abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 april 2014 @ 18:40:00 #251
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_139116849
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 17:54 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Vandaar dus , ik zit echt elk huisje door te spitten :P Vind het wel erg moeilijk om mijn lokatie te bepalen btw dan spawn ik op een strand ergens en dan thja? waar zit ik haha
Zowieso eerst altijd de hoofdweg volgen die langs de kust loopt. Richting maakt niet echt uit, maar je komt bijna altijd wel een (russische) bord tegen langs de weg die aangeeft welke stad/dorp je inloopt. Voor ons niet te vertalen, maar met een DayZ external map zoals Narco hierboven aangeeft kan je een beetje kijken waar je bent (Russische naam staat onder de engelse naam op de externe map)

Als je in het zuid-westen spawnt kan je het beste naar het oosten lopen richting Balota Airfield, kan je aardig wat gear vinden. Wel op je hoede zijn, er zijn vaak andere knakkers die daar ook rondlopen.

Als je in het zuid-oosten spawnt zou ik een kleine rondje Elektro doen (2 firestations en een supermarkt), daar vindt je genoeg om de barre tocht naar het noorden te maken.

Als je in het noordoosten spawnt is het handig om naar Berenzino te gaan, daar de boel te looten (je kan daar alles vinden) en dan richting het westen te gaan.

En als je in Novy Sobor spawnt (als je ergens spawnt zonder kust maar echt in een dorp) heb je mazzel, dan is het rennen naar Veresnik (militaire basis ten westen van Stary Sobor) en dan meteen door naar NW airfield, waar je de rest van de gear vindt.

Mijn 2 centjes, maar belangrijk is wel dat als je spawnt, je binnen korte tijd weet waar je bent. Want als een kip zonder kop in Cherno rondrennen is niet de beste tactiek. ;)
pi_139150552
Die zombies zijn echt fucking OP man. Al 2x unconscious geslagen 1 hit en dan ga je dus dood.
pi_139215739
Wat een sufferd ... maar wel grappig :D

pi_139312373
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 18:40 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Zowieso eerst altijd de hoofdweg volgen die langs de kust loopt. Richting maakt niet echt uit, maar je komt bijna altijd wel een (russische) bord tegen langs de weg die aangeeft welke stad/dorp je inloopt. Voor ons niet te vertalen, maar met een DayZ external map zoals Narco hierboven aangeeft kan je een beetje kijken waar je bent (Russische naam staat onder de engelse naam op de externe map)

Als je in het zuid-westen spawnt kan je het beste naar het oosten lopen richting Balota Airfield, kan je aardig wat gear vinden. Wel op je hoede zijn, er zijn vaak andere knakkers die daar ook rondlopen.

Als je in het zuid-oosten spawnt zou ik een kleine rondje Elektro doen (2 firestations en een supermarkt), daar vindt je genoeg om de barre tocht naar het noorden te maken.

Als je in het noordoosten spawnt is het handig om naar Berenzino te gaan, daar de boel te looten (je kan daar alles vinden) en dan richting het westen te gaan.

En als je in Novy Sobor spawnt (als je ergens spawnt zonder kust maar echt in een dorp) heb je mazzel, dan is het rennen naar Veresnik (militaire basis ten westen van Stary Sobor) en dan meteen door naar NW airfield, waar je de rest van de gear vindt.

Mijn 2 centjes, maar belangrijk is wel dat als je spawnt, je binnen korte tijd weet waar je bent. Want als een kip zonder kop in Cherno rondrennen is niet de beste tactiek. ;)
Thnx voor de tips , na 14 uurtjes heb ik wel me draai gevonden in het spel en overleven gaat nu prima.

Heb wel een beetje "gecheat" door op vrijwel lege servers wat loot in te slaan in berezino + het vliegveld waar ik al snel alles vond wat ik nodig had vervolgens even 2 x van server gewisseld en voor ik het wist liep ik rond met een m4 met 140 patronen.

Toen even op een 40 man server op de dak van de school ( denk ik ) gelegen vlak bij de supermarkt in berezino waar ik na 5 minuten een geared speler zag , hij kwam het dak op maar niet op het hoogste punt waar ik proned lag , heb niks gedaan want ik kill alleen uit zelfverdediging en hij was op dit moment geen dreiging voor me.

Ben nu onderweg naar elektro waarna ik vervolgens via cherno naar de airstrip ga om de militare barakken te looten.

Ik zal ook straks eens even wat screenshots posten want ik moet zeggen op high graphics ziet het er fantastisch uit.
Ehmm
  zondag 27 april 2014 @ 18:44:39 #255
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_139312432
Wie heeft er al een boog gecraft :P
pi_139312498
Ja ik was het vergeten , ik heb wel zo een stok gevonden maar ik had hem niet meegenomen :P
En touw had ik in me inventory dus ik had hem kunnen maken :(

Ik wist trouwens niet dat je 2 wapens kon dragen , ik had mijn sks maar gedropt voor een m4 want ik had maar 10 patronen voor die sks :( Naja misschien vind ik straks wat leuks.

Ik ben ook nog nooit in elektro geweest dus ik ben benieuwd :)
Ehmm
pi_139313000
&^!@#^!&@*#&*@!&#!@#&!#@ wat een teringspel godverdomme.

Ben ik bij elektro ga ik even een dak en ik ren naar de rand opeens schiet me fucking speler naar voren en val ik dood @^#!!&@# FUCKING SHIT

YOU ARE DEAD :S

Heb ik daarvoor al die mooie gear verzameld om nu weer als jan klaas met de zaklamp te spawnen pffff
Ehmm
pi_139313164
Naja plaatje 1 was ik vlakbij elektro

En dit prachtige dakje waar ik NOOOOIT had moeten opklimmen :(

Nou ik speel wel weer na de volgende update ik moet dit even verwerken :P
Ehmm
pi_139321839
Zo dat was weer leuk als fresh spawn , ik spawn bij berizino ik denk even het politiebureautje in te gaan kom ik boven staat er een dude met een sks hehe :P You are dead.

Vervolgens naar airfield gegaan via de boot bij rify , niet echt handig op een 40 man server maar wel erg leuk.

Eenmaal binnen rugzak gevonden en een sks zonder ammo.

Opeens zie ik 2 spelers aankomen met wapens ik denk SHITTTT wat nu?
ze komen die control tower in , ik typ nog dont shoot friendly

PEWPEWPEW dood :P hehehe wat een spel heerlijk
Ehmm
pi_139347813
Ik kon het toch niet laten om "heel even" naar het vliegveld te gaan op een low population server.
In svetlo vond ik een mosin in een burgerauto alleen helaas nog geen ammo , vervolgens op het vliegveld een long range scope gevonden in de hangaar ik loop naar buiten en opeens staat daar een fully geared speler met een sks.

Dus ik typ , yo dude im friendly i got no intentions of shooting you blabla
vervolgens doet hij zijn handen omhoog en voorzichtig loop ik naar hem toe , na een korte chat en wat uitwisselen van spullen zie ik opeens een speler in de radiotower.

Ik en die random dude rennen richting het muurtje en ik schiet steeds wat random schoten richting de tower zodat meneer niet denkt om even zijn hoofd omhoog te doen.

Random dude klimt vervolgens radiotower op en ik hoor schoten , ik ren naar de tower en typ yo dude you allright? Gelukkig leeft hij nog.

Vervolgens bovenaan de toren zo'n 5 minuten gewacht waarna die dude helaas is uitgelogd maar goed daar nog wat eten gevonden.

We besloten toen om naar svetlo te gaan en vlak voor de town ziet hij 2 geared spelers die hij meteen met zijn sks neerschiet.

Beide heren hadden ammo voor mijn mosin dus ik heb nu ongeveer 120 kogels :)
Ben daarna al snel die dude kwijtgeraakt en heb mijn weg vervolgd naar rify om een kijkje te nemen bij het schip.

Dit is mijn eerste friendly encounter met een random speler , Ga dayz echt steeds leuker vinden want je weet nooit wat er gebeurd zo ren je relaxed door de bossen en zo zit je in een vuurgevecht vol adrinaline.

Ff een screenshotje gemaakt voordat ik ging eten. :P
Nu eens even een kijkje nemen bij de boot of ik wat lui kan snipen , uiteraard geen fresh spawns want die hebben toch geen loot die ik wil :P

Jammer dat fraps die screenshots zo lelijk maakt , ingame ziet het er veeeeeeeel mooier uit :S

Ehmm
pi_139347926
Ben al meerdere keren friendly geweest maar werd uiteindelijk altijd kapot geschoten door ze.
Nu is het maar no mercy en new spawns kill ik ook als ze te dichtbij komen en niet weg willen gaan. 2 keer op de kop slaan en je bent out, Hun hebben dikken loot dus voor hun is het win win
  Forum Admin maandag 28 april 2014 @ 19:01:55 #262
58651 crew  murp
murp
pi_139348897
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 18:23 schreef Photomorti het volgende:
-verhaal-

Jammer dat fraps die screenshots zo lelijk maakt , ingame ziet het er veeeeeeeel mooier uit :S

[ afbeelding ]
Leuk verhaal!

Maar met Steam kan je toch gewoon full-sized-screenshot maken?
pi_139348970
quote:
2s.gif Op maandag 28 april 2014 19:01 schreef murp het volgende:

[..]

Leuk verhaal!

Maar met Steam kan je toch gewoon full-sized-screenshot maken?
Ja F12 zelfde kwaliteit als een printscreen als je ze niet upload naar steam that is :)
  Forum Admin maandag 28 april 2014 @ 19:10:31 #264
58651 crew  murp
murp
pi_139349226
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 19:03 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Ja F12 zelfde kwaliteit als een printscreen als je ze niet upload naar steam that is :)
Nee toch? dr is een optie om die screenshot te verbeteren?

quote:
you can save uncompressed screen shots from Steam, it is under settings, in-game.
pi_139349675
quote:
2s.gif Op maandag 28 april 2014 19:10 schreef murp het volgende:

[..]

Nee toch? dr is een optie om die screenshot te verbeteren?

[..]

Ja hij saved ze uncompressed op de PC maar als je hem upload op steam compressed hij wel gewoon dacht ik.
  Forum Admin maandag 28 april 2014 @ 19:28:04 #266
58651 crew  murp
murp
pi_139349783
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 19:24 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Ja hij saved ze uncompressed op de PC maar als je hem upload op steam compressed hij wel gewoon dacht ik.
Ja dat wel :Y, maar daarvoor kan je toch een andere imageuploader gebruiken?
pi_139350005
quote:
2s.gif Op maandag 28 april 2014 19:28 schreef murp het volgende:

[..]

Ja dat wel :Y, maar daarvoor kan je toch een andere imageuploader gebruiken?
Ja klopt :) al gooien de meeste er ook compression op alleen niet zoveel als bij steam
  maandag 28 april 2014 @ 19:37:18 #268
249833 Jotcha
duw eens op mijn neus!
pi_139350115
Leuke verhalen :D Ben benieuwd wat jullie wapenvoorkeur is en waarom? Heb zelf alles gebruikt op de M4 na denk ik :P
pi_139350235
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 19:37 schreef Jotcha het volgende:
Leuke verhalen :D Ben benieuwd wat jullie wapenvoorkeur is en waarom? Heb zelf alles gebruikt op de M4 na denk ik :P
Heb meestal 2 wapens bij: M4A1 en een Mosin met Long Range scope.

M4a1 is best makkelijk te vinden overigens.
  maandag 28 april 2014 @ 19:41:05 #270
249833 Jotcha
duw eens op mijn neus!
pi_139350259
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 19:40 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Heb meestal 2 wapens bij: M4A1 en een Mosin met Long Range scope.

M4a1 is best makkelijk te vinden overigens.
Hoe draag jij je tweede wapen bij je dan?
pi_139350339
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 19:41 schreef Jotcha het volgende:

[..]

Hoe draag jij je tweede wapen bij je dan?
Wapen wat je op je rug wilt gewoon op je rug zetten. Dan het wapen wat je in je hand wil op de grond oppakken met middle mouse button en dan heb je er dus 1 op je rug en 1 in je handen. Moet je wel opletten als je bijv je axe pakt dan dropt hij je primary weapon.

Oh + Als je rennend tegen een ladder oprent en dan omhoog klimt bugged je wapen in je hand en kan je net zo snel rennen als dat je je vuisten omhoog hebt met 2 wapens dus.
pi_139353391
Is de fps in steden bij jullie ook zo dramatisch? ik was gisteren in elektro tijdens een regenbui maar toch wel drops naar 20 fps soms
Ehmm
  maandag 28 april 2014 @ 21:11:23 #273
308981 Narcotical
Best in the World
pi_139353840
Ik speel op een 5 jaar oude PC met alles op very low of disabled en ik heb redelijk wat FPS buiten steden en in steden ~20. Als ik m'n settings ook maar iets hoger zet dan krijg ik 5-10 FPS in steden :'). Dan wordt het een soort DayZ powerpoint presentatie
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_139354838
haha ja ik ken het gevoel :) Met alles op low 15 fps in steden terwijl ik keek naar een pixelmassa :)
Ehmm
  maandag 28 april 2014 @ 22:19:22 #275
249833 Jotcha
duw eens op mijn neus!
pi_139357050
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 19:43 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Wapen wat je op je rug wilt gewoon op je rug zetten. Dan het wapen wat je in je hand wil op de grond oppakken met middle mouse button en dan heb je er dus 1 op je rug en 1 in je handen. Moet je wel opletten als je bijv je axe pakt dan dropt hij je primary weapon.

Oh + Als je rennend tegen een ladder oprent en dan omhoog klimt bugged je wapen in je hand en kan je net zo snel rennen als dat je je vuisten omhoog hebt met 2 wapens dus.
Meh dan kan je nog altijd niet sprinten toch? :P De standaard M4 zoals je 'm vindt is naar mijn weten ronduit slecht, als je maar één wapen hebt zit je dus een tijd met dat ding opgescheept voordat het wat wordt :P
pi_139357223
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 22:19 schreef Jotcha het volgende:

[..]

Meh dan kan je nog altijd niet sprinten toch? :P De standaard M4 zoals je 'm vindt is naar mijn weten ronduit slecht, als je maar één wapen hebt zit je dus een tijd met dat ding opgescheept voordat het wat wordt :P
Toch is het wel lekker om als je een stad gaat looten je een close range wapen hebt.
Daar wil je liever niet rondlopen met een mosin of je moet wel heel veel vertrouwen hebben in je aim wat ik nog niet heb in dayz hehe

Wel droog net ik lag bij die boot bovenaan de rotsen , zaten 3 man op de boot vervolgens kwam er een solo speler die kant op gerend zie ik ze opeens naar beneden rennen achter die gast aan waarna ze hem vervolgens knock out sloegen met vuisten , toen loste ik een schot op 1 van die lui alleen ik miste helaas waarna ze de bossen invluchten.

Ik ben ook maar gelijk ergens anders heengegaan omdat ze me anders zouden flanken :P
Ehmm
pi_139357253
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 22:19 schreef Jotcha het volgende:

[..]

Jawel, Zoals ik net al zei dan moet je gewoon rennend tegen een ladder oplopen en dan is het wapen in je hand geglitched en dan kan je net zo snel rennen als dat je geen wapen vast hebt.

Verder is een standaard M4 echt wel goed hoor als je een beetje kan mikken, Vooral op airports ofzo heb je vaker closerange combat.
  maandag 28 april 2014 @ 22:30:31 #278
249833 Jotcha
duw eens op mijn neus!
pi_139357632
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 22:22 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Toch is het wel lekker om als je een stad gaat looten je een close range wapen hebt.
Daar wil je liever niet rondlopen met een mosin of je moet wel heel veel vertrouwen hebben in je aim wat ik nog niet heb in dayz hehe

Wel droog net ik lag bij die boot bovenaan de rotsen , zaten 3 man op de boot vervolgens kwam er een solo speler die kant op gerend zie ik ze opeens naar beneden rennen achter die gast aan waarna ze hem vervolgens knock out sloegen met vuisten , toen loste ik een schot op 1 van die lui alleen ik miste helaas waarna ze de bossen invluchten.

Ik ben ook maar gelijk ergens anders heengegaan omdat ze me anders zouden flanken :P
Ja klopt, ik denk dat 80-90% van mijn gevechten short range zijn gezien mijn maatjes met mosins rondlopen. Ik loop zelf met de shotgun dan, kan niet wachten tot de nieuwe shotty er is :P
pi_139358257
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 22:30 schreef Jotcha het volgende:

[..]

Ja klopt, ik denk dat 80-90% van mijn gevechten short range zijn gezien mijn maatjes met mosins rondlopen. Ik loop zelf met de shotgun dan, kan niet wachten tot de nieuwe shotty er is :P
Ik vind het herladen nog wel erg klungelig , ik had ook een keer een shotgun en even wat testshots gedaan alleen dat je dan je inventory moet openen en die shells de shotgun in moet slepen hmmm

Maar dit is natuurlijk met een m4 ook zo alleen daar heb je meestal een magazijn in met 30 danwel 40 patronen en die m4 kun je gewoon herhalen zonder inventory in te gaan geloof ik als je F drukt.

Met de mosin net zo , heel paniekerig je inventory openen , eject ammo , ammo weer naar je mosin slepen , load ammo pffff :P maja wel extra spannend haha
Of per ongeluk een blikje opdrinken terwijl je je axe wilt pakken waardoor je vervolgens doodgeslagen word :(

Ben benieuwd wanneer dayz trouwens helemaal af is ik denk dat tegen de tijd dat ze klaar zijn veel spelers alweer uitgekeken zijn.

En waarom hebben ze in godsnaam niet de arma 3 engine gebruikt? De arma 2 engine is al zo oud als mijn oma
Ehmm
  maandag 28 april 2014 @ 22:46:34 #280
249833 Jotcha
duw eens op mijn neus!
pi_139358409
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 22:43 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Ik vind het herladen nog wel erg klungelig , ik had ook een keer een shotgun en even wat testshots gedaan alleen dat je dan je inventory moet openen en die shells de shotgun in moet slepen hmmm

Maar dit is natuurlijk met een m4 ook zo alleen daar heb je meestal een magazijn in met 30 danwel 40 patronen en die m4 kun je gewoon herhalen zonder inventory in te gaan geloof ik als je F drukt.

Met de mosin net zo , heel paniekerig je inventory openen , eject ammo , ammo weer naar je mosin slepen , load ammo pffff :P maja wel extra spannend haha
Of per ongeluk een blikje opdrinken terwijl je je axe wilt pakken waardoor je vervolgens doodgeslagen word :(

Ben benieuwd wanneer dayz trouwens helemaal af is ik denk dat tegen de tijd dat ze klaar zijn veel spelers alweer uitgekeken zijn.

En waarom hebben ze in godsnaam niet de arma 3 engine gebruikt? De arma 2 engine is al zo oud als mijn oma
Daar zijn de snaploaders voor, als je een snaploader hebt kan je ook met R herladen. Wist je dan ook al dat je met de shotgun en blaze met T van firemode kan switchen? Dan vuur je beide kogels in 1 keer af :P En wat de axe betreft: die kan je op je hotbar zetten :)
pi_139358861
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 22:46 schreef Jotcha het volgende:

[..]

Daar zijn de snaploaders voor, als je een snaploader hebt kan je ook met R herladen. Wist je dan ook al dat je met de shotgun en blaze met T van firemode kan switchen? Dan vuur je beide kogels in 1 keer af :P En wat de axe betreft: die kan je op je hotbar zetten :)
AH dat doen die snaploaders dus :P Dan is een shotgun wel erg leuk hehe
Ja daar kwam ik ook pas heel laat achter haha van die hotbar :P

Nog even een plaatje van mijn schip avontuur :P Echt leuk om mensen te begluren die niks in de gaten hebben.

Maar wat nu hmm denk dat ik eens een kijkje ga nemen op de construction site ofzo daar gebeurd vaak wel genoeg.

Ehmm
  maandag 28 april 2014 @ 23:10:25 #282
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_139359516
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 18:23 schreef Photomorti het volgende:
Ik kon het toch niet laten om "heel even" naar het vliegveld te gaan op een low population server.
In svetlo vond ik een mosin in een burgerauto alleen helaas nog geen ammo , vervolgens op het vliegveld een long range scope gevonden in de hangaar ik loop naar buiten en opeens staat daar een fully geared speler met een sks.

Dus ik typ , yo dude im friendly i got no intentions of shooting you blabla
vervolgens doet hij zijn handen omhoog en voorzichtig loop ik naar hem toe , na een korte chat en wat uitwisselen van spullen zie ik opeens een speler in de radiotower.

Ik en die random dude rennen richting het muurtje en ik schiet steeds wat random schoten richting de tower zodat meneer niet denkt om even zijn hoofd omhoog te doen.

Random dude klimt vervolgens radiotower op en ik hoor schoten , ik ren naar de tower en typ yo dude you allright? Gelukkig leeft hij nog.

Vervolgens bovenaan de toren zo'n 5 minuten gewacht waarna die dude helaas is uitgelogd maar goed daar nog wat eten gevonden.

We besloten toen om naar svetlo te gaan en vlak voor de town ziet hij 2 geared spelers die hij meteen met zijn sks neerschiet.

Beide heren hadden ammo voor mijn mosin dus ik heb nu ongeveer 120 kogels :)
Ben daarna al snel die dude kwijtgeraakt en heb mijn weg vervolgd naar rify om een kijkje te nemen bij het schip.

Dit is mijn eerste friendly encounter met een random speler , Ga dayz echt steeds leuker vinden want je weet nooit wat er gebeurd zo ren je relaxed door de bossen en zo zit je in een vuurgevecht vol adrinaline.

Ff een screenshotje gemaakt voordat ik ging eten. :P
Nu eens even een kijkje nemen bij de boot of ik wat lui kan snipen , uiteraard geen fresh spawns want die hebben toch geen loot die ik wil :P

[ afbeelding ]
Da's juist het mooie van het spel. Maar speel je zonder mic ofzo? Omdat je het over typen hebt.
  maandag 28 april 2014 @ 23:19:12 #283
249833 Jotcha
duw eens op mijn neus!
pi_139359875
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 22:55 schreef Photomorti het volgende:

[..]

AH dat doen die snaploaders dus :P Dan is een shotgun wel erg leuk hehe
Ja daar kwam ik ook pas heel laat achter haha van die hotbar :P

Nog even een plaatje van mijn schip avontuur :P Echt leuk om mensen te begluren die niks in de gaten hebben.

Maar wat nu hmm denk dat ik eens een kijkje ga nemen op de construction site ofzo daar gebeurd vaak wel genoeg.

[ afbeelding ]
De berezino construction site is echt een hotspot, 2 spawnplekken in de buurt en 50% van de spawns uit het zuiden komt naar berezino, het eerste wat je tegenkomt is de site dus. We hebben eergister vermodelijk een server vast laten lopen door meer dan 25 lijken daar te maken waardoor we uiteindelijk onszelf dubbel zagen en daarna driedubbel :P genoeg te doen daar dus, hou vooral het strand in de gaten, daar is een spawnpoint.
pi_139360788
Ja ik heb die mic nog bij me nieuwe huis liggen ik zit midden in een verhuizing dus hij zit ergens in een doos maar ik ga deze week over dus dan zoek ik hem even op.

Ik hou er namelijk ook wel van om beetje maf te doen over de mic , beatboxen , rare stemmetjes doen etc.. of gewoon random lullen met mensen in de dayz wereld.

en het is wat handiger dat ik niet hoef stil te staan om wat te kunnen zeggen :P
Ehmm
pi_139360891
Wil je niet eens met andere spelen dan op skype/teamspeak? Desnoods wil ik ook wel een keertje meedoen weer. Zit op NE airport bij svetlo
  maandag 28 april 2014 @ 23:48:34 #286
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_139360936
Klooien met soundboards is trouwens ook geniaal :P

Kan niet wachten tot er auto's zijn, wat ik vroeger deed was door de stad rijden/fietsen met dit keihard op de direct :P

maandag 28 april 2014 @ 23:48:59 #287
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_139360947
quote:
11s.gif Op maandag 28 april 2014 23:47 schreef MineraalWater het volgende:
Wil je niet eens met andere spelen dan op skype/teamspeak? Desnoods wil ik ook wel een keertje meedoen weer. Zit op NE airport bij svetlo
Jij schiet iedereen neer :P
pi_139361040
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 23:48 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Jij schiet iedereen neer :P
:D Bijna iedereen ja vertrouw niemand meer veel te vaak dood gegaan door friendly te doen. Overigens zijn wij meestal met zn 3en 1 long ramge de andere 2 close range
  dinsdag 29 april 2014 @ 00:24:12 #289
249833 Jotcha
duw eens op mijn neus!
pi_139361875
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 23:51 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

:D Bijna iedereen ja vertrouw niemand meer veel te vaak dood gegaan door friendly te doen. Overigens zijn wij meestal met zn 3en 1 long ramge de andere 2 close range
Dat inderdaad :P Het is belangrijk dat je altijd de optie hebt om iemand af te schieten als het nodig is. Verder heb ik geleerd dat vooral russen niet te vertrouwen zijn, duitsers ook niet echt. Britten zijn wel vriendelijker over het algemeen. Bambi's en mensen met weinig gear vragen we meestal gewoon weg te gaan en zo niet gaan ze alsnog dood, alles wat zwaar bewapend is in onze buurt gaat ook dood :P
  dinsdag 29 april 2014 @ 07:37:29 #290
184463 KroodjeBip
Spoordweling
pi_139364575
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 00:24 schreef Jotcha het volgende:

Verder heb ik geleerd dat vooral russen niet te vertrouwen zijn, duitsers ook niet echt. Britten zijn wel vriendelijker over het algemeen.
Hmm, dus het is geen toeval ! :D
  dinsdag 29 april 2014 @ 08:52:35 #291
184463 KroodjeBip
Spoordweling
pi_139365210
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 22:46 schreef Jotcha het volgende:

Wist je dan ook al dat je met de shotgun en blaze met T van firemode kan switchen? Dan vuur je beide kogels in 1 keer af :P
Oh ? Doe je dat met dezelfde toetsen als het Zero-en of ..?
  dinsdag 29 april 2014 @ 11:17:25 #292
249833 Jotcha
duw eens op mijn neus!
pi_139368108
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 08:52 schreef KroodjeBip het volgende:

[..]

Oh ? Doe je dat met dezelfde toetsen als het Zero-en of ..?
Nee firemode is T of F volgens mij, page up en down is zeroing. Je hebt helaas geen indicator van je firemode. En volgens mij heb ik gister met je in een server gezeten als je ook in dayz zo heet :P
  dinsdag 29 april 2014 @ 13:11:20 #293
184463 KroodjeBip
Spoordweling
pi_139371976
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:17 schreef Jotcha het volgende:

[..]

Nee firemode is T of F volgens mij, page up en down is zeroing. Je hebt helaas geen indicator van je firemode. En volgens mij heb ik gister met je in een server gezeten als je ook in dayz zo heet :P
Yup dat was ik :D
Ik was ruim een uur bezig om 3 man te flanken nadat ik hun maatje had omgelegd .. het is solo zoveel moeilijker ...

Thanks voor de tip.
pi_139378856
Kom je dit tegen(Check de kogels):
  dinsdag 29 april 2014 @ 16:40:42 #295
249833 Jotcha
duw eens op mijn neus!
pi_139379212
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 16:32 schreef MineraalWater het volgende:
Kom je dit tegen(Check de kogels):
[ afbeelding ]
Dat gebeurde in de mod ook al :P Wel gekke uitrusting zo, je wapen helemaal 100% in orde maar geen eten en drinken? :P
pi_139379356
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 16:40 schreef Jotcha het volgende:

[..]

Dat gebeurde in de mod ook al :P Wel gekke uitrusting zo, je wapen helemaal 100% in orde maar geen eten en drinken? :P
Net een paar rijstpakken aan een vriend geven heb er nu zelf ook weer. 1 Rijstpak geeft full energized lichtgroen dus. En drinken doe ik altijd uit een waterpomp
pi_139379368
Dat is infinite ammo BTW voor de gene die het niet wisten.
  dinsdag 29 april 2014 @ 16:53:37 #298
249833 Jotcha
duw eens op mijn neus!
pi_139379703
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 16:44 schreef MineraalWater het volgende:
Wist je al dat je ruined ammo kan splitten en blijven splitten? Zo hou je uiteindelijk 1 ruined kogel over en de rest is pristine :P
pi_139380373
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 16:53 schreef Jotcha het volgende:

[..]

Wist je al dat je ruined ammo kan splitten en blijven splitten? Zo hou je uiteindelijk 1 ruined kogel over en de rest is pristine :P
Yup vet handig inderdaad, sommige glitches zijn gewoon super handig (En doen geen harm), andere zijn gewoon ronduit irritant.

Laatst ook weer afgeknald door iemand die in de muur was geglitched en er opeens uitkwam, Dan rage je toch wel even :P
  dinsdag 29 april 2014 @ 17:13:25 #300
184463 KroodjeBip
Spoordweling
pi_139380421
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 16:44 schreef MineraalWater het volgende:
De pepsi blikjes blijken ook infinite te zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')