Of je kijkt Frans, met Engels commentaar. Zelfs een kind kan dat nog bedenkenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:49 schreef Sinister-D- het volgende:
In België wordt F1 wel nog gewoon uitgezonden, alleen niet op de openbare omroepen maar op de commerciële zender VIER
edit: crap! Niet dusGaat gezellig worden dan: geen RTL hier, BBC maar de helft van de races, RTBF is in het Frans en ik ga nergens een abbo voor afsluiten
Gaat fijn worden met wat streams dan
![]()
België weet je nogquote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:01 schreef Geralt het volgende:
15 euro per maand kan je toch wel missen?
Ik weiger principieel ook te betalen voor F1, maar brakke streams kijken weiger ik principieel nog veel meer.
Dus dan betaal ik die 15 euro maar zonder mokken verder.
Weg principes
Of ik kijk via de Raspberry op de TV naar Skyquote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of je kijkt Frans, met Engels commentaar. Zelfs een kind kan dat nog bedenken
Beeld op tv, geluid van pc. Is toch veel fijnerquote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:07 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Of ik kijk via de Raspberry op de TV naar SkyDan maar SD zonder te betalen.
Als ik via de Raspberry kijk heb ik toch ook beeld op de TV, en geluid via aangesloten soundbar is toch nog veel fijner. Dan hoef ik ook niet te syncenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beeld op tv, geluid van pc. Is toch veel fijner
Veel zenders die de formule1 uitzenden zitten achter de decoder. Kan je gelijk zien wat ze vragen voor de uitzend rechten voor een normaal tv zender is dit niet te betalen.quote:
Hoe gaat dit dan in zijn werk??quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:07 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Of ik kijk via de Raspberry op de TV naar SkyDan maar SD zonder te betalen.
In SD...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Als ik via de Raspberry kijk heb ik toch ook beeld op de TV, en geluid via aangesloten soundbar is toch nog veel fijner. Dan hoef ik ook niet te syncen
Maar zal wel zien tegen die tijd......
Heeft dat wiel niet ietwat veel camber?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:36 schreef Kw4Kje het volgende:
[ afbeelding ]
Neus ziet er veel beter uit zo
Toch ¤150 voor een seizoen (ben voor het gemak van 10 maanden uitgegaan)quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:01 schreef Geralt het volgende:
15 euro per maand kan je toch wel missen?
Ik weiger principieel ook te betalen voor F1, maar brakke streams kijken weiger ik principieel nog veel meer.
Dus dan betaal ik die 15 euro maar zonder mokken verder.
Weg principes
Crashter heet datquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:52 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Heeft dat wiel niet ietwat veel camber?
stuurt ook niet echt lekker zo met slechts een voorwiel op de grondquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:52 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Heeft dat wiel niet ietwat veel camber?
Raspberry Pi setje met alle benodigdheden kopen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:56 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Hoe gaat dit dan in zijn werk??
En kabel TV is geen SD?quote:
Kan Navi-x ook gebruikt worden op de pc versie van xbmc? En wat is het verschil tov sports Devil?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:52 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Raspberry Pi setje met alle benodigdheden kopen.
Sluit de boel via HDMI aan.
Vervolgens een speciaal voor RasPi ontwikkelde XBMC als OS op het kaartje zetten. In mijn geval was dat RaspBMC
En dan verschillende Add-ons of Plug-ins installeren.
In het geval van F1 zou ik Navi-x installeren, en/of als alternatief Sportsdevil, maar er zullen vast en zeker nog meer stream-apps zijn.
[..]
En kabel TV is geen SD?
Of moet ik me misschien verheven voelen als ik speciaal voor F1 een abbo moet afsluiten, waar ik alsnog geen HD F1 heb?
Ja, Navi-X draait ook op PC.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:02 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Kan Navi-x ook gebruikt worden op de pc versie van xbmc? En wat is het verschil tov sports Devil?
Stream is nog altijd slechter dan kabel.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:52 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Raspberry Pi setje met alle benodigdheden kopen.
Sluit de boel via HDMI aan.
Vervolgens een speciaal voor RasPi ontwikkelde XBMC als OS op het kaartje zetten. In mijn geval was dat RaspBMC
En dan verschillende Add-ons of Plug-ins installeren.
In het geval van F1 zou ik Navi-x installeren, en/of als alternatief Sportsdevil, maar er zullen vast en zeker nog meer stream-apps zijn.
[..]
En kabel TV is geen SD?
Of moet ik me misschien verheven voelen als ik speciaal voor F1 een abbo moet afsluiten, waar ik alsnog geen HD F1 heb?
En Navi-x is een eigen kanaal ?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ja, Navi-X draait ook op PC.
En Sportsdevil is eigenlijk een oplijsting van streams die beschikbaar zijn op Vipbox, Firstrow, Wiziwig, enzo.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |