Die achtervleugel lijkt veel op de Ferrari-achtervleugels van de afgelopen jaren, met twee van die inkepingen op de bovenste plank en een beetje gekromde onderste plank.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:14 schreef Meike26 het volgende:
Alhoewel de Sauber er qua livery misschien saai uitziet, ziet hij er qua aerodynamica en lijnenspel toch wel agressief uit. Stoere scherpe neus(uitgezonderd z'n pielemuis)
Nee alleen Massa in de Pertrobras maar maar 5 rondjes.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:56 schreef Geralt het volgende:
Is de Martini niet in actie gekomen vandaag?
Ik dacht dat die vandaag zou zijn toch?
Dat was Jeroen Grueter toch...quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:13 schreef Breaker.Faker het volgende:
Zit ik naar de samenvatting te kijken van het ijshockey op ned1. Hoor ik die domme Ronald van Dam commentaar geven blijkbaar heeft hij ook verstand van ijshockey.
Was voor mij gelijk een reden om de tv uit te zetten.
Blijkbaar wil iedereen hem hebben. Ben blij dat Olav Mol het weer doet.
quote:Lotus en Renault hebben aan het begin van de tweede testdag in Bahrein officieel bekendgemaakt dat zij ook in 2014 met elkaar zullen samenwerken. Hier was nog geen formele bevestiging van.
"We zijn blij dat we dit nu officieel bekend kunnen maken, nu het team begonnen is aan de eerste officiële test met de E22", laat Jean-Michel Jalinier, de president van Renault Sport, weten. "De band tussen Enstone en Viry is de afgelopen jaren steeds sterker geworden. Zo hebben we nauw met elkaar samengewerkt aan de nieuwe auto van het team, die technisch veel complexer is dan alle vorige wagens. We hopen dat onze gezamenlijke inspanningen dit jaar, en in de seizoenen die volgen, hun vruchten zullen afwerpen op het circuit."
"Lotus en Renault hebben de afgelopen paar jaar succesvol met elkaar samengewerkt en we kijken ernaar uit om in 2014 met hen door te gaan", deelt Lotus-directeur Matthew Carter mee. "We staan aan het begin van een nieuw tijdperk in de Formule 1, het doet ons goed om hier samen met Renault aan te beginnen."
twitter:redbullracing twitterde op donderdag 20-02-2014 om 08:45:56 Morning from Bahrain. 35 laps done at testing so far. Only 348 laps to go! Playing lap catch up @MercedesAMGF1 @InsideFerrari @McLarenF1 reageer retweet
twitter:MercedesAMGF1 twitterde op donderdag 20-02-2014 om 09:16:29 @redbullracing @InsideFerrari @McLarenF1 Good morning fellow testers.. testing times for everyone. But testing times don’t matter.. right? reageer retweet
Dat deed ie ook al voor de Formule 1 hoor.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:13 schreef Breaker.Faker het volgende:
Zit ik naar de samenvatting te kijken van het ijshockey op ned1. Hoor ik die domme Ronald van Dam commentaar geven blijkbaar heeft hij ook verstand van ijshockey.
Was voor mij gelijk een reden om de tv uit te zetten.
Blijkbaar wil iedereen hem hebben. Ben blij dat Olav Mol het weer doet.
Oke dat weten we nu allemaal wel, en Olly zit er weer. Ik denk dat we nu wel klaar zijn met dat gezeik op van Dam en Sport1. Laten we het gewoon over F1 hebben. Is geweest.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:23 schreef LWD-Godius het volgende:
Als dat zijn ding is dan vind ik het proma maar hij had 0,0 verstand van F1. Schandalig eigenlijk dat Sport1 zo'n iemand als commentator contracteerde.
Want Mol is zo'n expert? Die lult toch ook maar uit z'n nek, maakt continue fouten, ik begrijp die verheerlijking van hem niet zo, wel wat minder slecht dan Van Dam.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:23 schreef LWD-Godius het volgende:
Als dat zijn ding is dan vind ik het prima maar hij had 0,0 verstand van F1. Schandalig eigenlijk dat Sport1 zo'n iemand als commentator contracteerde.
En toch is hij een aantal jaar hoofdredacteur van de formule1 geweest..quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:23 schreef LWD-Godius het volgende:
Als dat zijn ding is dan vind ik het prima maar hij had 0,0 verstand van F1. Schandalig eigenlijk dat Sport1 zo'n iemand als commentator contracteerde.
Dat vind ik juist zo irritant aan Mol, dat domme geblaat! Maar Van Dam is ook niks. Leve de BBC! Helaas maar de helft van de races, de rest moeten we het maar met dat geblaat doen dan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:25 schreef k_man het volgende:
Het zal 'm er wel in zitten dat Van Dam niet zo aangenaam is om naar te luisteren. Mol praat vlotjes door, met hier en daar een grapje of rare uitdrukking, heeft een goede commentaarstem, etc. Dat vinden mensen al snel prettiger dan iemand met een minder fijne stem, die wat aarzelender praat en vooral droge info geeft. Charisma doet een hoop.
Overigens geloof ik wel dat Mol best veel weet van de auto's en de techniek, maar van tactiek en racestrategieën snapt-ie over het algemeen niet zo veel. Van Dam heb ik te weinig gehoord om te kunnen beoordelen of hij dat wel snapt.
Mol zit dit jaar weer op locatie, volgens mij kan dat zo groot verschil maken met die bezemkast waar hij eerst zat.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:30 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat vind ik juist zo irritant aan Mol, dat domme geblaat! Maar Van Dam is ook niks. Leve de BBC! Helaas maar de helft van de races, de rest moeten we het maar met dat geblaat doen dan.
Nou, ik denk niet dat zijn IQ dan ineens hoger wordt als hij uit de kast komt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mol zit dit jaar weer op locatie, volgens mij kan dat zo groot verschil maken met die bezemkast waar hij eerst zat.
Hoofdredacteur is wat anders dan auteur, iedere hoofdredacteur kan daar ook hoofdredacteur worden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:01 schreef LWD-Godius het volgende:
Voor mij een raadsel hoe hij hoofdredacteur van een F1 blad heeft kunnen zijn, veel verstand van techniek had hij namelijk niet (afgaande op wat hij vertelde in de races op sport1, andere sessies keek ik niet omdat ik de races achteraf in HD downloadde). Hij presenteerde ook berichten als nieuwtjes terwijl die informatie soms al weken oud was.
Denk het ook ! mis alleen de eerste paar races en daarna kan ik ze interactief bekijken bij Ziggo !quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:31 schreef Meike26 het volgende:
Vergeet ook niet dat Olav ook steeds minder mee kreeg uit het wereldje omdat hij niet ter plekke was. Daarom begon hij de laatste 2 jaar (ook al bij RTL7) meer over de taktieken te kletsen, makkelijk speculeren en dus tijdvullen.
Nu krijgt hij weer van alles mee, laatste nieuwtjes enzo. Denk dat Olav het heel leuk gaat doen dit jaar
Defineer interactiefquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Denk het ook ! mis alleen de eerste paar races en daarna kan ik ze interactief bekijken bij Ziggo !
Zin an.
ik vind het al fijn dat ik zelf kan schakelen naar welk beeld ik wil .quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Defineer interactief
Tenzij je 4 tvs en kastjes hebt, heb je er niks aan.
De race is dan helaas niet te volgen...quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:18 schreef Joene het volgende:
[..]
ik vind het al fijn dat ik zelf kan schakelen naar welk beeld ik wil .
ik ben gek op onboards namelijk
Oh op internet heb je het commentaar wel onder elke stream ?quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:21 schreef Meike26 het volgende:
Dat viel mij ook tegen. Ze zouden het commentaar moeten plaatsen onder alle streams, niet alleen het hoofdkanaal.
Sport1 ook, tegen belachelijke prijzen online.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:23 schreef LWD-Godius het volgende:
Bij BBC en Sky heb je de mogelijkheid om een picture in picture box linksboven het beeld in te stellen zodat je de normale uitzending ook kan volgen.
Op tv heb je dus op de sport1 kanalen. maar alleen bij de race commentaar.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sport1 ook, tegen belachelijke prijzen online.
En het is of-ofquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Op tv heb je dus op de sport1 kanalen. maar alleen bij de race commentaar.
Bestaat al: http://video.sport1.nl/formule1quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:36 schreef Meike26 het volgende:
Ze zouden echt een F1 abbo moeten introduceren. Alleen sport 1 in de F1 weekenden ZONDER de vrije trainingen (daar valt dan ook wat te halen voor hun). Elke maand heb je max 2 uur kijktijd buiten de F1 uitzendingen. Ga je daar overheen, betaal je normaal tarief van volledig abbo.
dat is er ?quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:36 schreef Meike26 het volgende:
Ze zouden echt een F1 abbo moeten introduceren. Alleen sport 1 in de F1 weekenden ZONDER de vrije trainingen (daar valt dan ook wat te halen voor hun). Elke maand heb je max 2 uur kijktijd buiten de F1 uitzendingen. Ga je daar overheen, betaal je normaal tarief van volledig abbo.
Ja maar dat is weer online, toch ? via tablet, telefoon of pc ? Ik wil gewoon full hd op mijn tv kijken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bestaat al: http://video.sport1.nl/formule1
HDMI kabel in je laptop geen optie?quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:40 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ja maar dat is weer online, toch ? via tablet, telefoon of pc ? Ik wil gewoon op mijn tv kijken.
Sluit je je laptop met hdmi aan op je tvquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:40 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ja maar dat is weer online, toch ? via tablet, telefoon of pc ? Ik wil gewoon op mijn tv kijken.
en bij ziggo kan je ook alleen de race bestellen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:40 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ja maar dat is weer online, toch ? via tablet, telefoon of pc ? Ik wil gewoon full hd op mijn tv kijken.
Dat is nieuw voor mij... link?quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:41 schreef Joene het volgende:
[..]
en bij ziggo kan je ook alleen de race bestellen.
https://www.ziggo.nl/#pro(...)ijden-op-bestelling/quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is nieuw voor mij... link?
7 euro dit jaarquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:47 schreef Meike26 het volgende:
Klopt, maar dat is ook niet goedkoop. ¤ 6,- per race, zonder kwalificatie en je valt ergens halverwege in de voorbeschouwing in.
Als dit technisch mogelijk is, dan moet het toch ook technisch mogelijk zijn voor ziggo/upc/kpn om elk F1 weekend het kanaal open te gooien voor een gereduceerd tarief vergeleken met een vol abonnement?
Als je voor 6 euro een race koopt, waarom is een vol abonnement dan máár ¤ 15,- ? Zodat mensen sneller een abbo nemen ja. Maar de losse prijs is zo uit proporties, dat ze tegen dat tarief eerder klanten zullen trekken als je elke maand ¤ 6,- overmaakt voor alleen de F1 weekenden, met of zonder de vrije trainingen erbij. Zouden ze imo meer poen mee binnenhalen dan nu.
Ja alleen in de zomerstop betaal ik 15 eu terwijl er geen race is. Die maand.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:47 schreef Meike26 het volgende:
Klopt, maar dat is ook niet goedkoop. ¤ 6,- per race, zonder kwalificatie en je valt ergens halverwege in de voorbeschouwing in.
Als dit technisch mogelijk is, dan moet het toch ook technisch mogelijk zijn voor ziggo/upc/kpn om elk F1 weekend het kanaal open te gooien voor een gereduceerd tarief vergeleken met een vol abonnement?
Als je voor 6 euro een race koopt, waarom is een vol abonnement dan máár ¤ 15,- ? Zodat mensen sneller een abbo nemen ja. Maar de losse prijs is zo uit proporties, dat ze tegen dat tarief eerder klanten zullen trekken als je elke maand ¤ 6,- overmaakt voor alleen de F1 weekenden, met of zonder de vrije trainingen erbij. Zouden ze imo meer poen mee binnenhalen dan nu.
Staat nergens dat het enkel de race isquote:
Sommige maanden wel , sommige maanden niet .quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Staat nergens dat het enkel de race is
Maar dit is nog duurder dan een abbo op sport1
Staat er overigens wel :quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Staat nergens dat het enkel de race is
Maar dit is nog duurder dan een abbo op sport1
Even mijzelf quoten...quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:47 schreef Meike26 het volgende:
Klopt, maar dat is ook niet goedkoop. ¤ 6,- per race, zonder kwalificatie en je valt ergens halverwege in de voorbeschouwing in.
Als dit technisch mogelijk is, dan moet het toch ook technisch mogelijk zijn voor ziggo/upc/kpn om elk F1 weekend het kanaal open te gooien voor een gereduceerd tarief vergeleken met een vol abonnement?
Als je voor 6 euro een race koopt, waarom is een vol abonnement dan máár ¤ 15,- ? Zodat mensen sneller een abbo nemen ja. Maar de losse prijs is zo uit proporties, dat ze tegen dat tarief eerder klanten zullen trekken als je elke maand ¤ 6,- overmaakt voor alleen de F1 weekenden, met of zonder de vrije trainingen erbij. Zouden ze imo meer poen mee binnenhalen dan nu.
Als ze het maar niet voor elkaar krijgen om die buitenlandse zenders te blokken tijdens F1quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:30 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Even mijzelf quoten...
Heb zojuist in het contact formulier van Sport 1(rechts op deze pagina) deze bovenstaande mening nogmaals geuit. Gewoon netjes, met begrip voor de commerciele kant van het verhaal, maar met de imo averechtse werking en dat er dan toch wel weer gedownload word of naar BBC & RTL Duitsland word uitgeweken = mislopen van groot potentieel.
RTL en BBC zitten in het basis pakket en hebben gewoon rechten gekocht bij FIA.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ze het maar niet voor elkaar krijgen om die buitenlandse zenders te blokken tijdens F1
en dan xbmc met de plugin ?quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:36 schreef sanger het volgende:
Misschien nog een tip om gratis te kunnen kijken; een Raspberry Pi
Ik dacht dat er een ipblock op zou zitten...quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:40 schreef DenS het volgende:
Sport1 F1 online kan ook, betaal je wel wat.. Dit zou je evt kunnen delen met 4 personen, er mogen namelijk 4 verschillende apparaten en devices gekoppeld worden aan 1 account.
http://video.sport1.nl/formule1
Dat is nog eens een idee Voor ¤ 25,- per jaar een heel seizoen alles. Een clubje van 2,3 of 4 fokkers die gezamenlijk F1 kunnen kijken. Maakt het een stuk schappelijker en haalt mij wel over om dan op tablet of pc te gaan kijkenquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:40 schreef DenS het volgende:
Sport1 F1 online kan ook, betaal je wel wat.. Dit zou je evt kunnen delen met 4 personen, er mogen namelijk 4 verschillende apparaten en devices gekoppeld worden aan 1 account.
http://video.sport1.nl/formule1
Voor hun land wel jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:36 schreef Joene het volgende:
[..]
RTL en BBC zitten in het basis pakket en hebben gewoon rechten gekocht bij FIA.
Ik ben voorquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:41 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat is nog eens een idee Voor ¤ 25,- per jaar een heel seizoen alles. Een clubje van 2,3 of 4 fokkers die gezamenlijk F1 kunnen kijken. Maakt het een stuk schappelijker en haalt mij wel over om dan op tablet of pc te gaan kijken
Keek ene keer in Utrecht, andere keer in Enschedequote:Op donderdag 20 februari 2014 13:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een ipblock op zou zitten...
Maar de kwaliteit is vaak om van te janken...
Waarom mogen ze dat niet? Rai Uno wordt ook af en toe geblokt al was dat voor voetbalwedstrijden van hun nationale elftalquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:35 schreef Meike26 het volgende:
Dat mogen ze niet ! Ik heb de zenders trouwens niet genoemd in de mail, maar dat er genoeg alternatieven zijn naast sport 1 om de race gratis terug te kijken, maar dat de echte fans liever live willen kijken als de prijs oke is.
http://cl.ly/image/2J0E2u2m1l3uquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:47 schreef Nattekat het volgende:
Waar staat dat 6 apparaten gedoe eigenlijk? Het kan niet beperkt worden tot apparaten, enkel tot ip-adressen.
Lijkt me erg fraudegevoelig, op een pc is dit makkelijk te veranderen. Een apparaat op een andere plek wordt niet herkend als nieuw apparaat?quote:
Heb het de vorige seizoen ook gebruikt, zit niet vast aan een IP. Ik ga dit sowieso kopen, dus als er mensen zijn die evt eerst willen proberen en daarna mee doen vind ik ook primaquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lijkt me erg fraudegevoelig, op een pc is dit makkelijk te veranderen. Een apparaat op een andere plek wordt niet herkend als nieuw apparaat?
Er wordt hier al een sport1 abbo gedeeld met anderen die een paar blokken verderop wonen, beiden betalen we 50%.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:54 schreef Meike26 het volgende:
Maar hoe zit dat met 1 race en .. apparaten tegelijk ?
En zouden ze zoiets niet heel snel doorhebben en blokkeren ? Lijkt me niet echt de bedoeling van zo'n abo, meer dat je meerdere schermen bij elkaar hebt of door het hele huis kan kijken. Niet dat je gaat delen met vrienden ?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er wordt hier al een sport1 abbo gedeeld met anderen die een paar blokken verderop wonen, beiden betalen we 50%.
Ik deel m met mn paquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er wordt hier al een sport1 abbo gedeeld met anderen die een paar blokken verderop wonen, beiden betalen we 50%.
Ik ben wel erg benieuwd hoe ze het apparaat scannen, een webpagina heeft maar beperkte informatie en die informatie die je doorgeeft is ook makkelijk te veranderenquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:54 schreef DenS het volgende:
[..]
Heb het de vorige seizoen ook gebruikt, zit niet vast aan een IP. Ik ga dit sowieso kopen, dus als er mensen zijn die evt eerst willen proberen en daarna mee doen vind ik ook prima
Er zijn verschillende plugins die bv Sky F1 hebbenquote:
Dat zou best kunnen maar wat heeft het met corruptie te maken?quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:51 schreef Meike26 het volgende:
Maar Italië heeft corruptie zo ongeveer uitgevonden.
Als Sport1/Ziggo het zover laat komen dat zij BBC of RTL gaan blocken om kijkers naar hun betaalzendertje te halen, hebben ze denk ik een groot probleem. Hoe heette die waakhond ook alweer ?
Sowieso geen fijne reclame voor je bedrijf als er zoiets naar buitenkomt.
Je kunt je PC of tablet ook op je TV weergeven als je een beetje moderne TV hebtquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:41 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat is nog eens een idee Voor ¤ 25,- per jaar een heel seizoen alles. Een clubje van 2,3 of 4 fokkers die gezamenlijk F1 kunnen kijken. Maakt het een stuk schappelijker en haalt mij wel over om dan op tablet of pc te gaan kijken
Weet ikquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:57 schreef sanger het volgende:
[..]
Er zijn verschillende plugins die bv Sky F1 hebben
Sport1 Go?quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er wordt hier al een sport1 abbo gedeeld met anderen die een paar blokken verderop wonen, beiden betalen we 50%.
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen maar wat heeft het met corruptie te maken?
Het gaat om de rechten en uiteindelijk heeft BBC die alleen voor de UK en RTL alleen voor Duitsland.
Op internet bakent BBC het wel af voor hun territorium dus ik vraag me echt af of het klopt wat jij steltquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Volgens mij koop je het niet per land af , maar het uitzendrecht voor jou zender.
Bovendien RTL ontvangt gewoon geld voor het feit dat ziggo ze wil doorgeven.
Dan zou je toch helemaal geen internationale tv of sportwedstrijd uitzendingen meer hebben .quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op internet bakent BBC het wel af voor hun territorium dus ik vraag me echt af of het klopt wat jij stelt
Onzin, maar goed ik ben blij dat ze het (nog) niet blokkeren hoorquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Dan zou je toch helemaal geen internationale tv of sportwedstrijd uitzendingen meer hebben .
Dan heb je gewoon ned 1 tot 3 .
en sbs .
Ik denk ook niet dat het komt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Onzin, maar goed ik ben blij dat ze het (nog) niet blokkeren hoor
Wat zijn dat voor vertikale lappen op de Ferrari, Mercedes en Marussia? Hogere cameraposities?quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:21 schreef nils7 het volgende:
Op GPupdate hebben ze enkele mooie foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is om de snelheid te metenquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:17 schreef Coelho het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor vertikale lappen op de Ferrari, Mercedes en Marussia? Hogere cameraposities?
http://edition.cnn.com/20(...)?sr=sharebar_twitterquote:Bernie Ecclestone backs Vladimir Putin on gay rights issue
By Ben Wyatt, CNN
February 20, 2014 -- Updated 1511 GMT (2311 HKT)
F1 chief Bernie Ecclestone (left) has backed Russia's legislation banning
F1 chief Bernie Ecclestone (left) has backed Russia's legislation banning "gay propaganda" in the presence of minors.
STORY HIGHLIGHTS
Bernie Ecclestone backs Russian President Vladimir Putin on gay rights issue
"I've great admiration for his courage to say what he says," Formula One chief tells CNN
"90% of the world agree with him as well," says Ecclestone ahead of Russia's F1 debut
Ecclestone is cleared by London court Thursday in compensation case
Sochi, Russia (CNN) -- Vilified by the international community for his government's attitude on gay rights, Russian president Vladimir Putin has found himself an ally in Formula One supremo Bernie Ecclestone.
Putin's government, whose recently-introduced anti-gay legislation -- which prohibits spreading so-called "gay" propaganda to minors -- has been a focal point of critics.
Opponents argue that the law enacted last year is in contravention to the spirit of the Olympic Games, with the Winter version being hosted this month by the Russian Black Sea resort of Sochi.
But in an exclusive interview with CNN, Ecclestone says he "completely agrees" with Putin's policy towards homosexuals.
"He hasn't said he doesn't agree (with homosexuality) just that he doesn't want these things publicized to an audience under the age of 18," said Ecclestone, arguing critics had misrepresented Putin.
Can Caterham secure points in 2014?
Will Ferrari's drivers deliver success?
Experience Alonso's world up close
Only fastest will be team number one
"I completely agree with those sentiments and if you took a world census you'd find 90% of the world agree with it as well," added the 83-year-old, who oversees one of the world's most lucrative sports.
The F1 ringmaster last met with Putin in February 2013, when he flew to Sochi to assess construction progress ahead of Russia's debut grand prix.
The Black Sea resort town will stage round 16 of this year's world championship on a circuit that will run around the Olympic Park's facilities.
Ecclestone believes Russia has done a "first-class job" in the new circuit's preparation and a "super job" hosting the Olympics and that more credit should be given to Putin.
"I've great admiration for him and his courage to say what he says," said the octogenarian.
"It may upset a few people but that's how the world is. It's how he sees (the world) and I think he's completely right," Ecclestone added.
The controversial billionaire is due to face trial in Germany, which is scheduled to start in April, accused of making corrupt payments to a banker who worked on the sale of F1 in 2006.
Ecclestone denies the charges, along with those brought against him in a civil case in London, where he was accused of undervaluing the sport of F1 in the same deal.
Ecclestone was cleared in the latter case Thursday, despite being labeled as "not reliable or truthful" by the judge -- who ruled that German company Constantin Medien's claim for compensation was without merit.
Justice Newey said Ecclestone had entered into a "corrupt agreement" with banker Gerhard Gribkowsky in 2005, but the magistrate said no loss to Constantin had been proved, the UK Press Association reported.
Succession planning
With Ecclestone's legal problems casting doubt over his future in F1, the media has been speculating about his possible successors -- with Red Bull team principal Christian Horner and Justin King, chief executive of British supermarket Sainsbury's top of the list.
Ecclestone said it was hard to assess whether they had the right skills needed for the job.
"I've no idea what attributes you'd need," he told CNN. "It's like saying we'd need someone to replace Frank Sinatra, you know? You never know what they'd need to have until they start the role.
"For someone to hold a high position in China or Japan you have to be older than I am -- at least the good thing about that is you're not going to have them for that long!"
This season F1 will see wide-scale changes.
As well as Russia making its debut on the race calendar, the cars will be powered by smaller, V6 hybrid engines that promise greater fuel efficiency.
However, the move away from the loud V8s is a development that concerns Ecclestone, who is worried the sport may lose some of its drama through the subsequent noise reduction.
"I'm not at all happy with the sound of the new engines, to be honest," he said.
"It doesn't sound like F1, but that's my opinion, let's wait and see what the public think."
The system for awarding points to drivers has also been revamped.
The victor in the season-ending Abu Dhabi Grand Prix will now win 50 points compared to the 25 points on offer for each of the other 18 races, and Ecclestone is keen to extend that change to the last three events.
"The reason is simple -- with the calendar as it is the championship could be over by September and if there's another three races to go and a car that looks like it could win easy now -- (the rival cars) if they win two or three races at the end, could win the championship (instead)," said Ecclestone.
"Why should it devalue six races before the end? People will be following like hell to see who's there at the end of the races. Win the last three and you can win the championship, it's a whole different scenario."
Nee hoor, gewoon realistisch (dat de meeste mensen het met putin eens zijn.. .itt nl`se relnichten willen doen geloven. Daarnaast snapt bblijkbaar niemand de wet, lees het hierboven ook nog eens. ..geen enkele reden tot protest lijkt me.. .quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:23 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Ecclestone is helemaal de weg kwijt aan het raken...
[..]
http://edition.cnn.com/20(...)?sr=sharebar_twitter
Dan nog ... hij moet sport en politiek gescheiden houden. Moet je een zien wat er gebeurt als een team of een coureur een politiek geladen uitspraak doet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:49 schreef Marks het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon realistisch (dat de meeste mensen het met putin eens zijn.. .itt nl`se relnichten willen doen geloven. Daarnaast snapt bblijkbaar niemand de wet, lees het hierboven ook nog eens. ..geen enkele reden tot protest lijkt me.. .
Rai (Italie) blokkeert dat soort uitzendingen wel voor het buitenland.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Volgens mij koop je het niet per land af , maar het uitzendrecht voor jou zender.
Bovendien RTL ontvangt gewoon geld voor het feit dat ziggo ze wil doorgeven.
Niets om je zorgen over te maken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:51 schreef Marks het volgende:
En hij maakt zich tenminste druk om het geluid, iets waar ik bij zijn opvolger om vrees wie dat ook gaat zijn.
quote:The noise of F1's new 2014 engines has been a major topic for debate over this winter. With a few teams working on practice starts today, it's given EDD STRAW a chance to get a clear comparison with the old V8 engines, and he's not having it that these new units are a poor relation to their screaming predecessors:
"Just stood a few metres from a Hulkenberg practice start at exit of pitlane. 22 of them on the grid will sound fantastic.
"It's not as piercing a noise as when you stood next to a V8 car making a start, but still very loud. If anything, a fuller noise. You can still feel the rumble in your ribcage.
"I defy those who denounce the engine sound to stand near an F1 car starting properly and not be impressed."
He adds that the Mercedes [pictured] "sounds like a jet!" when charging down the start/finish straight.
Wat is het toch ook een fossiel hè.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:23 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Ecclestone is helemaal de weg kwijt aan het raken...
[..]
http://edition.cnn.com/20(...)?sr=sharebar_twitter
Opzicht niet zo heel vreemd, hij wordt al een aantal jaar door Renault gepusht. Zijn vader zou naar het schijnt een hele dikke meneer zijn bij Renault trucks, of de distributie daarvan.quote:
Doe ik ook niet, maar ecclestone vind geluid tenminste ook een belangrijk ingredient van de f1, dat is goed.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:25 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niets om je zorgen over te maken.
[..]
Aan de andere kant kunnen er dan ook weer een hoop circuits op de kaart gezet worden omdat die nu ivm. geluidsnormen geen F1 mogen organiseren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:51 schreef Marks het volgende:
En hij maakt zich tenminste druk om het geluid, iets waar ik bij zijn opvolger om vrees wie dat ook gaat zijn.
Ik heb dan eventueel ook wel interesse.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:41 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat is nog eens een idee Voor ¤ 25,- per jaar een heel seizoen alles. Een clubje van 2,3 of 4 fokkers die gezamenlijk F1 kunnen kijken. Maakt het een stuk schappelijker en haalt mij wel over om dan op tablet of pc te gaan kijken
Dat ligt in het geval van Zandvoort echt niet alleen aan de geluidseisen hoor...quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:18 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Aan de andere kant kunnen er dan ook weer een hoop circuits op de kaart gezet worden omdat die nu ivm. geluidsnormen geen F1 mogen organiseren.
Zandvoort bijvoorbeeld
Als je XBMC crappy vind..... is nagenoeg HD kwaliteitquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:17 schreef Autostrada het volgende:
Om even in te haken op de live streams, via wiziwig kun je altijd wel een fatsoenlijke stream vinden. Afspelen kun je via een torrent stream programma, dat is beter dan die crappy sites.
Welke plug-in of Add-on gebruik jij dan? Want met Navi-X of Sportsdevil haal ik nog niet eens de kwaliteit van een 240p/360p Youtube filmpje.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:37 schreef sanger het volgende:
[..]
Als je XBMC crappy vind..... is nagenoeg HD kwaliteit
http://www.bbc.com/sport/0/formula1/26293134quote:Problems with hardware and software mean the Renault power-unit is 100-150bhp down on those of rivals Mercedes and Ferrari. Nor are the teams being allowed to do any functionality testing - they are simply running around at reduced power to enable them to learn the basics about their cars.
Renault engine chief Rob White said the company was now at a "respectable opening level of power-unit behaviour with a number of incidents that is understood and manageable, but we're behind where we wanted to be".
White insisted: "We absolutely can catch up and it is my clear determination to do so. And not just catch up but overtake."
However, the manufacturers' engine specifications are to be frozen for the season on 28 February - in seven days' time - after which changes may only be allowed with the permission of governing body the FIA on reliability, cost-saving or safety grounds.
Begin van het seizoen lijkt me (geen idee, nooit meegedaan)quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wanneer gaat de F1 manager weer van start?
nog even geduld hebben. Exacte datum kan ik nog niet geven namelijkquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wanneer gaat de F1 manager weer van start?
Integendeel, gaan heel mak op de bank zitten (rechtop), met knietjes bij elkaar en handen op schoot. En ze zeggen geen woord.quote:
De weekenden die niet op BBC uitgezonden worden, kijk ik op de duitse RTL.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb dan eventueel ook wel interesse.
Al vraag ik mij wel af hoe dat allemaal technisch gaat werken...
Ik kijk nu BBC of crappy livestreams online op mn laptop.
Maar een beetje normale livestream op mn laptop zou een grote verbetering zijn voor de weekenden waarin het niet op BBC is.
Of je kijkt Frans, met Engels commentaar. Zelfs een kind kan dat nog bedenkenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:49 schreef Sinister-D- het volgende:
In België wordt F1 wel nog gewoon uitgezonden, alleen niet op de openbare omroepen maar op de commerciële zender VIER
edit: crap! Niet dus Gaat gezellig worden dan: geen RTL hier, BBC maar de helft van de races, RTBF is in het Frans en ik ga nergens een abbo voor afsluiten Gaat fijn worden met wat streams dan
België weet je nog Hier krijg ik sowieso geen Sport1, en als ik dan ergens een digitaal abbo neem dan is het nog ''maar'' RTL. En dan heb ik nog maar de reguliere uitzendingen in SD zonder extra zaken, dus nee, dat is mij de ¤14,95 p/m niet waard.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:01 schreef Geralt het volgende:
15 euro per maand kan je toch wel missen?
Ik weiger principieel ook te betalen voor F1, maar brakke streams kijken weiger ik principieel nog veel meer.
Dus dan betaal ik die 15 euro maar zonder mokken verder.
Weg principes
Of ik kijk via de Raspberry op de TV naar Sky Dan maar SD zonder te betalen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of je kijkt Frans, met Engels commentaar. Zelfs een kind kan dat nog bedenken
Beeld op tv, geluid van pc. Is toch veel fijnerquote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:07 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Of ik kijk via de Raspberry op de TV naar Sky Dan maar SD zonder te betalen.
Als ik via de Raspberry kijk heb ik toch ook beeld op de TV, en geluid via aangesloten soundbar is toch nog veel fijner. Dan hoef ik ook niet te syncenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beeld op tv, geluid van pc. Is toch veel fijner
Veel zenders die de formule1 uitzenden zitten achter de decoder. Kan je gelijk zien wat ze vragen voor de uitzend rechten voor een normaal tv zender is dit niet te betalen.quote:
Hoe gaat dit dan in zijn werk??quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:07 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Of ik kijk via de Raspberry op de TV naar Sky Dan maar SD zonder te betalen.
In SD...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Als ik via de Raspberry kijk heb ik toch ook beeld op de TV, en geluid via aangesloten soundbar is toch nog veel fijner. Dan hoef ik ook niet te syncen
Maar zal wel zien tegen die tijd......
Heeft dat wiel niet ietwat veel camber?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:36 schreef Kw4Kje het volgende:
[ afbeelding ]
Neus ziet er veel beter uit zo
Toch ¤150 voor een seizoen (ben voor het gemak van 10 maanden uitgegaan)quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:01 schreef Geralt het volgende:
15 euro per maand kan je toch wel missen?
Ik weiger principieel ook te betalen voor F1, maar brakke streams kijken weiger ik principieel nog veel meer.
Dus dan betaal ik die 15 euro maar zonder mokken verder.
Weg principes
Crashter heet datquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:52 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Heeft dat wiel niet ietwat veel camber?
stuurt ook niet echt lekker zo met slechts een voorwiel op de grondquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:52 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Heeft dat wiel niet ietwat veel camber?
Raspberry Pi setje met alle benodigdheden kopen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:56 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Hoe gaat dit dan in zijn werk??
En kabel TV is geen SD?quote:
Kan Navi-x ook gebruikt worden op de pc versie van xbmc? En wat is het verschil tov sports Devil?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:52 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Raspberry Pi setje met alle benodigdheden kopen.
Sluit de boel via HDMI aan.
Vervolgens een speciaal voor RasPi ontwikkelde XBMC als OS op het kaartje zetten. In mijn geval was dat RaspBMC
En dan verschillende Add-ons of Plug-ins installeren.
In het geval van F1 zou ik Navi-x installeren, en/of als alternatief Sportsdevil, maar er zullen vast en zeker nog meer stream-apps zijn.
[..]
En kabel TV is geen SD?
Of moet ik me misschien verheven voelen als ik speciaal voor F1 een abbo moet afsluiten, waar ik alsnog geen HD F1 heb?
Ja, Navi-X draait ook op PC.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:02 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Kan Navi-x ook gebruikt worden op de pc versie van xbmc? En wat is het verschil tov sports Devil?
Stream is nog altijd slechter dan kabel.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:52 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Raspberry Pi setje met alle benodigdheden kopen.
Sluit de boel via HDMI aan.
Vervolgens een speciaal voor RasPi ontwikkelde XBMC als OS op het kaartje zetten. In mijn geval was dat RaspBMC
En dan verschillende Add-ons of Plug-ins installeren.
In het geval van F1 zou ik Navi-x installeren, en/of als alternatief Sportsdevil, maar er zullen vast en zeker nog meer stream-apps zijn.
[..]
En kabel TV is geen SD?
Of moet ik me misschien verheven voelen als ik speciaal voor F1 een abbo moet afsluiten, waar ik alsnog geen HD F1 heb?
En Navi-x is een eigen kanaal ?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ja, Navi-X draait ook op PC.
En Sportsdevil is eigenlijk een oplijsting van streams die beschikbaar zijn op Vipbox, Firstrow, Wiziwig, enzo.......
(En daarna top Gear)quote:Documentary by director Matthew Whiteman. The victory duel for the 1976 Formula 1 Championship has become the stuff of legend. The spectacular battle for supremacy that raged all season between Austrian Niki Lauda and 'True Brit' James Hunt has never been equalled. Could swashbuckling Hunt catch the scientific Lauda? Could Niki overcome an appalling crash to come back from the dead and fight James all the way to the last race of the season? This powerful story captures the heart of the 1970s - told through unseen footage and exclusive interviews with the people who were really there - the team managers, families, journalists and friends who were in the front row of the season that changed Formula 1 forever. Episode: Previously-unseen footage and interviews tell the story of the thrilling duel for the 1976 Formula 1 title between swashbuckling playboy James Hunt and the scientific Niki Lauda.
Nee, Navi-X is eigenlijk een portaal/verzamelplaats waar andere mensen hun kanalen met streams kunnen ''aanmelden''.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:08 schreef Fiorano het volgende:
[..]
En Navi-x is een eigen kanaal ?
Ik heb wel xbmc met sportsdevil maar dat is het dan ook haha
Geluid en beeld apart afspelen in XBMC? Daar heb ik iig nog niet van gehoord. En van Wiziwig heb ik wel al streams afgespeeld, maar of dat torrent weet ik eigenlijk nietquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:58 schreef Breaker.Faker het volgende:
kan je met Raspberry ook torrent stream ontvangen???
Edit: Zelf even op mij pc XBMC met sportdevil installeert http://www.androidminicom(...)ve-streams-via-xbmc/
Ik zie bij sportdevil plug-in de site http://www.wiziwig.tv/ staan die meestal goede stream levert. Beeld deed ik via de pc via een Russische kanaal omdat deze de stream in HD levert en audo stream deed ik van Sky Sports. Maar kan je dit ook doen met Rapsberry pi?
Ik heb ook weleens bij http://www.wiziwig.tv/ een stream gezien van Sport1.
Goeie tip!quote:Op zondag 23 februari 2014 18:42 schreef SiGNe het volgende:
Vanavond op BBC 2 om 20:00: Hunt Vs. Lauda : F1's Greatest racing rivals
[..]
(En daarna top Gear)
Je kunt via XBMC ook Sky F1 kijken als ik het goed begrepen hebquote:Op zondag 23 februari 2014 18:48 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nee, Navi-X is eigenlijk een portaal/verzamelplaats waar andere mensen hun kanalen met streams kunnen ''aanmelden''.
[..]
Geluid en beeld apart afspelen in XBMC? Daar heb ik iig nog niet van gehoord. En van Wiziwig heb ik wel al streams afgespeeld, maar of dat torrent weet ik eigenlijk niet
[..]
Goeie tip!
Deed/doe ik ook voor de FP'squote:Op maandag 24 februari 2014 17:07 schreef sanger het volgende:
[..]
Je kunt via XBMC ook Sky F1 kijken als ik het goed begrepen heb
Als er maar genoeg uitvallen is dat ook nog niet nodig.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:56 schreef sasquatsch het volgende:
Caterham zal wel starten en waarschijnlijk ook finishen. Die zijn tijdens de test best wel betrouwbaar gebleken. Alleen zullen ze waarschijnlijk niet het tempo van de Mercedes en Ferrari teams kunnen bijbenen.
wtf? vroeger hadden ze altijd de beste turbo's en nu maar wat aanklooien, foei, foeiquote:Op maandag 24 februari 2014 16:52 schreef Karstman het volgende:
Renault weken achter op schema: http://www.rtl.nl/(/sport(...)oopt_weken_acher.xml
Weken, betekent dat ze Melbourne als test gaan gebruiken en dus bijna zeker een aantal DNF's of misschien wel DNS?
twitter:OfficialMinis twitterde op maandag 17-02-2014 om 17:07:47 Robin Frijns (@RFrijns) - Caterham F1 Team (@CaterhamF1) - 2014 Mini Version http://t.co/91boCcddrI reageer retweet
Dat is wel even een verschil, goed om te horen dat het dit jaar toch sneller gaat.quote:De bochtensnelheden zullen aanstaand seizoen iets lager liggen, maar de topsnelheden zijn significant hoger. Dat komt doordat de nieuwe auto's minder downforce hebben, in combinatie met een ERS-boost. Fernando Alonso noteerde afgelopen testweek in de oliestaat de hoogste topsnelheid: 336 km/h. Daarmee was de Spanjaard 22 km/h sneller dan de hoogste top van de Grand Prix van Bahrein 2013.
bron
Oke met uitzonderingen.quote:Op dit moment zijn wij niet van Formule 1-niveau, erkende Kobayashi na de eerste testweek in Bahrein tegenover Speed Week. Het is meer van GP2-niveau. We hebben zoveel problemen met de auto en de tijden zijn ongelofelijk langzaam.
bron
quote:Williams has confirmed the appointment of Rob Smedley as Head of Vehicle Performance, a newly created position which will strengthen the trackside team whilst also “supporting the development work back at the factory to help bring more performance to the car throughout the season”.
Rob will be supported by Race Engineers Andrew Murdoch, who is engineer to Felipe Massa, and Jonathan Eddolls, who remains with Valtteri Bottas in 2014.
The team has also hired Richard Lockwood as Head of Race Strategy. He joins the team from Marussia, where he was employed for the last three years. Prior to that he was an engineer with Bridgestone Motorsport.
The team has also announced that Suzie Wolff will be taking part in a couple of free practice sessions this year. It will be interesting to see how she does against the regular drivers in terms of lap time.
Ik vind dat ze lekker bezig zijn bij williams met aantrekken van nieuwe mensen en maken van nieuwe posities. Hopelijk brengt het ze wat, zou het supercool vinden als williams mee kan doen om race overwinningen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:00 schreef sasquatsch het volgende:
Rob Smedley naar Williams als hoofd van 'vehicle performance'
[..]
Dat ga ik aanvragen per 1 september , dan heb je tot eind seizoenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:16 schreef IkWilbert het volgende:
Bij Ziggo, Sport 1 de eerste drie maand voor 5 euro per maand.
https://www.ziggo.nl/#producten/extra-zenders/sport1/
Ik ga dit weer aanvragen, vorig jaar ook gedaan let op, wel op tijd opzeggen.
quote:Het hoofdkanaal Sport1 Select van betaalzender Sport1 is de gehele maand maart gratis voor digitale kijkers. Niet alleen CanalDigitaal maar ook andere tv-aanbieders, waaronder KPN, UPC, Caiway en Zeelandnet gaan de dienst aanbieden. Dat betekent dat voor velen Formule 1 en UEFA Champions League voetbal live te zien is.
Ja leuk dat je dit topic volgt... vorige deel 2 pagina's uitvoerig over gesprokenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:55 schreef Kw4Kje het volgende:
Weet niet of het hier al bekend was
[..]
Geen streams maar op tv via RTL+(of DE hoe dat tegenwoordig heet) en om de week ongeveer BBC.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:29 schreef alwaysonhold het volgende:
Wat voor streams gebruikt iedereen nog meer buiten http://www.wiziwig.tv/broadcast.php?matchid=244405&part=sports om straks de eerste race te volgen?
Meer goede Sky F1 streams, de Duisters zullen het maar alleen over Vettel hebben en hoe slecht die het doen straksquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen streams maar op tv via RTL+(of DE hoe dat tegenwoordig heet) en om de week ongeveer BBC.
Ik vond dit overzichtje:
http://nieuwsuit.com/2014/nieuws-f1-2014-live-kijken-op-tv/
Ah.....tja mijn Duits is te slecht om dat allemaal aan te horenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:47 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Meer goede Sky F1 streams, de Duisters zullen het maar alleen over Vettel hebben en hoe slecht die het doen straks
En dit handige lijstje staat in de OPquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen streams maar op tv via RTL+(of DE hoe dat tegenwoordig heet) en om de week ongeveer BBC.
Ik vond dit overzichtje:
http://nieuwsuit.com/2014/nieuws-f1-2014-live-kijken-op-tv/
De 2de race is 30 maart, niet 24 maartquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:56 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En dit handige lijstje staat in de OP
[ afbeelding ]
Ik kwam ook maar schaamteloos het topic binnenvallen om me te bemoeien met dingen waar ik geen verstand van hebquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:56 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En dit handige lijstje staat in de OP
[ afbeelding ]
gloeiende weer minder BBC races, bernie fuck youquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:56 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En dit handige lijstje staat in de OP
[ afbeelding ]
Nee hoor, vorig jaar werden er ook 9 races door BBC uitgezonden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gloeiende weer minder BBC races, bernie fuck you
eerst waren het er 20, dus toch minder dan eerstquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:18 schreef RJD het volgende:
[..]
Nee hoor, vorig jaar werden er ook 9 races door BBC uitgezonden.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:50 schreef IkWilbert het volgende:
Mooi nieuws voor de Ziggo abonnees, Sport1 in de maand maart ook daar gratis te zien
http://www.totaaltv.nl/ni(...)al-en-formule-1.html
En daarna kan je bij Ziggo een proefabo van 3 maanden nemen voor 5 euro per maand. Na de proefperiode is het abo direct per maand opzegbaar.quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:50 schreef IkWilbert het volgende:
Mooi nieuws voor de Ziggo abonnees, Sport1 in de maand maart ook daar gratis te zien
http://www.totaaltv.nl/ni(...)al-en-formule-1.html
In de afgelopen 6 maanden...quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:09 schreef Nattekat het volgende:
- Per adres kan slechts eenmaal gebruik worden gemaakt van bovenstaand actieaanbod
Zou bijna denken dat het hier na vorig jaar niet doorgaat...
ah, nicequote:Op woensdag 26 februari 2014 10:50 schreef IkWilbert het volgende:
Mooi nieuws voor de Ziggo abonnees, Sport1 in de maand maart ook daar gratis te zien
http://www.totaaltv.nl/ni(...)al-en-formule-1.html
Ah mooi,dan doe ik dat weer. Ben verhuisd en zit meer dan 6 maanden tussenquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:24 schreef RJD het volgende:
[..]
En daarna kan je bij Ziggo een proefabo van 3 maanden nemen voor 5 euro per maand. Na de proefperiode is het abo direct per maand opzegbaar.
Ziggo: https://www.ziggo.nl/#producten/extra-zenders/sport1/
Voorwaarden: https://static.ziggo.nl/i(...)2014_tcm14-45086.pdf
mmmmm, eens kijken wat er nog meer op komt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:24 schreef RJD het volgende:
[..]
En daarna kan je bij Ziggo een proefabo van 3 maanden nemen voor 5 euro per maand. Na de proefperiode is het abo direct per maand opzegbaar.
Ziggo: https://www.ziggo.nl/#producten/extra-zenders/sport1/
Voorwaarden: https://static.ziggo.nl/i(...)2014_tcm14-45086.pdf
En het gros heeft pas in november opgezegd natuurlijk. Dan heb je december, januari, februari.quote:
Jaren 70 look denk ik Maar sowieso williams is erg lekker bezig met het aantrekken van mensen en maken van nieuwe posities, daarnaast de mercedes motor, ik hoop ze mee te zien strijden in de top 8quote:Op donderdag 27 februari 2014 08:26 schreef Meike26 het volgende:
Even wat anders dan het gekibbel over tv en kabelexploos, vanmiddag presentatie Williams-Martini livery
Kan haast niet tegenvallen, niet dat de Williamsen van de afgelopen jaren zo lelijk waren, integendeel. Maar denk dat deze livery symbool gaat staan voor Williams en de terugkeer naar de top !
Maar nog altijd 4 seconden verwijderd van mercedes , tijdens hun snelste lap .quote:Op donderdag 27 februari 2014 08:34 schreef sanger het volgende:
RBR is na 6 rondjes in nu al sneller dan tijdens de hele vorige test
RBR heeft nog wel wat werk te verzettenquote:Op donderdag 27 februari 2014 08:39 schreef Joene het volgende:
Whehehe rosberg in zn installatie lap en eerste getimede ronde, 1 seconde sneller dan de redbull dus
Ja wetende dat de snelste ronde van mercedes nu , 3 seconde langzamer is dan hun snelste run vorige week. Dus dat de mercedes nu niet maximaal ging.quote:Op donderdag 27 februari 2014 08:59 schreef sanger het volgende:
[..]
RBR heeft nog wel wat werk te verzetten
3? Maak daar maar 4,5 seconden van hoor!quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja wetende dat de snelste ronde van mercedes nu , 3 seconde langzamer is dan hun snelste run vorige week. Dus dat de mercedes nu niet maximaal ging.
najah kijk dat dus.quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:22 schreef sanger het volgende:
[..]
3? Maak daar maar 4,5 seconden van hoor!
Snelste run op 22-02-2014: 1.33:283
Snelste run op 27-02-2014: 1.37:722
zou me niet verbazen als hun motor iets tekort komt op de Mercedesquote:Op donderdag 27 februari 2014 09:40 schreef nils7 het volgende:
Is Ferrari aan t sandbaggen of hebben ze weer een draak van een wagen gebouwd...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Perez Force India 1m35.290s Rosberg Mercedes 1m36.624s +1.334 Magnussen McLaren 1m37.825s +2.535 Sutil Sauber 1m37.892s +2.602 Ricciardo Red Bull 1m37.908s +2.618 Bottas Williams 1m38.907s +3.617 Kvyat Toro Rosso 1m39.242s +3.952 Raikkonen Ferrari 1m40.505s +5.215 Maldonado Lotus 1m40.599s +5.309 Chilton Marussia 1m41.073s +5.783 Kobayashi Caterham 1m42.285s +6.995 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Perez Force India 1m35.290s 105 Bottas Williams 1m36.184s +0.894 128 Raikkonen Ferrari 1m36.432s +1.142 54 Rosberg Mercedes 1m36.624s +1.334 89 Sutil Sauber 1m37.700s +2.410 89 Magnussen McLaren 1m37.825s +2.535 109 Ricciardo Red Bull 1m37.908s +2.618 39 Chilton Marussia 1m38.610s +3.320 44 Kvyat Toro Rosso 1m39.242s +3.952 56 Maldonado Lotus 1m40.599s +5.309 31 Kobayashi Caterham 1m42.285s +6.995 19 |
Hoe laat is dat?quote:Op donderdag 27 februari 2014 08:26 schreef Meike26 het volgende:
Even wat anders dan het gekibbel over tv en kabelexploos, vanmiddag presentatie Williams-Martini livery
Kan haast niet tegenvallen, niet dat de Williamsen van de afgelopen jaren zo lelijk waren, integendeel. Maar denk dat deze livery symbool gaat staan voor Williams en de terugkeer naar de top !
Ik kan nu al niet wachten op de do or die acties van Vettel en die chagrijnige kop van hem nadat hij voor de zoveelste keer een vinger op heeft moeten steken die alweer staat voor een uitvalbeurt!quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:25 schreef Joene het volgende:
Het team van Red Bull zou nog steeds kampen met problemen met de koeling.
De temperaturen in de Renault-motor lopen hoger op dan de regerend kampioenen hadden voorzien.
En de V6-turbo is vrij krap in de RB10 verpakt, wat de nodige problemen veroorzaakt.
Das al de tweede keer in 2 weken dat je dat zegt, en toen zei ik ook al dat dat pas in Melbourne zou gebeuren......quote:Op donderdag 27 februari 2014 08:26 schreef Meike26 het volgende:
Even wat anders dan het gekibbel over tv en kabelexploos, vanmiddag presentatie Williams-Martini livery
Kan haast niet tegenvallen, niet dat de Williamsen van de afgelopen jaren zo lelijk waren, integendeel. Maar denk dat deze livery symbool gaat staan voor Williams en de terugkeer naar de top !
Had gelezen dat de nieuwe livery pas in Australië onthuld werd.quote:
ja maar dat hadden ze toen naar 2e testweek in Bahrein gezet, 6 maart, volgens mij ook ergens met een tijd rond 16 of 17 uur. Dat is dus weer terug gezet?quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:48 schreef Rembrand21 het volgende:
[..]
Had gelezen dat de nieuwe livery pas in Australië onthuld werd.
Het zou wel humor zijn wanneer hij na een zeer moeizame seizoensstart toch nog WK kan worden door de dubbele punten in de laatste race.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik kan nu al niet wachten op de do or die acties van Vettel en die chagrijnige kop van hem nadat hij voor de zoveelste keer een vinger op heeft moeten steken die alweer staat voor een uitvalbeurt!
Dit beloofd een mooi seizoen te worden !
Er was toch sprake van dat Bernie de laatste 3 races dubbele punten wil, of was dat een grap? RBR was voor begreep ik.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het zou wel humor zijn wanneer hij na een zeer moeizame seizoensstart toch nog WK kan worden door de dubbele punten in de laatste race.
Laat dat dan ook een les zijn voor de FIA: Hou eens op met regels maken waarmee achteraf het afgelopen seizoen leuker zou zijn geweest.
De laatste race levert dubbele punten op, volgens het huidige plan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er was toch sprake van dat Bernie de laatste 3 races dubbele punten wil, of was dat een grap? RBR was voor begreep ik.
Ik zet er 100 euro op dat dat niet waar is.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:41 schreef alwaysonhold het volgende:
Het gaat de eerste races tussen Hamilton en Rosberg, de rest is veld vulling.
eens. ik verwacht ook veel van Button en Magnussen. De rest komt snelheid tekort, maar wat niet is kan nog komen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik zet er 100 euro op dat dat niet waar is.
dit dusquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:51 schreef Fir3fly het volgende:
Wat mij betreft hebben we nog helemaal niets gezien. Iedereen die denkt nu al voorspellingen te kunnen doen is wat mij betreft of naïef of biased.
Voor Melbourne, en de datum zou 6 maart zijn, iets wat al een week geleden bekend gemaakt zou zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:25 schreef Sinister-D- het volgende:
Voor zover ik weet heeft Williams, sinds de eerste meters van de FW36, gezegd dat de uiteindelijke livery in Melbourne gepresenteerd gaat worden. Via geruchten en dergelijke zijn wel eens andere data naar voren gekomen, maar Williams heeft dat nooit officieel bevestigd.
quote:Williams' new Martini-themed 2014 livery will be unveiled on 6 March, a week before the F1 circus gathers in Melbourne for the season opener.
Initially, it was believed the Grove team would pull the official wraps off its highly-anticipated new title sponsorship deal during Bahrain testing.
But that theory was dismissed on the basis that alcohol advertising is not allowed in Arab countries.
So Speed Week reported that Williams' deal with the iconic Italian vermouth label would be announced on the Wednesday or Thursday of Australian grand prix week.
But according to France's Auto Hebdo, the British team has finally confirmed the real launch date -- March 6, exactly a week before the paddock bursts to life in Melbourne.
ergens na het weekendquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:13 schreef Blijepeen het volgende:
Btw, iemand een idee wanneer de F1 manager 2014 online is?
tot over 2,5 weekquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik zet er 100 euro op dat dat niet waar is.
quote:The FIA is due to make a decision on Friday over whether it will grant a 2015 F1 entry to Gene Haas or the Romanian project fronted by Colin Kolles.
The FIA announced a “call for expression of interest” on December 12, and noted that a decision would be made on February 28 – although it remains to be seen whether that schedule still holds, or if so when the result will be communicated to the world at large.
Haas is tied to Ferrari, and will be able to take advantage of the fact that the FIA is relaxing the rules on sharing technology between teams next season. In effect it means that the NASCAR team co-owner can buy almost everything he needs from Maranello. However, he has to own the IP of his chassis and bodywork.
As revealed here some time ago, the Romanian project is believed to involve state funded backing and is in theory closer to being realised than its American rival. Lotus LMP1/LMP2 constructor Kolles, who ran HRT from his base near Munich, can provide existing race team and manufacturing facilities.
The two candidates paid a $130,000 fee and went through a vetting process which culminated in meetings with key FIA figures on Tuesday of this week. It’s believed that Jean Todt, who incidentally celebrated his birthday on Tuesday, was not directly involved with the meetings.
The original FIA announcement gives some idea of what was discussed: “All applicants will be expected to undergo thorough due diligence. By way of indication only, the applicable selection criteria will include: (a) the technical ability and resources of the team; (b) the ability of the team to raise and maintain sufficient funding to allow participation in the Championship at a competitive level; (c) the team’s experience and human resources; (d) the FIA’s assessment of the value that the candidate may bring to the Championship as a whole.”
The FIA also noted that if no suitable candidate was found no entry would be awarded.
quote:Today is the day on which the specification of the F1 engines of 2014 must be homologated.
What does that mean? Well, homologation is basically another word for “certification” or “accreditation” and means that the engines are given official approval by the FIA. This is achieved by the engine manufacturers each delivering an engine and all auxiliaries to the federation to be a yardstick for the rest of the year. All additional units used this year must be the same specification. The FIA can carry out checks at any time to ensure that the engines are the same.
This presents a problem for Renault because its engines have been suffering from reliability trouble in the tests thus far. The good news is that there is an allowance for reliability problems. The manufacturer writes to the FIA and explains the problem and indicates how this can be solved without an improvement in performance and if the FIA agrees it asks the other manufacturers if they have any objections to a change.
There can be performance changes made this time next year when the engines will be homologated for 2015. There will be a similar opportunity before the start of 2016 as well, although the changes will be more restricted at each stage. In theory this means that performance gaps will narrow and development costs will be contained. Like most things in F1, however, there is always potential for change, based on lobbying. F1 needs to maintain the support of its engine manufacturers and so has to be a little flexible if a car company says it needs change or it will quit. This is obviously controversial, particularly as the federation is run by a Frenchman, and Renault is a French company. The FIA will need to be careful that it does not stir up accusations of favouritism from the rival engine manufacturers who all want to win, competing on a level playing field.
The obvious thing for all of the engine makers is to homologate engines that have the highest spec possible, but the risk is that there will be blow-ups. Reliability fixes can then be applied but World Championship points may be lost in this process. Titles are won and lost over the course of the whole season, so deciding on the spec of engine to homologate is a pretty important decision.
And a bit of a balancing act…
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | Donderdag Vrijdag Zaterdag Zondag Red Bull Daniel Ricciardo Daniel Ricciardo Sebastian Vettel Sebastian Vettel Mercedes Nico Rosberg Lewis Hamilton Nico Rosberg Lewis Hamilton Ferrari Kimi Raikkonen Fernando Alonso Kimi Raikkonen Fernando Alonso Lotus Pastor Maldonado Pastor Maldonado Romain Grosjean Romain Grosjean McLaren Kevin Magnussen Jenson Button Kevin Magnussen Jenson Button Force India Sergio Perez Sergio Perez Nico Hülkenberg Nico Hülkenberg Sauber Adrian Sutil Esteban Gutierrez Adrian Sutil Esteban Gutierrez Toro Rosso Daniil Kvyat Jean-Eric Vergne Daniil Kvyat Jean-Eric Vergne Williams Valtteri Bottas Felipe Massa Felipe Massa Valtteri Bottas Marussia Max Chilton Jules Bianchi Jules Bianchi Max Chilton Caterham Kamui Kobayashi Marcus Ericsson Kamui Kobayashi Marcus Ericsson |
Renault heeft om verlenging van de periode van homologatie gevraagd vanwege de problemen die ze hebben.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:27 schreef sasquatsch het volgende:
Vandaag is ook de homologatie van de motoren. Dat betekent dat elk team een motor met aanverwante onderdelen aan de FIA moet geven, die gebruikt gaat worden om de racemotoren gedurende het seizoen te controleren.
[..]
quote:Feb.28 (GMM) Renault has asked for an extension to Friday's deadline for the development 'freeze' of its troubled turbo V6 power unit.
Actually, the homologation deadline is Friday at mightnight, when the basic performance specifications of Mercedes, Ferrari and Renault's new power units are set to be formally homologated by F1's governing body.
But Auto Motor und Sport reports that Renault, grappling so obviously with its new V6 and related systems, asked the FIA for a postponement of the deadline on Thursday.
Correspondent Michael Schmidt claims Renault, supplier to the reigning world champion team Red Bull and three others, has asked for "two to three" more months to get to the bottom of its technical problems.
Renault's request will be on the agenda at Friday's meeting of the strategy group in London, Schmidt added.
It is reported Renault president Carlos Ghosn has already met with FIA president Jean Todt "to convince him of the seriousness of the situation".
twitter:PeterDWindsor twitterde op vrijdag 28-02-2014 om 13:07:01 Amazing actually to hear tyre squeal in #F1 now; I don't recall that even from the early 1980s (quiet) Renault turbo days. reageer retweet
De Ferrari motor 75 pk minder dan de Mercedes motor.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:02 schreef JohnB52 het volgende:
Olav Mol tweette dat de Renault motoren 160 pk te kort komen op Mercedes...
Sport 1 was vorig jaar ook al eens rond deze tijd zender van de maand. Van wat ik me kan herinneren was het geen hd-kwaliteit maar er kwamen geen banners of dergelijk door het beeld (KPN). Prima te doen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:52 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik zie dat KPN, UPC, Ziggo, Caiway, DELTA, SK Veendam en Canal Digitaal is Sport1 zender van de maand maart.
Ik ben benieuwd of ik Sport1 kan volgen via de volledige scherm en niet waar zo banner ik beeld is. En of het in HD te volgen is.
Normaliter is Sport1 wel HD op kanaal 1&2quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:22 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Sport 1 was vorig jaar ook al eens rond deze tijd zender van de maand. Van wat ik me kan herinneren was het geen hd-kwaliteit maar er kwamen geen banners of dergelijk door het beeld (KPN). Prima te doen.
En caterham dan?quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:57 schreef LWD-Godius het volgende:
Marrusia met de langste- en Force India met de kortste wielbasis:
[ afbeelding ]
X
Lotus staat er ook niet bij.quote:
6 maart.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:46 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Waar blijft die mooie Martini-livery nou?
net snelle ronde neergezet!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Red Bull Dat ziet er wel pijnlijk uit, dat houtje touwtje werk.
SPT / [F1] F1 nieuwtjes topic deel 142: Formula Strap-onquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:24 schreef Rossdale het volgende:
http://www.racingfanatic.(...)reeze-extension.html
Renault heeft uitstel gevraagd op het bevriezen van motor configuraties met 2 tot 3 maanden om de problemen te kunnen oplossen... dat is wel héél pijnlijk.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Sergio Perez Force India-Mercedes 1m35.570s 108 Fernando Alonso Ferrari 1m35.634s +0.064s 122 Daniel Ricciardo Red Bull-Renault 1m35.743s +0.173s 66 Felipe Massa Williams-Mercedes 1m36.507s +0.937s 103 Jenson Button McLaren-Mercedes 1m36.901s +1.331s 52 Jules Bianchi Marussia-Ferrari 1m38.092s +2.522s 75 Lewis Hamilton Mercedes 1m39.041s +3.471s 89 Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Renault 1m39.636s +4.066s 61 Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1m39.976s +4.406s 106 Pastor Maldonado Lotus-Renault 1m41.613s +6.043s 31 Marcus Ericsson Caterham-Renault 1m42.516s +6.946s 55 |
Nog pijnlijker is dat er geen uitstel wordt verleend..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:24 schreef Rossdale het volgende:
http://www.racingfanatic.(...)reeze-extension.html
Renault heeft uitstel gevraagd op het bevriezen van motor configuraties met 2 tot 3 maanden om de problemen te kunnen oplossen... dat is wel héél pijnlijk.
De Porsche LMP1 schijnt anders ook nog behoorlijke problemen met betrouwbaarheid en snelheid te hebben...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:08 schreef Beach het volgende:
Webber gaat zich vast kapot lachen voor de tv.
En Kimi in de Ferrari als ie weer een Lotus lapt..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:08 schreef Beach het volgende:
Webber gaat zich vast kapot lachen voor de tv.
En niet gekregen:quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:24 schreef Rossdale het volgende:
http://www.racingfanatic.(...)reeze-extension.html
Renault heeft uitstel gevraagd op het bevriezen van motor configuraties met 2 tot 3 maanden om de problemen te kunnen oplossen... dat is wel héél pijnlijk.
quote:Verschuiven deadline afgewezen
Vrijdagochtend werd bekend dat Renault om uitstel had gevraagd van de deadline voor het inleveren van de uiteindelijke versie van de nieuwe V6-turbootoren. De Franse motorfabrikant komt vanwege de grote problemen tijd tekort in de ontwikkeling. Renault had daarom gevraagd of de deadline van middernacht 28 februari met twee tot drie maanden kon worden uitgesteld, om zo de problemen beter te kunnen verhelpen. Na deze deadline mag er niets meer worden veranderd aan het vermogen van de motoren.
De Strategy Group, waar ook teams als Mercedes, McLaren en Ferrari deel van uit maakten, gaf geen unanieme goedkeuring voor het verschuiven van de deadline, waardoor ook Renault zich aan de deadline van 28 februari zal moeten houden. Na deze deadline mogen alleen nog wijzigingen aan de motoren worden aangebracht die de veiligheid en/of de betrouwbaarheid van de krachtbron vergroten
nou van mij had die motorenregel wel tot een week na de laatste test mogen zijn. Nu kunnen geen van de leveranciers morgen of vrijdag nog extra data vergaren. Heb toch liever tien competatieve teams en niet vier die max 40 rondjes op volle snelheid kunnen rijden.quote:
Ze mogen wel verbeteringen doorvoeren om de betrouwbaarheid te verbeteren. Alleen geen performance verbeteringen, uitzonderingen daargelaten. Die kunnen volgend jaar weer, want dan begint het hele spelletje opnieuw.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:02 schreef franklop het volgende:
[..]
nou van mij had die motorenregel wel tot een week na de laatste test mogen zijn. Nu kunnen geen van de leveranciers morgen of vrijdag nog extra data vergaren. Heb toch liever tien competatieve teams en niet vier die max 40 rondjes op volle snelheid kunnen rijden.
Nog wel voor de laatste?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:52 schreef Kw4Kje het volgende:
Mooi, dubbele punten regel voor de laatste drie races gaat ook niet door.
Aan de ene kant wel maar die deadline was toch al een tijd bekendquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:02 schreef franklop het volgende:
[..]
nou van mij had die motorenregel wel tot een week na de laatste test mogen zijn. Nu kunnen geen van de leveranciers morgen of vrijdag nog extra data vergaren. Heb toch liever tien competatieve teams en niet vier die max 40 rondjes op volle snelheid kunnen rijden.
Helaas wel.quote:
Zie http://www.gpupdate.net/n(...)drie-races-sneuvelt/quote:Het voorstel van Formule 1-baas Bernie Ecclestone om in de laatste drie races van het jaar dubbele punten uit te reiken, in plaats van in alleen de seizoensafsluiter, heeft het vrijdag niet gehaald.
Vraag maar aan Meike 26quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:46 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Waar blijft die mooie Martini-livery nou?
iedereen zal er wel bij zijn, maar het snelheidsverschil zal in de eerste wedstrijden wat groter zijn dan normaalquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:09 schreef Ferry_76 het volgende:
Met de 107% regel zou het zo maar eens kunnen gebeuren dat we de eerste races wel een hele kleine startgrid gaan hebben..
Dat zal wel meevallen. Misschien dat Caterham wat moeite heeft, maar ook dat betwijfel ik. Ik denk wel dat we veel uitvallers krijgen de eerste races.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:09 schreef Ferry_76 het volgende:
Met de 107% regel zou het zo maar eens kunnen gebeuren dat we de eerste races wel een hele kleine startgrid gaan hebben..
Bij HRT is eerder al eens bij de start van het seizoen door de vingers gekeken. Zal nu niet anders zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:09 schreef Ferry_76 het volgende:
Met de 107% regel zou het zo maar eens kunnen gebeuren dat we de eerste races wel een hele kleine startgrid gaan hebben..
Maar dan zaten ze tijdens de vrije trainingen wel binnen de 107% procent; als een team of rijder dat tijdens die drie sessies niet lukt dan heeft hij wel een probleem als hij ook buiten de 107% kwalificeert.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:57 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Bij HRT is eerder al eens bij de start van het seizoen door de vingers gekeken. Zal nu niet anders zijn.
Als ik me niet vergis is HRT 2x van hun 3 jarig bestaan geweigerd te starten in Melbourne. Waarbij de 107% regel in 2010 nog niet was herinstalleert.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:57 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Bij HRT is eerder al eens bij de start van het seizoen door de vingers gekeken. Zal nu niet anders zijn.
quote:Red Bull ontkent woede-uitbarsting Sebastian Vettel op komische wijze
Het Red Bull F1 Team heeft de geruchten over een woede-uitbarsting van Sebastian Vettel tijdens de laatste testdag in Jerez de la Frontera naar het rijk der fabelen verwezen. De BBC meldde eerder deze week dat de regerend wereldkampioen tijdens de slotdag van de eerste testweek woedend uit zijn auto was gestapt en weigerde verder te rijden totdat de problemen zouden zijn opgelost. Deze uitbarsting zou de oorzaak zijn van het vroegtijdig afblazen van de eerste test, aldus de Britse zender.
Op de eigen website plaatste de Red Bull Spy het volgende komisch verhaal: “Ons favoriete gerucht van vandaag gaat over Seb, die in Jerez woedend was, weigerde de auto te besturen omdat hij niet goed was, en de deur uit zou zijn gestormd. Een grote nieuwszender plaatste vanmorgen dit bericht, samen met de zin: 'niemand buiten het team weet of dit daadwerkelijk heeft plaatsgevonden, en de mensen van binnen het team zullen het niet zeggen'.”
“Misschien kan het kloppen. Misschien is de viervoudig wereldkampioen echt een schreeuwende primadonna geworden. Misschien gebeurde dit echt: hij sprong uit de auto en begon te schuimbekken. Hij maakte een zeer onbeleefd gebaar naar Adrian, snauwde naar Rocky en sloeg Ole voordat hij de garage uit stormde, zadelde zijn eenhoorn op en reed naar Zwitserland. Ondertussen verloor Adrian zijn exemplaar van de Illustrated Junior Encyclopaedia of Motorsport en zei dat hij zonder dat boek niet kan ontwerpen. De mokkende Daniel haalt bij iedereen het plezier weg, Dr. Marko heeft besloten terug te keren naar zijn roots en is dubstep producer geworden onder de straatnaam DJ Graz en Christian was altijd al meer geïnteresseerd in straatkunst dan in de Formule 1.”
“Misschien is dit gebeurd. Misschien is het enkel een gerucht. Niemand buiten het team weet of dit daadwerkelijk heeft plaatsgevonden, en de mensen van binnen het team zullen het niet zeggen...
Tevens ook een sneer naar Alonso volgens mij, die wordt ook vaker een heethoofd en "Primadonna" genoemd.quote:
BBC is toch aardig betrouwbaar wel een beetje "biased" maar ik kan me best voorstellen dat Vettel in woede is uitgebarstenquote:
Als je de foto van F1today ziet van vandaag van Vettel, staat zijn gezicht op onweer modus. De man is gewoon geen tegenslag meer gewend, dit gaat een boeiend jaar worden.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
BBC is toch aardig betrouwbaar wel een beetje "biased" maar ik kan me best voorstellen dat Vettel in woede is uitgebarsten
Als ik Vettel was zou ik daar ook niet lachend rondlopen. Hij heeft vier titels achter elkaar gewonnen en natuurlijk wil hij er meer.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:20 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Als je de foto van F1today ziet van vandaag van Vettel, staat zijn gezicht op onweer modus. De man is gewoon geen tegenslag meer gewend, dit gaat een boeiend jaar worden.
Als je maar gezond bent, zie the Schuquote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:46 schreef Geralt het volgende:
Whehehe
Wat ben ik blij dat ik Vettel niet ben
Andersom geldt hetzelfde denk ikquote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:46 schreef Geralt het volgende:
Whehehe
Wat ben ik blij dat ik Vettel niet ben
Nou dat weet ik niet; hij heeft Brennie nooit gezien natuurlijkquote:
Ja dat wordt nooits meer watquote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je maar gezond bent, zie the Schu
Wij ook niet!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet; hij heeft Brennie nooit gezien natuurlijk
Had je vroeger beter op moeten lettenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |