Rai (Italie) blokkeert dat soort uitzendingen wel voor het buitenland.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Volgens mij koop je het niet per land af , maar het uitzendrecht voor jou zender.
Bovendien RTL ontvangt gewoon geld voor het feit dat ziggo ze wil doorgeven.
Niets om je zorgen over te maken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:51 schreef Marks het volgende:
En hij maakt zich tenminste druk om het geluid, iets waar ik bij zijn opvolger om vrees wie dat ook gaat zijn.
quote:The noise of F1's new 2014 engines has been a major topic for debate over this winter. With a few teams working on practice starts today, it's given EDD STRAW a chance to get a clear comparison with the old V8 engines, and he's not having it that these new units are a poor relation to their screaming predecessors:
"Just stood a few metres from a Hulkenberg practice start at exit of pitlane. 22 of them on the grid will sound fantastic.
"It's not as piercing a noise as when you stood next to a V8 car making a start, but still very loud. If anything, a fuller noise. You can still feel the rumble in your ribcage.
"I defy those who denounce the engine sound to stand near an F1 car starting properly and not be impressed."
He adds that the Mercedes [pictured] "sounds like a jet!" when charging down the start/finish straight.
Wat is het toch ook een fossiel hè.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:23 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Ecclestone is helemaal de weg kwijt aan het raken...
[..]
http://edition.cnn.com/20(...)?sr=sharebar_twitter
Opzicht niet zo heel vreemd, hij wordt al een aantal jaar door Renault gepusht. Zijn vader zou naar het schijnt een hele dikke meneer zijn bij Renault trucks, of de distributie daarvan.quote:
Doe ik ook niet, maar ecclestone vind geluid tenminste ook een belangrijk ingredient van de f1, dat is goed.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:25 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niets om je zorgen over te maken.
[..]
Aan de andere kant kunnen er dan ook weer een hoop circuits op de kaart gezet worden omdat die nu ivm. geluidsnormen geen F1 mogen organiseren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:51 schreef Marks het volgende:
En hij maakt zich tenminste druk om het geluid, iets waar ik bij zijn opvolger om vrees wie dat ook gaat zijn.
Ik heb dan eventueel ook wel interesse.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:41 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat is nog eens een ideeVoor ¤ 25,- per jaar een heel seizoen alles. Een clubje van 2,3 of 4 fokkers die gezamenlijk F1 kunnen kijken. Maakt het een stuk schappelijker en haalt mij wel over om dan op tablet of pc te gaan kijken
![]()
Dat ligt in het geval van Zandvoort echt niet alleen aan de geluidseisen hoor...quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:18 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Aan de andere kant kunnen er dan ook weer een hoop circuits op de kaart gezet worden omdat die nu ivm. geluidsnormen geen F1 mogen organiseren.
Zandvoort bijvoorbeeld
Als je XBMC crappy vind..... is nagenoeg HD kwaliteitquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:17 schreef Autostrada het volgende:
Om even in te haken op de live streams, via wiziwig kun je altijd wel een fatsoenlijke stream vinden. Afspelen kun je via een torrent stream programma, dat is beter dan die crappy sites.
Welke plug-in of Add-on gebruik jij dan? Want met Navi-X of Sportsdevil haal ik nog niet eens de kwaliteit van een 240p/360p Youtube filmpje.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:37 schreef sanger het volgende:
[..]
Als je XBMC crappy vind..... is nagenoeg HD kwaliteit
http://www.bbc.com/sport/0/formula1/26293134quote:Problems with hardware and software mean the Renault power-unit is 100-150bhp down on those of rivals Mercedes and Ferrari. Nor are the teams being allowed to do any functionality testing - they are simply running around at reduced power to enable them to learn the basics about their cars.
Renault engine chief Rob White said the company was now at a "respectable opening level of power-unit behaviour with a number of incidents that is understood and manageable, but we're behind where we wanted to be".
White insisted: "We absolutely can catch up and it is my clear determination to do so. And not just catch up but overtake."
However, the manufacturers' engine specifications are to be frozen for the season on 28 February - in seven days' time - after which changes may only be allowed with the permission of governing body the FIA on reliability, cost-saving or safety grounds.
Begin van het seizoen lijkt me (geen idee, nooit meegedaan)quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wanneer gaat de F1 manager weer van start?
nog even geduld hebben. Exacte datum kan ik nog niet geven namelijkquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wanneer gaat de F1 manager weer van start?
Integendeel, gaan heel mak op de bank zitten (rechtop), met knietjes bij elkaar en handen op schoot. En ze zeggen geen woord.quote:
De weekenden die niet op BBC uitgezonden worden, kijk ik op de duitse RTL.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb dan eventueel ook wel interesse.
Al vraag ik mij wel af hoe dat allemaal technisch gaat werken...
Ik kijk nu BBC of crappy livestreams online op mn laptop.
Maar een beetje normale livestream op mn laptop zou een grote verbetering zijn voor de weekenden waarin het niet op BBC is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |