Spawnen nog niets, nee.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:41 schreef tuut-chips het volgende:
Ik heb sinds twee dagen de SA, maar klopt het dat deer stands bijna nooit loot meer spawnen? Heb er al een stuk of 5 of 6 gecheckt en heb er nog nooit iets in gevonden
dan moet je even een server zoeken die regelmatig restartquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:41 schreef tuut-chips het volgende:
Ik heb sinds twee dagen de SA, maar klopt het dat deer stands bijna nooit loot meer spawnen? Heb er al een stuk of 5 of 6 gecheckt en heb er nog nooit iets in gevonden
Wat noem jij een redelijk goede pc? Ik heb de SA de laatste tijd ook even links laten liggen totdat er meer content is maar de performance is altijd zeer goed te noemen. (bugs aside)quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:21 schreef SherlockHolmes het volgende:
Rust is zoveel beter dan dit FPS vretende bugfestijn.
Ik ben een DayZ-fan, maar de standalone is qua zombies en performance slechter dan de mod.
De rest is overigens wel beter, maar 60FPS op Medium met de SE is onmogelijk voor een redelijk goede PC.
Er is zo'n draadje bij de feedback van SA waarbij ENORM veel meldingen zijn over de performance, mensen met PC's van meer dan ¤1200 hebben zelfs lage FPS in steden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:58 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Wat noem jij een redelijk goede pc? Ik heb de SA de laatste tijd ook even links laten liggen totdat er meer content is maar de performance is altijd zeer goed te noemen. (bugs aside)
vertrouw iedereenquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:44 schreef Elan het volgende:
Ik ga vandaag voor het eerst spelen, nog tips?
Vertrouw niemandquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:44 schreef Elan het volgende:
Ik ga vandaag voor het eerst spelen, nog tips?
I know had al wat Youtubefilmpjes gezien van looters die je vertrouwen winnen en daarna alles pikken.quote:
Behoort nog niet tot de mogelijkheden, je moet een server zoeken die zo leeg mogelijk is. En het liefst ook nog in daglicht en niet s'nachts, is niet goed om DayZ mee te beginnen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee niet.
Ik ga eerst offline is dat een beetje leuk?
Kan ik niet bij jou spelen dan? Ik ken nog niemand die het speelt op dit moment.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:04 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Behoort nog niet tot de mogelijkheden, je moet een server zoeken die zo leeg mogelijk is. En het liefst ook nog in daglicht en niet s'nachts, is niet goed om DayZ mee te beginnen.
Ik speel het bijna niet meer, wacht zelf ook nog op meer content. Maar er dwarrelt hier wel ergens een FOK!dayZ club rond met een Steamgroep, vast mensen die het nog spelen en je wel willen helpen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan ik niet bij jou spelen dan? Ik ken nog niemand die het speelt op dit moment.
Thanks man ga ik daar ff kijkenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:18 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ik speel het bijna niet meer, wacht zelf ook nog op meer content. Maar er dwarrelt hier wel ergens een FOK!dayZ club rond met een Steamgroep, vast mensen die het nog spelen en je wel willen helpen.
http://steamcommunity.com/groups/FOKDAYZ
Die volgens mij
Weet jij überhaupt wel waar alpha voor staat in deze context?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:01 schreef Elan het volgende:
snap ook niet dat ze dit alpha noemen met al die glicthes pffff
Wat bugs her en der, prima maar come on dit slaat alles nog nooit zo'n rukspel gespeeld alles draait en schokt en doet kut niks is natuurlijk en vloeiend.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Weet jij überhaupt wel waar alpha voor staat in deze context?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |