Spawnen nog niets, nee.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:41 schreef tuut-chips het volgende:
Ik heb sinds twee dagen de SA, maar klopt het dat deer stands bijna nooit loot meer spawnen? Heb er al een stuk of 5 of 6 gecheckt en heb er nog nooit iets in gevonden
dan moet je even een server zoeken die regelmatig restartquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:41 schreef tuut-chips het volgende:
Ik heb sinds twee dagen de SA, maar klopt het dat deer stands bijna nooit loot meer spawnen? Heb er al een stuk of 5 of 6 gecheckt en heb er nog nooit iets in gevonden
Wat noem jij een redelijk goede pc? Ik heb de SA de laatste tijd ook even links laten liggen totdat er meer content is maar de performance is altijd zeer goed te noemen. (bugs aside)quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:21 schreef SherlockHolmes het volgende:
Rust is zoveel beter dan dit FPS vretende bugfestijn.
Ik ben een DayZ-fan, maar de standalone is qua zombies en performance slechter dan de mod.
De rest is overigens wel beter, maar 60FPS op Medium met de SE is onmogelijk voor een redelijk goede PC.
Er is zo'n draadje bij de feedback van SA waarbij ENORM veel meldingen zijn over de performance, mensen met PC's van meer dan ¤1200 hebben zelfs lage FPS in steden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:58 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Wat noem jij een redelijk goede pc? Ik heb de SA de laatste tijd ook even links laten liggen totdat er meer content is maar de performance is altijd zeer goed te noemen. (bugs aside)
vertrouw iedereenquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:44 schreef Elan het volgende:
Ik ga vandaag voor het eerst spelen, nog tips?
Vertrouw niemandquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:44 schreef Elan het volgende:
Ik ga vandaag voor het eerst spelen, nog tips?
I know had al wat Youtubefilmpjes gezien van looters die je vertrouwen winnen en daarna alles pikken.quote:
Behoort nog niet tot de mogelijkheden, je moet een server zoeken die zo leeg mogelijk is. En het liefst ook nog in daglicht en niet s'nachts, is niet goed om DayZ mee te beginnen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee niet.
Ik ga eerst offline is dat een beetje leuk?
Kan ik niet bij jou spelen dan? Ik ken nog niemand die het speelt op dit moment.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:04 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Behoort nog niet tot de mogelijkheden, je moet een server zoeken die zo leeg mogelijk is. En het liefst ook nog in daglicht en niet s'nachts, is niet goed om DayZ mee te beginnen.
Ik speel het bijna niet meer, wacht zelf ook nog op meer content. Maar er dwarrelt hier wel ergens een FOK!dayZ club rond met een Steamgroep, vast mensen die het nog spelen en je wel willen helpen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan ik niet bij jou spelen dan? Ik ken nog niemand die het speelt op dit moment.
Thanks man ga ik daar ff kijkenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:18 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ik speel het bijna niet meer, wacht zelf ook nog op meer content. Maar er dwarrelt hier wel ergens een FOK!dayZ club rond met een Steamgroep, vast mensen die het nog spelen en je wel willen helpen.
http://steamcommunity.com/groups/FOKDAYZ
Die volgens mij
Weet jij überhaupt wel waar alpha voor staat in deze context?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:01 schreef Elan het volgende:
snap ook niet dat ze dit alpha noemen met al die glicthes pffff
Wat bugs her en der, prima maar come on dit slaat alles nog nooit zo'n rukspel gespeeld alles draait en schokt en doet kut niks is natuurlijk en vloeiend.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Weet jij überhaupt wel waar alpha voor staat in deze context?
2 tientjes voor een prul is nog steeds teveel.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:09 schreef Quotidien het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe achterlijk ben je nou helemaal, die twee tientjes is ie sowieso waard en je betaalt ook al voor de complete game. Of dacht je dat je bij elke update opnieuw moet dokken? Of dat de game tien jaar in de huidige staat blijft?
Jij bent echt pleuris domquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat bugs her en der, prima maar come on dit slaat alles nog nooit zo'n rukspel gespeeld alles draait en schokt en doet kut niks is natuurlijk en vloeiend.
Zelfs als er een zombie naast je staat denk je meer van uhhhhh ok dan dat je schrikt.
Je weet duidelijk niet wat ALPHA access is. Het houdt niet in dat het spel "her en der" wat bugs heeft. Het houdt in dat het spel bij LANGE NA nog niet af is. Dit soort builds worden normaal gesproken alleen intern bij een developer gebruikt en niet aan het publiek getoond. Het staat ook met fokking koeienletters in Steamquote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee beste man, het spel is mij gewoon enorm tegengevallen. Dat kan en mag toch??
Ik speel momenteel ook Space Engineers:quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je weet duidelijk niet wat ALPHA access is. Het houdt niet in dat het spel "her en der" wat bugs heeft. Het houdt in dat het spel bij LANGE NA nog niet af is. Dit soort builds worden normaal gesproken alleen intern bij een developer gebruikt en niet aan het publiek getoond. Het staat ook met fokking koeienletters in Steam
Nee bent lekker zeker je kan nog niet eens inhoudelijk met argumenten komen ga je in capslock krijsen alsof je een baby bent die zijn zin niet krijgt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:33 schreef Quotidien het volgende:
gewoon negeren moet wel een troll zijn lol
zo dom maak je ze zelden mee
Dayz is volgens mij vooralsnog prima speelbaar. Weet ook niet waar jij kennelijk zo een problemen mee lijkt te hebbenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik speel momenteel ook Space Engineers:
“Space Engineers is in alpha stage of development - this means that the game is still under development and will be improved on a regular basis - through updates that add and polish features and content, optimizations and bug fixes.
Same shit different story and half the price maar wél fatsoenlijk speelbaar en fun. Zelfde met Minecraft. Alpha wil niet zeggen dat het perse ruk hoeft te zijn of een groot foutenfeest.
Maar waarschijnlijk heb ik er dan alsnog teveel verwacht, gezien het prijskaartje en de vergelijking met eerder genoemde games is 23 euro best aan de forse kant toch?![]()
Dat leg ik je toch net uit.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dayz is volgens mij vooralsnog prima speelbaar. Weet ook niet waar jij kennelijk zo een problemen mee lijkt te hebben
SPOILER: Waarschuwing op steamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
Ik heb het niet in caps lock gezet, zo staat het op steam. En met reden. Je bent ook de enige hier met al die bugs, ik heb nergens last van en de meeste spelers ook niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee bent lekker zeker je kan nog niet eens inhoudelijk met argumenten komen ga je in capslock krijsen alsof je een baby bent die zijn zin niet krijgt.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:47 schreef Narcotical het volgende:
Wanneer de makers van het spel je AFRADEN om het spel te kopen omdat het nog vol met bugs zit en bij lange na nog niet af is, wat verwacht je dan helemaal? Ja, de zombies gaan op dit moment door muren. Ja, je valt soms door een muur naar buiten. Maar voor dat soort extreme bugs ben je gewaarschuwd voordat het je het spel kocht toch?
Wat betreft het niet kunnen vinden van loot heb je gewoon pech gehad. Waarschijnlijk ben je op een server geweest die al behoorlijk leeggeloot was en aan een restart toe was. Wanneer ik speel vind ik meestal binnen een half uurtje wel een aantal redelijk dingen om mezelf in leven te houden zoals een bijl, tas en wat eten en drinken etc.Alpha is ook kritiek leveren, de slechte aspecten benoemen he de bugs melden etc.SPOILER: Waarschuwing op steamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarbij heb ik dus 23 euro afgetikt voor een spel waarvan ik hoge verwachtingen had en waar ik zoals gezegd nog geen seconde echt spelplezier aan gehad heb dus laat mij even teleurgesteld zijn ja![]()
Ik blijf het hele idee van de game gewoon geniaal vinden dus wie weet over een jaartje of wat vind ik hem wel tof.blablablabla
volgens mij heb je tot nu toe nog maar één speelsessie gehad. Goede basis om je mening omheen te vormen manquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:14 schreef Elan het volgende:
a is ook kritiek leveren, de slechte aspecten benoemen he de bugs melden etc.
Daarbij heb ik dus 23 euro afgetikt voor een spel waarvan ik hoge verwachtingen had en waar ik zoals gezegd nog geen seconde echt spelplezier aan gehad heb dus laat mij even teleurgesteld zijn ja
Die kritiek moet geleverd worden op het DayZ forum, als je wilt dat er iets aan gedaan wordt. Je kan niet zomaar kritiek op FOK! postten en dan hopen dat door een wonder de devs jou post net onder ogen krijgen. Wij kunnen de game niet voor je fixen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Alpha is ook kritiek leveren, de slechte aspecten benoemen he de bugs melden etc.
Heb je wel uberhaupt research gedaan? Gameplay gechecked, devblogs gelezen e.d? Klinkt nu meer alsof 1 iemand tegen je zei dat DayZ tof was, en dat je het toen maar blind hebt gehaald.quote:Daarbij heb ik dus 23 euro afgetikt voor een spel waarvan ik hoge verwachtingen had en waar ik zoals gezegd nog geen seconde echt spelplezier aan gehad heb dus laat mij even teleurgesteld zijn ja![]()
Misschien Rust wat voor je?quote:Ik blijf het hele idee van de game gewoon geniaal vinden dus wie weet over een jaartje of wat vind ik hem wel tof.
Correct.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
volgens mij heb je tot nu toe nog maar één speelsessie gehad. Goede basis om je mening omheen te vormen man
Neequote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Correct.
Prima basis om je mening te vormen.
Je mag wel commentaar leveren op een Alpha maar jij schijnt te verwachten dat je een game voor je kiezen krijgt waar een of twee foutjes in zitten.quote:Ben alleen al een drie kwartier bezig om een server te joinen vanwege deze bug http://www.reddit.com/r/d(...)_joining_any_server/.
Maar HET IS ALPHA JONGONS GEEN COMMENTAAR LEVEREN.
Ga denk binnenkort ook maar een game releasen en daar 23 euro voor vragen terwijl het nog pure kanker is. Easy money dit dat
Veel Youtubefilmpjes gezien ja ik zag mensen over het algemeen best aardig spelen, alhoewel daar ook wel de nodige kleine glitches naar voren kwamen maar niet zo extreem zoals bijvoorbeeld met het zwemmen mijn god wat faalde dat hard.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:20 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Die kritiek moet geleverd worden op het DayZ forum, als je wilt dat er iets aan gedaan wordt. Je kan niet zomaar kritiek op FOK! postten en dan hopen dat door een wonder de devs jou post net onder ogen krijgen. Wij kunnen de game niet voor je fixen.
[..]
Heb je wel uberhaupt research gedaan? Gameplay gechecked, devblogs gelezen e.d? Klinkt nu meer alsof 1 iemand tegen je zei dat DayZ tof was, en dat je het toen maar blind hebt gehaald.
[..]
Misschien Rust wat voor je?
23 euro voor zo'n prul? Meh.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee
[..]
Je mag wel commentaar leveren op een Alpha maar jij schijnt te verwachten dat je een game voor je kiezen krijgt waar een of twee foutjes in zitten.Als je al die waarschuwen van Steam en de game zelf krijgt en je dat dan alsnog verwacht heb je echt een plaat voor je kop
Maar wat iedereen je verteld, wat je schijnbaar niet aan wilt horen, is dat de game nog vol in development is. Je hebt betaalt voor de volledige versie van de game en die komt pas ergens in 2015 uit. Dat je in de tussentijd mag spelen is gewoon een bonus, daar hoef je geen gebruik van te maken.quote:
Mijn godquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:34 schreef Elan het volgende:
[..]
23 euro voor zo'n prul? Meh.
Hadden ze hem een tientje of minder gemaakt had ik al minder lopen zeiken. Voor wat je uiteindelijk krijgt en kan is het imo een hoop geld.
Zullen we samen tegen de muur praten?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mijn godSnap je het concept nou werkelijk niet? DIT IS GEEN VOLLEDIG SPEL, het is EARLY ACCESS ALPHA. 23,- zal van nu tot de echte release de retail prijs blijven, jij kiest er echter voor om de game nu al te kopen en dan ga je miepen omdat er wat bugs in zitten?
Wat bugs inzittenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mijn godSnap je het concept nou werkelijk niet? DIT IS GEEN VOLLEDIG SPEL, het is EARLY ACCESS ALPHA. 23,- zal van nu tot de echte release de retail prijs blijven, jij kiest er echter voor om de game nu al te kopen en dan ga je miepen omdat er wat bugs in zitten?
doei he, ouwe frustriquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat bugs inzittenhaha
Totaal verneukte gameplay komt meer in de buurt..
Maar hey we zullen zien waar dit spel over pak hem beet 1 of 2 jaar staat.
Ik durf te wedden voor een sixpackie bier naar keuze helemaal nergens omdat de ENGINE NIET DEUGT.
Heeft dus NIETS te maken met een "paar bugs" . Nou dag fanboys veel plezier met je wanproduct verdedigen
Maar hoe komt het dat jij filmpjes van andere mensen hebt gezien en die weinig problemen hadden, en zodra jij gaat spelen heb je compleet verneukte gameplay? Ligt het dan niet meer aan jezelf/je PC?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat bugs inzittenhaha
Totaal verneukte gameplay komt meer in de buurt..
Dit. Wat een gezeik zeg.quote:
Dat is het nu juist, het spel is niet officieel gereleased. Het is in de alpha fase en de developer heeft de mogelijkheid gegeven aan mensen die dat willen om het te testen en zo bij de ontwikkeling betrokken te zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:21 schreef Elan het volgende:
Ga denk binnenkort ook maar een game releasen en daar 23 euro voor vragen terwijl het nog pure kanker is. Easy money dit dat
Haha , nicequote:
Tering, ongesteld?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou dag fanboys veel plezier met je wanproduct verdedigen
Deze manquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou dag fanboys veel plezier met je wanproduct verdedigen
Tja, moeilijk te zeggen hoe ze dat bij Bohemia oplossen, of dat geld gaat naar een DayZ potje, of ze storten zich nu helemaal op het afmaken van Arma3.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:05 schreef Curlbrah het volgende:
Met hoeveel man zitten ze nu in het DayZ dev team? Updates gaan wel vlot maar had er misschien wat meer van verwacht inmiddels als je kijkt hoeveel geld ze binnen hebben gesleept.
En noemt het een flawed concept.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:12 schreef Gremen het volgende:
Dean Hall stopt er iig na dit jaar mee.....
Laat je niet in de maling nemen door dit verschrikkelijk slecht geschreven stukje.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:50 schreef RickoKun het volgende:
DayZ-maker verlaat studioGodverdomme daar gaan mijn euro's.
Laatste pre-alpha game die ik gekocht heb. De Mod is nog vele malen beter dan de SA. En daar heeft ie dan nog 10 maanden de tijd voor.
Ik zie hem niet zo gauw in het eind van het jaar (dus tien maanden) deze game af maken. Al hoop ik het wel natuurlijk, maar hij moet nog superveel implementeren.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:55 schreef Altron het volgende:
[..]
Laat je niet in de maling nemen door dit verschrikkelijk slecht geschreven stukje.
Hij vergeet het belangrijkste te vermelden , dat hij pas aan het eind van het jaar daar stopt.
Dit was overigens allang bekend.
Hier het stukje : http://www.reddit.com/r/d(...)as/cfnmapy?context=3
Ze gaan gewoon verder met het ontwikkelen van de game , dat hij stopt uiteindelijk wil niet zeggen dat de game gelijk de prullenbak in kan.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik zie hem niet zo gauw in het eind van het jaar (dus tien maanden) deze game af maken. Al hoop ik het wel natuurlijk, maar hij moet nog superveel implementeren.
Heb het artikel gelezen, je hebt gelijk, geen reden om zorgen te maken
Je hebt ondanks alle waarschuwingen een aankoop gedaan zonder jezelf ook verder te informeren of ook maar enige tutorials te hebben gekeken. Dan kom je hier huilen en vragen stellen die al duizenden keren zijn beantwoord. Wat wil je nou dat mensen zeggen? Dat je niet dom bent geweest?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:27 schreef Elan het volgende:
Nee beste man, het spel is mij gewoon enorm tegengevallen. Dat kan en mag toch??
Daar kun je idd gewoon niet omheen en als je nu al roept dat het tegenvalt, dan heb je per definitie al niet begrepen wat een Alpha versie uberhaupt is ...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:52 schreef VitaminWater het volgende:
Ik denk niet dat iemand hem echt serieus neemt, dat hoeft ook niet. Ik heb nog nooit zo'n duidelijke disclaimer van Alpha-status gezien als bij DayZ.
Gaan we weer.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:50 schreef RickoKun het volgende:
DayZ-maker verlaat studioGodverdomme daar gaan mijn euro's.
Laatste pre-alpha game die ik gekocht heb. De Mod is nog vele malen beter dan de SA. En daar heeft ie dan nog 10 maanden de tijd voor.
Wel even verder lezen dan hé , had er al op gereageerd , en hij kwam er van terugquote:
Weet ik. Maar Rick gaat het om Rocket, dus als Rocket 2015 pleite gaat krijg je weer precies hetzelfde bericht.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:41 schreef Altron het volgende:
[..]
Wel even verder lezen dan hé , had er al op gereageerd , en hij kwam er van terug
True.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:43 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Weet ik. Maar Rick gaat het om Rocket, dus als Rocket 2015 pleite gaat krijg je weer precies hetzelfde bericht.
Zowieso snap ik niet waarom je zou zeggen dat je een miskoop hebt begaan alleen maar omdat een dev ermee kapt. En dan heb ik het dus nog niet eens over de early-access alpha waar mensen over lopen te klagen.
Beetje miereneukerig maar zit me toch al een tijdje niet lekkerquote:
Kaukasiër, alsjeblieftquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:43 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Weet ik. Maar Rick gaat het om Rocket, dus als Rocket 2015 pleite gaat krijg je weer precies hetzelfde bericht.
Zowieso snap ik niet waarom je zou zeggen dat je een miskoop hebt begaan alleen maar omdat een dev ermee kapt. En dan heb ik het dus nog niet eens over de early-access alpha waar mensen over lopen te klagen.
Illegaal topic titles van het Dayz Forum stelen mag niet!quote:
DayZ-ontwikkelteam wordt twee keer zo grootquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:17 schreef Zith het volgende:
Gewoon wegblijven van vliegvelden, genoeg military bases met loots en minder voorbijgangers.
Wat moet ik nu doen trouwens?Heb op een long range scope alles wat ik wil.
De jacht openen op andere spelers. Wat wil je anders doen als je eenmaal alles al hebt wat je wilt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 48% gewijzigd door Zith op 08-03-2014 10:42:19 ]I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:17 schreef Zith het volgende:
Gewoon wegblijven van vliegvelden, genoeg military bases met loots en minder voorbijgangers.
Wat moet ik nu doen trouwens?Heb op een long range scope alles wat ik wil.
Heb kan op zoek gaan naar STANAG mags (60 rounds voor de M4). Stoere neger btw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jazeker.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:32 schreef Narcotical het volgende:
Wordt er hier nog actief gespeeld?.
Door mij niet iig.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:32 schreef Narcotical het volgende:
Wordt er hier nog actief gespeeld?.
Noem ze eens?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:07 schreef Altron het volgende:
[..]
Door mij niet iig.
Zeer actief gespeeld de eerste maanden , maar was er effe klaar mee.
Probeer het over een tijdje weer effe als er wat meer patches uit zijn.
Heb op dit moment een aantal spellen die ik effe liever speel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |