Ik heb m'n Crystal cartridge nog ergens liggen alleen ik denk dat die batterij die er in zit al op is en de save dus weg isquote:
YOU GOT A CARTRIDGE?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb m'n Crystal cartridge nog ergens liggen alleen ik denk dat die batterij die er in zit al op is en de save dus weg is
Lucky bitchquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb zelfs nog Gameboy cartridges en van die 40-in-1 cartridges uit Turkije
Daar zit zelfs Pokémon Gold bij
Ik heb een 92 in 1.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb zelfs nog Gameboy cartridges en van die 40-in-1 cartridges uit Turkije
Daar zit zelfs Pokémon Gold bij
mAAKT HET ER NIET BETER OPquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je bent uit 1999?
Je hebt een gouden game tijdperk gemist
Nieuw gaat ook kapot.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:50 schreef Chizu het volgende:
Hoe vermijd je die "Het is tweedehands gaat zo kapot" argumenten?
Heb een 3DS. Effe zoekenquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nieuw gaat ook kapot.
En vraag anders een 3DS XL en pleur er zo'n speciale kaart in waarmee je GBC games kan spelen
Zonder Nintendo console krijg ik niet dat echte gevoelquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:06 schreef Spongeboss het volgende:
Waarom installeer je niet gewoon een emulator met rom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |