Omdat we net ruim een uur bezig waren met één gastly misschien?quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:27 schreef Ugjerke het volgende:
Godver, waar komt al die democracyspam opeens vandaan? Het ging zo lang zo goed.
Mensen die hier na willen kijken in de hoop dat alles snel gaat etcm oeten niet meedoen. De meme's en alles zijn veel mooier.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:28 schreef icebliss het volgende:
[..]
Omdat we net ruim een uur bezig waren met één gastly misschien?
Haha, precies dit!quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:28 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Mensen die hier na willen kijken in de hoop dat alles snel gaat etcm oeten niet meedoen. De meme's en alles zijn veel mooier.
Ik snap die lui niet die nu komen kijken en huilen dat het niet snel gaat. We hebben er 4 dagen over gedaan of zo om 4 badges te krijgen. Natuurlijk is dat sloom maar toen zeurde ook niemand.quote:
Nou poe, een heel uur.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:28 schreef icebliss het volgende:
[..]
Omdat we net ruim een uur bezig waren met één gastly misschien?
Ok, ok.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:33 schreef icebliss het volgende:
Ho ho, ik ben een voorstander van anarchy, ik denk gewoon dat dat de reden is.
SNEL SPAM START9quote:
Ja, deze werkt. Ik laat deze mooi even draaien terwijl ik wat te eten pak.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:35 schreef Ugjerke het volgende:
Is iemand hier scriptkiddie genoeg om te weten of dit werkt voor anarchy?
var lastTime = 0;setInterval(function(){$('.chat_line:last').each(function(){var a=$(this);var t=a.text();var time = Math.round((new Date()).getTime() / 1000);if(t.toLowerCase() == "democracy" && time-lastTime > 31){lastTime = time;$("#chat_text_input").val(function(index, text){return "anarchy";});$("#chat_speak").trigger("click");}return false;})},50);
Omdat er eerst op A gedrukt moet worden. Maar op het moment dat de meerderheid dat door heeft, is er al op a gedrukt, waardoor Drowzee weer aangeklikt wordt en men weer op A moet drukken. Mensen vergeten de delay.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:39 schreef Gutanoth het volgende:
Dat voten werkt toch niet? Volgens mij is er al 50 keer voor "down" gekozen, maar de cursor blijft op Drowzee staan
Dus wat je rechts ziet, komt ook nog eens een delay achteraan?quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:41 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Omdat er eerst op A gedrukt moet worden. Maar op het moment dat de meerderheid dat door heeft, is er al op a gedrukt, waardoor Drowzee weer aangeklikt wordt en men weer op A moet drukken. Mensen vergeten de delay.
Even hier mee bemoeien, heb je tenminste nog een beetje idee dat je controle hebt inderdaad.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:35 schreef eQuaL het volgende:
http://www.twitch.tv/trakof
Hier spelen ze blue, atm proberen ze Chansey in de safari zone te vangen
Wel een stuk gecontroleerder, hooguit 600 man aan het spelen
Als je nu A intypt, komt die over ongeveer 20-30 seconden aan. Dus je bent nooit voor de huidige actie aan het stemmen, maar voor de volgende.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:43 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dus wat je rechts ziet, komt ook nog eens een delay achteraan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:44 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als je nu A intypt, komt die over ongeveer 20-30 seconden aan. Dus je bent nooit voor de huidige actie aan het stemmen, maar voor de volgende.KAn nu niets typen, de chat wordt geblokkeerd door de firewall op het werk, kijk af en toe een beetje mee op mijn tweede scherm. Maar het lijtk wel alsof het spel helemaal niet reageert op de input die elke keer gekozen wordt (wat dan onder het anar-demo balkje komt te staan, na telling)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gebeurde wel, maar mensen kozen 'down' op een moment dat 'down' niks deed, omdat er nog zo'n tekstbalkje stond van 'This Pokemon has no will to fight', die moet je eerst wegklikken, voordat je verder kan in het menu.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:46 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
KAn nu niets typen, de chat wordt geblokkeerd door de firewall op het werk, kijk af en toe een beetje mee op mijn tweede scherm. Maar het lijtk wel alsof het spel helemaal niet reageert op de input die elke keer gekozen wordt (wat dan onder het anar-demo balkje komt te staan, na telling)
Aaah, natuurlijk! snap het nuquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat gebeurde wel, maar mensen kozen 'down' op een moment dat 'down' niks deed, omdat er nog zo'n tekstbalkje stond van 'This Pokemon has no will to fight', die moet je eerst wegklikken, voordat je verder kan in het menu.
En het ineffectieve met democracy is dus dat op het moment dat er al genoeg mensen op a hebben gestemd om dat tekstbalkje weg te drukken, er door de lag nog mensen zijn die dat balkje zien en die dus nog proberen weg te drukken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |