SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Er komt zelfs een versie voor FOK! speelt pokémon maar details komen nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Script voor de chat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Gutanoth op 20-02-2014 15:32:04 ]![]()
zelfs een paralyzed gastly niet kunnen verslaan
Wat is de literprijs?
https://soundcloud.com/voor-fok/gesprek-met-de-vrouw-van-geert![]()
en nu al een uur over 1 fightquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:28 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Echt lachen ditAan het begin deden ze er uren over om dat eerste dorpje uit te lopen
![]()
![]()
Dig Rat hoort bij de Helix. Hij is niet evil.Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.![]()
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.![]()
Verklaar dan eens waarom hij ons bij Giovanni en de Silph Scope weghield.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:36 schreef Spongeboss het volgende:
Dig Rat hoort bij de Helix. Hij is niet evil.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Fantastisch waar het internet tot is staat isquote:![]()
![]()
![]()
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
![]()
Nee, wij zijn verslagen..quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:54 schreef Gutanoth het volgende:
KUT, ik heb iets gemist! is de ghastly verslagen ?Tranquillo![]()
SPOILER: For AbbyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
En pokemmo danquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:21 schreef Twiitch het volgende:
Closest we'll ever get to a pokemon mmorpg![]()
![]()
Godver, waar komt al die democracyspam opeens vandaan? Het ging zo lang zo goed.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Best klote want we hebben gewoon 4 badges gehaald zonder en cut gebruikt etc.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:27 schreef Ugjerke het volgende:
Godver, waar komt al die democracyspam opeens vandaan? Het ging zo lang zo goed.
Deze meme's zou je nooit hebben met democracy.Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Omdat we net ruim een uur bezig waren met één gastly misschien?quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:27 schreef Ugjerke het volgende:
Godver, waar komt al die democracyspam opeens vandaan? Het ging zo lang zo goed.Tranquillo![]()
Mensen die hier na willen kijken in de hoop dat alles snel gaat etcm oeten niet meedoen. De meme's en alles zijn veel mooier.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:28 schreef icebliss het volgende:
[..]
Omdat we net ruim een uur bezig waren met één gastly misschien?Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Haha, precies dit!quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:28 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Mensen die hier na willen kijken in de hoop dat alles snel gaat etcm oeten niet meedoen. De meme's en alles zijn veel mooier.![]()
Ik snap die lui niet die nu komen kijken en huilen dat het niet snel gaat. We hebben er 4 dagen over gedaan of zo om 4 badges te krijgen. Natuurlijk is dat sloom maar toen zeurde ook niemand.quote:Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Nou poe, een heel uur.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:28 schreef icebliss het volgende:
[..]
Omdat we net ruim een uur bezig waren met één gastly misschien?
Daar moet je of doorheen bijten of een oplossing voor verzinnen, zoals swift of drowzee grinden. Net als dat mensen na 10 minuten in de lift al om democracy riepen. Daarmee verpest je het spel gewoon.![]()
Weet je wat pas echt snel werkt, gewoon je gameboy opstarten en in je eentje spelen.
Ok, ok.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:33 schreef icebliss het volgende:
Ho ho, ik ben een voorstander van anarchy, ik denk gewoon dat dat de reden is.
Er staan serieus een reeks vraagtekens in Digrat's naam.
Is iemand hier scriptkiddie genoeg om te weten of dit werkt voor anarchy?
var lastTime = 0;setInterval(function(){$('.chat_line:last').each(function(){var a=$(this);var t=a.text();var time = Math.round((new Date()).getTime() / 1000);if(t.toLowerCase() == "democracy" && time-lastTime > 31){lastTime = time;$("#chat_text_input").val(function(index, text){return "anarchy";});$("#chat_speak").trigger("click");}return false;})},50);Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
http://www.twitch.tv/trakof
Hier spelen ze blue, atm proberen ze Chansey in de safari zone te vangen
Wel een stuk gecontroleerder, hooguit 600 man aan het spelen![]()
![]()
SNEL SPAM START9quote:
Overigens zou 20 seconde delay niet werken als de mirc bot ook een 20 seconde delay had?Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Ja, deze werkt. Ik laat deze mooi even draaien terwijl ik wat te eten pak.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:35 schreef Ugjerke het volgende:
Is iemand hier scriptkiddie genoeg om te weten of dit werkt voor anarchy?
var lastTime = 0;setInterval(function(){$('.chat_line:last').each(function(){var a=$(this);var t=a.text();var time = Math.round((new Date()).getTime() / 1000);if(t.toLowerCase() == "democracy" && time-lastTime > 31){lastTime = time;$("#chat_text_input").val(function(index, text){return "anarchy";});$("#chat_speak").trigger("click");}return false;})},50);
Dat voten werkt toch niet? Volgens mij is er al 50 keer voor "down" gekozen, maar de cursor blijft op Drowzee staan![]()
Omdat er eerst op A gedrukt moet worden. Maar op het moment dat de meerderheid dat door heeft, is er al op a gedrukt, waardoor Drowzee weer aangeklikt wordt en men weer op A moet drukken. Mensen vergeten de delay.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:39 schreef Gutanoth het volgende:
Dat voten werkt toch niet? Volgens mij is er al 50 keer voor "down" gekozen, maar de cursor blijft op Drowzee staanOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Dus wat je rechts ziet, komt ook nog eens een delay achteraan?quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:41 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Omdat er eerst op A gedrukt moet worden. Maar op het moment dat de meerderheid dat door heeft, is er al op a gedrukt, waardoor Drowzee weer aangeklikt wordt en men weer op A moet drukken. Mensen vergeten de delay.![]()
Even hier mee bemoeien, heb je tenminste nog een beetje idee dat je controle hebt inderdaad.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:35 schreef eQuaL het volgende:
http://www.twitch.tv/trakof
Hier spelen ze blue, atm proberen ze Chansey in de safari zone te vangen
Wel een stuk gecontroleerder, hooguit 600 man aan het spelenTranquillo![]()
Als je nu A intypt, komt die over ongeveer 20-30 seconden aan. Dus je bent nooit voor de huidige actie aan het stemmen, maar voor de volgende.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:43 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dus wat je rechts ziet, komt ook nog eens een delay achteraan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:44 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als je nu A intypt, komt die over ongeveer 20-30 seconden aan. Dus je bent nooit voor de huidige actie aan het stemmen, maar voor de volgende.KAn nu niets typen, de chat wordt geblokkeerd door de firewall op het werk, kijk af en toe een beetje mee op mijn tweede scherm. Maar het lijtk wel alsof het spel helemaal niet reageert op de input die elke keer gekozen wordt (wat dan onder het anar-demo balkje komt te staan, na telling)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat gebeurde wel, maar mensen kozen 'down' op een moment dat 'down' niks deed, omdat er nog zo'n tekstbalkje stond van 'This Pokemon has no will to fight', die moet je eerst wegklikken, voordat je verder kan in het menu.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:46 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
KAn nu niets typen, de chat wordt geblokkeerd door de firewall op het werk, kijk af en toe een beetje mee op mijn tweede scherm. Maar het lijtk wel alsof het spel helemaal niet reageert op de input die elke keer gekozen wordt (wat dan onder het anar-demo balkje komt te staan, na telling)
Aaah, natuurlijk! snap het nuquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat gebeurde wel, maar mensen kozen 'down' op een moment dat 'down' niks deed, omdat er nog zo'n tekstbalkje stond van 'This Pokemon has no will to fight', die moet je eerst wegklikken, voordat je verder kan in het menu.![]()
En het ineffectieve met democracy is dus dat op het moment dat er al genoeg mensen op a hebben gestemd om dat tekstbalkje weg te drukken, er door de lag nog mensen zijn die dat balkje zien en die dus nog proberen weg te drukken.quote:
En weer terug naar anarchy.
Dat geldt natuurlik net zo goed voor anarchie. Die lag is echt zondequote:Op woensdag 19 februari 2014 14:50 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En het ineffectieve met democracy is dus dat op het moment dat er al genoeg mensen op a hebben gestemd om dat tekstbalkje weg te drukken, er door de lag nog mensen zijn die dat balkje zien en die dus nog proberen weg te drukken.![]()
Haha, dat dit kan in Nederlandquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:52 schreef ThadCastle het volgende:
PauzeEindelijk kan ik gaan poepen
![]()
Alleen gaat anarchy veel sneller. Daarbij zijn mensen dan niet bezig met "Oeh, dit is wat we nu moeten doen", maar meer "Oeh, dit is ongeveer in de juiste richting de komende tijd".quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat geldt natuurlik net zo goed voor anarchie. Die lag is echt zonde![]()
Daarmee is de tijd dat je bij anarchy vast zit in een menu bijvoorbeeld veel kleiner. Net zaten we 10 minuten naar het Pokemon menu te kijken. Bij anarchy waren er tegen die tijd alweer wat b's voorbij gekomen. Al zit je dan twee minuten later wel weer te saven of in de pokedex te kijken.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Hey, er staan nu pijltjes bij de balk!
Leuke update inderdaadquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:54 schreef Ugjerke het volgende:
Hey, er staan nu pijltjes bij de balk!![]()
De anarchy-democracy bar heeft een update gehad![]()
![]()
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy![]()
HEt vervelende is een beetje dat het gaat schommelen tussen Anarchy en Democracy, omdat, wanneer het Anarchy is, zullen de democracy spammers gaan spammen en andersom![]()
Hmmm, de hivemind heeft niet echt consensus bereikt over het huidige doel.
Je kan nooit teveel saven. Straks zijn de batterijen opquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:54 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Alleen gaat anarchy veel sneller. Daarbij zijn mensen dan niet bezig met "Oeh, dit is wat we nu moeten doen", maar meer "Oeh, dit is ongeveer in de juiste richting de komende tijd".![]()
Daarmee is de tijd dat je bij anarchy vast zit in een menu bijvoorbeeld veel kleiner. Net zaten we 10 minuten naar het Pokemon menu te kijken. Bij anarchy waren er tegen die tijd alweer wat b's voorbij gekomen. Al zit je dan twee minuten later wel weer te saven of in de pokedex te kijken.![]()
![]()
Ik maak me meer druk over het geluid dat Bulbasaur maakt als ik eerlijk ben.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kan nooit teveel saven. Straks zijn de batterijen opOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ondanks dat ik Bird Jesus aanhang, vind ik deze wel goed gevonden.quote:-First coming foretold (we all knew he was coming) -First appeared in the story as a youngster -Story abruptly moves from youth to adulthood (evolution to Flareon) -Blamed for crimes he did not commit -Led to execution by an angry mob -Sacrificed as a result of our sins -Part of a trinity (Flareon, Jolteon, Vaporeon)
IMO, Pidgeot is more analogous to Barrabas. We blamed Eevee for everything and demanded the release of Pidgeot from the PC.
This is my first time posting on Reddit ever. TPP was essentially the only reason I registered because of the sheer amount of narrative that has materialized. I am loving every second. You could write a doctoral thesis on the assortment of themes that have come out of this.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Dit soort dingen maken het leuk. Het internetquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:00 schreef Ugjerke het volgende:
Ondanks dat ik Bird Jesus aanhang, vind ik deze wel goed gevonden.
[..]![]()
![]()
Dit vroeg ik mij ook afquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:04 schreef Ratelbak het volgende:
Hoe komen ze aan een level 47 Pidgeot eigenlijk, als ik de rest van de Pokémons zo zie..?![]()
De rest is te zwak voor battles dus pidgeot doet allesquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:04 schreef Ratelbak het volgende:
Hoe komen ze aan een level 47 Pidgeot eigenlijk, als ik de rest van de Pokémons zo zie..?![]()
Die heeft veruit de meeste gevechten gewonnen. Je zal misschien begrijpen dat tactische Pokemonwisselingen een beetje lastig zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:04 schreef Ratelbak het volgende:
Hoe komen ze aan een level 47 Pidgeot eigenlijk, als ik de rest van de Pokémons zo zie..?
En de starter-Pokemon had per ongeluk geen goede aanvallen meer.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:05 schreef Gutanoth het volgende:
Is flareon weg ?:O of zit die in een box?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:
Hij was de valse profeet. Eevee was het eerste dat tweedeling veroorzaakte in de hivemind. Daarnaast zorgte het oppakken van Eevee ervoor dat er geen ruimte in de party was, waardoor we naar de PC moesten om een Pokemon te depositen en in plaats daarvan Abby en Jay Leno verloren.quote:
Was Eevee er niet geweest, hadden we Abby en Jay Leno nog.
En waar gaan al die Eevee/Lapras plaatjes over?quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:17 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Hij was de valse profeet. Eevee was het eerste dat tweedeling veroorzaakte in de hivemind. Daarnaast zorgte het oppakken van Eevee ervoor dat er geen ruimte in de party was, waardoor we naar de PC moesten om een Pokemon te depositen en in plaats daarvan Abby en Jay Leno verloren.
[ afbeelding ]
Was Eevee er niet geweest, hadden we Abby en Jay Leno nog.![]()
Het laatste plekje in de party. Lapras was makkelijk te krijgen en kon surf leren en aan eevee hadden we totaal niks.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:20 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
En waar gaan al die Eevee/Lapras plaatjes over?![]()
Wat gaat gebeuren met de stream totale Democratie? Dan ben ik weg.Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Maar die Lapras zou dan toch gewoon naar de PC gaan? of niet? Het is al te lang geleden dat ik Pokemon blauw heb gespeeldquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:22 schreef Drankster het volgende:
[..]
Het laatste plekje in de party. Lapras was makkelijk te krijgen en kon surf leren en aan eevee hadden we totaal niks.![]()
Er was een groep die Eevee in een Vaporeon wilde veranderen, maar goed, de kans dat we succesvol een water stone zouden kopen en gebruiken was erg klein natuurlijk. Lapras was altijd de veiligere keuze.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:22 schreef Drankster het volgende:
[..]
Het laatste plekje in de party. Lapras was makkelijk te krijgen en kon surf leren en aan eevee hadden we totaal niks.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ja, en dat wil je niet. Dus is er een open slot voor nodig. Een Pokemon die al in de PC zit, kan heel makkelijk vrijgelaten worden. Je wil niet je enige Pokemon die surf kan releasen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:24 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Maar die Lapras zou dan toch gewoon naar de PC gaan? of niet? Het is al te lang geleden dat ik Pokemon blauw heb gespeeld
Daarom dus maar helemaal geen Lapras? of zit die nu in de box?quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:29 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja, en dat wil je niet. Dus is er een open slot voor nodig. Een Pokemon die al in de PC zit, kan heel makkelijk vrijgelaten worden. Je wil niet je enige Pokemon die surf kan releasen.![]()
we zijn weer begonnen0% vet, Geen suiker toegevoegd
ow fuck, moeten we een donkere tunnel in
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Ik wil eigenlijk wel weer Pokemon spelen maar dan op op een gameboy. Had de advance backlight? Of kan ik met een DS nog Pokemon Red/Yellow/Silver nog spelen?
Lekker naast m'n bed leggen en voor het slapen gaan lekker een (half) uurtje spelen![]()
![]()
Jahoor, met een R4 kaartje is dat volgens mij gewoon mogelijkquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik wil eigenlijk wel weer Pokemon spelen maar dan op op een gameboy. Had de advance backlight? Of kan ik met een DS nog Pokemon Red/Yellow/Silver nog spelen?
Lekker naast m'n bed leggen en voor het slapen gaan lekker een (half) uurtje spelen
![]()
Hmm, ff opzoeken welke DS de beste is qua beeldschermquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:35 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Jahoor, met een R4 kaartje is dat volgens mij gewoon mogelijkBatterij boeit dan niet zoveel
![]()
3dsXL sowiesoquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hmm, ff opzoeken welke DS de beste is qua beeldschermBatterij boeit dan niet zoveel
![]()
Mja maar ik heb geen zin om 100+ euro extra te betalen voor 3D terwijl ik dat toch nooit ga gebruiken. Lekker 2D niks mis meequote:![]()
dan advance spquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mja maar ik heb geen zin om 100+ euro extra te betalen voor 3D terwijl ik dat toch nooit ga gebruiken. Lekker 2D niks mis mee
Wat is de literprijs?
We zijn nog niet bij Lapras aangekomen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:08 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Daarom dus maar helemaal geen Lapras? of zit die nu in de box?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Emulator op je telefoon?quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alleen kut dat je die nergens meer nieuw kan vinden
Ik kan alleen de 3DS (XL) nieuwe vinden
http://www.retrogamefreak(...)plete-condition-7-8/quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alleen kut dat je die nergens meer nieuw kan vinden
Ik kan alleen de 3DS (XL) nieuwe vindenWat is de literprijs?
Dat deed ik vroeger nog op de middelbare school. Laatste klas, we deden geen kut. Had toen nog een Nokia N900. Pokemon op gezet en lekker in de klas (achter in natuurlijk) en gaan met die banaan, en aan het eind van de dag batterij leegquote:![]()
![]()
![]()
wij doen het nu, op het hboquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger nog op de middelbare school. Laatste klas, we deden geen kut. Had toen nog een Nokia N900. Pokemon op gezet en lekker in de klas (achter in natuurlijk) en gaan met die banaan, en aan het eind van de dag batterij leeg![]()
Wat is de literprijs?
rubyquote:, net groudon gevangen, nu laatste gym en dan op naar elite four
Wat is de literprijs?
Ga dan weg, debielquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:49 schreef EDMAN- het volgende:
wat is dit voor shit? flikker op stelletje kanslozen![]()
Het schijnt dat kinderen zelfmoordneigingen krijgen van de Lavender Town muziek vanwege de extreem hoge tonen.
![]()
Ben zelf Red aan t spelen
Word een beetje suďcidiaal van die Ghosts en Lavender Town
Hier met die kaas.![]()
dan heb je de versie uit Green niet gehoordquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:13 schreef LeaderRoel het volgende:
Het schijnt dat kinderen zelfmoordneigingen krijgen van de Lavender Town muziek vanwege de extreem hoge tonen.
Hier met die kaas.![]()
Dikke hoax, maar wel een van de leukere imo.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:13 schreef LeaderRoel het volgende:
Het schijnt dat kinderen zelfmoordneigingen krijgen van de Lavender Town muziek vanwege de extreem hoge tonen.![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:18 schreef Chizu het volgende:
[..]
dan heb je de versie uit Green niet gehoord![]()
![]()
Met sommige R4-kaartjes, kan je er gewoon een emulator op draaienquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Iemand hier trouwens met een 3DS die weet hoe ik dat ding kan haxen voor GBC games?![]()
Pff ik moet echt eens heartgold of silver gaan spelen wat zeggen jullie?Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Oh wel heartgold als ik een van de twee speel want heartgold heeft Helix fossil!Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Ik ga morgen ook beginnenquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:17 schreef Spongeboss het volgende:
Pff ik moet echt eens heartgold of silver gaan spelen wat zeggen jullie?![]()
![]()
![]()
Ja nice man!quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook beginnen![]()
heb er wel zin in heb ook nog pokemon black of white. Denk dat ik wel cheat ga gebruiken zodat ik Ratata kan vangen want ik wil mijn eigen Jay Leno.
Ik zeg Crystal.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:17 schreef Spongeboss het volgende:
Pff ik moet echt eens heartgold of silver gaan spelen wat zeggen jullie?
Hier met die kaas.![]()
Ik heb m'n Crystal cartridge nog ergens liggen alleen ik denk dat die batterij die er in zit al op is en de save dus weg isquote:![]()
![]()
YOU GOT A CARTRIDGE?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb m'n Crystal cartridge nog ergens liggen alleen ik denk dat die batterij die er in zit al op is en de save dus weg is
My master
Hier met die kaas.![]()
Het oudste wat ik heb is Leaf Green & Fire Red cartridges waarvan de battery het nog doet.Hier met die kaas.![]()
Ik heb zelfs nog Gameboy cartridges en van die 40-in-1 cartridges uit Turkije
Daar zit zelfs Pokémon Gold bij![]()
![]()
Lucky bitchquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Daar zit zelfs Pokémon Gold bij
zou een moord begaan voor een GBCHier met die kaas.![]()
Ik heb een 92 in 1.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Daar zit zelfs Pokémon Gold bij
Pokemon Red/Blue/Yellow Gold/Silver zit erop. Alleen die spellen maakte het een goeie koop.Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
mAAKT HET ER NIET BETER OPquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je bent uit 1999?
Je hebt een gouden game tijdperk gemist
Maar gelukkig heb ik niet Pokémon Seizoen 1 t/m 6 gemist op TV.
Seizoen 1
Hier met die kaas.![]()
Tja de eerste Pokemon reeks is echt nostalgie prachtig om dat tering te zien en die games weer te spelen![]()
Nieuw gaat ook kapot.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:50 schreef Chizu het volgende:
Hoe vermijd je die "Het is tweedehands gaat zo kapot" argumenten?
En vraag anders een 3DS XL en pleur er zo'n speciale kaart in waarmee je GBC games kan spelen![]()
Heb een 3DS. Effe zoekenquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nieuw gaat ook kapot.
En vraag anders een 3DS XL en pleur er zo'n speciale kaart in waarmee je GBC games kan spelen
Hier met die kaas.![]()
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Zou dit wel idd willen ja. Kan een GBC emu op. Niet hetzelfde als een cartridge, maar toch op 3DS GBC games spelen.
Hier met die kaas.![]()
Waarom installeer je niet gewoon een emulator met rom?
Overigens mijn heart-gold team wordt:
Noctowl, Lapras, Scizor, Rhydon, Electabuzz en de laatste slot staat nog open.
Weet ook niet of het makkelijk is een Scizor, Electabuzz of Rhyhorn te vangen in Silver/Gold maar het moet mogelijk zijn. Dan nog een vuur pokemon neem ik de starter cyndaquil tot me? Of wat ga ik doen?Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Zonder Nintendo console krijg ik niet dat echte gevoelquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:06 schreef Spongeboss het volgende:
Waarom installeer je niet gewoon een emulator met rom?
Hier met die kaas.![]()
https://docs.google.com/d(...)eview?pli=1&sle=truequote:Op woensdag 19 februari 2014 20:09 schreef DeLachendeVierde het volgende:
kan iemand die google doc site ff linken?0% vet, Geen suiker toegevoegd
https://docs.google.com/d(...)eview?pli=1&sle=truequote:Op woensdag 19 februari 2014 20:09 schreef DeLachendeVierde het volgende:
kan iemand die google doc site ff linken?Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Ik ga eens kijken of ik hearth gold heb.Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
in welke grot zijn ze nu?0% vet, Geen suiker toegevoegd
Oke Lavender town dus0% vet, Geen suiker toegevoegd
Pokémon Tower met GHOSTs enzoquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ze zitten niet in een grot maar dat gebouw met die begraafplaats
#suicidal
Hier met die kaas.![]()
Je let een dag niet op een ze zijn hier al
Ben benieuwd of die combo van oddish en ratata werkt.Oh.![]()
Op papier wel ik ga nu een hearthgold rom zoeken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:22 schreef Nat-Water het volgende:
Ben benieuwd of die combo van oddish en ratata werkt.Als ik doorspeel kan ik een lapras vangen overmorgen want op vrijdag gaat dat! Hoot-hoot of pidgey is de enige moeilijke vraag. En welke gras-pokemon ga ik tot me nemen.
![]()
Al die memes![]()
Gisteren eventjes pokemon FireRed gespeeld, ik had de stream zo ingehaald. Is lang zo leuk niet
Oh.![]()
Daarom ga ik heartgold spelen, mijn eigen team maken. Heb jij suggestie voor zover wil ik een shiny noctowl en een lapras.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:38 schreef Nat-Water het volgende:
Al die memes![]()
Gisteren eventjes pokemon FireRed gespeeld, ik had de stream zo ingehaald. Is lang zo leuk niet
Hoewel noctowl staat niet vast een pidgey kan ook keuzes keuzes.Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Ik vind het jammer dat ik op m'n DS niet op 400% speed kan spelen. Het is zooooo traag op normale snelheid.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:38 schreef Nat-Water het volgende:
Al die memes![]()
Gisteren eventjes pokemon FireRed gespeeld, ik had de stream zo ingehaald. Is lang zo leuk nietOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
http://www.etsy.com/nl/li(...)=shop_home_active_13quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:40 schreef Ugjerke het volgende:
http://www.etsy.com/listi(...)cklace-made-to-order
NIET DOEN!!!Is geloof ik wel een cheat voor. Ik gebruikte altijd een cheat voor snellere tekst. En als je wilt kan je ook de cheat aanzetten dat je overal doorheen kan lopen dan heb je geen hm slaaf meer nodig en gaat het min of meer 400x zo snel. Je kan ook ledges en grotten overslaan als je dat desired.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:41 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat ik op m'n DS niet op 400% speed kan spelen. Het is zooooo traag op normale snelheid.
Maar ik hou daar niet van hoewel ik soms wel eens cheat bijvoorbeeld om op een gebied te komen waar je normaal alleen komt met een event. Op die manier kan ik gewoon die pokemon voor mezelf pakken. Zondat ik op een wifi event zou hoeven wachten.Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
*hisssssssss*quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:42 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
http://www.etsy.com/nl/li(...)=shop_home_active_13
NIET DOEN!!!Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Oh nee, ik wil niet door dingen heen kunnen lopen. Misschien voor een event Pokemon, maar de redenen om daarvoor te "cheaten" zijn overduidelijk. Ik wil alleen sneller door te tekst heen bladeren enzo.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:42 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
http://www.etsy.com/nl/li(...)=shop_home_active_13
NIET DOEN!!!
[..]
Is geloof ik wel een cheat voor. Ik gebruikte altijd een cheat voor snellere tekst. En als je wilt kan je ook de cheat aanzetten dat je overal doorheen kan lopen dan heb je geen hm slaaf meer nodig en gaat het min of meer 400x zo snel. Je kan ook ledges en grotten overslaan als je dat desired.
Maar ik hou daar niet van hoewel ik soms wel eens cheat bijvoorbeeld om op een gebied te komen waar je normaal alleen komt met een event. Op die manier kan ik gewoon die pokemon voor mezelf pakken. Zondat ik op een wifi event zou hoeven wachten.
Ja daar is dus een cheat voor, om sneller door tekst te kunnen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:46 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oh nee, ik wil niet door dingen heen kunnen lopen. Misschien voor een event Pokemon, maar de redenen om daarvoor te "cheaten" zijn overduidelijk. Ik wil alleen sneller door te tekst heen bladeren enzo.
[ afbeelding ]Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
10 posts te laat.quote:
En er is al een knowyourmeme en tvtropes over
http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/LetsPlay/TwitchPlaysPokemon
http://knowyourmeme.com/memes/events/twitch-plays-pokemon#fn21![]()
Wat mooi is. Stel over 10000 jaar vindt men hier fragmenten van terug. Dan denken ze dat er serieus een Helix religie was![]()
![]()
Al die verschillende gedachten erover passen ook zo mooi.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:03 schreef Mortaxx het volgende:
Wat mooi is. Stel over 10000 jaar vindt men hier fragmenten van terug. Dan denken ze dat er serieus een Helix religie was
Al die verhalen die worden bedacht zijn het mooist.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:05 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Al die verschillende gedachten erover passen ook zo mooi.
Erge is dat alle religies zo beginnen![]()
Jep! Er gebeuren allemaal onverklaarbare dingen, hoe lossen we het op?quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Al die verhalen die worden bedacht zijn het mooist.
Erge is dat alle religies zo beginnen
Dat proberen ze nu. Is serieus spannend ditquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:27 schreef MAHL het volgende:
En, zijn ze er in geslaagd om Psychic aan The Keeper te geven?![]()
Hmm daar keek ik twee uur geleden ook al naar... Maar, na een lange buildup komt altijd een mooie climax! Tenzij je zo'n pauperDJ hebt die daarna meteen weer teruggaat naar de base in plaats van de breakdown te droppenquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat proberen ze nu. Is serieus spannend dit![]()
![]()
Haha ja hč, al twee of drie keer toss geselecteerd maar steeds net gered.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat proberen ze nu. Is serieus spannend ditTranquillo![]()
Ze hebben die TM pas netquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm daar keek ik twee uur geleden ook al naar... Maar, na een lange buildup komt altijd een mooie climax! Tenzij je zo'n pauperDJ hebt die daarna meteen weer teruggaat naar de base in plaats van de breakdown te droppen![]()
![]()
Komt nog welquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:40 schreef Paapienarwal het volgende:
Het was bijna gelukt om psychic te leren aan The KeeperGa weg![]()
Vraag me af of de keeper mag evolueren. Ik ga nu heartgold in bed spelen.quote:Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Shit, was ik er maar bij om mee te helpen met spammen.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
helaas voor hypnosis maar ach ben allang blij dat we hem niet getossed hebbenquote:
[ Bericht 4% gewijzigd door Drankster op 20-02-2014 01:47:03 ]![]()
Ik snap trouwens niet waarom ze Hitmonchan niet gewoon nog ophalen, dat kan gewoon in deze versie.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Wat gebeurt er met anarchy en democracy? Is het soms dat bij anarchy dat het een random actie kiest van de laatste zoveel reageerders, en dan democracy de meest voorkomende?
Ook apart dat ik geen spoilers meer kan lezen hier op het forum..![]()
Ja, anarchy is gewoon dat zodra de volgende actie "mogelijk" is, de eerstvolgende actie wordt uitgevoerd. Democracy is dat wanneer de volgende actie "mogelijk" is, degene wordt gekozen die tussen de vorige actie en deze actie het vaakst genoemd isquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:14 schreef koffiegast het volgende:
Wat gebeurt er met anarchy en democracy? Is het soms dat bij anarchy dat het een random actie kiest van de laatste zoveel reageerders, en dan democracy de meest voorkomende?
Ook apart dat ik geen spoilers meer kan lezen hier op het forum..![]()
Ik heb het gevoel dat ik een ontzettende internet hype mis, wat is deze?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Wat is er tot nu toe gebeurd:quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:12 schreef Frag_adder het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik een ontzettende internet hype mis, wat is deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:26 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wat is er tot nu toe gebeurd:Hitmonlee! NooooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The Keeper met Psychic![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door eQuaL op 20-02-2014 12:51:29 ]![]()
Dikke Dikke FAAL!quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:09 schreef Ratelbak het volgende:
Lolololo The Keeper heeft geen Psychic meer, maar Headbutt in de plaats![]()
Ahahahahahaquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:09 schreef Ratelbak het volgende:
Lolololo The Keeper heeft geen Psychic meer, maar Headbutt in de plaats
*edit*
Bij level 32 zou hij hem vanzelf moeten leren![]()
![]()
Ik lach me helemaal doodde hele samenvatting! Het ergste is dat ik het spel nog zo goed ken dat ik weet waar ze zijn (tijdens hte lezen van het verhaal) zonder het de afgelopen 5 jaar te hebben aangeraakt
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Alleen als hij niet evolueert naar Hypno, anders wordt het lvl 37.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:14 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ahahahahaha
*edit*
Bij level 32 zou hij hem vanzelf moeten leren![]()
![]()
Feit blijft dus dat alles nog mogelijk isquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:29 schreef Ratelbak het volgende:
[..]
Alleen als hij niet evolueert naar Hypno, anders wordt het lvl 37.![]()
Was dit vanaf moment 1 al zo een chaos?of is het erger geworden naarmate het populairder werd
In het begin was het zelfs erger, omdat er nog geen Democracy was. Ze hebben 1 hele dag gedaan over route 9quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:44 schreef Frag_adder het volgende:
Was dit vanaf moment 1 al zo een chaos?of is het erger geworden naarmate het populairder werd
Omdat trolls "down" bleven sturen![]()
maar kennelijk willen ze geen democracyquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:14 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
In het begin was het zelfs erger, omdat er nog geen Democracy was. Ze hebben 1 hele dag gedaan over route 9
Omdat trolls "down" bleven sturen
Klopt, chaos is veel leukerquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:20 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
maar kennelijk willen ze geen democracy![]()
![]()
ik vind het enorm grappig maar damn wat zitten ze soms lang vast in menu'squote:(pokedex vooral)
Ja, dat is wel vervelend.. Betrap mezelf er weleens op dat ik tegen mijn pc roep :"WAAAROM DRUK JE OP START GODVERDOMME"quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:32 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik vind het enorm grappig maar damn wat zitten ze soms lang vast in menu's(pokedex vooral)
![]()
Tis een cirkel, als iemand op start duwt moet iemand anders dat weer doen om het af te sluiten (als ik het goed heb) en zo blijft het constant aan/uit gaanquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:38 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja, dat is wel vervelend.. Betrap mezelf er weleens op dat ik tegen mijn pc roep :"WAAAROM DRUK JE OP START GODVERDOMME"
met "b" sluit je het menu ookquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:49 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Tis een cirkel, als iemand op start duwt moet iemand anders dat weer doen om het af te sluiten (als ik het goed heb) en zo blijft het constant aan/uit gaan![]()
![]()
dan zijn het gewoon eikelsquote:
ja maar het wordt steeds moeilijkerquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:58 schreef NightH4wk het volgende:
Schitterend dit. Ongelofelijk dat ze al zover zijn gekomen.en vergeet niet dat er steeds meer handelingen uitgevoerd gaan moeten worden (surf, strenght etc.)
Trapje op trapje af. Trapje op trapje af.....ETC
De toerist weet niet waar hij is geweest,
De reiziger weet niet waar hij naar toe gaat![]()
Als ik ze in het pokemoncentre zie, verbaas me dit helemaalquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:58 schreef NightH4wk het volgende:
Schitterend dit. Ongelofelijk dat ze al zover zijn gekomen.
De toerist weet niet waar hij is geweest,
Heb de OP al aangepast met relevante info!quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:30 schreef Ratelbak het volgende:
Live updates van wat er allemaal gaande is: http://www.reddit.com/live/sw7bubeycai6hey4ciytwamw3a![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:06 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Godsamme 24 uur later nog steeds gastly's aan het aanvallen![]()
Om het uur eens kijken.De toerist weet niet waar hij is geweest,
Het gaat vastlopen op de Safari Zone straks. Dat kan echt alleen met democracymodus, omdat je maximaal 500 stappen mag doen in safari zone anders moet je weer terug (en 500 stappen doet hij nu in 1 seconde). En dan nog wordt het niet makkelijk.
Ook team rocket in Saffron City wordt bijna onmogelijk, met al die warp-dingen
Voor de rest zitten er niet heel moeilijke puzzels in.Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)![]()
Dit 'experiment' moet toch wel een van de meest epische game momenten ooit zijn
Nu Rick Gastley tegen Gastley![]()
![]()
Trolls zullen de ondergang zijn van de safarizone inderdaadquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:39 schreef sirdanilot het volgende:
Het gaat vastlopen op de Safari Zone straks. Dat kan echt alleen met democracymodus, omdat je maximaal 500 stappen mag doen in safari zone anders moet je weer terug (en 500 stappen doet hij nu in 1 seconde). En dan nog wordt het niet makkelijk.
Voor de rest zitten er niet heel moeilijke puzzels in.![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:39 schreef sirdanilot het volgende:
Voor de rest zitten er niet heel moeilijke puzzels in.De stepcounter wordt uitgezet, omdat in de Safari Zone het "thousand monkeys"-idee niet opgaat.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:04 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Trolls zullen de ondergang zijn van de safarizone inderdaadOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Bron ?quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
[..]
De stepcounter wordt uitgezet, omdat in de Safari Zone het "thousand monkeys"-idee niet opgaat.![]()
![]()
De gebruikelijke informatiebronnen hiervoor. Reddit, IRC, dat soort plekken.quote:
Blijft het beperkte aantal ballen nog wel een punt.
Ja.. Vechten nu tegen een Chaneler voor de 50ste keerquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:14 schreef Paapienarwal het volgende:
Ze zitten nog steeds in de toren?
༼ つ ◕_◕ ༽つ USE HELIX ༼ つ ◕_◕ ༽つ![]()
![]()
![]()
Heb net Red gefinished in 2 dagen. (Incl. Slapen en school natuurlijk) .
Ga maar aan Fire Red / Yellow beginnen.Hier met die kaas.![]()
Hebben ze nou ook de knoppen uitgeschakeld waarbij je de evolutie kan onderbreken? Ik zag vandaag ratatta evolueren + een aantal keer b en a voorbijkomen, maar dat had geen effect.![]()
21982323 Gastly's..quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:33 schreef Tassendief het volgende:
Wat heb ik gemist heb 2 dagen niet gekeken![]()
Een Drowsee met Headbutt ipv Psychic en een evolutie van DigRat naar BigDig (Rattata -> Raticate)quote:
Hier: http://www.reddit.com/live/sw7bubeycai6hey4ciytwamw3a
Lees ff de vetgedrukte stukken, dan ben je zo goed als bij.![]()
Das mooi.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:37 schreef Ratelbak het volgende:
[..]
Een Drowsee met Headbutt ipv Psychic en een evolutie van DigRat naar BigDig (Rattata -> Raticate)![]()
Wat zal ik spelen
-Gold/Crystal/Silver
-Yellow
-Fire Red
Och de Eerste Wereld dilemma's
Hier met die kaas.![]()
Ik ben begin van de avond aan red begonnen maar ik doe het rustig aan. Ik speel het trouwens op de ipad. me game boy heb ik niet meer.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:24 schreef Chizu het volgende:
Heb net Red gefinished in 2 dagen. (Incl. Slapen en school natuurlijk) .
Ga maar aan Fire Red / Yellow beginnen.![]()
Yellowquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:38 schreef Chizu het volgende:
Wat zal ik spelen
-Gold/Crystal/Silver
-Yellow
-Fire Red
Och de Eerste Wereld dilemma's![]()
![]()
eerst Yellow en dan Goldquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:43 schreef Chizu het volgende:
[..]
Zit idd sterk te twijfelen tussen Gold en Yellow![]()
![]()
En toch vind ik het zwart/wit van red wel wat hebben. Pokemon red was me aller eerste game die ik zelf kocht toen der tijd inclusies gameboy pocket.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:52 schreef chucky1987 het volgende:
En toch vind ik het zwart/wit van red wel wat hebben. Pokemon red was me aller eerste game die ik zelf kocht toen der tijd inclusief gameboy pocket.![]()
Nieteens een mankey?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:31 schreef Chizu het volgende:
Eerste badge is binnen. Brock geowned met alleen Butterfree![]()
![]()
Vroegâh, toen portable consoles nog geen backlight hadden en je soms geen hol kon zienquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:52 schreef chucky1987 het volgende:
En toch vind ik het zwart/wit van red wel wat hebben. Pokemon red was me aller eerste game die ik zelf kocht toen der tijd inclusies gameboy pocket.![]()
![]()
Het was een emotioneel moment.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:53 schreef Ratelbak het volgende:
Ze hebben zowaar eindelijk die toren gehaald.
Bird Jesus![]()
Rofl waren ze eindelijk in Fuchsia met Bird Jesus op 16 hp en de rest fainted.
Gaan ze ipv. naar pokemoncenter naar de gym die er twee gebouwen naast is, Bird Jesus verslaat de eerste trainer maar raakt poisoned en sterft vlak voor t pokemon center.
Democracy is terug overigens, iedereen wilde Bird Jesus redden, maar het mocht niet baten.
Nu zijn ze terug in het depresieve stadje.![]()
Waarom gebeuren deze dingen altijd als ik slaap GVD!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 05:16 schreef yamiown het volgende:
Rofl waren ze eindelijk in Fuchsia met Bird Jesus op 16 hp en de rest fainted.
Gaan ze ipv. naar pokemoncenter naar de gym die er twee gebouwen naast is, Bird Jesus verslaat de eerste trainer maar raakt poisoned en sterft vlak voor t pokemon center.
Democracy is terug overigens, iedereen wilde Bird Jesus redden, maar het mocht niet baten.
Nu zijn ze terug in het depresieve stadje.![]()
Mooie tijden waren het. Ik had op me scherm en vergrootglas met licht...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Vroegâh, toen portable consoles nog geen backlight hadden en je soms geen hol kon zien![]()
Hahaha dit ja! Toen je nog een hele tas nodig had om al je gameboy accessoires mee te nemenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 07:22 schreef chucky1987 het volgende:
[..]
Mooie tijden waren het. Ik had op me scherm en vergrootglas met licht...![]()
![]()
hoe staat het ermee?Wat is de literprijs?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 07:45 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hahaha dit ja! Toen je nog een hele tas nodig had om al je gameboy accessoires mee te nemenheerlijk, vergootglas met licht
externe oplaadbare accu
oplader voor externe accu
linkkabel
en dan paste die bumper niet meer als die externe accu erin zat, moest je die bumper het het batterij klepje ergens laten
en dan alle games
Wat is de literprijs?
De stepcounter is niet uitgezet, dit wordt dus een pittigequote:Op donderdag 20 februari 2014 18:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
[..]
De stepcounter wordt uitgezet, omdat in de Safari Zone het "thousand monkeys"-idee niet opgaat.![]()
Pokeballs hebben we toch niet nodig, we moeten surf hebbenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:54 schreef Lamabal het volgende:
Waar we 26 pokeballs hadden.
En er nu nog 13 ofzo![]()
Daar zijn we toch bijna? In dat huisje daarquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:55 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Pokeballs hebben we toch niet nodig, we moeten surf hebben![]()
Jup, maar helaas niet gehaald.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:58 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Daar zijn we toch bijna? In dat huisje daar
Edit:
Blijkbaar zatten we pas op 1/3![]()
Zitten nu op democracy mode, hopelijk krijgen ze 't zo wel voor elkaar.
En nu krijg je dus al die Anarchy debielen die constant 'start9' ingeven.![]()
![]()
Dictator mode?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:10 schreef Mortaxx het volgende:
In dictator mode duurde het bij mij altijd een paar keer voor het lukte dus dit wordt een lange zit![]()
Ja wat ik een beetje vreemd vind is dat er net echt massale Democracy spam was. Dan is die modus eindelijk actief, en dan gaat een groot gedeelte "Start9" zitten rammen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:10 schreef Mortaxx het volgende:
In dictator mode duurde het bij mij altijd een paar keer voor het lukte dus dit wordt een lange zit
Met die delay valt t trouwens niet mee om Democracy goed te gebruiken, ook.![]()
Blijkbaar zijn er dus toch meer anarchisten, alleen die hebben het in anarchy mode te druk met instructies spammen om "anarchy" te spammenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:12 schreef Ratelbak het volgende:
[..]
Ja wat ik een beetje vreemd vind is dat er net echt massale Democracy spam was. Dan is die modus eindelijk actief, en dan gaat een groot gedeelte "Start9" zitten rammen.
Met die delay valt t trouwens niet mee om Democracy goed te gebruiken, ook.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: