abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 april 2014 @ 12:39:14 #101
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_138565103
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 19:13 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Jazeker.
^^

Alleen crasht de game regelmatig bij mij ;(
  Forum Admin zondag 6 april 2014 @ 12:40:03 #102
58651 crew  murp
murp
pi_138565121
Ik speel nu meer Arma3 met Zeus....
  zondag 6 april 2014 @ 12:44:01 #103
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_138565239
Gisteren trouwens wel een tof vuurgevecht gehad bij de fabriek boven Solninichy. 6 vs. 6, hun om de fabriek en wij zaten vast op het dak. Doodgeschoten, spawn op twee minuten lopen en daarna lopen spotten vanuit het bos wat ons het eindvoordeel gaf.
  zondag 6 april 2014 @ 14:07:22 #104
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_138568070
Gister blije eigenaar geworden van DayZ standalone; op mijn pc geïnstalleerd en werkte prima. (behalve dat ik mijn been brak en opnieuw moest beginnen :'))
Nu dus geïnstalleerd op mijn laptop; maar als ik in het main menu play of change server aanklik freezet de game. Dit is best vreemd; mijn laptop heeft 2x betere specs dan mijn pc. Heb hem al een paar keer gereïnstalled, alle instellingen uitgeprobeerd, zonder virusscanner geprobeerd te runnen, drivers geupdate etc. Heeft iemand anders dit probleem ook?
EDIT: Ik weet dat het nog alpha is, maar aangezien het op de arma engine loopt vind ik het vreemd dat hij in het menu al vastloopt. Dayz mod werkt wel gewoon en ik had dayz standalone ook al eerder snel ff gedownload alvorens ik het kocht om te kijken of het wel werkte. Toen was dat wel het geval.
You can't be late if you don't show up.
pi_138568398
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 14:07 schreef l0lownkill het volgende:
Gister blije eigenaar geworden van DayZ standalone; op mijn pc geïnstalleerd en werkte prima. (behalve dat ik mijn been brak en opnieuw moest beginnen :'))
Nu dus geïnstalleerd op mijn laptop; maar als ik in het main menu play of change server aanklik freezet de game. Dit is best vreemd; mijn laptop heeft 2x betere specs dan mijn pc. Heb hem al een paar keer gereïnstalled, alle instellingen uitgeprobeerd, zonder virusscanner geprobeerd te runnen, drivers geupdate etc. Heeft iemand anders dit probleem ook?
EDIT: Ik weet dat het nog alpha is, maar aangezien het op de arma engine loopt vind ik het vreemd dat hij in het menu al vastloopt. Dayz mod werkt wel gewoon en ik had dayz standalone ook al eerder snel ff gedownload alvorens ik het kocht om te kijken of het wel werkte. Toen was dat wel het geval.
Wat voor kaart heb je in je laptop? Nvidea toevallig?
  zondag 6 april 2014 @ 14:18:57 #106
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_138568580
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 14:14 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Wat voor kaart heb je in je laptop? Nvidea toevallig?
Ja, een nvidia geforce gt 520m.
Qua processor heb ik een intel i3 met 2.4 ghz kloksnelheid.
pi_138568851
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 14:18 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Ja, een nvidia geforce gt 520m.
Qua processor heb ik een intel i3 met 2.4 ghz kloksnelheid.
Ja drivers had je dus al gedaan zag ik net. Je kunt misschien proberen even in steam Rechtermuisknop op dayz > Properties > Local Files > Verify Integrity of game cache.
  zondag 6 april 2014 @ 14:27:09 #108
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_138568945
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 14:24 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Ja drivers had je dus al gedaan zag ik net. Je kunt misschien proberen even in steam Rechtermuisknop op dayz > Properties > Local Files > Verify Integrity of game cache.
Zo te zien ben ik niet de enige die steam en games in het algemeen in het nederlands falend vind lol
Ok er staat all files succesfully validated.
pi_138569672
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 14:27 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Zo te zien ben ik niet de enige die steam en games in het algemeen in het nederlands falend vind lol
Ok er staat all files succesfully validated.
Ja counter-strike of iets dergelijks in het Nederlands spelen ziet er gewoon niet uit :')
Maargoed, Misschien nu nog eens proberen, dit werkte namelijk altijd als mijn gmod weer eens raar deed.

Anders zou je dit ook nog kunnen proberen is specifiek gericht voor de laptop en nvidea kaarten maar het kan dat je dit programma niet hebt:

• Open the nVidia Control Panel from your start menu.
• On the lefthand side, under Select a task
• Open the 3D Settings tree, and select Manage 3D Settings
• On the righthand panel, click the Program Settings tab.
• Under 1. Select a program, click Add, navigate to your installation folder and navigate to the application / exe file.
• Under 2. Select the preferred graphics, choose High-performance NVIDIA processor
• Then (VERY IMPORTANT!) click Apply in the bottom right.
• Launch the game.
  zondag 6 april 2014 @ 14:47:55 #110
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_138569973
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 14:41 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Ja counter-strike of iets dergelijks in het Nederlands spelen ziet er gewoon niet uit :')
Maargoed, Misschien nu nog eens proberen, dit werkte namelijk altijd als mijn gmod weer eens raar deed.

Anders zou je dit ook nog kunnen proberen is specifiek gericht voor de laptop en nvidea kaarten maar het kan dat je dit programma niet hebt:

• Open the nVidia Control Panel from your start menu.
• On the lefthand side, under Select a task
• Open the 3D Settings tree, and select Manage 3D Settings
• On the righthand panel, click the Program Settings tab.
• Under 1. Select a program, click Add, navigate to your installation folder and navigate to the application / exe file.
• Under 2. Select the preferred graphics, choose High-performance NVIDIA processor
• Then (VERY IMPORTANT!) click Apply in the bottom right.
• Launch the game.
Ok, zal het ff proberen.
Sinds in assassins creed ze de hidden blade verborgen mes gingen noemen en in infamous je broer de stem van bob de bouwer had realiseerde ik me dat ik nooit meer in het nederlands ging gamen xD
EDIT: Kom er tot mijn verbazing achter dat ik het control panel niet heb.. dat zal het wel zijn
Hopen dat het niet werkt, en als het werkt, dat ik niet zonder reden mijn been meer breek
EDIT2: Ok, had goede hoop, heb hem geïnstalleerd maar werkt nog niet. Misschien valt hij te updaten ofzo

[ Bericht 4% gewijzigd door l0lownkill op 06-04-2014 15:27:15 ]
  zondag 6 april 2014 @ 15:39:45 #111
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_138572559
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 12:39 schreef Erasmo het volgende:

[..]

^^

Alleen crasht de game regelmatig bij mij ;(
Kom weer eens op de ts dan :P
  zondag 6 april 2014 @ 16:18:16 #112
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_138574301
Hier is btw mijn dxdiag, misschien valt hier wat in te zien:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 6 april 2014 @ 22:39:29 #113
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_138593033
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:18 schreef l0lownkill het volgende:
Hier is btw mijn dxdiag, misschien valt hier wat in te zien:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ze op de feedback site van Dayz er meer chocolade van kunnen maken.
pi_138593196
Is er inmiddels al een update waardoor het spel fatsoenlijk draait of is het nog steeds crappy shit?
blablablabla
  zondag 6 april 2014 @ 22:45:44 #115
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_138593346
quote:
15s.gif Op zondag 6 april 2014 22:42 schreef Elan het volgende:
Is er inmiddels al een update waardoor het spel fatsoenlijk draait of is het nog steeds crappy shit?
Nog geen voertuigen, de vervelendste bugs zijn eruit alleen lopen de zombies nog wel door een muur heen af en toe.
En een shitload aan nieuwe gear.
  maandag 7 april 2014 @ 19:59:13 #116
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_138624047
Iemand de nieuwste Nvidea drivers al getest met Dayz?
pi_138682362
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 19:59 schreef Erasmo het volgende:
Iemand de nieuwste Nvidea drivers al getest met Dayz?
Bandicam: 30fps met gtx 7870 op een i5 op de hoogste instellingen
Daaronder draait ie netjes op 50 tot 60

Weinig tank/lag verder.

OT: ik ga wachten op beta
Ben al twee x vast komen te zitten in een kamer zonder openbare deuren (=uren wachten op dood), flikker random van daken met dood als gevolg,... loop me de tieffus in en ben lootspawners zat.
pi_138682658
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:24 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Bandicam: 30fps met gtx 7870 op een i5 op de hoogste instellingen
Daaronder draait ie netjes op 50 tot 60

Weinig tank/lag verder.

OT: ik ga wachten op beta
Ben al twee x vast komen te zitten in een kamer zonder openbare deuren (=uren wachten op dood), flikker random van daken met dood als gevolg,... loop me de tieffus in en ben lootspawners zat.
GTX 7870? Volgensij haal jij AMD en Nvidea door elkaar ofzo.

Verder kan je best makkelijk uit zo'n glitched room komen door te rollen of door tegen een muur aan te lopen, op de vault knop duwen (v dat je bijv over een hekje klimt) en dan voordat de animatie verloopt uitloggen. Dan loopt hij er meestal ook wel uit naar een paar keer proberen.

Ik doe nu gewoon met een groep van 4/5 en dan gaan we mensen killen, gaan we zelf dood beginnen we gewoon weer opnieuw met looten en dan gaan we weer mensen killen in elektro, Maakt het best spannend en het is alijtd anders, anders blijf je maar rondrennen en surviven dat word nogal snel saai.
  woensdag 9 april 2014 @ 11:23:41 #119
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_138684098
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:36 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

GTX 7870? Volgensij haal jij AMD en Nvidea door elkaar ofzo.

Verder kan je best makkelijk uit zo'n glitched room komen door te rollen of door tegen een muur aan te lopen, op de vault knop duwen (v dat je bijv over een hekje klimt) en dan voordat de animatie verloopt uitloggen. Dan loopt hij er meestal ook wel uit naar een paar keer proberen.

Ik doe nu gewoon met een groep van 4/5 en dan gaan we mensen killen, gaan we zelf dood beginnen we gewoon weer opnieuw met looten en dan gaan we weer mensen killen in elektro, Maakt het best spannend en het is alijtd anders, anders blijf je maar rondrennen en surviven dat word nogal snel saai.
ben jij zo een faggot die mensen killed zonder ook maar een woord tegen ze te zeggen?
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_138684497
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:23 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

ben jij zo een faggot die mensen killed zonder ook maar een woord tegen ze te zeggen?
Soms wel ja. Vooral als we op schoten af gaan, dan gaan we je gewoon doodschieten.
Als we iemand zien rennen vragen we ze meestal te stoppen en hun wapen weg te doen. Dan kijken of hij wat loot heeft en anders laten we hem gewoon weer rennen als hij meewerkt. Al gebeurt dit zelden. Mensen zonder gear laten we gewoon alleen.

Als je niet gekilled wilt worden moet je niet naar Elektro toe gaan want je wordt gegarandeerd afgeknalt. Laten we het daar op houden.

Gister trouwens meegemaakt was iemand extra in de muur geglitched, Ik ging dus kijken want ik hoorde iemand reloaden zie ik hem daar staan hoor, probeert hij mij af te knallen.
Gelukkig waren we met 4 man en kwam hij eruit rollen heeft een vriend van mij hem achter in z'n kop geknalt.
  woensdag 9 april 2014 @ 11:53:24 #121
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_138685008
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:37 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Soms wel ja. Vooral als we op schoten af gaan, dan gaan we je gewoon doodschieten.
Als we iemand zien rennen vragen we ze meestal te stoppen en hun wapen weg te doen. Dan kijken of hij wat loot heeft en anders laten we hem gewoon weer rennen als hij meewerkt. Al gebeurt dit zelden. Mensen zonder gear laten we gewoon alleen.

Als je niet gekilled wilt worden moet je niet naar Elektro toe gaan want je wordt gegarandeerd afgeknalt. Laten we het daar op houden.

Gister trouwens meegemaakt was iemand extra in de muur geglitched, Ik ging dus kijken want ik hoorde iemand reloaden zie ik hem daar staan hoor, probeert hij mij af te knallen.
Gelukkig waren we met 4 man en kwam hij eruit rollen heeft een vriend van mij hem achter in z'n kop geknalt.
Gisteren nog 3 faggots afgeschoten die mijn maat in koelen bloede hadden neergeschoten zonder enige provocatie. Vervolgens rent een van die gasten terug als fresh spawn en heeft hij het lef om me te vragen waarom ik hun heb neergeschoten.

Tweede lading lood volgde weldra. :D
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
  woensdag 9 april 2014 @ 11:55:00 #122
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_138685064
Wordt tijd dat er weer een duidelijke bandit/hero skin komt :P
  woensdag 9 april 2014 @ 11:57:45 #123
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_138685140
Ik heb geen mic. Beter chat systeem is ook wel handig.

Tevens tijd voor wildlife, base items en voertuigen.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  woensdag 9 april 2014 @ 12:02:17 #124
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_138685268
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:57 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik heb geen mic. Beter chat systeem is ook wel handig.

Tevens tijd voor wildlife, base items en voertuigen.
Check: http://imgur.com/a/CDb92
  woensdag 9 april 2014 @ 12:04:15 #125
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_138685320
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:55 schreef Erasmo het volgende:
Wordt tijd dat er weer een duidelijke bandit/hero skin komt :P
Doet al die gear die je kan vinden teniet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')