Hopeloos iddquote:Op zondag 13 april 2014 10:10 schreef MineraalWater het volgende:
Echt van die kut mensen die extra gaan glitchen in de muur om er vervolgens uit te komen en je af te knallen.
Volgens mij speel jij een heel ander spelquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:49 schreef marcooooow het volgende:
Ze moeten het ¤10,- maken ipv ¤23,- dat hele spel is het gewoon niet waard. Buiten wat er op de site staat om is het spel voor mij de ¤23,- niet waard als ik zo kijk waar het vandaan komt. Komt er 1 keer een heli over mijn kop moet ik of doodgaan of rejoinen want anders zit ik de rest van de tijd met 10 FPS, wat overigens nog ERG hoog is voor het lopen door steden. Het is totaal niet netjes om halve prijs te vragen voor een spel dat nog minstens een jaar gaat kosten en er dan bij kutten ''Als je niet wilt helpen, niet kopen''. Gewoon ¤10,- van maken en dan wil ik wel ''helpen''. Niet eerst mij leegzuigen en dan ook nog mijn hulp vragen om nog een fortuin binnen te slepen. NIET NETJES.
Heb je het niet over Rust?quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:49 schreef marcooooow het volgende:
Ze moeten het ¤10,- maken ipv ¤23,- dat hele spel is het gewoon niet waard. Buiten wat er op de site staat om is het spel voor mij de ¤23,- niet waard als ik zo kijk waar het vandaan komt. Komt er 1 keer een heli over mijn kop moet ik of doodgaan of rejoinen want anders zit ik de rest van de tijd met 10 FPS, wat overigens nog ERG hoog is voor het lopen door steden. Het is totaal niet netjes om halve prijs te vragen voor een spel dat nog minstens een jaar gaat kosten en er dan bij kutten ''Als je niet wilt helpen, niet kopen''. Gewoon ¤10,- van maken en dan wil ik wel ''helpen''. Niet eerst mij leegzuigen en dan ook nog mijn hulp vragen om nog een fortuin binnen te slepen. NIET NETJES.
Je hebt betaald voor de mod?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:02 schreef marcooooow het volgende:
''Waar het vandaan komt'' ik heb het over de mod versie.
Ja, maar je hebt voor ARMA 2 CO betaald, niet voor de mod zelf. Probeer ACE 2 mod eens, meld je aan op de United Operations community.quote:
niet janken. Je kiest ervoor om Early acces te kunnen spelen. En je hebt recht op het uiteindelijke spel. Kies je er niet voor dan wacht je gewoon en betaal je straks wat meer. Kies je er wel voor dan steun je de dev, en je kan input geven tijdens de ontwikkeling van het spel.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:49 schreef marcooooow het volgende:
Een spel de schuld geven van je financiele situatie, het moet niet gekker wordenquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:49 schreef marcooooow het volgende:
Niet eerst mij leegzuigen en dan ook nog mijn hulp vragen om nog een fortuin binnen te slepen. NIET NETJES.
............ ik heb het over de té hoge prijs...quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:15 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Een spel de schuld geven van je financiele situatie, het moet niet gekker worden
het spel is nu gewoon 10 euro waard m.i. , ik verwacht geen ''uiteindelijk spel'' aangezien de mod zelf ook troep is en nog steeds niet fatsoenlijk werkt.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:02 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
niet janken. Je kiest ervoor om Early acces te kunnen spelen. En je hebt recht op het uiteindelijke spel. Kies je er niet voor dan wacht je gewoon en betaal je straks wat meer. Kies je er wel voor dan steun je de dev, en je kan input geven tijdens de ontwikkeling van het spel.
Je hebt het over leegzuigen terwijl je niet tot aankoop verplicht bent, daarbij 23 Euro, waar gaat dit over, ga dan sparen en koop hem over een half jaar of zo en stel je niet zo aan.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:25 schreef marcooooow het volgende:
[..]
............ ik heb het over de té hoge prijs...
mijn mening en daar moet je het maar mee doenquote:Op zaterdag 19 april 2014 09:36 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Je hebt het over leegzuigen terwijl je niet tot aankoop verplicht bent, daarbij 23 Euro, waar gaat dit over, ga dan sparen en koop hem over een half jaar of zo en stel je niet zo aan.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:38 schreef marcooooow het volgende:
[..]
mijn mening en daar moet je het maar mee doen
Weet ik. Het was ook maar een advies, ik had een beetje medelijden met je. Als je alleen maar zeikt om het zeiken, dan doe je dat iig goed, maar daar is de klaagbaak voor.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:38 schreef marcooooow het volgende:
[..]
mijn mening en daar moet je het maar mee doen
okquote:Op zaterdag 19 april 2014 09:43 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Weet ik. Het was ook maar een advies, ik had een beetje medelijden met je. Als je alleen maar zeikt om het zeiken, dan doe je dat iig goed, maar daar is de klaagbaak voor.
Dit is te lachwekkend op mijn zaterdagochtend.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:25 schreef marcooooow het volgende:
[..]
............ ik heb het over de té hoge prijs...
[..]
het spel is nu gewoon 10 euro waard m.i. en meer ga ik niet betalen hiervoor, ik verwacht geen ''uiteindelijk spel'' aangezien de mod zelf ook troep is en nog steeds niet fatsoenlijk werkt.
jaquote:Op zaterdag 19 april 2014 11:31 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Dit is te lachwekkend op mijn zaterdagochtend.Meneer mist een chromosoompje?
Uiteindelijk heb ik nu toch het spel gekocht, dan heb ik het complete spel goedkoper als het klaar is.quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:32 schreef VitaminWater het volgende:
Als je zo negatief over de mod en de SA bent zou ik je zeker niet aanraden het te kopen. Maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken.
In de huidige staat is 23 euro niet eens zo gek vind ik zelf. Het is nog verre van compleet, maar er zijn zeer veel mensen die zich er toch al heel wat uren mee vermaken. En het wordt geleidelijk beter, maar aangezien dit alpha is en er al lang geleden gezegd is dat de alpha fase nog heel lang gaat duren moet je voor jezelf de overweging maken of je hem (al) koopt. Je kunt toch gewoon wachten tot de beta of final er is? Kun je ook nog eens reviews afwachten. Early access betekent niet dat je verplicht bent een game al aan te schaffen..
quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:02 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
niet janken. Je kiest ervoor om Early acces te kunnen spelen. En je hebt recht op het uiteindelijke spel. Kies je er niet voor dan wacht je gewoon en betaal je straks wat meer. Kies je er wel voor dan steun je de dev, en je kan input geven tijdens de ontwikkeling van het spel.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:25 schreef marcooooow het volgende:
het spel is nu gewoon 10 euro waard m.i. en meer ga ik niet betalen hiervoor, ik verwacht geen ''uiteindelijk spel'' aangezien de mod zelf ook troep is en nog steeds niet fatsoenlijk werkt.
Wat is dezequote:Op zaterdag 19 april 2014 13:11 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb ik nu toch het spel gekocht, dan heb ik het complete spel goedkoper als het klaar is.
Ik snap het niet meer. Ga er ook geen moeite meer in steken.quote:
Kan jij uit het DayZ topic wegblijven? Liever doodse stilte hier dan naar je gare posts kijken.quote:
flikker op manquote:Op zaterdag 19 april 2014 14:03 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Kan jij uit het DayZ topic wegblijven? Liever doodse stilte hier dan naar je gare posts kijken.
je moet zoeken naar aardbeien. Daar kan je lang op teren.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:05 schreef marcooooow het volgende:
het spel is nog slechter dan ik dacht. dikke lag overal. béh. ik heb wel een rotte aardappel gevonden en daar ben ik 2 keer voor doodgegaan.
waar vind ik die?quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:10 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
je moet zoeken naar aardbeien. Daar kan je lang op teren.
Typisch, je eigen internet/PC problemen op de game zelf afschuiven.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:05 schreef marcooooow het volgende:
het spel is nog slechter dan ik dacht. dikke lag overal. béh.
oh kom op zeg. er zijn mensen met pc's van 1000 euro en die draaien het nog kut. je kunt gewoon niet zeggen dat het aan mijn pc ligt. alsjeblieft zeg.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:18 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Typisch, je eigen internet/PC problemen op de game zelf afschuiven.
ik heb:quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:26 schreef MineraalWater het volgende:
Runned hier prima hoor steady 60fps.
amenquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:01 schreef inderdaad1982 het volgende:
Kan je je geld beter aan Rust uitgeven het is beschamend dat dit spel na een half jaar ongeveer nog steeds dezelfde troep is. Zombies die overal doorheen lopen, slechte loot het is meer running simulator ipv een echt zombie survival game. EN hij word nog steeds verkocht, ze moeten zich daar kapot gelachen hebben. Het is geen excuus, huur extra mensen in of een team die daad werkelijk iets voor elkaar krijgt binnen een tijd zodat het spel interessant blijft.
is rust al wat beter geworden sinds afgelopen maanden?quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:01 schreef inderdaad1982 het volgende:
Kan je je geld beter aan Rust uitgeven het is beschamend dat dit spel na een half jaar ongeveer nog steeds dezelfde troep is. Zombies die overal doorheen lopen, slechte loot het is meer running simulator ipv een echt zombie survival game. EN hij word nog steeds verkocht, ze moeten zich daar kapot gelachen hebben. Het is geen excuus, huur extra mensen in of een team die daad werkelijk iets voor elkaar krijgt binnen een tijd zodat het spel interessant blijft.
De afgelopen maanden heb ik geen tijd meer gehad om het te spelen eerlijk gezegd. Maar ze hebben er in het verleden wel dingen aan toegevoegd en vele fixes.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:10 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
is rust al wat beter geworden sinds afgelopen maanden?
Omg ik wist niet eens dat die zombies weg waren.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:15 schreef inderdaad1982 het volgende:
[..]
De afgelopen maanden heb ik geen tijd meer gehad om het te spelen eerlijk gezegd. Maar ze hebben er in het verleden wel dingen aan toegevoegd en vele fixes.
Een ding begrijp ik niet aan Rust, waarom ze in godsnaam die zombie weg gedaan hebben en die beesten infected gemaakt hebben. Zo gezegd omdat de meeste mensen vonden dat dat beter was. Slecht idee. Maar het blijft leuk je eigen huisje te maken klein of groot, en er dan op uit gaan met vrienden na een tijdje om te kijken of er wat op te blazen valt, en dat terug komende om te ontdekken dat je eigen huis opgeblazen word.
Oh natuurlijk ik zeg ook niet dat je het niet moet kopen. Als je een grote dayz fan bent dan is het hebben natuurlijk. Maar zo niet lekker laten liggen voor nu. Ik heb dat spel gekocht vorig jaar we zitten inmiddels in April het gaat gewoon te traag , er is niks maar dan ook helemaal niks aan gedaan..Ja je kunt besjes plukken nu.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:14 schreef MineraalWater het volgende:
Ik vind dat je niet echt mag klagen met een early acces game in ALPHA. Het is een interessant idee en om nou te zeggen dat ze niet veel doen is ook bullshit. Als je kijkt naar de experimental server kan je duidelijk zien dat er aan veel dingen gewerkt word.
Laat mensen het lekker kopen joh als ze het een tof concept vinden. Zelf vind ik rust trouwens echt 3x niks.
Godverdomme man het is een alpha. Dit was allemaal te verwachten en je kan niet gaan roepen dat je niet bent gewaarschuwd.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:29 schreef marcooooow het volgende:
Als ik had geweten dat de alpha versie na een jaar werken nog steeds zo walgelijk en misselijkmakend slecht was, dan had ik dit spel nooit gekocht. Serieus man. In steden stottert mijn FPS nog erger dan in de mod, de zombies zijn NIKS verandert, er zijn nergens wapens, het kost veel te veel hits om 1 zombie dood te maken en voor die tijd zit je zelf al helemaal onder. Dit spel komt NOOIT af, en daarom doen ze die early access ook. Zodat ze flink wat geld kunnen binnenhalen aan dit misbaksel. Godverdetyfushoerenkanker wat een verdomd kankerspel. Het is dat ik straks het spel zelf voor de helft van de prijs heb als die minkukels het klaar kunnen maken. Godverdomme zeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |