haha
Je kan proberen deze map te gebruiken om jezelf een beetje te navigeren
pi_139115925
quote:

[..]

Had ik ook maar dat went uiteindelijk wel, Heb zelf nog wel eens moeite om ergens naar toe te lopen omdat het nogal ver is en ik wel vaker denk van "Hmm misschien moet ik iets naar links"

Verder probeer in svetlo te spawnen (Is eentje met of een hoge rock wand of je spawned op een dock met hijskranen) daar vind je altijd wel een paar mosins of sks, Vervolgens kan je gewoon even snel naar de airstrip rennen voor wat beter loot en anders wat mensjes daar afknallen.

No mercy!
  maandag 21 april 2014 @ 18:40:00 #251
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_139116849
quote:

[..]

Zowieso eerst altijd de hoofdweg volgen die langs de kust loopt. Richting maakt niet echt uit, maar je komt bijna altijd wel een (russische) bord tegen langs de weg die aangeeft welke stad/dorp je inloopt. Voor ons niet te vertalen, maar met een DayZ external map zoals Narco hierboven aangeeft kan je een beetje kijken waar je bent (Russische naam staat onder de engelse naam op de externe map)

Als je in het zuid-westen spawnt kan je het beste naar het oosten lopen richting Balota Airfield, kan je aardig wat gear vinden. Wel op je hoede zijn, er zijn vaak andere knakkers die daar ook rondlopen.

Als je in het zuid-oosten spawnt zou ik een kleine rondje Elektro doen (2 firestations en een supermarkt), daar vindt je genoeg om de barre tocht naar het noorden te maken.

Als je in het noordoosten spawnt is het handig om naar Berenzino te gaan, daar de boel te looten (je kan daar alles vinden) en dan richting het westen te gaan.

En als je in Novy Sobor spawnt (als je ergens spawnt zonder kust maar echt in een dorp) heb je mazzel, dan is het rennen naar Veresnik (militaire basis ten westen van Stary Sobor) en dan meteen door naar NW airfield, waar je de rest van de gear vindt.

Mijn 2 centjes, maar belangrijk is wel dat als je spawnt, je binnen korte tijd weet waar je bent. Want als een kip zonder kop in Cherno rondrennen is niet de beste tactiek. ;)
pi_139150552
Die zombies zijn echt fucking OP man. Al 2x unconscious geslagen 1 hit en dan ga je dus dood.
pi_139215739
Wat een sufferd ... maar wel grappig :D

pi_139312373
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 18:40 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Zowieso eerst altijd de hoofdweg volgen die langs de kust loopt. Richting maakt niet echt uit, maar je komt bijna altijd wel een (russische) bord tegen langs de weg die aangeeft welke stad/dorp je inloopt. Voor ons niet te vertalen, maar met een DayZ external map zoals Narco hierboven aangeeft kan je een beetje kijken waar je bent (Russische naam staat onder de engelse naam op de externe map)

Als je in het zuid-westen spawnt kan je het beste naar het oosten lopen richting Balota Airfield, kan je aardig wat gear vinden. Wel op je hoede zijn, er zijn vaak andere knakkers die daar ook rondlopen.

Als je in het zuid-oosten spawnt zou ik een kleine rondje Elektro doen (2 firestations en een supermarkt), daar vindt je genoeg om de barre tocht naar het noorden te maken.

Als je in het noordoosten spawnt is het handig om naar Berenzino te gaan, daar de boel te looten (je kan daar alles vinden) en dan richting het westen te gaan.

En als je in Novy Sobor spawnt (als je ergens spawnt zonder kust maar echt in een dorp) heb je mazzel, dan is het rennen naar Veresnik (militaire basis ten westen van Stary Sobor) en dan meteen door naar NW airfield, waar je de rest van de gear vindt.

Mijn 2 centjes, maar belangrijk is wel dat als je spawnt, je binnen korte tijd weet waar je bent. Want als een kip zonder kop in Cherno rondrennen is niet de beste tactiek. ;)
Thnx voor de tips , na 14 uurtjes heb ik wel me draai gevonden in het spel en overleven gaat nu prima.

Heb wel een beetje "gecheat" door op vrijwel lege servers wat loot in te slaan in berezino + het vliegveld waar ik al snel alles vond wat ik nodig had vervolgens even 2 x van server gewisseld en voor ik het wist liep ik rond met een m4 met 140 patronen.

Toen even op een 40 man server op de dak van de school ( denk ik ) gelegen vlak bij de supermarkt in berezino waar ik na 5 minuten een geared speler zag , hij kwam het dak op maar niet op het hoogste punt waar ik proned lag , heb niks gedaan want ik kill alleen uit zelfverdediging en hij was op dit moment geen dreiging voor me.

Ben nu onderweg naar elektro waarna ik vervolgens via cherno naar de airstrip ga om de militare barakken te looten.

Ik zal ook straks eens even wat screenshots posten want ik moet zeggen op high graphics ziet het er fantastisch uit.
Ehmm
  zondag 27 april 2014 @ 18:44:39 #255
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_139312432
Wie heeft er al een boog gecraft :P
pi_139312498
Ja ik was het vergeten , ik heb wel zo een stok gevonden maar ik had hem niet meegenomen :P
En touw had ik in me inventory dus ik had hem kunnen maken :(

Ik wist trouwens niet dat je 2 wapens kon dragen , ik had mijn sks maar gedropt voor een m4 want ik had maar 10 patronen voor die sks :( Naja misschien vind ik straks wat leuks.

Ik ben ook nog nooit in elektro geweest dus ik ben benieuwd :)
Ehmm
pi_139313000
&^!@#^!&@*#&*@!&#!@#&!#@ wat een teringspel godverdomme.

Ben ik bij elektro ga ik even een dak en ik ren naar de rand opeens schiet me fucking speler naar voren en val ik dood @^#!!&@# FUCKING SHIT

YOU ARE DEAD :S

Heb ik daarvoor al die mooie gear verzameld om nu weer als jan klaas met de zaklamp te spawnen pffff
Ehmm
pi_139313164
Naja plaatje 1 was ik vlakbij elektro

En dit prachtige dakje waar ik NOOOOIT had moeten opklimmen :(

Nou ik speel wel weer na de volgende update ik moet dit even verwerken :P
Ehmm
pi_139321839
Zo dat was weer leuk als fresh spawn , ik spawn bij berizino ik denk even het politiebureautje in te gaan kom ik boven staat er een dude met een sks hehe :P You are dead.

Vervolgens naar airfield gegaan via de boot bij rify , niet echt handig op een 40 man server maar wel erg leuk.

Eenmaal binnen rugzak gevonden en een sks zonder ammo.

Opeens zie ik 2 spelers aankomen met wapens ik denk SHITTTT wat nu?
ze komen die control tower in , ik typ nog dont shoot friendly

PEWPEWPEW dood :P hehehe wat een spel heerlijk
Ehmm
pi_139347813
Ik kon het toch niet laten om "heel even" naar het vliegveld te gaan op een low population server.
In svetlo vond ik een mosin in een burgerauto alleen helaas nog geen ammo , vervolgens op het vliegveld een long range scope gevonden in de hangaar ik loop naar buiten en opeens staat daar een fully geared speler met een sks.

Dus ik typ , yo dude im friendly i got no intentions of shooting you blabla
vervolgens doet hij zijn handen omhoog en voorzichtig loop ik naar hem toe , na een korte chat en wat uitwisselen van spullen zie ik opeens een speler in de radiotower.

Ik en die random dude rennen richting het muurtje en ik schiet steeds wat random schoten richting de tower zodat meneer niet denkt om even zijn hoofd omhoog te doen.

Random dude klimt vervolgens radiotower op en ik hoor schoten , ik ren naar de tower en typ yo dude you allright? Gelukkig leeft hij nog.

Vervolgens bovenaan de toren zo'n 5 minuten gewacht waarna die dude helaas is uitgelogd maar goed daar nog wat eten gevonden.

We besloten toen om naar svetlo te gaan en vlak voor de town ziet hij 2 geared spelers die hij meteen met zijn sks neerschiet.

Beide heren hadden ammo voor mijn mosin dus ik heb nu ongeveer 120 kogels :)
Ben daarna al snel die dude kwijtgeraakt en heb mijn weg vervolgd naar rify om een kijkje te nemen bij het schip.

Dit is mijn eerste friendly encounter met een random speler , Ga dayz echt steeds leuker vinden want je weet nooit wat er gebeurd zo ren je relaxed door de bossen en zo zit je in een vuurgevecht vol adrinaline.

Ff een screenshotje gemaakt voordat ik ging eten. :P
Nu eens even een kijkje nemen bij de boot of ik wat lui kan snipen , uiteraard geen fresh spawns want die hebben toch geen loot die ik wil :P

Jammer dat fraps die screenshots zo lelijk maakt , ingame ziet het er veeeeeeeel mooier uit :S

Ehmm
pi_139347926
Ben al meerdere keren friendly geweest maar werd uiteindelijk altijd kapot geschoten door ze.
Nu is het maar no mercy en new spawns kill ik ook als ze te dichtbij komen en niet weg willen gaan. 2 keer op de kop slaan en je bent out, Hun hebben dikken loot dus voor hun is het win win
  Forum Admin maandag 28 april 2014 @ 19:01:55 #262
58651 crew  murp
murp
pi_139348897
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 18:23 schreef Photomorti het volgende:
-verhaal-

Jammer dat fraps die screenshots zo lelijk maakt , ingame ziet het er veeeeeeeel mooier uit :S

[ afbeelding ]
Leuk verhaal!

Maar met Steam kan je toch gewoon full-sized-screenshot maken?
pi_139348970
quote:
2s.gif Op maandag 28 april 2014 19:01 schreef murp het volgende:

[..]

Leuk verhaal!

Maar met Steam kan je toch gewoon full-sized-screenshot maken?
Ja F12 zelfde kwaliteit als een printscreen als je ze niet upload naar steam that is :)
  Forum Admin maandag 28 april 2014 @ 19:10:31 #264
58651 crew  murp
murp
pi_139349226
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 19:03 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Ja F12 zelfde kwaliteit als een printscreen als je ze niet upload naar steam that is :)
Nee toch? dr is een optie om die screenshot te verbeteren?

quote:
you can save uncompressed screen shots from Steam, it is under settings, in-game.
pi_139349675
quote:
2s.gif Op maandag 28 april 2014 19:10 schreef murp het volgende:

[..]

Nee toch? dr is een optie om die screenshot te verbeteren?

[..]

Ja hij saved ze uncompressed op de PC maar als je hem upload op steam compressed hij wel gewoon dacht ik.
  Forum Admin maandag 28 april 2014 @ 19:28:04 #266
58651 crew  murp
murp
pi_139349783
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 19:24 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Ja hij saved ze uncompressed op de PC maar als je hem upload op steam compressed hij wel gewoon dacht ik.
Ja dat wel :Y, maar daarvoor kan je toch een andere imageuploader gebruiken?
pi_139350005
quote:
2s.gif Op maandag 28 april 2014 19:28 schreef murp het volgende:

[..]

Ja dat wel :Y, maar daarvoor kan je toch een andere imageuploader gebruiken?
Ja klopt :) al gooien de meeste er ook compression op alleen niet zoveel als bij steam
  maandag 28 april 2014 @ 19:37:18 #268
249833 Jotcha
duw eens op mijn neus!
pi_139350115
Leuke verhalen :D Ben benieuwd wat jullie wapenvoorkeur is en waarom? Heb zelf alles gebruikt op de M4 na denk ik :P
pi_139350235
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 19:37 schreef Jotcha het volgende:
Leuke verhalen :D Ben benieuwd wat jullie wapenvoorkeur is en waarom? Heb zelf alles gebruikt op de M4 na denk ik :P
Heb meestal 2 wapens bij: M4A1 en een Mosin met Long Range scope.

M4a1 is best makkelijk te vinden overigens.
  maandag 28 april 2014 @ 19:41:05 #270
249833 Jotcha
duw eens op mijn neus!
pi_139350259
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 19:40 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Heb meestal 2 wapens bij: M4A1 en een Mosin met Long Range scope.

M4a1 is best makkelijk te vinden overigens.
Hoe draag jij je tweede wapen bij je dan?
pi_139350339
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 19:41 schreef Jotcha het volgende:

[..]

Hoe draag jij je tweede wapen bij je dan?
Wapen wat je op je rug wilt gewoon op je rug zetten. Dan het wapen wat je in je hand wil op de grond oppakken met middle mouse button en dan heb je er dus 1 op je rug en 1 in je handen. Moet je wel opletten als je bijv je axe pakt dan dropt hij je primary weapon.

Oh + Als je rennend tegen een ladder oprent en dan omhoog klimt bugged je wapen in je hand en kan je net zo snel rennen als dat je je vuisten omhoog hebt met 2 wapens dus.
pi_139353391
Is de fps in steden bij jullie ook zo dramatisch? ik was gisteren in elektro tijdens een regenbui maar toch wel drops naar 20 fps soms
Ehmm
  maandag 28 april 2014 @ 21:11:23 #273
308981 Narcotical
Best in the World
pi_139353840
Ik speel op een 5 jaar oude PC met alles op very low of disabled en ik heb redelijk wat FPS buiten steden en in steden ~20. Als ik m'n settings ook maar iets hoger zet dan krijg ik 5-10 FPS in steden :'). Dan wordt het een soort DayZ powerpoint presentatie
pi_139354838
haha ja ik ken het gevoel :) Met alles op low 15 fps in steden terwijl ik keek naar een pixelmassa :)
Ehmm
  maandag 28 april 2014 @ 22:19:22 #275
249833 Jotcha
duw eens op mijn neus!
pi_139357050
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 19:43 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Wapen wat je op je rug wilt gewoon op je rug zetten. Dan het wapen wat je in je hand wil op de grond oppakken met middle mouse button en dan heb je er dus 1 op je rug en 1 in je handen. Moet je wel opletten als je bijv je axe pakt dan dropt hij je primary weapon.

Oh + Als je rennend tegen een ladder oprent en dan omhoog klimt bugged je wapen in je hand en kan je net zo snel rennen als dat je je vuisten omhoog hebt met 2 wapens dus.
Meh dan kan je nog altijd niet sprinten toch? :P De standaard M4 zoals je 'm vindt is naar mijn weten ronduit slecht, als je maar één wapen hebt zit je dus een tijd met dat ding opgescheept voordat het wat wordt :P
pi_139357223
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 22:19 schreef Jotcha het volgende:

[..]

Meh dan kan je nog altijd niet sprinten toch? :P De standaard M4 zoals je 'm vindt is naar mijn weten ronduit slecht, als je maar één wapen hebt zit je dus een tijd met dat ding opgescheept voordat het wat wordt :P
Toch is het wel lekker om als je een stad gaat looten je een close range wapen hebt.
Daar wil je liever niet rondlopen met een mosin of je moet wel heel veel vertrouwen hebben in je aim wat ik nog niet heb in dayz hehe

Wel droog net ik lag bij die boot bovenaan de rotsen , zaten 3 man op de boot vervolgens kwam er een solo speler die kant op gerend zie ik ze opeens naar beneden rennen achter die gast aan waarna ze hem vervolgens knock out sloegen met vuisten , toen loste ik een schot op 1 van die lui alleen ik miste helaas waarna ze de bossen invluchten.

Ik ben ook maar gelijk ergens anders heengegaan omdat ze me anders zouden flanken :P
Ehmm
pi_139357253
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 22:19 schreef Jotcha het volgende:

[..]

Jawel, Zoals ik net al zei dan moet je gewoon rennend tegen een ladder oplopen en dan is het wapen in je hand geglitched en dan kan je net zo snel rennen als dat je geen wapen vast hebt.

Verder is een standaard M4 echt wel goed hoor als je een beetje kan mikken, Vooral op airports ofzo heb je vaker closerange combat.
  maandag 28 april 2014 @ 22:30:31 #278
249833 Jotcha
duw eens op mijn neus!
pi_139357632
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 22:22 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Toch is het wel lekker om als je een stad gaat looten je een close range wapen hebt.
Daar wil je liever niet rondlopen met een mosin of je moet wel heel veel vertrouwen hebben in je aim wat ik nog niet heb in dayz hehe

Wel droog net ik lag bij die boot bovenaan de rotsen , zaten 3 man op de boot vervolgens kwam er een solo speler die kant op gerend zie ik ze opeens naar beneden rennen achter die gast aan waarna ze hem vervolgens knock out sloegen met vuisten , toen loste ik een schot op 1 van die lui alleen ik miste helaas waarna ze de bossen invluchten.

Ik ben ook maar gelijk ergens anders heengegaan omdat ze me anders zouden flanken :P
Ja klopt, ik denk dat 80-90% van mijn gevechten short range zijn gezien mijn maatjes met mosins rondlopen. Ik loop zelf met de shotgun dan, kan niet wachten tot de nieuwe shotty er is :P
pi_139358257
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 22:30 schreef Jotcha het volgende:

[..]

Ja klopt, ik denk dat 80-90% van mijn gevechten short range zijn gezien mijn maatjes met mosins rondlopen. Ik loop zelf met de shotgun dan, kan niet wachten tot de nieuwe shotty er is :P
Ik vind het herladen nog wel erg klungelig , ik had ook een keer een shotgun en even wat testshots gedaan alleen dat je dan je inventory moet openen en die shells de shotgun in moet slepen hmmm

Maar dit is natuurlijk met een m4 ook zo alleen daar heb je meestal een magazijn in met 30 danwel 40 patronen en die m4 kun je gewoon herhalen zonder inventory in te gaan geloof ik als je F drukt.

Met de mosin net zo , heel paniekerig je inventory openen , eject ammo , ammo weer naar je mosin slepen , load ammo pffff :P maja wel extra spannend haha
Of per ongeluk een blikje opdrinken terwijl je je axe wilt pakken waardoor je vervolgens doodgeslagen word :(

Ben benieuwd wanneer dayz trouwens helemaal af is ik denk dat tegen de tijd dat ze klaar zijn veel spelers alweer uitgekeken zijn.

En waarom hebben ze in godsnaam niet de arma 3 engine gebruikt? De arma 2 engine is al zo oud als mijn oma
Ehmm
  maandag 28 april 2014 @ 22:46:34 #280
249833 Jotcha
duw eens op mijn neus!
pi_139358409
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 22:43 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Ik vind het herladen nog wel erg klungelig , ik had ook een keer een shotgun en even wat testshots gedaan alleen dat je dan je inventory moet openen en die shells de shotgun in moet slepen hmmm

Maar dit is natuurlijk met een m4 ook zo alleen daar heb je meestal een magazijn in met 30 danwel 40 patronen en die m4 kun je gewoon herhalen zonder inventory in te gaan geloof ik als je F drukt.

Met de mosin net zo , heel paniekerig je inventory openen , eject ammo , ammo weer naar je mosin slepen , load ammo pffff :P maja wel extra spannend haha
Of per ongeluk een blikje opdrinken terwijl je je axe wilt pakken waardoor je vervolgens doodgeslagen word :(

Ben benieuwd wanneer dayz trouwens helemaal af is ik denk dat tegen de tijd dat ze klaar zijn veel spelers alweer uitgekeken zijn.

En waarom hebben ze in godsnaam niet de arma 3 engine gebruikt? De arma 2 engine is al zo oud als mijn oma
Daar zijn de snaploaders voor, als je een snaploader hebt kan je ook met R herladen. Wist je dan ook al dat je met de shotgun en blaze met T van firemode kan switchen? Dan vuur je beide kogels in 1 keer af :P En wat de axe betreft: die kan je op je hotbar zetten :)
pi_139358861
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 22:46 schreef Jotcha het volgende:

[..]

Daar zijn de snaploaders voor, als je een snaploader hebt kan je ook met R herladen. Wist je dan ook al dat je met de shotgun en blaze met T van firemode kan switchen? Dan vuur je beide kogels in 1 keer af :P En wat de axe betreft: die kan je op je hotbar zetten :)
AH dat doen die snaploaders dus :P Dan is een shotgun wel erg leuk hehe
Ja daar kwam ik ook pas heel laat achter haha van die hotbar :P

Nog even een plaatje van mijn schip avontuur :P Echt leuk om mensen te begluren die niks in de gaten hebben.

Maar wat nu hmm denk dat ik eens een kijkje ga nemen op de construction site ofzo daar gebeurd vaak wel genoeg.

Ehmm
  maandag 28 april 2014 @ 23:10:25 #282
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_139359516
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 18:23 schreef Photomorti het volgende:
Ik kon het toch niet laten om "heel even" naar het vliegveld te gaan op een low population server.
In svetlo vond ik een mosin in een burgerauto alleen helaas nog geen ammo , vervolgens op het vliegveld een long range scope gevonden in de hangaar ik loop naar buiten en opeens staat daar een fully geared speler met een sks.

Dus ik typ , yo dude im friendly i got no intentions of shooting you blabla
vervolgens doet hij zijn handen omhoog en voorzichtig loop ik naar hem toe , na een korte chat en wat uitwisselen van spullen zie ik opeens een speler in de radiotower.

Ik en die random dude rennen richting het muurtje en ik schiet steeds wat random schoten richting de tower zodat meneer niet denkt om even zijn hoofd omhoog te doen.

Random dude klimt vervolgens radiotower op en ik hoor schoten , ik ren naar de tower en typ yo dude you allright? Gelukkig leeft hij nog.

Vervolgens bovenaan de toren zo'n 5 minuten gewacht waarna die dude helaas is uitgelogd maar goed daar nog wat eten gevonden.

We besloten toen om naar svetlo te gaan en vlak voor de town ziet hij 2 geared spelers die hij meteen met zijn sks neerschiet.

Beide heren hadden ammo voor mijn mosin dus ik heb nu ongeveer 120 kogels :)
Ben daarna al snel die dude kwijtgeraakt en heb mijn weg vervolgd naar rify om een kijkje te nemen bij het schip.

Dit is mijn eerste friendly encounter met een random speler , Ga dayz echt steeds leuker vinden want je weet nooit wat er gebeurd zo ren je relaxed door de bossen en zo zit je in een vuurgevecht vol adrinaline.

Ff een screenshotje gemaakt voordat ik ging eten. :P
Nu eens even een kijkje nemen bij de boot of ik wat lui kan snipen , uiteraard geen fresh spawns want die hebben toch geen loot die ik wil :P

[ afbeelding ]
Da's juist het mooie van het spel. Maar speel je zonder mic ofzo? Omdat je het over typen hebt.
  maandag 28 april 2014 @ 23:19:12 #283
249833 Jotcha
duw eens op mijn neus!
pi_139359875
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 22:55 schreef Photomorti het volgende:

[..]

AH dat doen die snaploaders dus :P Dan is een shotgun wel erg leuk hehe
Ja daar kwam ik ook pas heel laat achter haha van die hotbar :P

Nog even een plaatje van mijn schip avontuur :P Echt leuk om mensen te begluren die niks in de gaten hebben.

Maar wat nu hmm denk dat ik eens een kijkje ga nemen op de construction site ofzo daar gebeurd vaak wel genoeg.

[ afbeelding ]
De berezino construction site is echt een hotspot, 2 spawnplekken in de buurt en 50% van de spawns uit het zuiden komt naar berezino, het eerste wat je tegenkomt is de site dus. We hebben eergister vermodelijk een server vast laten lopen door meer dan 25 lijken daar te maken waardoor we uiteindelijk onszelf dubbel zagen en daarna driedubbel :P genoeg te doen daar dus, hou vooral het strand in de gaten, daar is een spawnpoint.
pi_139360788
Ja ik heb die mic nog bij me nieuwe huis liggen ik zit midden in een verhuizing dus hij zit ergens in een doos maar ik ga deze week over dus dan zoek ik hem even op.

Ik hou er namelijk ook wel van om beetje maf te doen over de mic , beatboxen , rare stemmetjes doen etc.. of gewoon random lullen met mensen in de dayz wereld.

en het is wat handiger dat ik niet hoef stil te staan om wat te kunnen zeggen :P
Ehmm
pi_139360891
Wil je niet eens met andere spelen dan op skype/teamspeak? Desnoods wil ik ook wel een keertje meedoen weer. Zit op NE airport bij svetlo
  maandag 28 april 2014 @ 23:48:34 #286
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_139360936
Klooien met soundboards is trouwens ook geniaal :P

Kan niet wachten tot er auto's zijn, wat ik vroeger deed was door de stad rijden/fietsen met dit keihard op de direct :P

maandag 28 april 2014 @ 23:48:59 #287
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_139360947
quote:
11s.gif Op maandag 28 april 2014 23:47 schreef MineraalWater het volgende:
Wil je niet eens met andere spelen dan op skype/teamspeak? Desnoods wil ik ook wel een keertje meedoen weer. Zit op NE airport bij svetlo
Jij schiet iedereen neer :P
pi_139361040
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 23:48 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Jij schiet iedereen neer :P
:D Bijna iedereen ja vertrouw niemand meer veel te vaak dood gegaan door friendly te doen. Overigens zijn wij meestal met zn 3en 1 long ramge de andere 2 close range
  dinsdag 29 april 2014 @ 00:24:12 #289
249833 Jotcha
duw eens op mijn neus!
pi_139361875
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 23:51 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

:D Bijna iedereen ja vertrouw niemand meer veel te vaak dood gegaan door friendly te doen. Overigens zijn wij meestal met zn 3en 1 long ramge de andere 2 close range
Dat inderdaad :P Het is belangrijk dat je altijd de optie hebt om iemand af te schieten als het nodig is. Verder heb ik geleerd dat vooral russen niet te vertrouwen zijn, duitsers ook niet echt. Britten zijn wel vriendelijker over het algemeen. Bambi's en mensen met weinig gear vragen we meestal gewoon weg te gaan en zo niet gaan ze alsnog dood, alles wat zwaar bewapend is in onze buurt gaat ook dood :P
  dinsdag 29 april 2014 @ 07:37:29 #290
184463 KroodjeBip
Spoordweling
pi_139364575
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 00:24 schreef Jotcha het volgende:

Verder heb ik geleerd dat vooral russen niet te vertrouwen zijn, duitsers ook niet echt. Britten zijn wel vriendelijker over het algemeen.
Hmm, dus het is geen toeval ! :D
  dinsdag 29 april 2014 @ 08:52:35 #291
184463 KroodjeBip
Spoordweling
pi_139365210
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 22:46 schreef Jotcha het volgende:

Wist je dan ook al dat je met de shotgun en blaze met T van firemode kan switchen? Dan vuur je beide kogels in 1 keer af :P
Oh ? Doe je dat met dezelfde toetsen als het Zero-en of ..?
  dinsdag 29 april 2014 @ 11:17:25 #292
249833 Jotcha
duw eens op mijn neus!
pi_139368108
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 08:52 schreef KroodjeBip het volgende:

[..]

Oh ? Doe je dat met dezelfde toetsen als het Zero-en of ..?
Nee firemode is T of F volgens mij, page up en down is zeroing. Je hebt helaas geen indicator van je firemode. En volgens mij heb ik gister met je in een server gezeten als je ook in dayz zo heet :P
  dinsdag 29 april 2014 @ 13:11:20 #293
184463 KroodjeBip
Spoordweling
pi_139371976
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:17 schreef Jotcha het volgende:

[..]

Nee firemode is T of F volgens mij, page up en down is zeroing. Je hebt helaas geen indicator van je firemode. En volgens mij heb ik gister met je in een server gezeten als je ook in dayz zo heet :P
Yup dat was ik :D
Ik was ruim een uur bezig om 3 man te flanken nadat ik hun maatje had omgelegd .. het is solo zoveel moeilijker ...

Thanks voor de tip.
pi_139378856
Kom je dit tegen(Check de kogels):
  dinsdag 29 april 2014 @ 16:40:42 #295
249833 Jotcha
duw eens op mijn neus!
pi_139379212
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 16:32 schreef MineraalWater het volgende:
Kom je dit tegen(Check de kogels):
[ afbeelding ]
Dat gebeurde in de mod ook al :P Wel gekke uitrusting zo, je wapen helemaal 100% in orde maar geen eten en drinken? :P
pi_139379356
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 16:40 schreef Jotcha het volgende:

[..]

Dat gebeurde in de mod ook al :P Wel gekke uitrusting zo, je wapen helemaal 100% in orde maar geen eten en drinken? :P
Net een paar rijstpakken aan een vriend geven heb er nu zelf ook weer. 1 Rijstpak geeft full energized lichtgroen dus. En drinken doe ik altijd uit een waterpomp
pi_139379368
Dat is infinite ammo BTW voor de gene die het niet wisten.
  dinsdag 29 april 2014 @ 16:53:37 #298
249833 Jotcha
duw eens op mijn neus!
pi_139379703
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 16:44 schreef MineraalWater het volgende:
Wist je al dat je ruined ammo kan splitten en blijven splitten? Zo hou je uiteindelijk 1 ruined kogel over en de rest is pristine :P
pi_139380373
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 16:53 schreef Jotcha het volgende:

[..]

Wist je al dat je ruined ammo kan splitten en blijven splitten? Zo hou je uiteindelijk 1 ruined kogel over en de rest is pristine :P
Yup vet handig inderdaad, sommige glitches zijn gewoon super handig (En doen geen harm), andere zijn gewoon ronduit irritant.

Laatst ook weer afgeknald door iemand die in de muur was geglitched en er opeens uitkwam, Dan rage je toch wel even :P
  dinsdag 29 april 2014 @ 17:13:25 #300
184463 KroodjeBip
Spoordweling
pi_139380421
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 16:44 schreef MineraalWater het volgende:
De pepsi blikjes blijken ook infinite te zijn
pi_139381050
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:13 schreef KroodjeBip het volgende:

[..]

De pepsi blikjes blijken ook infinite te zijn
Hm? Care to explain?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')