Rai (Italie) blokkeert dat soort uitzendingen wel voor het buitenland.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Volgens mij koop je het niet per land af , maar het uitzendrecht voor jou zender.
Bovendien RTL ontvangt gewoon geld voor het feit dat ziggo ze wil doorgeven.
Niets om je zorgen over te maken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:51 schreef Marks het volgende:
En hij maakt zich tenminste druk om het geluid, iets waar ik bij zijn opvolger om vrees wie dat ook gaat zijn.
quote:The noise of F1's new 2014 engines has been a major topic for debate over this winter. With a few teams working on practice starts today, it's given EDD STRAW a chance to get a clear comparison with the old V8 engines, and he's not having it that these new units are a poor relation to their screaming predecessors:
"Just stood a few metres from a Hulkenberg practice start at exit of pitlane. 22 of them on the grid will sound fantastic.
"It's not as piercing a noise as when you stood next to a V8 car making a start, but still very loud. If anything, a fuller noise. You can still feel the rumble in your ribcage.
"I defy those who denounce the engine sound to stand near an F1 car starting properly and not be impressed."
He adds that the Mercedes [pictured] "sounds like a jet!" when charging down the start/finish straight.
Wat is het toch ook een fossiel hè.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:23 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Ecclestone is helemaal de weg kwijt aan het raken...
[..]
http://edition.cnn.com/20(...)?sr=sharebar_twitter
Opzicht niet zo heel vreemd, hij wordt al een aantal jaar door Renault gepusht. Zijn vader zou naar het schijnt een hele dikke meneer zijn bij Renault trucks, of de distributie daarvan.quote:
Doe ik ook niet, maar ecclestone vind geluid tenminste ook een belangrijk ingredient van de f1, dat is goed.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:25 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niets om je zorgen over te maken.
[..]
Aan de andere kant kunnen er dan ook weer een hoop circuits op de kaart gezet worden omdat die nu ivm. geluidsnormen geen F1 mogen organiseren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:51 schreef Marks het volgende:
En hij maakt zich tenminste druk om het geluid, iets waar ik bij zijn opvolger om vrees wie dat ook gaat zijn.
Ik heb dan eventueel ook wel interesse.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:41 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat is nog eens een ideeVoor ¤ 25,- per jaar een heel seizoen alles. Een clubje van 2,3 of 4 fokkers die gezamenlijk F1 kunnen kijken. Maakt het een stuk schappelijker en haalt mij wel over om dan op tablet of pc te gaan kijken
![]()
Dat ligt in het geval van Zandvoort echt niet alleen aan de geluidseisen hoor...quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:18 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Aan de andere kant kunnen er dan ook weer een hoop circuits op de kaart gezet worden omdat die nu ivm. geluidsnormen geen F1 mogen organiseren.
Zandvoort bijvoorbeeld
Als je XBMC crappy vind..... is nagenoeg HD kwaliteitquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:17 schreef Autostrada het volgende:
Om even in te haken op de live streams, via wiziwig kun je altijd wel een fatsoenlijke stream vinden. Afspelen kun je via een torrent stream programma, dat is beter dan die crappy sites.
Welke plug-in of Add-on gebruik jij dan? Want met Navi-X of Sportsdevil haal ik nog niet eens de kwaliteit van een 240p/360p Youtube filmpje.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:37 schreef sanger het volgende:
[..]
Als je XBMC crappy vind..... is nagenoeg HD kwaliteit
http://www.bbc.com/sport/0/formula1/26293134quote:Problems with hardware and software mean the Renault power-unit is 100-150bhp down on those of rivals Mercedes and Ferrari. Nor are the teams being allowed to do any functionality testing - they are simply running around at reduced power to enable them to learn the basics about their cars.
Renault engine chief Rob White said the company was now at a "respectable opening level of power-unit behaviour with a number of incidents that is understood and manageable, but we're behind where we wanted to be".
White insisted: "We absolutely can catch up and it is my clear determination to do so. And not just catch up but overtake."
However, the manufacturers' engine specifications are to be frozen for the season on 28 February - in seven days' time - after which changes may only be allowed with the permission of governing body the FIA on reliability, cost-saving or safety grounds.
Begin van het seizoen lijkt me (geen idee, nooit meegedaan)quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wanneer gaat de F1 manager weer van start?
nog even geduld hebben. Exacte datum kan ik nog niet geven namelijkquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wanneer gaat de F1 manager weer van start?
Integendeel, gaan heel mak op de bank zitten (rechtop), met knietjes bij elkaar en handen op schoot. En ze zeggen geen woord.quote:
De weekenden die niet op BBC uitgezonden worden, kijk ik op de duitse RTL.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb dan eventueel ook wel interesse.
Al vraag ik mij wel af hoe dat allemaal technisch gaat werken...
Ik kijk nu BBC of crappy livestreams online op mn laptop.
Maar een beetje normale livestream op mn laptop zou een grote verbetering zijn voor de weekenden waarin het niet op BBC is.
Of je kijkt Frans, met Engels commentaar. Zelfs een kind kan dat nog bedenkenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:49 schreef Sinister-D- het volgende:
In België wordt F1 wel nog gewoon uitgezonden, alleen niet op de openbare omroepen maar op de commerciële zender VIER
edit: crap! Niet dusGaat gezellig worden dan: geen RTL hier, BBC maar de helft van de races, RTBF is in het Frans en ik ga nergens een abbo voor afsluiten
Gaat fijn worden met wat streams dan
![]()
België weet je nogquote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:01 schreef Geralt het volgende:
15 euro per maand kan je toch wel missen?
Ik weiger principieel ook te betalen voor F1, maar brakke streams kijken weiger ik principieel nog veel meer.
Dus dan betaal ik die 15 euro maar zonder mokken verder.
Weg principes
Of ik kijk via de Raspberry op de TV naar Skyquote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of je kijkt Frans, met Engels commentaar. Zelfs een kind kan dat nog bedenken
Beeld op tv, geluid van pc. Is toch veel fijnerquote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:07 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Of ik kijk via de Raspberry op de TV naar SkyDan maar SD zonder te betalen.
Als ik via de Raspberry kijk heb ik toch ook beeld op de TV, en geluid via aangesloten soundbar is toch nog veel fijner. Dan hoef ik ook niet te syncenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beeld op tv, geluid van pc. Is toch veel fijner
Veel zenders die de formule1 uitzenden zitten achter de decoder. Kan je gelijk zien wat ze vragen voor de uitzend rechten voor een normaal tv zender is dit niet te betalen.quote:
Hoe gaat dit dan in zijn werk??quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:07 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Of ik kijk via de Raspberry op de TV naar SkyDan maar SD zonder te betalen.
In SD...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Als ik via de Raspberry kijk heb ik toch ook beeld op de TV, en geluid via aangesloten soundbar is toch nog veel fijner. Dan hoef ik ook niet te syncen
Maar zal wel zien tegen die tijd......
Heeft dat wiel niet ietwat veel camber?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:36 schreef Kw4Kje het volgende:
[ afbeelding ]
Neus ziet er veel beter uit zo
Toch ¤150 voor een seizoen (ben voor het gemak van 10 maanden uitgegaan)quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:01 schreef Geralt het volgende:
15 euro per maand kan je toch wel missen?
Ik weiger principieel ook te betalen voor F1, maar brakke streams kijken weiger ik principieel nog veel meer.
Dus dan betaal ik die 15 euro maar zonder mokken verder.
Weg principes
Crashter heet datquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:52 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Heeft dat wiel niet ietwat veel camber?
stuurt ook niet echt lekker zo met slechts een voorwiel op de grondquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:52 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Heeft dat wiel niet ietwat veel camber?
Raspberry Pi setje met alle benodigdheden kopen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:56 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Hoe gaat dit dan in zijn werk??
En kabel TV is geen SD?quote:
Kan Navi-x ook gebruikt worden op de pc versie van xbmc? En wat is het verschil tov sports Devil?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:52 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Raspberry Pi setje met alle benodigdheden kopen.
Sluit de boel via HDMI aan.
Vervolgens een speciaal voor RasPi ontwikkelde XBMC als OS op het kaartje zetten. In mijn geval was dat RaspBMC
En dan verschillende Add-ons of Plug-ins installeren.
In het geval van F1 zou ik Navi-x installeren, en/of als alternatief Sportsdevil, maar er zullen vast en zeker nog meer stream-apps zijn.
[..]
En kabel TV is geen SD?
Of moet ik me misschien verheven voelen als ik speciaal voor F1 een abbo moet afsluiten, waar ik alsnog geen HD F1 heb?
Ja, Navi-X draait ook op PC.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:02 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Kan Navi-x ook gebruikt worden op de pc versie van xbmc? En wat is het verschil tov sports Devil?
Stream is nog altijd slechter dan kabel.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:52 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Raspberry Pi setje met alle benodigdheden kopen.
Sluit de boel via HDMI aan.
Vervolgens een speciaal voor RasPi ontwikkelde XBMC als OS op het kaartje zetten. In mijn geval was dat RaspBMC
En dan verschillende Add-ons of Plug-ins installeren.
In het geval van F1 zou ik Navi-x installeren, en/of als alternatief Sportsdevil, maar er zullen vast en zeker nog meer stream-apps zijn.
[..]
En kabel TV is geen SD?
Of moet ik me misschien verheven voelen als ik speciaal voor F1 een abbo moet afsluiten, waar ik alsnog geen HD F1 heb?
En Navi-x is een eigen kanaal ?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ja, Navi-X draait ook op PC.
En Sportsdevil is eigenlijk een oplijsting van streams die beschikbaar zijn op Vipbox, Firstrow, Wiziwig, enzo.......
(En daarna top Gear)quote:Documentary by director Matthew Whiteman. The victory duel for the 1976 Formula 1 Championship has become the stuff of legend. The spectacular battle for supremacy that raged all season between Austrian Niki Lauda and 'True Brit' James Hunt has never been equalled. Could swashbuckling Hunt catch the scientific Lauda? Could Niki overcome an appalling crash to come back from the dead and fight James all the way to the last race of the season? This powerful story captures the heart of the 1970s - told through unseen footage and exclusive interviews with the people who were really there - the team managers, families, journalists and friends who were in the front row of the season that changed Formula 1 forever. Episode: Previously-unseen footage and interviews tell the story of the thrilling duel for the 1976 Formula 1 title between swashbuckling playboy James Hunt and the scientific Niki Lauda.
Nee, Navi-X is eigenlijk een portaal/verzamelplaats waar andere mensen hun kanalen met streams kunnen ''aanmelden''.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:08 schreef Fiorano het volgende:
[..]
En Navi-x is een eigen kanaal ?
Ik heb wel xbmc met sportsdevil maar dat is het dan ook haha
Geluid en beeld apart afspelen in XBMC? Daar heb ik iig nog niet van gehoord. En van Wiziwig heb ik wel al streams afgespeeld, maar of dat torrent weet ik eigenlijk nietquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:58 schreef Breaker.Faker het volgende:
kan je met Raspberry ook torrent stream ontvangen???
Edit: Zelf even op mij pc XBMC met sportdevil installeert http://www.androidminicom(...)ve-streams-via-xbmc/
Ik zie bij sportdevil plug-in de site http://www.wiziwig.tv/ staan die meestal goede stream levert. Beeld deed ik via de pc via een Russische kanaal omdat deze de stream in HD levert en audo stream deed ik van Sky Sports. Maar kan je dit ook doen met Rapsberry pi?
Ik heb ook weleens bij http://www.wiziwig.tv/ een stream gezien van Sport1.
Goeie tip!quote:Op zondag 23 februari 2014 18:42 schreef SiGNe het volgende:
Vanavond op BBC 2 om 20:00: Hunt Vs. Lauda : F1's Greatest racing rivals
[..]
(En daarna top Gear)
Je kunt via XBMC ook Sky F1 kijken als ik het goed begrepen hebquote:Op zondag 23 februari 2014 18:48 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nee, Navi-X is eigenlijk een portaal/verzamelplaats waar andere mensen hun kanalen met streams kunnen ''aanmelden''.
[..]
Geluid en beeld apart afspelen in XBMC? Daar heb ik iig nog niet van gehoord. En van Wiziwig heb ik wel al streams afgespeeld, maar of dat torrent weet ik eigenlijk niet
[..]
Goeie tip!
Deed/doe ik ook voor de FP'squote:Op maandag 24 februari 2014 17:07 schreef sanger het volgende:
[..]
Je kunt via XBMC ook Sky F1 kijken als ik het goed begrepen heb
Als er maar genoeg uitvallen is dat ook nog niet nodig.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:56 schreef sasquatsch het volgende:
Caterham zal wel starten en waarschijnlijk ook finishen. Die zijn tijdens de test best wel betrouwbaar gebleken. Alleen zullen ze waarschijnlijk niet het tempo van de Mercedes en Ferrari teams kunnen bijbenen.
wtf? vroeger hadden ze altijd de beste turbo's en nu maar wat aanklooien, foei, foeiquote:Op maandag 24 februari 2014 16:52 schreef Karstman het volgende:
Renault weken achter op schema: http://www.rtl.nl/(/sport(...)oopt_weken_acher.xml
Weken, betekent dat ze Melbourne als test gaan gebruiken en dus bijna zeker een aantal DNF's of misschien wel DNS?
twitter:OfficialMinis twitterde op maandag 17-02-2014 om 17:07:47Robin Frijns (@RFrijns) - Caterham F1 Team (@CaterhamF1) - 2014 Mini Version http://t.co/91boCcddrI reageer retweet
Dat is wel even een verschil, goed om te horen dat het dit jaar toch sneller gaat.quote:De bochtensnelheden zullen aanstaand seizoen iets lager liggen, maar de topsnelheden zijn significant hoger. Dat komt doordat de nieuwe auto's minder downforce hebben, in combinatie met een ERS-boost. Fernando Alonso noteerde afgelopen testweek in de oliestaat de hoogste topsnelheid: 336 km/h. Daarmee was de Spanjaard 22 km/h sneller dan de hoogste top van de Grand Prix van Bahrein 2013.
bron
Oke met uitzonderingen.quote:Op dit moment zijn wij niet van Formule 1-niveau, erkende Kobayashi na de eerste testweek in Bahrein tegenover Speed Week. Het is meer van GP2-niveau. We hebben zoveel problemen met de auto en de tijden zijn ongelofelijk langzaam.
bron
quote:Williams has confirmed the appointment of Rob Smedley as Head of Vehicle Performance, a newly created position which will strengthen the trackside team whilst also “supporting the development work back at the factory to help bring more performance to the car throughout the season”.
Rob will be supported by Race Engineers Andrew Murdoch, who is engineer to Felipe Massa, and Jonathan Eddolls, who remains with Valtteri Bottas in 2014.
The team has also hired Richard Lockwood as Head of Race Strategy. He joins the team from Marussia, where he was employed for the last three years. Prior to that he was an engineer with Bridgestone Motorsport.
The team has also announced that Suzie Wolff will be taking part in a couple of free practice sessions this year. It will be interesting to see how she does against the regular drivers in terms of lap time.
Ik vind dat ze lekker bezig zijn bij williams met aantrekken van nieuwe mensen en maken van nieuwe posities. Hopelijk brengt het ze wat, zou het supercool vinden als williams mee kan doen om race overwinningen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:00 schreef sasquatsch het volgende:
Rob Smedley naar Williams als hoofd van 'vehicle performance'
[..]
Dat ga ik aanvragen per 1 september , dan heb je tot eind seizoenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:16 schreef IkWilbert het volgende:
Bij Ziggo, Sport 1 de eerste drie maand voor 5 euro per maand.
https://www.ziggo.nl/#producten/extra-zenders/sport1/
Ik ga dit weer aanvragen, vorig jaar ook gedaanlet op, wel op tijd opzeggen.
quote:Het hoofdkanaal Sport1 Select van betaalzender Sport1 is de gehele maand maart gratis voor digitale kijkers. Niet alleen CanalDigitaal maar ook andere tv-aanbieders, waaronder KPN, UPC, Caiway en Zeelandnet gaan de dienst aanbieden. Dat betekent dat voor velen Formule 1 en UEFA Champions League voetbal live te zien is.
Ja leuk dat je dit topic volgt... vorige deel 2 pagina's uitvoerig over gesprokenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:55 schreef Kw4Kje het volgende:
Weet niet of het hier al bekend was
[..]
Geen streams maar op tv via RTL+(of DE hoe dat tegenwoordig heet) en om de week ongeveer BBC.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:29 schreef alwaysonhold het volgende:
Wat voor streams gebruikt iedereen nog meer buiten http://www.wiziwig.tv/broadcast.php?matchid=244405&part=sports om straks de eerste race te volgen?
Meer goede Sky F1 streams, de Duisters zullen het maar alleen over Vettel hebben en hoe slecht die het doen straksquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen streams maar op tv via RTL+(of DE hoe dat tegenwoordig heet) en om de week ongeveer BBC.
Ik vond dit overzichtje:
http://nieuwsuit.com/2014/nieuws-f1-2014-live-kijken-op-tv/
Ah.....tja mijn Duits is te slecht om dat allemaal aan te horenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:47 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Meer goede Sky F1 streams, de Duisters zullen het maar alleen over Vettel hebben en hoe slecht die het doen straks
En dit handige lijstje staat in de OPquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen streams maar op tv via RTL+(of DE hoe dat tegenwoordig heet) en om de week ongeveer BBC.
Ik vond dit overzichtje:
http://nieuwsuit.com/2014/nieuws-f1-2014-live-kijken-op-tv/
De 2de race is 30 maart, niet 24 maartquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:56 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En dit handige lijstje staat in de OP
[ afbeelding ]
Ik kwam ook maar schaamteloos het topic binnenvallen om me te bemoeien met dingen waar ik geen verstand van hebquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:56 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gloeiende weer minder BBC races, bernie fuck youquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:56 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee hoor, vorig jaar werden er ook 9 races door BBC uitgezonden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gloeiende weer minder BBC races, bernie fuck you
eerst waren het er 20, dus toch minder dan eerstquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:18 schreef RJD het volgende:
[..]
Nee hoor, vorig jaar werden er ook 9 races door BBC uitgezonden.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:50 schreef IkWilbert het volgende:
Mooi nieuws voor de Ziggo abonnees, Sport1 in de maand maart ook daar gratis te zien
http://www.totaaltv.nl/ni(...)al-en-formule-1.html
En daarna kan je bij Ziggo een proefabo van 3 maanden nemen voor 5 euro per maand. Na de proefperiode is het abo direct per maand opzegbaar.quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:50 schreef IkWilbert het volgende:
Mooi nieuws voor de Ziggo abonnees, Sport1 in de maand maart ook daar gratis te zien
In de afgelopen 6 maanden...quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:09 schreef Nattekat het volgende:
- Per adres kan slechts eenmaal gebruik worden gemaakt van bovenstaand actieaanbod
Zou bijna denken dat het hier na vorig jaar niet doorgaat...
ah, nicequote:Op woensdag 26 februari 2014 10:50 schreef IkWilbert het volgende:
Ah mooi,dan doe ik dat weer. Ben verhuisd en zit meer dan 6 maanden tussenquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:24 schreef RJD het volgende:
[..]
En daarna kan je bij Ziggo een proefabo van 3 maanden nemen voor 5 euro per maand. Na de proefperiode is het abo direct per maand opzegbaar.
Ziggo: https://www.ziggo.nl/#producten/extra-zenders/sport1/
Voorwaarden: https://static.ziggo.nl/i(...)2014_tcm14-45086.pdf
mmmmm, eens kijken wat er nog meer op komt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:24 schreef RJD het volgende:
[..]
En daarna kan je bij Ziggo een proefabo van 3 maanden nemen voor 5 euro per maand. Na de proefperiode is het abo direct per maand opzegbaar.
Ziggo: https://www.ziggo.nl/#producten/extra-zenders/sport1/
Voorwaarden: https://static.ziggo.nl/i(...)2014_tcm14-45086.pdf
En het gros heeft pas in november opgezegd natuurlijk. Dan heb je december, januari, februari.quote:
Jaren 70 look denk ikquote:Op donderdag 27 februari 2014 08:26 schreef Meike26 het volgende:
Even wat anders dan het gekibbel over tv en kabelexploos, vanmiddag presentatie Williams-Martini livery![]()
Kan haast niet tegenvallen, niet dat de Williamsen van de afgelopen jaren zo lelijk waren, integendeel. Maar denk dat deze livery symbool gaat staan voor Williams en de terugkeer naar de top !
Maar nog altijd 4 seconden verwijderd van mercedes , tijdens hun snelste lap .quote:Op donderdag 27 februari 2014 08:34 schreef sanger het volgende:
RBR is na 6 rondjes in nu al sneller dan tijdens de hele vorige test
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |