Klopt, chaos is veel leukerquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:20 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
maar kennelijk willen ze geen democracy
ik vind het enorm grappig maar damn wat zitten ze soms lang vast in menu'squote:
Ja, dat is wel vervelend.. Betrap mezelf er weleens op dat ik tegen mijn pc roep :"WAAAROM DRUK JE OP START GODVERDOMME"quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:32 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik vind het enorm grappig maar damn wat zitten ze soms lang vast in menu's(pokedex vooral)
Tis een cirkel, als iemand op start duwt moet iemand anders dat weer doen om het af te sluiten (als ik het goed heb) en zo blijft het constant aan/uit gaanquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:38 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja, dat is wel vervelend.. Betrap mezelf er weleens op dat ik tegen mijn pc roep :"WAAAROM DRUK JE OP START GODVERDOMME"
met "b" sluit je het menu ookquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:49 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Tis een cirkel, als iemand op start duwt moet iemand anders dat weer doen om het af te sluiten (als ik het goed heb) en zo blijft het constant aan/uit gaan
dan zijn het gewoon eikelsquote:
ja maar het wordt steeds moeilijkerquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:58 schreef NightH4wk het volgende:
Schitterend dit. Ongelofelijk dat ze al zover zijn gekomen.
Als ik ze in het pokemoncentre zie, verbaas me dit helemaalquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:58 schreef NightH4wk het volgende:
Schitterend dit. Ongelofelijk dat ze al zover zijn gekomen.
Heb de OP al aangepast met relevante info!quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:30 schreef Ratelbak het volgende:
Live updates van wat er allemaal gaande is: http://www.reddit.com/live/sw7bubeycai6hey4ciytwamw3a
quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:06 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Godsamme 24 uur later nog steeds gastly's aan het aanvallen
Trolls zullen de ondergang zijn van de safarizone inderdaadquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:39 schreef sirdanilot het volgende:
Het gaat vastlopen op de Safari Zone straks. Dat kan echt alleen met democracymodus, omdat je maximaal 500 stappen mag doen in safari zone anders moet je weer terug (en 500 stappen doet hij nu in 1 seconde). En dan nog wordt het niet makkelijk.
Ook team rocket in Saffron City wordt bijna onmogelijk, met al die warp-dingen
Voor de rest zitten er niet heel moeilijke puzzels in.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:39 schreef sirdanilot het volgende:
Het gaat vastlopen op de Safari Zone straks. Dat kan echt alleen met democracymodus, omdat je maximaal 500 stappen mag doen in safari zone anders moet je weer terug (en 500 stappen doet hij nu in 1 seconde). En dan nog wordt het niet makkelijk.
Ook team rocket in Saffron City wordt bijna onmogelijk, met al die warp-dingen
Voor de rest zitten er niet heel moeilijke puzzels in.
De stepcounter wordt uitgezet, omdat in de Safari Zone het "thousand monkeys"-idee niet opgaat.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:04 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Trolls zullen de ondergang zijn van de safarizone inderdaad
Bron ?quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
[..]
De stepcounter wordt uitgezet, omdat in de Safari Zone het "thousand monkeys"-idee niet opgaat.
De gebruikelijke informatiebronnen hiervoor. Reddit, IRC, dat soort plekken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |