Wat voor kaart heb je in je laptop? Nvidea toevallig?quote:Op zondag 6 april 2014 14:07 schreef l0lownkill het volgende:
Gister blije eigenaar geworden van DayZ standalone; op mijn pc geïnstalleerd en werkte prima. (behalve dat ik mijn been brak en opnieuw moest beginnen)
Nu dus geïnstalleerd op mijn laptop; maar als ik in het main menu play of change server aanklik freezet de game. Dit is best vreemd; mijn laptop heeft 2x betere specs dan mijn pc. Heb hem al een paar keer gereïnstalled, alle instellingen uitgeprobeerd, zonder virusscanner geprobeerd te runnen, drivers geupdate etc. Heeft iemand anders dit probleem ook?
EDIT: Ik weet dat het nog alpha is, maar aangezien het op de arma engine loopt vind ik het vreemd dat hij in het menu al vastloopt. Dayz mod werkt wel gewoon en ik had dayz standalone ook al eerder snel ff gedownload alvorens ik het kocht om te kijken of het wel werkte. Toen was dat wel het geval.
Ja, een nvidia geforce gt 520m.quote:Op zondag 6 april 2014 14:14 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Wat voor kaart heb je in je laptop? Nvidea toevallig?
Ja drivers had je dus al gedaan zag ik net. Je kunt misschien proberen even in steam Rechtermuisknop op dayz > Properties > Local Files > Verify Integrity of game cache.quote:Op zondag 6 april 2014 14:18 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Ja, een nvidia geforce gt 520m.
Qua processor heb ik een intel i3 met 2.4 ghz kloksnelheid.
Zo te zien ben ik niet de enige die steam en games in het algemeen in het nederlands falend vind lolquote:Op zondag 6 april 2014 14:24 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja drivers had je dus al gedaan zag ik net. Je kunt misschien proberen even in steam Rechtermuisknop op dayz > Properties > Local Files > Verify Integrity of game cache.
Ja counter-strike of iets dergelijks in het Nederlands spelen ziet er gewoon niet uitquote:Op zondag 6 april 2014 14:27 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Zo te zien ben ik niet de enige die steam en games in het algemeen in het nederlands falend vind lol
Ok er staat all files succesfully validated.
Ok, zal het ff proberen.quote:Op zondag 6 april 2014 14:41 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja counter-strike of iets dergelijks in het Nederlands spelen ziet er gewoon niet uit
Maargoed, Misschien nu nog eens proberen, dit werkte namelijk altijd als mijn gmod weer eens raar deed.
Anders zou je dit ook nog kunnen proberen is specifiek gericht voor de laptop en nvidea kaarten maar het kan dat je dit programma niet hebt:
• Open the nVidia Control Panel from your start menu.
• On the lefthand side, under Select a task
• Open the 3D Settings tree, and select Manage 3D Settings
• On the righthand panel, click the Program Settings tab.
• Under 1. Select a program, click Add, navigate to your installation folder and navigate to the application / exe file.
• Under 2. Select the preferred graphics, choose High-performance NVIDIA processor
• Then (VERY IMPORTANT!) click Apply in the bottom right.
• Launch the game.
Kom weer eens op de ts danquote:Op zondag 6 april 2014 12:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
^^
Alleen crasht de game regelmatig bij mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't be late if you don't show up.
quote:Op zondag 6 april 2014 16:18 schreef l0lownkill het volgende:
Hier is btw mijn dxdiag, misschien valt hier wat in te zien:Ik denk dat ze op de feedback site van Dayz er meer chocolade van kunnen maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog geen voertuigen, de vervelendste bugs zijn eruit alleen lopen de zombies nog wel door een muur heen af en toe.quote:Op zondag 6 april 2014 22:42 schreef Elan het volgende:
Is er inmiddels al een update waardoor het spel fatsoenlijk draait of is het nog steeds crappy shit?
Bandicam: 30fps met gtx 7870 op een i5 op de hoogste instellingenquote:Op maandag 7 april 2014 19:59 schreef Erasmo het volgende:
Iemand de nieuwste Nvidea drivers al getest met Dayz?
GTX 7870? Volgensij haal jij AMD en Nvidea door elkaar ofzo.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:24 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Bandicam: 30fps met gtx 7870 op een i5 op de hoogste instellingen
Daaronder draait ie netjes op 50 tot 60
Weinig tank/lag verder.
OT: ik ga wachten op beta
Ben al twee x vast komen te zitten in een kamer zonder openbare deuren (=uren wachten op dood), flikker random van daken met dood als gevolg,... loop me de tieffus in en ben lootspawners zat.
ben jij zo een faggot die mensen killed zonder ook maar een woord tegen ze te zeggen?quote:Op woensdag 9 april 2014 10:36 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
GTX 7870? Volgensij haal jij AMD en Nvidea door elkaar ofzo.
Verder kan je best makkelijk uit zo'n glitched room komen door te rollen of door tegen een muur aan te lopen, op de vault knop duwen (v dat je bijv over een hekje klimt) en dan voordat de animatie verloopt uitloggen. Dan loopt hij er meestal ook wel uit naar een paar keer proberen.
Ik doe nu gewoon met een groep van 4/5 en dan gaan we mensen killen, gaan we zelf dood beginnen we gewoon weer opnieuw met looten en dan gaan we weer mensen killen in elektro, Maakt het best spannend en het is alijtd anders, anders blijf je maar rondrennen en surviven dat word nogal snel saai.
Soms wel ja. Vooral als we op schoten af gaan, dan gaan we je gewoon doodschieten.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ben jij zo een faggot die mensen killed zonder ook maar een woord tegen ze te zeggen?
Gisteren nog 3 faggots afgeschoten die mijn maat in koelen bloede hadden neergeschoten zonder enige provocatie. Vervolgens rent een van die gasten terug als fresh spawn en heeft hij het lef om me te vragen waarom ik hun heb neergeschoten.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:37 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Soms wel ja. Vooral als we op schoten af gaan, dan gaan we je gewoon doodschieten.
Als we iemand zien rennen vragen we ze meestal te stoppen en hun wapen weg te doen. Dan kijken of hij wat loot heeft en anders laten we hem gewoon weer rennen als hij meewerkt. Al gebeurt dit zelden. Mensen zonder gear laten we gewoon alleen.
Als je niet gekilled wilt worden moet je niet naar Elektro toe gaan want je wordt gegarandeerd afgeknalt. Laten we het daar op houden.
Gister trouwens meegemaakt was iemand extra in de muur geglitched, Ik ging dus kijken want ik hoorde iemand reloaden zie ik hem daar staan hoor, probeert hij mij af te knallen.
Gelukkig waren we met 4 man en kwam hij eruit rollen heeft een vriend van mij hem achter in z'n kop geknalt.
Check: http://imgur.com/a/CDb92quote:Op woensdag 9 april 2014 11:57 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik heb geen mic. Beter chat systeem is ook wel handig.
Tevens tijd voor wildlife, base items en voertuigen.
Doet al die gear die je kan vinden teniet.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:55 schreef Erasmo het volgende:
Wordt tijd dat er weer een duidelijke bandit/hero skin komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |