Je hebt ondanks alle waarschuwingen een aankoop gedaan zonder jezelf ook verder te informeren of ook maar enige tutorials te hebben gekeken. Dan kom je hier huilen en vragen stellen die al duizenden keren zijn beantwoord. Wat wil je nou dat mensen zeggen? Dat je niet dom bent geweest?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:27 schreef Elan het volgende:
Nee beste man, het spel is mij gewoon enorm tegengevallen. Dat kan en mag toch??
Daar kun je idd gewoon niet omheen en als je nu al roept dat het tegenvalt, dan heb je per definitie al niet begrepen wat een Alpha versie uberhaupt is ...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:52 schreef VitaminWater het volgende:
Ik denk niet dat iemand hem echt serieus neemt, dat hoeft ook niet. Ik heb nog nooit zo'n duidelijke disclaimer van Alpha-status gezien als bij DayZ.
Gaan we weer.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:50 schreef RickoKun het volgende:
DayZ-maker verlaat studioGodverdomme daar gaan mijn euro's.
Laatste pre-alpha game die ik gekocht heb. De Mod is nog vele malen beter dan de SA. En daar heeft ie dan nog 10 maanden de tijd voor.
Wel even verder lezen dan hé , had er al op gereageerd , en hij kwam er van terugquote:
Weet ik. Maar Rick gaat het om Rocket, dus als Rocket 2015 pleite gaat krijg je weer precies hetzelfde bericht.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:41 schreef Altron het volgende:
[..]
Wel even verder lezen dan hé , had er al op gereageerd , en hij kwam er van terug
True.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:43 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Weet ik. Maar Rick gaat het om Rocket, dus als Rocket 2015 pleite gaat krijg je weer precies hetzelfde bericht.
Zowieso snap ik niet waarom je zou zeggen dat je een miskoop hebt begaan alleen maar omdat een dev ermee kapt. En dan heb ik het dus nog niet eens over de early-access alpha waar mensen over lopen te klagen.
Beetje miereneukerig maar zit me toch al een tijdje niet lekkerquote:
Kaukasiër, alsjeblieftquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:43 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Weet ik. Maar Rick gaat het om Rocket, dus als Rocket 2015 pleite gaat krijg je weer precies hetzelfde bericht.
Zowieso snap ik niet waarom je zou zeggen dat je een miskoop hebt begaan alleen maar omdat een dev ermee kapt. En dan heb ik het dus nog niet eens over de early-access alpha waar mensen over lopen te klagen.
Illegaal topic titles van het Dayz Forum stelen mag niet!quote:
DayZ-ontwikkelteam wordt twee keer zo grootquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:17 schreef Zith het volgende:
Gewoon wegblijven van vliegvelden, genoeg military bases met loots en minder voorbijgangers.
Wat moet ik nu doen trouwens?Heb op een long range scope alles wat ik wil.
De jacht openen op andere spelers. Wat wil je anders doen als je eenmaal alles al hebt wat je wilt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 48% gewijzigd door Zith op 08-03-2014 10:42:19 ]I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:17 schreef Zith het volgende:
Gewoon wegblijven van vliegvelden, genoeg military bases met loots en minder voorbijgangers.
Wat moet ik nu doen trouwens?Heb op een long range scope alles wat ik wil.
Heb kan op zoek gaan naar STANAG mags (60 rounds voor de M4). Stoere neger btw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jazeker.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:32 schreef Narcotical het volgende:
Wordt er hier nog actief gespeeld?.
Door mij niet iig.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:32 schreef Narcotical het volgende:
Wordt er hier nog actief gespeeld?.
Noem ze eens?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:07 schreef Altron het volgende:
[..]
Door mij niet iig.
Zeer actief gespeeld de eerste maanden , maar was er effe klaar mee.
Probeer het over een tijdje weer effe als er wat meer patches uit zijn.
Heb op dit moment een aantal spellen die ik effe liever speel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |