Ja.. Vechten nu tegen een Chaneler voor de 50ste keerquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:14 schreef Paapienarwal het volgende:
Ze zitten nog steeds in de toren?
༼ つ ◕_◕ ༽つ USE HELIX ༼ つ ◕_◕ ༽つ
21982323 Gastly's..quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:33 schreef Tassendief het volgende:
Wat heb ik gemist heb 2 dagen niet gekeken
Een Drowsee met Headbutt ipv Psychic en een evolutie van DigRat naar BigDig (Rattata -> Raticate)quote:
Das mooi.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:37 schreef Ratelbak het volgende:
[..]
Een Drowsee met Headbutt ipv Psychic en een evolutie van DigRat naar BigDig (Rattata -> Raticate)
Ik ben begin van de avond aan red begonnen maar ik doe het rustig aan. Ik speel het trouwens op de ipad. me game boy heb ik niet meer.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:24 schreef Chizu het volgende:
Heb net Red gefinished in 2 dagen. (Incl. Slapen en school natuurlijk) .
Ga maar aan Fire Red / Yellow beginnen.
Yellowquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:38 schreef Chizu het volgende:
Wat zal ik spelen
-Gold/Crystal/Silver
-Yellow
-Fire Red
Och de Eerste Wereld dilemma's
eerst Yellow en dan Goldquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:43 schreef Chizu het volgende:
[..]
Zit idd sterk te twijfelen tussen Gold en Yellow
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:52 schreef chucky1987 het volgende:
En toch vind ik het zwart/wit van red wel wat hebben. Pokemon red was me aller eerste game die ik zelf kocht toen der tijd inclusief gameboy pocket.
Nieteens een mankey?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:31 schreef Chizu het volgende:
Eerste badge is binnen. Brock geowned met alleen Butterfree
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |