Ja, anarchy is gewoon dat zodra de volgende actie "mogelijk" is, de eerstvolgende actie wordt uitgevoerd. Democracy is dat wanneer de volgende actie "mogelijk" is, degene wordt gekozen die tussen de vorige actie en deze actie het vaakst genoemd isquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:14 schreef koffiegast het volgende:
Wat gebeurt er met anarchy en democracy? Is het soms dat bij anarchy dat het een random actie kiest van de laatste zoveel reageerders, en dan democracy de meest voorkomende?
Ook apart dat ik geen spoilers meer kan lezen hier op het forum..
Wat is er tot nu toe gebeurd:quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:12 schreef Frag_adder het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik een ontzettende internet hype mis, wat is deze?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:26 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wat is er tot nu toe gebeurd:Hitmonlee! NooooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The Keeper met Psychic![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door eQuaL op 20-02-2014 12:51:29 ]
Dikke Dikke FAAL!quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:09 schreef Ratelbak het volgende:
Lolololo The Keeper heeft geen Psychic meer, maar Headbutt in de plaats
Ahahahahahaquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:09 schreef Ratelbak het volgende:
Lolololo The Keeper heeft geen Psychic meer, maar Headbutt in de plaats
Alleen als hij niet evolueert naar Hypno, anders wordt het lvl 37.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:14 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ahahahahaha
*edit*
Bij level 32 zou hij hem vanzelf moeten leren![]()
Feit blijft dus dat alles nog mogelijk isquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:29 schreef Ratelbak het volgende:
[..]
Alleen als hij niet evolueert naar Hypno, anders wordt het lvl 37.
In het begin was het zelfs erger, omdat er nog geen Democracy was. Ze hebben 1 hele dag gedaan over route 9quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:44 schreef Frag_adder het volgende:
Was dit vanaf moment 1 al zo een chaos?of is het erger geworden naarmate het populairder werd
maar kennelijk willen ze geen democracyquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:14 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
In het begin was het zelfs erger, omdat er nog geen Democracy was. Ze hebben 1 hele dag gedaan over route 9
Omdat trolls "down" bleven sturen
Klopt, chaos is veel leukerquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:20 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
maar kennelijk willen ze geen democracy
ik vind het enorm grappig maar damn wat zitten ze soms lang vast in menu'squote:
Ja, dat is wel vervelend.. Betrap mezelf er weleens op dat ik tegen mijn pc roep :"WAAAROM DRUK JE OP START GODVERDOMME"quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:32 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik vind het enorm grappig maar damn wat zitten ze soms lang vast in menu's(pokedex vooral)
Tis een cirkel, als iemand op start duwt moet iemand anders dat weer doen om het af te sluiten (als ik het goed heb) en zo blijft het constant aan/uit gaanquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:38 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja, dat is wel vervelend.. Betrap mezelf er weleens op dat ik tegen mijn pc roep :"WAAAROM DRUK JE OP START GODVERDOMME"
met "b" sluit je het menu ookquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:49 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Tis een cirkel, als iemand op start duwt moet iemand anders dat weer doen om het af te sluiten (als ik het goed heb) en zo blijft het constant aan/uit gaan
dan zijn het gewoon eikelsquote:
ja maar het wordt steeds moeilijkerquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:58 schreef NightH4wk het volgende:
Schitterend dit. Ongelofelijk dat ze al zover zijn gekomen.
Als ik ze in het pokemoncentre zie, verbaas me dit helemaalquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:58 schreef NightH4wk het volgende:
Schitterend dit. Ongelofelijk dat ze al zover zijn gekomen.
Heb de OP al aangepast met relevante info!quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:30 schreef Ratelbak het volgende:
Live updates van wat er allemaal gaande is: http://www.reddit.com/live/sw7bubeycai6hey4ciytwamw3a
quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:06 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Godsamme 24 uur later nog steeds gastly's aan het aanvallen
Trolls zullen de ondergang zijn van de safarizone inderdaadquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:39 schreef sirdanilot het volgende:
Het gaat vastlopen op de Safari Zone straks. Dat kan echt alleen met democracymodus, omdat je maximaal 500 stappen mag doen in safari zone anders moet je weer terug (en 500 stappen doet hij nu in 1 seconde). En dan nog wordt het niet makkelijk.
Ook team rocket in Saffron City wordt bijna onmogelijk, met al die warp-dingen
Voor de rest zitten er niet heel moeilijke puzzels in.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:39 schreef sirdanilot het volgende:
Het gaat vastlopen op de Safari Zone straks. Dat kan echt alleen met democracymodus, omdat je maximaal 500 stappen mag doen in safari zone anders moet je weer terug (en 500 stappen doet hij nu in 1 seconde). En dan nog wordt het niet makkelijk.
Ook team rocket in Saffron City wordt bijna onmogelijk, met al die warp-dingen
Voor de rest zitten er niet heel moeilijke puzzels in.
De stepcounter wordt uitgezet, omdat in de Safari Zone het "thousand monkeys"-idee niet opgaat.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:04 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Trolls zullen de ondergang zijn van de safarizone inderdaad
Bron ?quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
[..]
De stepcounter wordt uitgezet, omdat in de Safari Zone het "thousand monkeys"-idee niet opgaat.
De gebruikelijke informatiebronnen hiervoor. Reddit, IRC, dat soort plekken.quote:
Ja.. Vechten nu tegen een Chaneler voor de 50ste keerquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:14 schreef Paapienarwal het volgende:
Ze zitten nog steeds in de toren?
༼ つ ◕_◕ ༽つ USE HELIX ༼ つ ◕_◕ ༽つ
21982323 Gastly's..quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:33 schreef Tassendief het volgende:
Wat heb ik gemist heb 2 dagen niet gekeken
Een Drowsee met Headbutt ipv Psychic en een evolutie van DigRat naar BigDig (Rattata -> Raticate)quote:
Das mooi.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:37 schreef Ratelbak het volgende:
[..]
Een Drowsee met Headbutt ipv Psychic en een evolutie van DigRat naar BigDig (Rattata -> Raticate)
Ik ben begin van de avond aan red begonnen maar ik doe het rustig aan. Ik speel het trouwens op de ipad. me game boy heb ik niet meer.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:24 schreef Chizu het volgende:
Heb net Red gefinished in 2 dagen. (Incl. Slapen en school natuurlijk) .
Ga maar aan Fire Red / Yellow beginnen.
Yellowquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:38 schreef Chizu het volgende:
Wat zal ik spelen
-Gold/Crystal/Silver
-Yellow
-Fire Red
Och de Eerste Wereld dilemma's
eerst Yellow en dan Goldquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:43 schreef Chizu het volgende:
[..]
Zit idd sterk te twijfelen tussen Gold en Yellow
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:52 schreef chucky1987 het volgende:
En toch vind ik het zwart/wit van red wel wat hebben. Pokemon red was me aller eerste game die ik zelf kocht toen der tijd inclusief gameboy pocket.
Nieteens een mankey?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:31 schreef Chizu het volgende:
Eerste badge is binnen. Brock geowned met alleen Butterfree
Vroegâh, toen portable consoles nog geen backlight hadden en je soms geen hol kon zienquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:52 schreef chucky1987 het volgende:
En toch vind ik het zwart/wit van red wel wat hebben. Pokemon red was me aller eerste game die ik zelf kocht toen der tijd inclusies gameboy pocket.
Het was een emotioneel moment.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:53 schreef Ratelbak het volgende:
Ze hebben zowaar eindelijk die toren gehaald.
Bird Jesus
Waarom gebeuren deze dingen altijd als ik slaap GVD!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 05:16 schreef yamiown het volgende:
Rofl waren ze eindelijk in Fuchsia met Bird Jesus op 16 hp en de rest fainted.
Gaan ze ipv. naar pokemoncenter naar de gym die er twee gebouwen naast is, Bird Jesus verslaat de eerste trainer maar raakt poisoned en sterft vlak voor t pokemon center.
Democracy is terug overigens, iedereen wilde Bird Jesus redden, maar het mocht niet baten.
Nu zijn ze terug in het depresieve stadje.
Mooie tijden waren het. Ik had op me scherm en vergrootglas met licht...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Vroegâh, toen portable consoles nog geen backlight hadden en je soms geen hol kon zien
Hahaha dit ja! Toen je nog een hele tas nodig had om al je gameboy accessoires mee te nemenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 07:22 schreef chucky1987 het volgende:
[..]
Mooie tijden waren het. Ik had op me scherm en vergrootglas met licht...
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 07:45 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hahaha dit ja! Toen je nog een hele tas nodig had om al je gameboy accessoires mee te nemen
De stepcounter is niet uitgezet, dit wordt dus een pittigequote:Op donderdag 20 februari 2014 18:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
[..]
De stepcounter wordt uitgezet, omdat in de Safari Zone het "thousand monkeys"-idee niet opgaat.
Pokeballs hebben we toch niet nodig, we moeten surf hebbenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:54 schreef Lamabal het volgende:
Waar we 26 pokeballs hadden.
En er nu nog 13 ofzo
Daar zijn we toch bijna? In dat huisje daarquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:55 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Pokeballs hebben we toch niet nodig, we moeten surf hebben
Jup, maar helaas niet gehaald.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:58 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Daar zijn we toch bijna? In dat huisje daar
Dictator mode?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:10 schreef Mortaxx het volgende:
In dictator mode duurde het bij mij altijd een paar keer voor het lukte dus dit wordt een lange zit
Ja wat ik een beetje vreemd vind is dat er net echt massale Democracy spam was. Dan is die modus eindelijk actief, en dan gaat een groot gedeelte "Start9" zitten rammen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:10 schreef Mortaxx het volgende:
In dictator mode duurde het bij mij altijd een paar keer voor het lukte dus dit wordt een lange zit
Blijkbaar zijn er dus toch meer anarchisten, alleen die hebben het in anarchy mode te druk met instructies spammen om "anarchy" te spammenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:12 schreef Ratelbak het volgende:
[..]
Ja wat ik een beetje vreemd vind is dat er net echt massale Democracy spam was. Dan is die modus eindelijk actief, en dan gaat een groot gedeelte "Start9" zitten rammen.
Met die delay valt t trouwens niet mee om Democracy goed te gebruiken, ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |