abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136905193

Welkom in het grote DayZ topic!

Welkom in het grote DayZ topic, waar survivalen ingame voorop staat! De bedoeling van DayZ is zolang mogelijk survivalen en alle mooie spullen vinden die je in-game zijn. Ook is het belangrijk dat je een oogje open houd voor andere survivalers, voor bandits en misschien wel een helicopter crash site in de open velden! Het spel bevat nog enkele fouten omdat het nog in de alpha versie is.

Waarmee moet ik beginnen na een verse spawn?

Het is belangrijk dat je weet waar je bent, en dat je jezelf kunt verdedigen tegen zombies en eventuele andere survivalers. Als je spawned staan rechts onderin je beeldscherm, 3 regels met elk een beetje tekst. Als je naar de middelste regel kijkt, kun je zien waar je bent. Als je dan naar een externe map gaat (Klik) kun je zien welke grote stad dichtbij is, en waar jij naartoe kunt lopen om je eerste gear te vinden! :)

Externe maps

Er zijn verschillende externe maps waar je prima op kunt leven als je alleen een GPS gevonden hebt. Enkele goede maps zijn: DayZmap.info, DayZmap.com en DayZdb.com/map, op sommige maps kun je ook zien waar mogelijk voertuigen spawnen, om jezelf nog sneller te kunnen verplaatsen!

Installatie instructies

Andere video's

En alle andere FrankieOnPCin1080p over DayZ. Hij weet exact waar hij mee bezig is. Waard om te bekijken.

Veel succes met survivalen! En veel plezier in dit topic! :)

game on
pi_136905205
Ik heb sinds twee dagen de SA, maar klopt het dat deer stands bijna nooit loot meer spawnen? Heb er al een stuk of 5 of 6 gecheckt en heb er nog nooit iets in gevonden :?
pi_136905794
quote:
99s.gif Op woensdag 19 februari 2014 20:41 schreef tuut-chips het volgende:
Ik heb sinds twee dagen de SA, maar klopt het dat deer stands bijna nooit loot meer spawnen? Heb er al een stuk of 5 of 6 gecheckt en heb er nog nooit iets in gevonden :?
Spawnen nog niets, nee.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_136923622
ik heb de SA ongeveer 3weken nu denk ik.. als ik 2uur gespeeld heb is het veel, wat een saaie bedoeling nu nog :P mja het zal mss ook wel komen omdat nu rust heb uitgevonden, vind ik nu toch een stukje leuker dan dayz :)
  donderdag 20 februari 2014 @ 12:17:48 #5
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_136924496
quote:
99s.gif Op woensdag 19 februari 2014 20:41 schreef tuut-chips het volgende:
dan moet je even een server zoeken die regelmatig restart
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_136941233
godgloeiende godverdomme ik had net mijn shit op orde en toen logde ik in en was ik opeens bovenop een huis geplaatst, gleed langzaam naar beneden en nu ben ik dood :(
pi_136942542
Rust is zoveel beter dan dit FPS vretende bugfestijn.

Ik ben een DayZ-fan, maar de standalone is qua zombies en performance slechter dan de mod.
De rest is overigens wel beter, maar 60FPS op Medium met de SE is onmogelijk voor een redelijk goede PC.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_136944474
quote:
18s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:21 schreef SherlockHolmes het volgende:
Rust is zoveel beter dan dit FPS vretende bugfestijn.

Ik ben een DayZ-fan, maar de standalone is qua zombies en performance slechter dan de mod.
De rest is overigens wel beter, maar 60FPS op Medium met de SE is onmogelijk voor een redelijk goede PC.
Wat noem jij een redelijk goede pc? Ik heb de SA de laatste tijd ook even links laten liggen totdat er meer content is maar de performance is altijd zeer goed te noemen. (bugs aside)
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_136947519
quote:
11s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:58 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

Wat noem jij een redelijk goede pc? Ik heb de SA de laatste tijd ook even links laten liggen totdat er meer content is maar de performance is altijd zeer goed te noemen. (bugs aside)
Er is zo'n draadje bij de feedback van SA waarbij ENORM veel meldingen zijn over de performance, mensen met PC's van meer dan ¤1200 hebben zelfs lage FPS in steden.
-Don Draper
pi_136947556
Ik ga vandaag voor het eerst spelen, nog tips?
blablablabla
  donderdag 20 februari 2014 @ 21:45:34 #11
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_136947676
quote:
17s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:44 schreef Elan het volgende:
vertrouw iedereen
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_136947723
quote:
17s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:44 schreef Elan het volgende:
Vertrouw niemand
pi_136947728
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:45 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

vertrouw iedereen
Nee niet.
Ik ga eerst offline is dat een beetje leuk?
blablablabla
pi_136947778
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:46 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Vertrouw niemand
I know had al wat Youtubefilmpjes gezien van looters die je vertrouwen winnen en daarna alles pikken.
blablablabla
pi_136949452
quote:
16s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:46 schreef Elan het volgende:

[..]

Nee niet.
Ik ga eerst offline is dat een beetje leuk?
Behoort nog niet tot de mogelijkheden, je moet een server zoeken die zo leeg mogelijk is. En het liefst ook nog in daglicht en niet s'nachts, is niet goed om DayZ mee te beginnen. ;)
pi_136950045
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:04 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Behoort nog niet tot de mogelijkheden, je moet een server zoeken die zo leeg mogelijk is. En het liefst ook nog in daglicht en niet s'nachts, is niet goed om DayZ mee te beginnen. ;)
Kan ik niet bij jou spelen dan? Ik ken nog niemand die het speelt op dit moment.
blablablabla
pi_136950554
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:12 schreef Elan het volgende:

[..]

Kan ik niet bij jou spelen dan? Ik ken nog niemand die het speelt op dit moment.
Ik speel het bijna niet meer, wacht zelf ook nog op meer content. Maar er dwarrelt hier wel ergens een FOK!dayZ club rond met een Steamgroep, vast mensen die het nog spelen en je wel willen helpen.

http://steamcommunity.com/groups/FOKDAYZ

Die volgens mij
pi_136950805
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:18 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Ik speel het bijna niet meer, wacht zelf ook nog op meer content. Maar er dwarrelt hier wel ergens een FOK!dayZ club rond met een Steamgroep, vast mensen die het nog spelen en je wel willen helpen.

http://steamcommunity.com/groups/FOKDAYZ

Die volgens mij
Thanks man ga ik daar ff kijken ^O^
blablablabla
pi_136960103
Nou wat een tegenvaller zeg, snap ook niet dat ze dit alpha noemen met al die glicthes pffff . Ik had ruzie met een zombie in een huis plots stond ik dwars door een muur heen weer buiten op straat.

Heb tot nu toe 1 banaan gevonden geen idee nog waar ik kan slapen laat staan een veilige plek om te chillen of wapens.

Zombies staan ook ineens achter je, zelfs binnen in een huis en glitchen dan dwars door de muren en vloer heen, enige wat je kan doen is weer als een debiel wegrennen naar het volgende huis.

Misschien als ik wapens vind dat het dan leuker is want dit is pure aids tot nu toe.

Zijn er safehouses of zo waar je veilig kunt chillen, eten en slapen of chillen jullie gewoon in het bos?
blablablabla
  vrijdag 21 februari 2014 @ 01:17:53 #20
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_136960415
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 01:01 schreef Elan het volgende:
snap ook niet dat ze dit alpha noemen met al die glicthes pffff
Weet jij überhaupt wel waar alpha voor staat in deze context?
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_136960715
Pfffff 2 uur rondgelopen en in circa 50 huisjes 1 banaan en 1 groene posttas gevonden.
Zwemmen ging ook al niet zo heel goed vind er niks aan.
blablablabla
pi_136960738
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 01:17 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Weet jij überhaupt wel waar alpha voor staat in deze context?
Wat bugs her en der, prima maar come on dit slaat alles nog nooit zo'n rukspel gespeeld alles draait en schokt en doet kut niks is natuurlijk en vloeiend.
Zelfs als er een zombie naast je staat denk je meer van uhhhhh ok dan dat je schrikt.
blablablabla
  vrijdag 21 februari 2014 @ 01:42:49 #23
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_136960809
Wat bugs her en der. :') Het spel is nog volop in ontwikkeling man, je weet vantevoren dat je geen gepolijste game aanschaft. En dan nog, bij mij gaat alles prima.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_136960873
Het is een volkomen prul en daar durven ze 23 euro voor te vragen.
Wat mij betreft mogen ze dit niet eens verkopen op Steam het is een absolute schande.

Speelde Minecraft in 2009 dus weet hoe het werkt met een game in ontwikkeling maar dit gaat nergens over.
blablablabla
  vrijdag 21 februari 2014 @ 01:55:00 #25
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_136960974
WARNING: THIS GAME IS EARLY ACCESS ALPHA. PLEASE DO NOT PURCHASE IT UNLESS YOU WANT TO ACTIVELY SUPPORT DEVELOPMENT OF THE GAME AND ARE PREPARED TO HANDLE WITH SERIOUS ISSUES AND POSSIBLE INTERRUPTIONS OF GAME FUNCTIONING.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')