Klopt maar toch herken ik een bandit graag op afstand, scheelt heel wat penibele situaties.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Doet al die gear die je kan vinden teniet.
Oeps, ja, gtx 770 bedoelde ik. Waar die acht vandaan kwam, geen idee.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:36 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
GTX 7870? Volgensij haal jij AMD en Nvidea door elkaar ofzo.
Verder kan je best makkelijk uit zo'n glitched room komen door te rollen of door tegen een muur aan te lopen, op de vault knop duwen (v dat je bijv over een hekje klimt) en dan voordat de animatie verloopt uitloggen. Dan loopt hij er meestal ook wel uit naar een paar keer proberen.
Ik doe nu gewoon met een groep van 4/5 en dan gaan we mensen killen, gaan we zelf dood beginnen we gewoon weer opnieuw met looten en dan gaan we weer mensen killen in elektro, Maakt het best spannend en het is alijtd anders, anders blijf je maar rondrennen en surviven dat word nogal snel saai.
Je zit denk ik bij Kamishovo (Ziet er uit als kambiwobo) wat je kunt doen is naar Elektro gaan en daar gaan looten/PvP'en. Daar kom je wel mensen tegen als je in een beetje een drukke server zit.quote:Op donderdag 10 april 2014 08:03 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Oeps, ja, gtx 770 bedoelde ik. Waar die acht vandaan kwam, geen idee.
Thanks voor de tip iig!
Ik kom bijna nooit mensen tegen, zit nu nog onderin de map (iets met wombo en boack) te kloten met een vriend. Waar raad je aan heen te gaan? Rechts of linksboven?
Haha had ik gister ook in elektro, Server was gerestard, Ik met nog een vriend van mij en dan nog iemand andres, Zie ik de deur van het police station open staan, Staat er iemand met z'n m4 op mij te richten.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:35 schreef Erasmo het volgende:
1 andere persoon op de server, en ik kom hem tegen 10 seconden nadat ik gespawned ben
Wat Mineraal zegt inderdaad, kambiwobo (voor die stad links daar van 3km verderop).quote:Op donderdag 10 april 2014 08:56 schreef Erasmo het volgende:
http://dayzdb.com/map
Waar zit je precies?
De 1e beste stad die je tegenkomt als je naar het Zuiden gaat (de zee linksquote:Op donderdag 10 april 2014 13:47 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wat Mineraal zegt inderdaad, kambiwobo (voor die stad links daar van 3km verderop).
Elektro... even zoeken
Bedoel idd dat ik nu veel n die stad (elektro..) zit (met die kerk met van die gouden minaretten oid).quote:Op donderdag 10 april 2014 14:20 schreef KroodjeBip het volgende:
De 1e beste stad die je tegenkomt als je naar het Zuiden gaat (de zee links )
Ah, oke.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:35 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Loot lag er in het begin al, maar dat was vernaggeld door 1 van de vorige updates
quote:Op donderdag 10 april 2014 14:26 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Bedoel idd dat ik nu veel n die stad (elektro..) zit (met die kerk met van die gouden minaretten oid).
Maar southeast military base dus... dat zit in de buurt?
Ik weet niet of je een android hebt: https://play.google.com/s(...).innovaptor.izurvivequote:Op donderdag 10 april 2014 14:26 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Bedoel idd dat ik nu veel n die stad (elektro..) zit (met die kerk met van die gouden minaretten oid).
Maar southeast military base dus... dat zit in de buurt?
Nee er staar Short term Q2 / Mid Term Q3 / Long Term Q4/QXquote:
Lamequote:Op donderdag 10 april 2014 15:13 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee er staar Short term Q2 / Mid Term Q3 / Long Term Q4/QX
Oftwel Q2 is Quarter 2 aka April > Juni
Q3, Juli > September
Q4 October > December
Maar bij die laatste kan het dus ook langer duren
cheaterquote:
Zes slots voor de prijs van vier. Ze zouden ook je gear moeten beschermen, maar dat heb ik nog niet echt gemerkt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:36 schreef Erasmo het volgende:
Wat moet je eigenlijk met die Pelican cases?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |