Das geen excuus voor zo'n slechte progressie. Hoe lang wordt er al aan de standalone gewerkt? Precies. En je infantiele beledigingen houd je maar thuis, knul.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Godverdomme man het is een alpha. Dit was allemaal te verwachten en je kan niet gaan roepen dat je niet bent gewaarschuwd.![]()
wanne kankermongool
Hij snapt het concept van Early Access niet die mongool, dus iedereen zit fout behalve hijzelf.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Godverdomme man het is een alpha. Dit was allemaal te verwachten en je kan niet gaan roepen dat je niet bent gewaarschuwd.![]()
wanne kankermongool
Heb je de roadmap wel gezien van de dev van DayZ? Of roep je maar wat in de leegte in de hoop dat je misschien ergens gelijk in hebt?quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:12 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Das geen excuus voor zo'n slechte progressie.
Da's nice, ik speel zelf nog met een i5. Ik vraag me af en toe echt af waarom ik nog keihard werk voor mn centen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:49 schreef marcooooow het volgende:
[..]
ik heb:
i7 920
660ti
6GB ddr3
kan het de hdd zijn? die hoor ik druk aan de slag als ik het spel speel
ik pis over je gezichtquote:Op zaterdag 19 april 2014 16:28 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Hij snapt het concept van Early Access niet die mongool, dus iedereen zit fout behalve hijzelf.![]()
Maargoed, dat soort dingen uitleggen aan een 12 jarige werkt gewoon niet.
trouwens jouw keuze om je tijd zo te verspillen, je hebt vast niets beters te doenquote:Op zaterdag 19 april 2014 16:28 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Hij snapt het concept van Early Access niet die mongool, dus iedereen zit fout behalve hijzelf.![]()
Maargoed, dat soort dingen uitleggen aan een 12 jarige werkt gewoon niet.
quote:
Ik zit lekker te FOK!ken op mijn vrije zaterdag, jij verspilt hier je tijd door de game af te kraken omdat je te sneu bent om te zien dat het eigenlijk allemaal aan je eigen spul ligt.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:58 schreef marcooooow het volgende:
[..]
trouwens jouw keuze om je tijd zo te verspillen, je hebt vast niets beters te doen
je versterkt alleen de boodschap in mijn vorige post. en wat probeer je hier allemaal mee te bereiken? verspil je nou echt je vrije zaterdag aan mij?quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:00 schreef Chef_M het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
Ik zit lekker te FOK!ken op mijn vrije zaterdag, jij verspilt hier je tijd door de game af te kraken omdat je te sneu bent om te zien dat het eigenlijk allemaal aan je eigen spul ligt.
EDIT: En om op het onderwerp van sneu te blijven, dit ben jij zeker?
http://www.axclub.net/phpbb3/viewtopic.php?f=9&t=27348
En ik heb ook zo weinig te doen dat ik een kijkje nam op je Steam profiel, waar jij letterlijk zegt: 'Rape me'. Volgens mij kan ik inderdaad beter iets anders doen. Lekker terug naar je Minecraft jij.
Jazeker.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:26 schreef marcooooow het volgende:
[..]
je versterkt alleen de boodschap in mijn vorige post. en wat probeer je hier allemaal mee te bereiken? verspil je nou echt je vrije zaterdag aan mij?
Zit die er ook in ?quote:
De controls zijn ff wennen en zeker niet intuitief. Maar als je alles doorhebt valt het mee.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:29 schreef Photomorti het volgende:
Gisteren weer eens dayz geprobeerd nu ik een fatsoenlijke computer heb vervolgens pakte ik per ongeluk een appel op en toen begon de ellende.
Ik probeerde een deur te openen met F en constant kreeg ik 1 of ander achterlijk action menu , geprobeerd die appel op de grond te pleuren maar ik krijg het niet voor elkaar toen maar van ellende gestopt wat een besturing sjonge jonge zit je dan met je gore teringkutappel vast in een huis
Zoals Vitamin al zegt het is eventjes wennen. Deuren openen doe je met middle mousebutton. Als je die appel weg wilt gooien moet je tab doen om in je inventory te komen en dan gewoon eruit te slepen, maar moet je hem wel eerst uit je handen nemen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:29 schreef Photomorti het volgende:
Gisteren weer eens dayz geprobeerd nu ik een fatsoenlijke computer heb vervolgens pakte ik per ongeluk een appel op en toen begon de ellende.
Ik probeerde een deur te openen met F en constant kreeg ik 1 of ander achterlijk action menu , geprobeerd die appel op de grond te pleuren maar ik krijg het niet voor elkaar toen maar van ellende gestopt wat een besturing sjonge jonge zit je dan met je gore teringkutappel vast in een huis
Het is zojuist gelukt thnx!!quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:41 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zoals Vitamin al zegt het is eventjes wennen. Deuren openen doe je met middle mousebutton. Als je die appel weg wilt gooien moet je tab doen om in je inventory te komen en dan gewoon eruit te slepen, maar moet je hem wel eerst uit je handen nemen.
Je kan verder trouwens ook alles veranderen maar als je er even aan gaat wennen is het best logisch
Mooi, behalve dat laaste. Wat je moet proberen te doen is een fireaxe of iig een melee wapen te zoeken/vinden. Fireaxe is 1 hit kill, splitting axe 2 - 3 en de rest is volgensmij allemaal rond de 3 - 6 ofzo.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:56 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Het is zojuist gelukt thnx!!
Vervolgens kwam er een zombie naar me toe en die heb ik serious 2 minuten lang staan slaan met mijn vuisten en toen "You are DEAD" WTF MAN? ik snap er echt de ballen niet van heb als een mongool op die teringzombie lopen inrammen maar ze gaan gewoon niet dood
Je zit dan kan je inderdaad niks doen. Zet trouwens je post-processing uit en check je graphics dan ziet het er veel beter uit en krijg jij waarschijnlijk ook nog een beter FPSquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:53 schreef marcooooow het volgende:
[ afbeelding ]
Kon niets terugdoen nou dan maar opnieuw
Thanks, dit heeft geholpen! Ik merk trouwens wel dat 60FPS de absolute max is, daar boven kom ik gewoon niet terwijl het volgensmij wel zou kunnen. Als ik bijv quality naar beneden zet, dan beginnen de FPS' te stijgen en bij 60 stoppen ze precies.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:01 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Je zit dan kan je inderdaad niks doen. Zet trouwens je post-processing uit en check je graphics dan ziet het er veel beter uit en krijg jij waarschijnlijk ook nog een beter FPS
Waarschijnlijk zal je er nog even aan moeten wennen had ik eerst ook. Probeer het anders even rustig uit even allemaal door een rustige server te joinenquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:04 schreef Photomorti het volgende:
Bedankt voor de tips wederom! Moet wel zeggen het spel ziet er fantastisch uit ik heb 1 x dayz geprobeerd maanden terug maar met alles op low en 25 fps was het toch niet echt tof maar nu kan ik gewoon met bijna alles op high prima spelen en dat geeft het spel wel veel meer sfeer.
Ben trouwens alweer doodIk pakte een soort hark ofzo alleen ik kon er niet mee slaan , ook niet als ik spatie deed ik kon klikken op M1 als wat ik wou maar hij sloeg niet
Vervolgens kon ik hem ook niet mijn inventory uitslepen of opbergen dus heb me maar weer laten doodslaan door een zombie.
Ik snap dat het alpha is maar dit is wel heel buggy allemaal of het zal aan mij liggen :S
En ik had er nog wel zo'n zin in haha nouja ik ga respawnen en ik doe wederom een poging.
Je hebt de kruisboog waar je M4-kijkertjes op kunt meubelen en een geïmproviseerde boog, maar die werkt zo ver ik weet nog niet. Die pijlkokers werken als een soort speedloader.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:36 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Zit die er ook in ?
Ik heb wel iemand met een normale boog gezien en alleen wat pijlen gevonden ... ik vond net zelfs - een werkende - verrekijker
Op experimental niet meer, maar weet niet of dat zo blijft.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:01 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Mooi, behalve dat laaste. Wat je moet proberen te doen is een fireaxe of iig een melee wapen te zoeken/vinden. Fireaxe is 1 hit kill, splitting axe 2 - 3 en de rest is volgensmij allemaal rond de 3 - 6 ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |